(04568) 5-36-05
09000skvira@gmail.com
Написати нам
Україна, Київська область, місто Сквира вул.Богачевського, 28
Карта проїзду

ОГОЛОШЕННЯ про вакантну посаду головного спеціаліста сектору енергетичного менеджменту відділу капітального будівництва, комунальної власності та житлово-комунального господарства Сквирської міської ради

 
Дата публікації 5.10.2023 15:0:15
 

Вимоги до кандидатів:

  • громадянин України;
  • вища освіта не нижче ступеня бакалавра за напрямом підготовки економіка;
  • стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років;
  • знання чинного законодавства, інших нормативно-правових актів та законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень вакантної посади, основ діловодства та правил ділового етикету;
  • досконале володіння державною мовою;
  • вміння працювати на комп’ютері з відповідними програмними засобами.

Перелік документів: 

- заява;

- заповнена особова картка (форма П-2ДС) з відповідними додатками, автобіографія;

- копія паспорта;

- копія РНОКПП;

- копія документів про освіту;

- копія або оригінал трудової книжки;

- дві фотокартки розміром 3 х 4 см;

- копія військового квитка або іншого документу, що заміняє військовий квиток (для військовослужбовців або військовозобов’язаних, призовників, резервістів);

-  додаткові відомості про наявність наукових праць та винаходів, перемог у конкурсах, тощо, додається за бажанням кандидатів.

Звертатись за адресою: м. Сквира, вул. Карла Болсуновського 28, організаційний відділ Сквирської міської ради.

Телефон для довідок: 5-36-05.

 

            Призначення на посади відбувається згідно Законів України “Про правовий режим воєнного стану” та “Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану”.

 
 
 
 
 
Швидке замовлення:
+380



Вхід на сайт:

Запам'ятати мене
Відновлення паролю:
Інструкції по відновленню паролю
буде відправлена на пошту вказану
при реєстрації на сайті.
Реєстрація: