ПРОЄКТ РІШЕННЯ
«Про встановлення ставок та пільг
із сплати податку на нерухоме майно,
відмінне від земельної ділянки»
3224010100
(код згідно КОАТУУ)
Відповідно до статті 10, пункту 12.3 статті 12, статті 266 Податкового кодексу України, керуючись пунктом 24 частини першої статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», регламентом Сквирської міської ради та враховуючи пропозиції постійних депутатських комісій, міська рада
В И Р І Ш И Л А :
1. Установити на території Сквирської міської територіальної громади:
1) ставки податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки згідно з додатком 1;
2) пільги для фізичних та юридичних осіб, надані відповідно до підпункту 266.4.2 пункту 266.4 статті 266 Податкового кодексу України, на 2021 рік за переліком згідно з додатком 2.
2.Дане рішення підлягає висвітленню на офіційному сайті Сквирської міської ради http://skvira-rada.gov.ua.
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію Сквирської міської ради з питань планування бюджету та фінансів, соціально-економічного розвитку.
4. Рішення набирає чинності з 01.01.2022 року.
Міський голова Валентина ЛЕВІЦЬКА
м. Сквира
року
№
Додаток 1
до рішення «Про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішенням Сквирської міської ради
від р. №
СТАВКИ
податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки1
Ставки вводяться в дію з 01 січня 2022 року.
Адміністративно-територіальні одиниці або населені пункти, або території об’єднаних територіальних громад, на які поширюється дія рішення ради:
|
Код області |
Код району |
Код згідно з КОАТУУ |
Найменування адміністративно-територіальної одиниці або |
|
|||||||||||
|
10 |
20 |
3224010100 |
Сквирська міська територіальна громада |
|
|||||||||||
Класифікація будівель та споруд2 |
Ставки податку3 за 1 кв. метр |
|
||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
код2 |
найменування2 |
для юридичних осіб |
для фізичних осіб |
|
||||||||||||
1 зона4 |
2 зона4 |
3 зона4 |
1 зона4 |
2 зона4 |
3 зона4 |
|
||||||||||
11 |
Будівлі житлові |
|
||||||||||||||
111 |
Будинки одноквартирні |
|
||||||||||||||
1110 |
Будинки одноквартирні5 |
|
||||||||||||||
1110.1 |
Будинки одноквартирні масової забудови |
0,1 |
|
|
0,1 |
|
|
|
||||||||
1110.2 |
Котеджі та будинки одноквартирні підвищеної комфортності |
1,0 |
|
|
1,0 |
|
|
|
||||||||
1110.3 |
Будинки садибного типу |
0,5 |
|
|
0,5 |
|
|
|
||||||||
1110.4 |
Будинки дачні та садові |
0,5 |
|
|
0,5 |
|
|
|
||||||||
112 |
Будинки з двома та більше квартирами |
|
||||||||||||||
1121 |
Будинки з двома квартирами5 |
|
||||||||||||||
1121.1 |
Будинки двоквартирні масової забудови |
0,5 |
|
|
0,5 |
|
|
|
||||||||
1121.2 |
Котеджі та будинки двоквартирні підвищеної комфортності |
1,0 |
|
|
1,0 |
|
|
|
||||||||
1122 |
Будинки з трьома та більше квартирами5 |
|
||||||||||||||
1122.1 |
Будинки багатоквартирні масової забудови |
0,1 |
|
|
0,1 |
|
|
|
||||||||
1122.2 |
Будинки багатоквартирні підвищеної комфортності, індивідуальні |
0,1 |
|
|
0,1 |
|
|
|
||||||||
1122.3 |
Будинки житлові готельного типу |
0,1 |
|
|
0,1 |
|
|
|
||||||||
113 |
Гуртожитки5 |
|
||||||||||||||
1130.1 |
Гуртожитки для робітників та службовців |
- |
|
|
- |
|
|
|
||||||||
1130.2 |
Гуртожитки для студентів вищих навчальних закладів5 |
- |
|
|
- |
|
|
|
||||||||
1130.3 |
Гуртожитки для учнів навчальних закладів5 |
- |
|
|
- |
|
|
|
||||||||
1130.4 |
Будинки-інтернати для людей похилого віку та інвалідів5 |
- |
|
|
- |
|
|
|
||||||||
1130.5 |
Будинки дитини та сирітські будинки5 |
- |
|
|
- |
|
|
|
||||||||
1130.6 |
Будинки для біженців, притулки для бездомних5 |
- |
|
|
- |
|
|
|
||||||||
1130.9 |
Будинки для колективного проживання інші |
- |
|
|
- |
|
|
|
||||||||
|
|
- |
|
|
- |
|
|
|
||||||||
12 |
Будівлі нежитлові |
|
||||||||||||||
121 |
Готелі, ресторани та подібні будівлі |
|
||||||||||||||
1211 |
Будівлі готельні |
|
||||||||||||||
1211.1 |
Готелі |
0,1 |
|
|
0,1 |
|
|
|
||||||||
1211.2 |
Мотелі |
0,1 |
|
|
0,1 |
|
|
|
||||||||
1211.3 |
Кемпінги |
0,1 |
|
|
0,1 |
|
|
|
||||||||
1211.4 |
Пансіонати |
0,1 |
|
|
0,1 |
|
|
|
||||||||
1211.5 |
Ресторани та бари |
1,0 |
|
|
1,0 |
|
|
|
||||||||
1212 |
Інші будівлі для тимчасового проживання |
|
||||||||||||||
1212.1 |
Туристичні бази та гірські притулки |
0,1 |
|
|
0,1 |
|
|
|
||||||||
1212.2 |
Дитячі та сімейні табори відпочинку |
0,1 |
|
|
0,1 |
|
|
|
||||||||
1212.3 |
Центри та будинки відпочинку |
0,1 |
|
|
0,1 |
|
|
|
||||||||
1212.9 |
Інші будівлі для тимчасового проживання, не класифіковані раніше |
0,1 |
|
|
0,1 |
|
|
|
||||||||
122 |
Будівлі офісні |
|
||||||||||||||
1220 |
Будівлі офісні5 |
|
||||||||||||||
1220.1 |
Будівлі органів державного та місцевого управління5 |
1,5 |
|
|
1,5 |
|
|
|
||||||||
1220.2 |
Будівлі фінансового обслуговування |
1,5 |
|
|
1,5 |
