Проєкт РІШЕННЯ
Про створення комісії по розгляду спірних питань на території Сквирської міської ради
Відповідно до статей 158, 159, 160, 161 Земельного кодексу України, керуючись пунктом 34 частини 1 статті 26, підпунктом 5 пункту «б» частини 1 статті 33 та частиною 1 статті 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про звернення громадян», Сквирська міська рада VII скликання
В И Р І Ш И Л А :
Міський голова Валентина ЛЕВІЦЬКА
м. Сквира
__ __________ 2020 року
№____-__-VIIІ
ПОГОДЖЕНО:
Секретар міської ради Т. Власюк
Заступник міського голови Л. Сергієнко
Керуюча справами виконавчого комітету Н. Згардівська
Начальник відділу ДАБК
Сквирської міської ради Л.Слободенюк
Начальник відділу з питань підприємництва,
містобудування та землекористування
Сквирської міської ради Н.Іващенко
Начальник загального відділу
Сквирської міської ради М.Яремко
ВИКОНАВЕЦЬ:
Юрист (головний спеціаліст)
юридичного відділу Л. Бойко
Додаток № 1
до рішення сесії
Сквирської міської ради
№__-__-VIIІ від __.__.2020 року
СКЛАД
комісії по розгляду спірних питань на території Сквирської міської ради
Голова комісії: |
|
|
|
Заступник голови комісії: |
|
ІВАЩЕНКО Надія Василівна |
Начальник відділу з питань підприємництва, містобудування та землекористування Сквирської міської ради |
Секретар комісії: |
|
БОЙКО Лариса Борисівна |
Юрист (головний спеціаліст) юридичного відділу Сквирської міської ради |
Члени комісії: |
|
СЛОБОДЕНЮК Людмила Анатоліївна |
Начальник відділу державного архітектурно-будівельного контролю Сквирської міської ради |
За згодою |
Депутат Сквирської міської ради, закріплений за округом в якому проживає заявник або виник спір |
За необхідності |
Голова постійної комісії з питань землекористування, будівництва та архітектури Сквирської міської ради |
Представник (-и) комунальних підприємств сфери управління міської ради |
|
За згодою та в разі необхідності |
Завідувач (представник) сектору архітектури та містобудування Сквирської районної державної адміністрації |
Представник Сквирського РС ГУ Державної служби з надзвичайних ситуацій України у Київській області |
|
Представник Сквирського районного управління ГУ Держпродспоживслужби в Київській області |
|
Представник Сквирського ВП ГУ Національної поліції в Київській області |
Міський голова Валентина ЛЕВІЦЬКА
Додаток № 2
до рішення сесії
Сквирської міської ради
№__-__-VIIІ від __.__.2020 року
ПОЛОЖЕННЯ
про комісію по розгляду спірних питань
на території Сквирської міської ради
Розділ І
Загальні положення та визначення понять
Земельний спір – правовідносини, пов’язані із розв’язанням розбіжностей, які випливають з порушення права власності та права користування земельною ділянкою, а також відводом або вилученням землі, що виникають між власниками землі та землекористувачами, іншими особами, органами місцевого самоврядування та державними органами, що здійснюють управління земельними ресурсами.
Межовий спір – різновид земельного спору, пов'язаний з межами земельної ділянки, невірного місцезнаходження, накладення земельних ділянок одна на одну, помилками в площі тощо.
Звернення громадян – викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги.
Пропозиція (зауваження) - звернення громадян, де висловлюються порада, рекомендація щодо діяльності органів державної влади і місцевого самоврядування, депутатів усіх рівнів, посадових осіб, а також висловлюються думки щодо врегулювання суспільних відносин та умов життя громадян, вдосконалення правової основи державного і громадського життя, соціально-культурної та інших сфер діяльності держави і суспільства.
Заява (клопотання) - звернення громадян із проханням про сприяння реалізації закріплених Конституцією та чинним законодавством їх прав та інтересів або повідомлення про порушення чинного законодавства чи недоліки в діяльності підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, народних депутатів України, депутатів місцевих рад, посадових осіб, а також висловлення думки щодо поліпшення їх діяльності.
Клопотання - письмове звернення з проханням про визнання за особою відповідного статусу, прав чи свобод тощо.
