СКВИРСЬКА МІСЬКА РАДА
Р І Ш Е Н Н Я
від 29 квітня 2021 року м. Сквира №03-7-VIII
Про затвердження Положення про проведення конкурсу
на посаду керівника закладу загальної середньої освіти
Сквирської міської ради Київської області, затвердження
складу конкурсної комісії та оголошення конкурсів
Відповідно до законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», наказу Міністерства освіти і науки України від 28.03. 2018 року № 291 «Про затвердження Типового положення про конкурс на посаду керівника державного, комунального закладу загальної середньої освіти», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16 квітня 2018 р. за № 454/31906, рішення Сквирської міської ради від 23.02.2021 року № 33-5-VIII «Про затвердження Положення про порядок призначення на посаду та звільнення з посади керівників комунальних підприємств, організацій, установ, закладів, що належать до комунальної власності Сквирської міської ради», у зв’язку з необхідністю проведення конкурсу на посаду керівників закладів загальної середньої освіти комунальної форми власності Сквирської міської ради Київської області, Сквирська міська рада VIII скликання
В И Р І Ш И Л А:
3.1. директора Сквирського академічного ліцею Сквирської міської ради;
3.2. директора Самгородоцького закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Сквирської міської ради;
3.3. директора Кам’яногребельського навчально-виховного комплексу «заклад загальної середньої освіти І-ІІ ступенів – заклад дошкільної освіти» Сквирської міської ради;
3.4. директора Рогізнянського навчально-виховного комплексу «заклад загальної середньої освіти І-ІІ ступенів – заклад дошкільної освіти» Сквирської міської ради;
3.5. директора Шапіївського навчально-виховного комплексу «заклад загальної середньої освіти І-ІІ ступенів – заклад дошкільної освіти» Сквирської міської ради.
Міський голова Валентина ЛЕВІЦЬКА
Додаток 1
до рішення сесії
Сквирської міської ради
від 29.04.2021 р.
№ 03-7-VIII
ПОЛОЖЕННЯ
про проведення конкурсу на посаду керівника
закладу загальної середньої освіти
Сквирської міської ради Київської області
1. Положення про проведення конкурсу на посаду керівника закладу загальної середньої освіти Сквирської міської ради Київської області (далі – Положення) визначає загальні засади проведення конкурсу на посаду керівника закладу загальної середньої освіти Сквирської міської ради Київської області (далі – конкурс).
2. Це Положення розроблено відповідно до Конституції України, Кодексу законів про працю України, законів України «Про освіту» та «Про повну загальну середню освіту», Типового положення про конкурс на посаду керівника державного, комунального закладу загальної середньої освіти, затверджено наказом Міністерства освіти і науки України 28.03.2018 р. № 291, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 16 квітня 2018 р. за № 454/31906 та листа Міністерства освіти і науки України від 20.05.2020 року № 1/9-264 «Щодо окремих питань проведення конкурсу на посаду керівника закладу загальної середньої освіти».
3. Посаду керівника закладу загальної середньої освіти Сквирської міської ради Київської області (далі – заклад освіти) може обіймати особа, яка є громадянином України, вільно володіє державною мовою, має вищу освіту ступеня не нижче магістра, стаж педагогічної та/або науково-педагогічної роботи не менше трьох років, організаторські здібності, стан фізичного і психічного здоров’я, що не перешкоджає виконанню професійних обов’язків, пройшла конкурсний відбір та визнана переможцем конкурсу на посаду керівника закладу загальної середньої освіти комунальної форми власності відповідно до цього Положення.
4. Не може обіймати посаду керівника закладу освіти особа, яка:
1) є недієздатною або цивільна дієздатність якої обмежена;
2) має судимість за вчинення злочину;
3) позбавлена права обіймати відповідну посаду;
4) за рішенням суду визнана винною у вчиненні корупційного правопорушення;
5) за рішенням суду визнана винною у вчиненні правопорушення, пов’язаного з корупцією;
6) підпадає під заборону, встановлену Законом України «Про очищення влади».