|
|
|
||||||||
1220.3 |
Будівлі органів правосуддя5 |
0,1 |
|
|
0,1 |
|
|
|
||||||||
1220.4 |
Будівлі закордонних представництв5 |
- |
|
|
- |
|
|
|
||||||||
1220.5 |
Адміністративно-побутові будівлі промислових підприємств |
0,1 |
|
|
0,1 |
|
|
|
||||||||
1220.9 |
Будівлі для конторських та адміністративних цілей інші |
0,1 |
|
|
0,1 |
|
|
|
||||||||
123 |
Будівлі торговельні |
|
||||||||||||||
1230 |
Будівлі торговельні |
|
||||||||||||||
1230.1 |
Торгові центри, універмаги, магазини |
0,1 |
|
|
0,1 |
|
|
|
||||||||
1230.2 |
Криті ринки, павільйони та зали для ярмарків5 (крім малого та середнього бізнесу) |
0,5 |
|
|
0,5 |
|
|
|
||||||||
1230.3 |
Станції технічного обслуговування автомобілів |
0,5 |
|
|
0,5 |
|
|
|
||||||||
1230.4 |
Їдальні, кафе, закусочні тощо |
0,5 |
|
|
0,5 |
|
|
|
||||||||
1230.5 |
Бази та склади підприємств торгівлі і громадського харчування |
0,5 |
|
|
0,5 |
|
|
|
||||||||
1230.6 |
Будівлі підприємств побутового обслуговування |
0,5 |
|
|
0,5 |
|
|
|
||||||||
1230.9 |
Будівлі торговельні інші |
0,5 |
|
|
0,5 |
|
|
|
||||||||
124 |
Будівлі транспорту та засобів зв’язку |
|
||||||||||||||
1241 |
Вокзали, аеровокзали, будівлі засобів зв’язку та пов’язані з ними будівлі |
|
||||||||||||||
1241.1 |
Автовокзали та інші будівлі автомобільного транспорту |
0,5 |
|
|
0,5 |
|
|
|
||||||||
1241.2 |
Вокзали та інші будівлі залізничного транспорту |
0,5 |
|
|
0,5 |
|
|
|
||||||||
1241.3 |
Будівлі міського електротранспорту |
- |
|
|
- |
|
|
|
||||||||
1241.4 |
Аеровокзали та інші будівлі повітряного транспорту |
- |
|
|
- |
|
|
|
||||||||
1241.5 |
Морські та річкові вокзали, маяки та пов’язані з ними будівлі |
- |
|
|
- |
|
|
|
||||||||
1241.6 |
Будівлі станцій підвісних та канатних доріг |
- |
|
|
- |
|
|
|
||||||||
1241.7 |
Будівлі центрів радіо- та телевізійного мовлення, телефонних станцій, телекомунікаційних центрів тощо |
0,5 |
|
|
0,5 |
|
|
|
||||||||
1241.8 |
Ангари для літаків, локомотивні, вагонні, трамвайні та тролейбусні депо |
- |
|
|
- |
|
|
|
||||||||
1241.9 |
Будівлі транспорту та засобів зв’язку інші |
0,5 |
|
|
0,5 |
|
|
|
||||||||
1242 |
Гаражі |
|
||||||||||||||
1242.1 |
Гаражі наземні |
0,1 |
|
|
0,1 |
|
|
|
||||||||
1242.2 |
Гаражі підземні |
0,1 |
|
|
0,1 |
|
|
|
||||||||
1242.3 |
Стоянки автомобільні криті |
0,1 |
|
|
0,1 |
|
|
|
||||||||
1242.4 |
Навіси для велосипедів |
0,1 |
|
|
0,1 |
|
|
|
||||||||
125 |
Будівлі промислові та склади |
|
||||||||||||||
1251 |
Будівлі промислові5 |
|
||||||||||||||
1251.1 |
Будівлі підприємств машинобудування та металообробної промисловості5 |
- |
|
|
- |
|
|
|
||||||||
1251.2 |
Будівлі підприємств чорної металургії5 |
- |
|
|
- |
|
|
|
||||||||
1251.3 |
Будівлі підприємств хімічної та нафтохімічної промисловості5 |
- |
|
|
- |
|
|
|
||||||||
1251.4 |
Будівлі підприємств легкої промисловості5 |
- |
|
|
- |
|
|
|
||||||||
1251.5 |
Будівлі підприємств харчової промисловості5 |
- |
|
|
- |
|
|
|
||||||||
1251.6 |
Будівлі підприємств медичної та мікробіологічної промисловості5 |
- |
|
|
- |
|
|
|
||||||||
1251.7 |
Будівлі підприємств лісової, деревообробної та целюлозно-паперової промисловості5 |
- |
|
|
- |
|
|
|
||||||||
1251.8 |
Будівлі підприємств будівельної індустрії, будівельних матеріалів та виробів, скляної та фарфоро-фаянсової промисловості5 |
- |
|
|
- |
|
|
|
||||||||
1251.9 |
Будівлі інших промислових виробництв, включаючи поліграфічне5 |
- |
|
|
- |
|
|
|
||||||||
1252 |
Резервуари, силоси та склади |
|
||||||||||||||
1252.1 |
Резервуари для нафти, нафтопродуктів та газу |
0,5 |
|
|
0,5 |
|
|
|
||||||||
1252.2 |
Резервуари та ємності інші |
0,1 |
|
|
0,1 |
|
|
|
||||||||
1252.3 |
Силоси для зерна |
0,1 |
|
|
0,1 |
|
|
|
||||||||
1252.4 |
Силоси для цементу та інших сипучих матеріалів |
0,1 |
|
|
0,1 |
|
|
|
||||||||
1252.5 |
Склади спеціальні товарні |
0,1 |
|
|
0,1 |
|
|
|
||||||||
1252.6 |
Холодильники |
0,1 |
|
|
0,1 |
|
|
|
||||||||
1252.7 |
Складські майданчики |
0,1 |
|
|
0,1 |
|
|
|
||||||||
1252.8 |
Склади універсальні |
0,1 |
|
|
0,1 |
|
|
|
||||||||
1252.9 |
Склади та сховища інші5 (крім складських приміщень промислових підприємств) |
0,1 |
|
|
0,1 |
|
|
|
||||||||
126 |
Будівлі для публічних виступів, закладів освітнього, медичного та оздоровчого призначення |
|
||||||||||||||
1261 |
Будівлі для публічних виступів |
|
||||||||||||||
1261.1 |
Театри, кінотеатри та концертні зали |
0,1 |
|
|
0,1 |
|
|
|
||||||||
1261.2 |
Зали засідань та багатоцільові зали для публічних виступів |
0,1 |
|
|
0,1 |
|
|
|
||||||||
1261.3 |
Цирки |
0,1 |
|
|
0,1 |
|
|
|
||||||||
1261.4 |
Казино, ігорні будинки |
1,5 |
|
|
1,5 |
|
|
|
||||||||
1261.5 |
Музичні та танцювальні зали, дискотеки |
0,1 |
|
|
0,1 |
|
|
|
||||||||
1261.9 |
Будівлі для публічних виступів інші |
0,1 |
|
|
0,1 |
|
|
|
||||||||
1262 |
