РІШЕННЯ
Про затвердження Порядку складання, затвердження
та контролю виконання фінансових планів підприємств
комунальної власності Сквирської міської ради
З метою здійснення контролю за фінансово-господарською діяльністю комунальних підприємств, підвищення ефективності роботи підприємств комунальної власності Сквирської міської ради, керуючись статтями 52, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до ст. 24, 78 Господарського кодексу України, з урахуванням Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 02.03.2015 №205 «Про затвердження Порядку складання, затвердження та контролю виконання фінансового плану суб’єкта господарювання державного сектору економіки», Сквирська міська рада VIIІ скликання
В И Р І Ш И Л А:
1.Затвердити :
1.1. Порядок складання, затвердження та контролю виконання
фінансових планів підприємств Сквирської міської ради (далі – Порядок)
(додаток 1).
1.2. Форму фінансового плану підприємств, що належать до
комунальної власності Сквирської міської ради (додаток 2).
1.3. Форму звіту про виконання фінансового плану підприємства, що належать до комунальної власності Сквирської міської ради (додаток 3).
2. Делегувати виконавчому комітету Сквирської міської ради повноваження по затвердженню фінансових планів підприємств, що належать до комунальної власності Сквирської міської ради, та контролю за їх виконанням.
3.Визначити, що проекти Фінансового плану комунальних підприємств на
2021 рік можуть бути подані до 01.04.2021 року, а починаючи із 2022 року у терміни визначені Порядком.
4. Організацію виконання цього рішення покласти на фінансове управління Сквирської міської ради та заступників міського голови відповідно до розподілу обов’язків.
5.Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію Сквирської міської ради з питань планування бюджету та фінансів, соціально-економічного розвитку.
Міський голова Валентина ЛЕВІЦЬКА
м.Сквира
23 лютого 2021 року
№ 28 -5-VІІІ
Додаток №1
до рішення сесії Сквирської
міської ради від 23 лютого 2021р.
№ 28- 5 - VIII
ПОРЯДОК
складання, затвердження та контролю виконання
фінансових планів підприємств комунальної власності
Сквирської міської ради
2. Фінансовий план комунального підприємства складається на кожен наступний рік з поквартальною розбивкою і відображає очікувані фінансові результати в запланованому році, джерела формування коштів та напрямки їх використання з метою забезпечення діяльності і розвитку підприємства, а також виконання його зобов’язань. Фінансовий план комунального підприємства також містить довідкову інформацію щодо фактичних показників минулого року та планових показників поточного року.
3. Фінансовий план комунального підприємства повинен забезпечувати прибуткову діяльність підприємства, зростання валового прибутку та чистого фінансового результату (прибутку) (далі – чистий прибуток), розмір яких не може бути меншим, ніж фактично досягнутий показник попереднього року. У разі зменшення чистого доходу від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг), валового та чистого прибутку, обсягу сплати поточних податків, зборів, (обов’язкових платежів) до бюджетів порівняно з прогнозними та запланованими показниками поточного року підприємство обов’язково подає обґрунтування причин такого зменшення з відповідними розрахунками.
4. Проект фінансового плану комунальним підприємством готується у двох примірниках за формою згідно з додатком 1 до Порядку у паперовому та електронному вигляді, який подається до Сквирської міської ради не пізніше 1 жовтня року, що передує плановому.
До проекту фінансового плану підприємства додаються такі документи:
У разі, якщо проект фінансового плану підприємства не відповідає зазначеним вимогам, він вважається неподаним.
5. Фінансове управління Сквирської міської ради протягом 10 робочих днів здійснює аналіз проекту фінансового плану підприємства з обов’язковим порівнянням його показників з показниками фінансово - господарської діяльності за минулий та поточний (очікувані результати) роки. За результатами аналізу фінансове управління Сквирської міської ради готує висновок та подає перевірений проект фінансового плану на затвердження виконавчого комітету міської ради до 15 жовтня року, що передує плановому, з відміткою «Розглянуто», висновками та переліком зауважень, які було усунуто в процесі розгляду.
У разі повернення проекту фінансового плану на доопрацювання підприємство забезпечує його доопрацювання з урахуванням зауважень та подає його на повторний розгляд протягом 5 робочих днів з дня надходження проекту до підприємства.
6. Фінансове управління Сквирської міської ради в термін до 30 листопада року, що передує плановому, готує проект рішення виконавчого комітету міської ради про затвердження фінансового плану підприємства і виносить на розгляд виконкому.
7. До затвердженого фінансового плану підприємства можуть вноситися зміни протягом планового року, але не більше двох разів.
Зміни до фінансового плану підприємства не можуть вноситись у періоди, за якими минув строк звітування.
8. Проект змін до фінансового плану підприємства разом з пояснювальною запискою про причини таких змін та порівняльною таблицею готується підприємством і подається до фінансового управління міської ради не пізніше 25 числа місяця, що настає за звітним кварталом.
9. Виконавчий комітет міської ради у десятиденний строк приймає рішення щодо внесення змін до фінансового плану підприємства.
Після затвердження зміненого фінансового плану підприємства на фінансовому плані підприємства ставиться відмітка «Змінений» та дата затвердження.
Мотивована відмова про підстави відхилення внесення змін до фінансового плану підприємства надсилається в письмовій формі.
10. Контроль за своєчасним складанням фінансових планів підприємств, а також за виконанням показників затверджених фінансових планів здійснює начальник фінансового управління міської ради . Відповідальність за достовірність та обґрунтованість планування окремих показників несе керівник підприємства згідно з укладеним контрактом.
11. Звіт про виконання фінансового плану підприємство надає до фінансового управління Сквирської міської ради в паперовому та електронному вигляді за формою, наведеною в додатку 2 до Порядку, в терміни:
1) за перше півріччя поточного року - до 10 серпня ;
2) за звітний рік - до 10 березня року, що настає за звітним періодом.
Звіти надаються разом з пояснювальною запискою щодо результатів діяльності та із зазначенням причин суттєвих відхилень фактичних показників від планових за окремими факторами.
До звітів про виконання фінансових планів підприємствами додаються:
а) баланс (звіт про фінансовий стан) (форма № 1);
б) звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід) (форма № 2).
12. Фінансове управління Сквирської міської ради перевіряє поданий підприємством Звіт про виконання фінансового плану, готує висновок про фінансовий стан підприємства, проект рішення виконавчого комітету та вносить його на розгляд виконавчого комітету Сквирської міської ради.
13. Керівники комунальних підприємств в звітах про роботу, що заслуховуються на засіданнях сесії Сквирської міської ради, доповідають про виконання показників фінансових планів двічі на рік : за підсумками роботи за перше півріччя та за звітний рік.
Заступник міського голови Л.Сергієнко
Додаток №2
до рішення сесії Сквирської
міської ради від 23 лютого 2021р.
№ 28- 5 - VIII
ФІНАНСОВИЙ ПЛАН ПІДПРИЄМСТВА НА ____ рік
Основні фінансові показники підприємства
I. Формування прибутку підприємства
|
||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дохід (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
||
Чистий дохід (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) (розшифрувати) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
||
придбання (виготовлення) інших необоротних матеріальних активів |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
модернізація, модифікація (добудова, дообладнання, реконструкція) основних засобів |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
Коефіцієнт рентабельності активів (чистий прибуток / вартість активів) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
Виручка від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
Придбання акцій та облігацій |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІНФОРМАЦІЯ
до фінансового плану на ____ рік
______________________________________________________________________
(назва підприємства)
1. Дані про підприємство, персонал та фонд оплати праці
Загальна інформація про підприємство (резюме)
Фонд оплати праці _________ тис. гривень
Середньомісячна заробітна плата ______ гривень
Середньооблікова кількість усіх працівників у еквіваленті повної зайнятості __________ осіб, у тому числі з відокремленням чисельності апарату підприємства та розмежуванням категорій працівників (порівняно з фактичними даними року, що минув, запланованим рівнем поточного року та даними планового року). У разі збільшення фонду оплати праці в плановому році порівняно з установленим рівнем попереднього року надати обґрунтування.