Скарга - звернення з вимогою про поновлення прав і захист законних інтересів громадян, порушених діями (бездіяльністю), рішеннями державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, об'єднань громадян, посадових осіб.
Земельні спори розглядаються Комісією на підставі заяви однієї із сторін у семиденний строк з дня подання заяви.
Звернення громадян розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів.
Розділ ІІ
Повноваження та організація роботи Комісії
Присутність на засіданні Комісії відображається в аркуші присутності та підтверджується особистими підписами осіб, які входять до її складу.
В разі виявлення бажання участь у розгляді питань, віднесених до компетенції (повноважень) Комісії, можуть взяти депутати Сквирської міської ради незалежно від округу, за якими вони закріплені.
Розділ ІІІ
Порядок розгляду спірних питань
Повторне відкладення розгляду Заяви може мати місце лише з поважних причин, визначення (дослідження) яких здійснюється Комісією, яка при цьому виходить з того, що поважними є причини, які пов’язані з об’єктивними, непереборними, істотними труднощами та перешкоджають зацікавленій стороні взяти участь в засіданні Комісії.
Відсутність однієї зі сторін без поважних причин при повторному розгляді не зупиняє його розгляд та прийняття Комісією відповідних рекомендацій (пропозицій, висновків, рішень).
Для надання консультацій (висновків) під час розгляду та вирішення земельного спору з питань, що потребують спеціальних знань, Комісія може робити запити місцевим органам державної виконавчої влади, структурним підрозділам органів державної влади або місцевого самоврядування, організаціям, які отримали відповідні дозволи (ліцензії) на виконання відповідних робіт, підприємствам, установам, організаціям, зацікавленим сторонам (юридичним і фізичним особам) про надання інформації, матеріалів та своїх висновків, що стосуються розгляду конкретного питання, які зобов’язані у визначений законодавством термін, надати інформацію або повідомити про її відсутність.
Розділ ІV
Права та обов’язки сторін, які беруть участь в спорі
4.1. Сторони мають право:
- брати участь у розгляді Заяви;
- знайомитися з матеріалами Заяви та робити з них виписки;
- подавати документи та інші докази;
- давати усні та/або письмові пояснення;
- заперечувати проти доказів, заяв, клопотань іншої сторони;
- подавати заяву про припинення розгляду спору;
- одержувати копії Акту Комісії;
4.2. Сторони зобов’язані:
- добросовісно здійснювати свої права, виконувати свої обов’язки;
- повідомляти про причини неявки на засідання Комісії. У разі неповідомлення про причини неявки вважається, що сторона (сторони) не з’явилися без поважних причин;
- надавати усі наявні докази або повідомляти про них під час розгляду на засіданні;
- у разі потреби надавати членам Комісії для ознайомлення оригінали документів, доданих до заяви;
- доводити ті обставини, на які вони посилаються, як на підставу своїх вимог та/або заперечень.
4.3. У випадку незгоди однієї із сторін із Актом Комісії, спір вирішується у судовому порядку.
Оскарження Акта Комісії у суді призупиняє його виконання.
4.4. Акту Комісії набуває чинності в день його прийняття. Виконується у місячний строк з дня його прийняття, якщо інше не визначено в Акті.
4.5. Виконання Акту Комісії щодо вирішення земельного спору не звільняє порушника від відшкодування збитків або втрат сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва внаслідок порушення земельного законодавства.
4.6. Акт комісії про врегулювання земельного спору передається сторонам у п’ятиденний строк з дня його прийняття.
4.7. Рекомендації (пропозиції, висновки) Комісії щодо розгляду звернень громадян, які потребують вивчення на місцевості надсилаються громадянам у вигляді відповіді (листа) у місячний строк, який розпочинається з дня подання заяви.
Розділ V
Прикінцеві положення
5.1. Зміни та доповнення до Положення вносяться рішенням Сквирської міської ради.
5.2. Голова, секретар та члени Комісії повинні сумлінно виконувати свої обов’язки, шанобливо ставитись до сторін, дотримуватись високої культури спілкування, не допускати дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам чи негативно вплинути на репутацію Сквирської міської ради та її виконавчих органів.
5.3. Питання, не врегульовані цим Положенням, регулюються чинним законодавством України.
Міський голова Валентина ЛЕВІЦЬКА