Музеї та бібліотеки |
|
||||||||||||||
1262.1 |
Музеї та художні галереї5 |
0,1 |
|
|
0,1 |
|
|
|
||||||||
1262.2 |
Бібліотеки, книгосховища5 |
0,1 |
|
|
0,1 |
|
|
|
||||||||
1262.3 |
Технічні центри |
0,1 |
|
|
0,1 |
|
|
|
||||||||
1262.4 |
Планетарії5 |
- |
|
|
- |
|
|
|
||||||||
1262.5 |
Будівлі архівів5 |
0,1 |
|
|
0,1 |
|
|
|
||||||||
1262.6 |
Будівлі зоологічних та ботанічних садів5 |
- |
|
|
- |
|
|
|
||||||||
1263 |
Будівлі навчальних та дослідних закладів |
|
||||||||||||||
1263.1 |
Будівлі науково-дослідних та проектно-вишукувальних установ |
0,1 |
|
|
0,1 |
|
|
|
||||||||
1263.2 |
Будівлі вищих навчальних закладів |
0,1 |
|
|
0,1 |
|
|
|
||||||||
1263.3 |
Будівлі шкіл та інших середніх навчальних закладів5 |
- |
|
|
- |
|
|
|
||||||||
1263.4 |
Будівлі професійно-технічних навчальних закладів5 |
0,1 |
|
|
0,1 |
|
|
|
||||||||
1263.5 |
Будівлі дошкільних та позашкільних навчальних закладів5 |
- |
|
|
- |
|
|
|
||||||||
1263.6 |
Будівлі спеціальних навчальних закладів для дітей з особливими потребами5 |
- |
|
|
- |
|
|
|
||||||||
1263.7 |
Будівлі закладів з фахової перепідготовки |
0,1 |
|
|
0,1 |
|
|
|
||||||||
1263.8 |
Будівлі метеорологічних станцій, обсерваторій5 |
- |
|
|
- |
|
|
|
||||||||
1263.9 |
Будівлі освітніх та науково-дослідних закладів інші5 |
- |
|
|
- |
|
|
|
||||||||
1264 |
Будівлі лікарень та оздоровчих закладів |
|
||||||||||||||
1264.1 |
Лікарні багатопрофільні територіального обслуговування, навчальних закладів5 |
0,1 |
|
|
0,1 |
|
|
|
||||||||
1264.2 |
Лікарні профільні, диспансери5 |
0,1 |
|
|
0,1 |
|
|
|
||||||||
1264.3 |
Материнські та дитячі реабілітаційні центри, пологові будинки5 |
0,1 |
|
|
0,1 |
|
|
|
||||||||
1264.4 |
Поліклініки, пункти медичного обслуговування та консультації5 |
0,1 |
|
|
0,1 |
|
|
|
||||||||
1264.5 |
Шпиталі виправних закладів, в’язниць та Збройних Сил5 |
- |
|
|
- |
|
|
|
||||||||
1264.6 |
Санаторії, профілакторії та центри функціональної реабілітації5 |
0,1 |
|
|
0,1 |
|
|
|
||||||||
1264.9 |
Заклади лікувально-профілактичні та оздоровчі інші5 |
0,1 |
|
|
0,1 |
|
|
|
||||||||
1265 |
Зали спортивні5 |
|
||||||||||||||
1265.1 |
Зали гімнастичні, баскетбольні, волейбольні, тенісні тощо |
0,1 |
|
|
0,1 |
|
|
|
||||||||
1265.2 |
Басейни криті для плавання |
- |
|
|
- |
|
|
|
||||||||
1265.3 |
Хокейні та льодові стадіони криті |
- |
|
|
- |
|
|
|
||||||||
1265.4 |
Манежі легкоатлетичні |
- |
|
|
- |
|
|
|
||||||||
1265.5 |
Тири |
0,1 |
|
|
0,1 |
|
|
|
||||||||
1265.9 |
Зали спортивні інші |
0,1 |
|
|
0,1 |
|
|
|
||||||||
127 |
Будівлі нежитлові інші |
|
||||||||||||||
1271 |
Будівлі сільськогосподарського призначення, лісівництва та рибного господарства5 |
|
||||||||||||||
1271.1 |
Будівлі для тваринництва5 |
0,1 |
|
|
0,1 |
|
|
|
||||||||
1271.2 |
Будівлі для птахівництва5 |
0,1 |
|
|
0,1 |
|
|
|
||||||||
1271.3 |
Будівлі для зберігання зерна5 |
0,1 |
|
|
0,1 |
|
|
|
||||||||
1271.4 |
Будівлі силосні та сінажні5 |
0,1 |
|
|
0,1 |
|
|
|
||||||||
1271.5 |
Будівлі для садівництва, виноградарства та виноробства5 |
0,1 |
|
|
0,1 |
|
|
|
||||||||
1271.6 |
Будівлі тепличного господарства5 |
0,1 |
|
|
0,1 |
|
|
|
||||||||
1271.7 |
Будівлі рибного господарства5 |
0,1 |
|
|
0,1 |
|
|
|
||||||||
1271.8 |
Будівлі підприємств лісівництва та звірівництва5 |
0,1 |
|
|
0,1 |
|
|
|
||||||||
1271.9 |
Будівлі сільськогосподарського призначення інші5 |
0,1 |
|
|
0,1 |
|
|
|
||||||||
1272 |
Будівлі для культової та релігійної діяльності5 |
|
||||||||||||||
1272.1 |
Церкви, собори, костьоли, мечеті, синагоги тощо5 |
- |
|
|
- |
|
|
|
||||||||
1272.2 |
Похоронні бюро та ритуальні зали |
0,1 |
|
|
0,1 |
|
|
|
||||||||
1272.3 |
Цвинтарі та крематорії5 |
- |
|
|
- |
|
|
|
||||||||
1273 |
Пам’ятки історичні та такі, що охороняються державою5 |
|
|
|
Пам’ятки історичні та такі, що охороняються державою5 |
|||||||||||
1273.1 |
Пам’ятки історії та архітектури5 |
- |
|
|
- |
|
|
|
||||||||
1273.2 |
Археологічні розкопки, руїни та історичні місця, що охороняються державою5 |
- |
|
|
- |
|
|
|
||||||||
1273.3 |
Меморіали, художньо-декоративні будівлі, статуї5 |
- |
|
|
- |
|
|
|
||||||||
1274 |
Будівлі інші, не класифіковані раніше5 |
|
||||||||||||||
1274.1 |
Казарми Збройних Сил5 |
- |
|
|
- |
|
|
|
||||||||
1274.2 |
Будівлі поліцейських та пожежних служб5 |
- |
|
|
- |
|
|
|
||||||||
1274.3 |
Будівлі виправних закладів, в’язниць та слідчих ізоляторів5 |
- |
|
|
- |
|
|
|
||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
1274.4 |
Будівлі лазень та пралень |
0,1 |
|
|
0,1 |
|
|
|
||||||||
1274.5 |
Будівлі з облаштування населених пунктів |
0,1 |
|
|
0,1 |
|
|
|
||||||||
1 У разі встановлення ставок податку, відмінних на територіях різних населених пунктів адміністративно-територіальної одиниці, за кожним населеним пунктом ставки затверджуються окремими додатками.