2. Перелік підприємств, які входять до консолідованого (зведеного) фінансового плану
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Інформація про бізнес підприємства (код рядка 006 фінансового плану)
4. Діючі фінансові зобов'язання підприємства
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. Інформація щодо отримання та повернення залучених коштів
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6. Аналіз окремих статей фінансового плану
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
витрати на страхування загальногосподарського персоналу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
витрати на утримання основних фондів, інших необоротних активів загальногосподарського використання, у тому числі: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
7. Витрати на утримання транспорту (у складі адміністративних витрат)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8. Інформація про проекти, під які планується залучити кредитні кошти
_________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
9. Джерела капітальних інвестицій
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10. Інша додаткова інформація по підприємству
Додаткова інформація має включати результати аналізу фінансово-господарської діяльності підприємства за попередній рік, показники господарської діяльності та розвитку підприємства в поточному році та на плановий рік, цінову політику підприємства.
|
|
|
Додаток №3 до рішення сесії Сквирської міської ради від 23лютого 2021р. |
№28 - 5 - VIII
|
|||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
ЗВІТ ПРО ВИКОНАННЯ ФІНАНСОВОГО ПЛАНУ ПІДПРИЄМСТВА
за ______________________________________
(півріччя , рік)
Основні фінансові показники підприємства
I. Формування прибутку підприємства
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
Собівартість реалізованої продукції (товарів, робіт та послуг) (розшифрувати) |
|
|
|
||
|
|||||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|||||
Фінансовий результат від звичайної діяльності до оподаткування |
|
||||
|
|
|
|||
|
|||||
|
|
|
|||
|
|
|
Відрахування частини чистого прибутку до державного бюджету: |
|
||||
|
|
|
|||
господарськими товариствами, у статутному фонді яких більше 50 відсотків акцій (часток, паїв) належать державі |
|
|
|
||
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
погашення реструктуризованих та відстрочених сум, що підлягають сплаті в поточному році до бюджету |
|
|
|
||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|||||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|||||
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|||||
|
|
|
|
||
|
|
|
|||
придбання (виготовлення) інших необоротних матеріальних активів |
|
|
|
||
|
|
|
|||
модернізація, модифікація (добудова, дообладнання, реконструкція) основних засобів |
|
|
|
||
|
|
|
Таблиця 4
|
|||||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|||||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|||||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|||||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|||||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
Придбання акцій та облігацій |
|
|
|
||
|
|
|
|||
|
|||||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|||||
|
Таблиця 5
ІНФОРМАЦІЯ
до звіту про виконання фінансового плану за _________________
_____________________________________________________________________________
(назва підприємства)
Загальна інформація про підприємство (резюме).
Фонд оплати праці за планом _________ тис. гривень та фактично __________ тис. гривень.
Середньомісячна заробітна плата за планом ______ гривень та фактично ________ гривень.
Середньооблікова кількість усіх працівників в еквіваленті повної зайнятості __________ осіб, у тому числі з відокремленням чисельності апарату підприємства та розмежуванням категорій працівників (порівняно з фактичними даними року, що минув, запланованого рівня поточного року та даними планового року). У разі збільшення фонду оплати праці в плановому році порівняно з установленим рівнем попереднього року надати обґрунтування.
2. Перелік підприємств, які входять до зведеного (або консолідованого) фінансового плану
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Інформація про бізнес підприємства (код рядка 006 фінансового плану)
Чистий дохід (виручка) від реалізації продукції |
Пояснення та обґрунтування відхилення від запланованого рівня |
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. Діючі фінансові зобов'язання підприємства
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. Інформація щодо отримання та повернення залучених коштів
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6. Аналіз окремих статей фінансового плану
Пояснення та обґрунтування відхилення від запланованого рівня доходів/витрат |
||||||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
Собівартість реалізованої продукції (товарів, робіт та послуг), усього, у тому числі: |
|
|
||||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
витрати на утримання основних фондів, інших необоротних активів загальногосподарського використання, у тому числі: |
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|||||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|||||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
7. Витрати на утримання транспорту (у складі адміністративних витрат)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8. Інформація про проекти, під які планується залучити кредитні кошти
_________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
9. Джерела капітальних інвестицій
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10. Інша додаткова інформація щодо підприємства
Додаткова інформація повинна включати результати аналізу фінансово-господарської діяльності підприємства за звітний період, показники господарської діяльності та розвитку підприємства в звітному періоді, цінову політику підприємства та розрахунок складу собівартості.