2 Класифікація будівель та споруд, код та найменування зазначаються відповідно до Державного класифікатора будівель та споруд ДК 018-2000, затвердженого наказом Держстандарту від 17 серпня 2000 р. № 507.
3 Ставки податку встановлюються з урахуванням норм підпункту 12.3.7 пункту 12.3 статті 12, пункту 30.2 статті 30, пункту 266.2 статті 266 Податкового кодексу України і зазначаються десятковим дробом з трьома (у разі потреби чотирма) десятковими знаками після коми.
4 У разі визначення у рішенні про оподаткування податком на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, зон адміністративно-територіальної одиниці, щодо якої приймається рішення, ставки встановлюються залежно від зони. Без урахування зони ставки зазначаються у графі “1 зона”.
5 Об’єкти нерухомості, що класифікуються за цим підкласом, звільняються/можуть звільнятися повністю або частково від оподаткування податком на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, відповідно до норм підпункту 266.2.2 пункту 266.2 та пункту 266.4 статті 266 Податкового кодексу України.
Міський голова Валентина ЛЕВІЦЬКА
Додаток 2
до рішення «Про встановлення ставок
та пільг із сплати податку на нерухоме майно,
відмінне від земельної ділянки»
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішенням Сквирської міської ради
від р. №
ПЕРЕЛІК
пільг для фізичних та юридичних осіб, наданих відповідно до підпункту 266.4.2 пункту 266.4 статті 266 Податкового кодексу України, із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки1
Пільги вводяться в дію з 01.01.2022 року.
Адміністративно-територіальні одиниці або населені пункти, або території об’єднаних територіальних громад, на які поширюється дія рішення ради:
Код області |
Код району |
Код згідно з КОАТУУ |
Найменування адміністративно-територіальної одиниці |
10 20 3224010100 Сквирська міська територіальна громада
Група платників, категорія/класифікація |
Розмір пільги |
1 |
Пільги для фізичних осіб в частині житлової нерухомості , визначені відповідно до п.п.266.4.1. п.266.4. ст.266 ПКУ, з урахуванням положень п.п.266.4.3 п.266.4. ст..266 ПКУ |
100
|
2 |
1230.2 Криті ринки, павільйони та зали для ярмарків , які використовуються суб’єктами малого та середнього бізнесу. |
100 |
3 |
1262.1 Музеї та художні галереї5 1262.2 Бібліотеки, книгосховища5 1262.5 Будівлі архівів5 1263.4 Будівлі професійно-технічних навчальних закладів5 1264.1 Лікарні багатопрофільні територіального обслуговування, навчальних закладів5 1264.2 Лікарні профільні, диспансери5 1264.3 Материнські та дитячі реабілітаційні центри, пологові будинки5 1264.4 Поліклініки, пункти медичного обслуговування та консультації5 1264.6 Санаторії, профілакторії та центри функціональної реабілітації5 1264.9 Заклади лікувально-профілактичні та оздоровчі інші5 |
100 |
4 |
1274.5 Будівлі з облаштування населених пунктів |
100 |
5 |
1265.9 Зали спортивні інші |
100 |
6 |
1265.1 Зали гімнастичні, баскетбольні, волейбольні, тенісні тощо |
100 |
7 |
1220.1 Будівлі органів державного та місцевого управління5 |
100 |
8 |
1220.3 Будівлі органів правосуддя5 |
100 |
1 Пільги визначаються з урахуванням норм підпункту 12.3.7 пункту 12.3 статті 12, пункту 30.2 статті 30, пункту 266.2 статті 266 Податкового кодексу України. У разі встановлення пільг, відмінних на територіях різних населених пунктів адміністративно-територіальної одиниці, за кожним населеним пунктом пільги затверджуються окремо.
Міський голова Валентина ЛЕВІЦЬКА
Аналіз регуляторного впливу
проєкту рішення Сквирської міської ради
«Про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки»
Аналіз регуляторного впливу проєкту рішення міської ради «Про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки» підготовлено на виконання вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» з урахуванням вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2004 року № 308 «Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта», зі змінами (Постанова Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 року №1151).
І. Визначення проблеми
Органи місцевого самоврядування в рамках, визначених Бюджетним та Податковим кодексами України, мають ухвалювати рішення про встановлення місцевих податків і зборів на наступний рік для відповідного місцевого податку чи збору.
Податковим кодексом України (надалі – Кодекс) зобов’язано копію рішення міської ради про встановлення місцевих податків чи зборів або про внесення змін до них надіслати в електронному вигляді в десятиденний строк з дня ухвалення до контролюючого органу, у якому перебувають на обліку платники відповідних місцевих податків та зборів, але не пізніше 25 липня року, що передує бюджетному періоду, у якому планується застосовування встановлюваних місцевих податків і зборів або змін до них.
Рішення про встановлення місцевих податків та зборів офіційно оприлюднюється до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосовування встановлюваних місцевих податків та зборів або змін (плановий період). У іншому разі норми відповідного рішення міської ради застосовуються не раніше початку бюджетного періоду, що настає за плановим періодом.
Питання залучення 1482,0 тис. грн. до місцевого бюджету від платників податку пропонується вирішити шляхом ухвалення рішення міської ради з урахуванням вимог чинного законодавства та в межах повноважень органів місцевого самоврядування.
Кодексом визначено платників податку: фізичні особи та юридичні особи (резиденти і нерезиденти України).
Відповідно до підпункту 266.7.1 пункту 266.7 статті 266 Кодексу обчислення суми податку з об’єкта/об’єктів нежитлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних осіб, здійснюється контролюючими органами.
Платники податку – юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 01 січня звітного року й до 20 лютого цього ж року подають контролюючому органу за місцезнаходженням об'єкта/об'єктів оподаткування декларацію за формою, установленою в порядку, передбаченому статтею 46 Кодексу. Прогнозні надходження від сплати податку юридичними особами, які надійдуть у 2022 році – 1016,0тис. грн..
Розв’язання проблеми встановлення ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на території Сквирської міської територіальної громади за допомогою ринкового механізму неможливе, оскільки чинним законодавством передбачено, що встановлення місцевих податків та зборів згідно з повноваженнями, визначеними в статті 12 розділу I «Загальні положення» Кодексу можуть здійснювати тільки органи місцевого самоврядування.
У разі відсутності регулювання, не сплачується податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки. Недоотримання коштів бюджетом матиме негативний вплив на територіальну громаду. Оскільки не забезпечується в повному обсязі фінансування бюджетної сфери, виплати заробітної плати робітникам, які фінансуються з місцевого бюджету, місцевих цільових програм.
Кожен податок є важливою складовою доходів бюджету, оскільки забезпечує внесок у його наповнення. Згідно з бюджетним законодавством податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, є одним з джерел надходжень загального фонду місцевого бюджету, за рахунок якого утримуються бюджетні установи, що забезпечують надання послуг населенню в галузях освіти, культури, охорони здоров’я, фізичної культури та спорту, житлово-комунального та дорожнього господарства, транспорту тощо.
Стабільність надходжень, що формують загальний фонд місцевого бюджету, дозволяє забезпечити безперебійну його життєдіяльність у різних сферах, забезпечити своєчасну виплату заробітної плати працівникам бюджетних установ, провести всі інші соціально важливі видатки, отримати всім мешканцям міста суспільні послуги в тій чи іншій сфері, якою опікуються органи місцевого самоврядування.
Дотримання вимог Податкового кодексу України (надалі – Кодекс) щодо податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки (ст.12 Кодексу щодо повноважень міської ради до початку наступного бюджетного періоду встановити місцеві податки і збори, змінити розмір їх ставок). Причиною виникнення проблеми є встановлення ставок податку на об’єкти нерухомості лише на 2021 рік. Таким чином питання оподаткування з 01.01.2022 року буде вирішено прийняттям регуляторного акта.
Ставки вказаного податку встановлюються у відсотках до розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року.
У зв’язку з викладеним виникла необхідність ухвалити рішення про встановлення ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на території Сквирської міської територіальної громади для застосування з 01.01.2022 року.
У 2020 році до місцевого бюджету від сплати податку надійшло 1321,7 тис грн.
Надходження від сплати податку на нерухоме майно на 2021 рік заплановані в сумі 1426,2 тис. грн., у тому числі від юридичних осіб у сумі - 976,1 тис. грн., фізичних осіб – у сумі 450,1 тис. грн.
Прогнозний обсяг надходжень податку на 2022 рік є розрахунковим і може змінюватися від чинників, на які неможливо вплинути (чисельність платників, обов’язковість сплати ними податку – виникнення податкового боргу).
Основні групи, на які зазначена проблема справляє вплив:
Групи (підгрупи) |
Так |
Ні |
Громадяни |
V |
- |
Держава |
V |
- |
Суб'єкти господарювання, у тому числі суб'єкти малого підприємництва |
V |
- |
Застосування ринкових механізмів для вирішення вказаної проблеми не є можливим, оскільки здійснення вищезазначених заходів є засобом державного регулювання та відповідно до Податкового кодексу України є компетенцією міської ради.
Проєкт рішення розроблено з ціллю:
- виконання вимог чинного законодавства;
- врегулювання правовідносин між Сквирською міською радою та суб’єктами господарювання в процесі нарахування та сплати податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки;
- здійснення планування та прогнозування надходжень від сплати цього податку при формуванні бюджету на середньострокову перспективу ;
- встановити доцільні і обґрунтовані розміри ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки з урахуванням рівня платоспроможності громадян та суб’єктів господарювання та відповідно до потреб місцевого бюджету;
- встановлення ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, які б дозволили забезпечити сталі надходження до бюджету громади для виконання програм соціально – економічного та культурного розвитку територіальної громади;
- забезпечити відкритість процедури, прозорість дій органу місцевого самоврядування.
ІІІ. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей
У ході пошуку альтернативних способів досягнення цілей для проведення оцінки прийняття даного регуляторного акта розробником розглядається, як перша альтернатива - неприйняття регуляторного акта (далі – Альтернатива 1), другою альтернативною є ухвалення регуляторного акта диференційованого розміру ставок податку залежно від типів об’єктів нерухомості без диференціації від місця розташування (зональності) (далі – Альтернатива 2).
2.Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей
Оцінка впливу на сферу інтересів держави:
Вид альтернативи |
Вигоди |
Витрати |
---|---|---|
Альтернатива 1 Не прийняття регуляторного акта (залишення існуючої на даний момент ситуації без змін) |
Не передбачені |
Відсутні надходження до бюджету міської територіальної громади від платників податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки. (Прогнозні надходження від запропонованого регулювання 1482,0 тис. грн, що надасть) |
Альтернатива 2. Ухвалення регуляторного акта диференційованого розміру ставок податку залежно від типів об’єктів нерухомості без диференціації від місця розташування (зональності) об’єктів нерухомості |
Забезпечує досягнення цілей державного регулювання повною мірою. Передбачуваність розмірів ставок гарантує забезпечення надходжень прогнозованої суми податку до бюджету громади, що надасть можливість фінансування соціально важливих місцевих цільових програм, бюджетної сфери в галузях освіти, охорони здоров’я, соціального захисту, житлово-комунального та дорожнього господарства, тощо. Прогнозні надходження при сплаті податку складуть 1482,0 тис.грн |
Витрати часу, матеріальних ресурсів для податкових органів на адміністрування податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ді-лянки. |
Оцінка аналізу на сферу інтересів громадян:
Вид альтернативи |
Вигоди |
Витрати |
---|---|---|
Альтернатива 1 Не прийняття регуляторного акта (залишення існуючої на даний момент ситуації без змін) |
Відсутні |
Відсутні |
Альтернатива 2. Ухвалення регуляторного акта диференційованого розміру ставок податку залежно від типів об’єктів нерухомості без диференціації від місця розташування (зональності) об’єктів нерухомості |
Альтернатива в повній мірі враховує інтереси громади у наповненні місцевого бюджету, крім того диференціація за типом нерухомості дозволяє врахувати фактичний економічний стан в галузях підприємницької діяльності, що дозволяє максимально узгодити питання сплати податку та наповнення місцевого бюджету, гармонізувати розвиток підприємницької активності та розвиток соціальної інфраструктури. Прийняття регуляторного акта дасть можливість здійснення контролю за додержанням правил розрахунку та сплати земельного податку, поповнити бюджет громади, що надасть змогу спрямувати отримані кошти від сплати податку на вирішення соціальних проблем та покращення інфраструктури територіальної громади.
|
Витрати часу на ознайомлення з рішенням. При сплаті податку не виділяється окрема зональність, ставки податку диференціюються за типом нерухомості.
|
Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання:
Питома вага суб’єктів малого підприємництва в загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких поширюється дія регуляторного акта є найбільшою.
Вид альтернативи |
Вигоди |
Витрати |
Альтернатива 1 Не прийняття регуляторного акта (залишення існуючої на даний момент ситуації без змін) |
Відсутність витрат на сплату податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки. |
Відсутні |
Альтернатива 2. Ухвалення регуляторного акта диференційованого розміру ставок податку залежно від типів об’єктів нерухомості без диференціації від місця розташування (зональності) об’єктів нерухомості |
Податок сплачується в однаковому розмірі для всіх об’єктів нерухомості, незалежно від місць їх розташування (за розміром ставки для І зональності). Враховуються повною мірою пропозиції членів територіальної громади щодо встановлення ставок з урахуванням типу об’єкта оподаткування. Прогнозні надходження від сплати податку 1482.0 тис. грн. що надасть можливість фінансування соціально важливих місцевих цільових програм, бюджетної сфери в галузях освіти, соціального захисту, житлово-комунального та дорожнього господарства, тощо |
Часові витрати на отримання інформації щодо змін у опо-даткуванні, інше; прямі матеріальні витрати на сплату податку суб’єктами господа-рювання, які підпадають під дію регулювання. |
Найбільша питома вага підприємств (93,5%) у загальній кількості це мале підприємництво. Дія запропонованого регуляторного акта не впливає на сферу інтересів суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва.
Здійснити вибір оптимального альтернативного способу з урахуванням системи бальної оцінки ступеня досягнення визначених цілей.
Вартість балів визначається за чотирибальною системою оцінки ступеня досягнення визначених цілей, де:
4 – цілі прийняття регуляторного акта, які можуть бути досягнути повною мірою (проблема більше існувати не буде);
3 – цілі прийняття регуляторного акта, які можуть буди досягнути майже повною мірою (усі важливі аспекти проблеми існувати не будуть);
2 – цілі прийняття регуляторного акта, які можуть бути досягнути частково (проблема значно зменшиться, деякі важливі та критичні аспекти проблеми залишаться невирішеними);
1 – цілі прийняття регуляторного акта, які не можуть бути досягнуті (проблема продовжує існувати).
Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми) |
Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки) |
Коментарі щодо присвоєння відповідного бала |
Альтернатива 1 Не прийняття регуляторного акта (залишення існуючої на даний момент ситуації без змін) |
1 - цілі прийняття проєкту регуляторного акта не можуть бути досягнуті (проблема продовжує існувати) |
Не прийняття регуляторного акту призведе до неможливості подання контролюючому органу рішення в частині ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки за формою, визначеною постановою Кабінету Міністрів України. Даний спосіб не сприяє меті державного регулювання, а також веде до зменшення надходжень до бюджету міської територіальної громади і не дає можливості в повній мірі вирішити соціальні проблеми та покращити інфраструктуру територіальної громади. . |
Альтернатива 2. Ухвалення регуляторного акта диференційованого розміру ставок податку залежно від типів об’єктів нерухомості без диференціації від місця розташування (зональності) об’єктів нерухомості |
4- цілі прийняття проєкту регуляторного акта можуть бути досягнуті майже повною мірою (усі важливі аспекти проблеми існувати не будуть) |
Цілі ухвалення регуляторного акта можуть бути досягнуті повною мірою. Податок сплачується в однаковому розмірі для об’єктів нерухомості незалежно від місць їх розташування (за розміром ставки для І зональності) але має чітку диференціацію за типом нерухомості. Враховуються повною мірою пропозиції членів територіальної громади щодо встановлення ставок з урахуванням типу нерухомості та норми податкового законодавства, враховуються галузі економіки, в якій використовується нерухомість Прогнозні надходження від запропонованого регулювання 1482,0 тис. грн., що забезпечить фінансування соціально важливих місцевих цільових програм бюджетної сфери. |
Рейтинг результативності |
Вигоди (підсумок) |
Витрати (підсумок) |
Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу |
---|---|---|---|
Альтернатива 1 Не прийняття регуляторного акта (залишення існуючої на даний момент ситуації без змін) |
Для держави: відсутні Для громадян: відсутні Для суб’єктів господарювання: відсутні
|
Додаткових витрат за цією альтернативою в органах місцевого самоврядування, у громадян та суб’єктів господарювання не виникатиме |
Проблема продовжуватиме існувати. Недотримання вимог статті 284.1 Податкового Кодексу України. Зменшення надходжень до бюджету громади, підвищення соціальної напруги з причини погіршення якості життя громадян. Місцева територіальна громада не отримає належного фінансування першочергових видатків, та фінансування соціально важливих програм.
|
Альтернатива 2. Ухвалення регуляторного акта диференційованого розміру ставок податку залежно від типів об’єктів нерухомості без диференціації від місця розташування (зональності) об’єктів нерухомості |
Для держави: Надходження податку до бюджету міської територіальної громади і можливість фінансування покладе-них на органи місцевого самоврядування повноважень. Прогнозні надходже-ння від сплати податку 1482,0 тис. грн. Для громадян: встановлення ставок з урахуванням зональ-ності та пільги для окремої категорії. Отримання послуг у разі фінансування соціально важливих цільових програм бюджетної сфери Для суб’єктів господарювання: забезпечується прозорість механізму справляння податку |
Для держави: витрати пов’язані із виконанням рішення на його розповсюдження, організацію та контролю за надходженням коштів до бюджету міської територіальної громади Для громадян: Витрати часу на ознайомлення з регуляторним актом. Для суб’єктів господарювання: Витрати на ознайомлення з рішенням та сплати податків. |
Є найбільш оптима-льною серед запро-понованих альтер-натив, оскільки дає змогу максимально досягнути постав-лених цілей держав-ного регулювання |
Рейтинг |
Аргументи щодо переваги обраної альтернативи/причини відмови від альтернативи |
Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта |
Альтернатива 1 Не прийняття регуляторного акта (залишення існуючої на даний момент ситуації без змін) |
Існування проблеми залишається, цілі не будуть досягнуті |
Зовнішні чинники відсутні |
Альтернатива 2. Ухвалення регуляторного акта диференційованого розміру ставок податку залежно від типів об’єктів нерухомості без диференціації від місця розташування (зональності) об’єктів нерухомості |
Для досягнення встановлених цілей перевага була надана цій альтернативі. Цілі можуть бути досягненні повною мірою. Податок має чітку диференціацію за типом об’єктів нерухомості, враховуються пропозиції громади, знижується ризик відмови від добровільної сплати податку, місцевий бюджет наповнюється рівномірно та своєчасно. |
На дію запропонованого проєкта можуть вплинути такі зовнішні чинники, як прийняття змін та доповнень до чинного законодавства України або виникнення необхідності в нормативному врегулюванні певних правових відносин |
Таким чином, найбільш оптимальним альтернативним способом досягнення цілей державної регуляторної політики є Альтернатива 2 – затвердження економічно-обгрунтованих ставок податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки, що є посильними для платників земельного податку фізичних та юридичних осіб і забезпечить фінансову основу самостійності бюджету Сквирської міської територіальної громади.
Додаткового фінансування з бюджету громади введення в дію запропонованого регуляторного акта не потребує, оскільки здійснюватиметься в межах повноважень Сквирської міської ради.
Згідно з Податковим кодексом України до повноважень міських рад належить ухвалення рішення про встановлення місцевих податків і зборів.
В результаті визначення цілі, проведення аналізу поточної ситуації на території громади, інформації відділу фінансів, економічного розвитку, регуляторної діяльності Сквирської міської ради, вирішити питання встановлення розміру ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на території Сквирської міської територіальної громади пропонується шляхом ухвалення запропонованого рішення міської ради. Цей спосіб досягнення цілей є оптимальним шляхом вирішення проблеми й ґрунтується на загальнообов’язковості виконання норм рішення всіма учасниками правовідносин у системі оподаткування.
Кодексом визначено платників податку: фізичні особи та юридичні особи (резиденти і нерезиденти України). При цьому Кодексом окремо не розподіляються фізичні особи на громадян та фізичних осіб підприємців. Тобто, до цієї групи платників віднесено як громадян, так і фізичних осіб підприємців.
Проект рішення в повній мірі відповідає принципам державної регуляторної політики, а саме:
принципу прозорості – даний проект рішення підлягає оприлюдненню на офіційному веб-сайті Сквтрської міської ради в мережі Інтернет http://skvira-rada.gov.ua.
- врахування громадської думки – протягом місяця з дати опублікування.
Таким чином, упровадження регуляторного акта забезпечить дотримання норм чинного податкового законодавства як органами державної податкової служби, органами місцевого самоврядування, так і суб’єктами господарювання, у тому числі нерезидентами, які є власниками об'єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, та громадянами, що сплачують податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, у порядку та на умовах, визначених Кодексом і цим регуляторним актом.
Дія регуляторного акта розповсюджується на фізичних та юридичних осіб, у тому числі нерезидентів, які є власниками об'єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, розташованих на території Сквирської міської територіальної громади.
Податок не є новим, тому додаткових витрат бюджету на впровадження та адміністрування регулювання не передбачається. Незалежно від того чи будуть встановлені ставки податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, видатки фіскальних органів та органів місцевого самоврядування не зміняться.
У зв’язку з тим, що питома вага суб’єктів малого підприємництва в загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких поширюється дія регуляторного акта є найбільшою здійснено розрахунок на запровадження державного регулювання для суб’єктів малого підприємництва (додаток до аналізу впливу регуляторного акта (Тест малого підприємництва (М-Тест)).
Передбачається, що відповідно з обраною альтернативою, платники податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, будуть неухильно виконувати вимоги запропонованого проєкту рішення, тобто в повному обсязі та своєчасно здійснювати податкові платежі. Платники податку несуть відповідальність за порушення податкового законодавства: фінансову, адміністративну, кримінальну (пункт 111.1 статті 111 Кодексу). Фінансова відповідальність встановлюється та застосовується згідно з нормами Кодексу у вигляді штрафних санкцій та/або пені (пункт 111.2 статті 111 Кодексу).
Згідно чинного законодавства строк дії запропонованого регуляторного акта необмежений. Так, відповідно до п.п. 12.3.3 п. 12.3 ст.12 ПК, якщо в рішенні ОМС про встановлення місцевих податків та/або зборів, а також податкових пільг з їх сплати не визначено термін його дії, таке рішення є чинним до прийняття нового рішення. Дія регуляторного акта починається з 01.01.2022 року із можливістю внесення до нього змін та його відміни у разі зміни чинного законодавства чи в інших необхідних випадках.
VIII. Визначення показників результативності дії регуляторного акта
Для визначення результативності цього регуляторного акта пропонується встановити такі загальні показники:
Показники надходжень податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки
у 2020-2022 роках
тис. грн.
Показники результативності |
Показники на 2020 рік |
Плановий обсяг на 2021 рік |
Прогнозний обсяг на 2022 рік |
Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які власниками житлової/нежитлової нерухомості |
917,4 |
976,1 |
1016,0 |
Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними особами, які власниками житлової/нежитлової нерухомості |
404,3 |
450,1 |
466,0 |
Разом: |
1321,6 |
1426,2 |
1482,0 |
Рівень поінформованості суб’єктів господарювання стосовно основних положень регуляторного акта |
Відповідно до частини п’ятої статті 12 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» рівень поінформованості суб’єктів господарювання з основних положень рішення визначається кількістю осіб, що: - ознайомляться з зазначеним рішенням в приміщені Сквирської міської ради; - ознайомляться і отримають інформацію щодо рішення в Головному управлінні ДПС у Київській області; - отримають регуляторний акт за запитами до органів місцевого самоврядування; - ознайомляться з регуляторним актом на офіційній сторінці Сквирської міської ради в мережі Інтернет. - отримають регуляторний акт або інформацію щодо основних його положень іншими шляхами |
Базове відстеження результативності дії регуляторного акта здійснюватиметься до дати набрання чинності цього регуляторного акта.
Повторне відстеження результативності буде здійснено за три місяці до дня закінчення визначеного строку, але не пізніше дня закінчення визначеного строку.
З огляду на показники результативності, визначені в попередньому розділі аналізу регуляторного впливу, відстеження буде проводитись за допомогою статистичного методу та шляхом опитування.
У рамках зазначених методів відстеження буде проведено аналіз звітності про виконання дохідної частини бюджету в частині інформації щодо розміру надходжень до бюджету громади, кількості осіб, на яких поширюватиметься дія акта, а також розміру коштів і часу, що витрачатимуться суб’єктами господарювання на виконання вимог акту.
Консультації щодо визначення аналізу запропонованого регулювання на суб’єктів малого підприємництва та визначення детального переліку процедур, виконання яких необхідно для здійснення регулювання, проведено розробником у період з період 05 березня 2021 р. по 02 квітня 2021р.
Порядковий номер |
Вид консультації (публічні консультації прямі (круглі столи, наради, робочі зустрічі тощо), інтернет-консультації прямі (інтернет-форуми, соціальні мережі тощо), запити (до підприємців, експертів, науковців тощо) |
Кількість учасників консультацій, осіб |
Основні результати консультацій (опис) |
1 |
Робочі зустрічі |
18 |
Отримання інформації та пропозицій, забезпечення принципу прозорості, визначення та затвердження процедур, що застосовуються суб’єктами господарювання |
2 |
Соціальні мережі |
6 |
Отримання інформації |
3 |
В телефонному та усному режимі |
21 |
Отримання інформації та пропозицій |
кількість суб’єктів малого підприємництва, на яких поширюється регулювання: 60 одиниць;
найбільша питома вага суб’єктів малого підприємництва у загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких проблема впливає.
3.Розрахунок витрат суб'єктів малого підприємництва на виконання вимог регулювання
№ з/п |
Найменування оцінки |
У перший рік (стартовий рік впровадження регулювання) |
Періодичні (за наступний рік) |
Витрати за п'ять років |
|
Оцінка "прямих" витрат суб'єктів малого підприємництва на виконання регулювання |
|
||||
1 |
Придбання необхідного обладнання (пристроїв, машин, механізмів) |
0 |
0 |
- |
|
2 |
Процедури повірки та/або постановки на відповідний облік у визначеному органі державної влади чи місцевого самоврядування |
0 |
0 |
- |
|
3 |
Процедури експлуатації обладнання (експлуатаційні витрати - витратні матеріали) |
0 |
0 |
- |
|
4 |
Процедури обслуговування обладнання (технічне обслуговування) |
0 |
0 |
- |
|
5 |
Інші процедури (сплата податку на одного суб`єкта за рік, грн.) |
24700,00 |
Х |
Х
|
|
6 |
Разом, гривень |
24700,00 |
Х |
Х
|
|
7 |
Кількість суб'єктів господарювання, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць |
60 |
Х |
Х
|
|
8 |
Сумарно, гривень |
1482000,00 |
Х |
Х
|
|
Оцінка вартості адміністративних процедур суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування Розрахунок вартості 1 людино-години: Норма робочого часу на 2022 рік становить при 40-годинному робочому тижні - 1987 годин Для розрахунку використовується орієнтований мінімальний розмір заробітної плати, що у 2022 році становить 6500,00 грн. Кількість осіб-платників єдиного податку І та ІІ груп – 410 осіб. Середнє значення робочих годин на місяць: 1987/12=166 ч. Розрахунок вартості 1 робочого часу суб’єкта малого підприємництва: 6500,00:166=39,16 грн. |
|
||||
Оцінка вартості адміністративних процедур суб'єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування |
|||||
9 |
Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулювання (ЗМІ, офіційний сайт Сквирської міської ради, ГУ ДПС у Київській області) |
1 год×39,16= 39,16 |
0 |
- |
|
10 |
Процедури організації виконання вимог регулювання (постановка на облік, час на сплату податку) |
3 год×39,16= 117,48 |
0 |
- |
|
11 |
Процедури офіційного звітування (підготовка документів, заповнення декларації) |
0 |
0 |
- |
|
12 |
Процедури щодо забезпечення процесу перевірок |
0 |
0 |
- |
|
13 |
Інші процедури (отримання довідок та витягів) |
0 |
0 |
- |
|
14 |
Разом, гривень |
156,64 |
Х |
- |
|
15 |
Кількість суб'єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць |
60 |
Х |
- |
|
16 |
Сумарно, гривень |
9398,40 |
Х |
- |
|
Процедура регулювання не потребуватиме у органів місцевого самоврядування додаткових витрат для її впровадження.
4.Розрахунок сумарних витрат суб’єктів малого підприємництва,
що виникають на виконання вимог регулювання
Поряд- ковий номер |
Показник |
Перший рік регулювання (стартовий) грн. |
За п’ять років |
1 |
Оцінка «прямих» витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання |
1482000,00 |
- |
2 |
Оцінка вартості адміністративних процедур для суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування |
9398,40 |
- |
3 |
Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання |
1491398,4 |
- |
4 |
Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва |
0 |
- |
5 |
Сумарні витрати на виконання запланованого регулювання |
1491398,4 |
- |
5.Розроблення коригуючих (пом’якшувальних) заходів для малого підприємництва запропонованого регулювання
На території Сквирської міської територіальної громади пропонується встановити не максимально можливі ставки податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки. На території Сквирської міської територіальної громади пропонується встановити середню величину ставки податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.
Даним проектом рішення також пропонується встановити перелік
пільг для фізичних та юридичних осіб, наданих відповідно до підпункту 266.4.2 пункту 266.4 статті 266 Податкового кодексу України, із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.
У разі прийняття запропонованого регуляторного акта значних витрат у суб’єктів малого підприємництва не виникатиме.
Міський голова Валентина ЛЕВІЦЬКА
Оголошення про оприлюднення проекту регуляторного акта - «Про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки»
Відповідно до ст. 9.ст 13 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності Сквирська міська рада повідомляє про оприлюднення проекту регуляторного акта та аналізу регуляторного впливу проекту рішення Сквирської міської ради «Про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки».
З проектом регуляторного акта можна ознайомитись на офіційному сайті Сквирської міської ради http://skvira-rada.gov.ua.
Даний проект рішення розроблений відповідно до Закону України ««Про місцеве самоврядування в Україні», Податкового кодексу з метою законодавчого врегулювання справляння земельного податку та збільшення надходження коштів до бюджету громади.
Зауваження та пропозиції від фізичних та юридичних осіб приймаються протягом одного місяця з дня оприлюднення проекту регуляторного акта та аналізу регуляторного впливу.
Пропозиції та зауваження до проекту регуляторного акта та аналізу регуляторного впливу просимо надавати в письмовій формі за адресою:
09001, м. Сквира, вул. Богачевського, 28