5. Керівник закладу освіти обирається на посаду за результатами конкурсу, що проводиться відповідно до вимог Закону України «Про повну загальну середню освіту» та цього Положення.
6. Повноваження керівника закладу освіти визначаються законодавством та Статутом закладу освіти.
7. Конкурс складається з таких етапів:
1) прийняття рішення про проведення конкурсу;
2) оприлюднення оголошення про проведення конкурсу;
3) прийняття документів від осіб, які виявили бажання взяти участь у конкурсі;
4) перевірка поданих документів на відповідність установленим законодавством вимогам;
5) допущення кандидатів до участі у конкурсному відборі;
6) ознайомлення кандидатів із закладом освіти, його трудовим колективом та представниками батьківського самоврядування закладу освіти;
7) проведення конкурсного відбору;
8) визначення переможця конкурсу;
9) оприлюднення результатів конкурсу.
8. Рішення про проведення конкурсу приймає Сквирська міська рада за поданням відділу освіти Сквирської міської ради (далі – відділ освіти):
1) одночасно з прийняттям рішення про утворення нового закладу загальної середньої освіти;
2) не менше ніж за два місяці до завершення строкового трудового договору (контракту), укладеного з керівником закладу загальної середньої освіти;
3) не пізніше десяти робочих днів з дня дострокового припинення договору, укладеного з керівником відповідного закладу загальної середньої освіти, чи визнання попереднього конкурсу таким, що не відбувся.
9. Оголошення про проведення конкурсу оприлюднюється на офіційних вебсайтах Сквирської міської ради (засновника), відділу освіти (уповноваженого органу управління) та закладу освіти (за наявності) наступного робочого дня після прийняття рішення про проведення конкурсу та повинне містити:
1) найменування і місцезнаходження закладу освіти;
2) найменування посади та умови оплати праці;
3) кваліфікаційні вимоги до керівника закладу освіти відповідно до Закону України «Про повну загальну середню освіту»;
4) вичерпний перелік, кінцевий строк і місце подання документів для участі в конкурсі;
5) дату та місце початку конкурсного відбору, етапи його проведення та тривалість;
6) прізвище та ім’я, номер телефону та адресу електронної пошти особи, яка уповноважена надавати інформацію про конкурс та приймати документи для участі в конкурсі.
10. Для проведення конкурсу Сквирська міська рада формує конкурсну комісію чисельністю від 6 до 15 осіб, до складу якої на паритетних засадах входять представники:
- засновника (посадові особи органу державної влади чи депутати відповідного представницького органу місцевого самоврядування (не більше однієї особи від однієї фракції чи групи);
- відповідної місцевої державної адміністрації чи територіального органу центрального органу виконавчої влади із забезпечення якості освіти (управління Державної служби якості освіти у Київській області) (державні службовці);
- інститутів громадянського суспільства (громадських об’єднань керівників закладів освіти, професійних об’єднань педагогічних працівників, міської профспілкової організації та інших громадських формувань, а також експертів, фахівців у сфері загальної середньої освіти тощо).
11. Представників від засновника делегує Сквирська міська рада.
Представників від відповідної місцевої державної адміністрації делегує Білоцерківська районна державна адміністрація.
Представників від інститутів громадянського суспільства делегує Сквирська міська організація Профспілки працівників освіти і науки України.
12. Склад конкурсної комісії затверджує сесія Сквирської міської ради. Термін повноважень конкурсної комісії становить три роки.
13. Керівництво роботою конкурсної комісії здійснює її голова (посадова особа), а в разі його відсутності – заступник голови комісії. Веде протокол засідання секретар комісії, а в разі його відсутності його обов’язки виконує один із членів конкурсної комісії, обраний на її засіданні.
14. Голова конкурсної комісії:
- забезпечує організацію роботи конкурсної комісії відповідно до цього Положення;
- головує на засіданнях конкурсної комісії;
- організовує і контролює виконання визначених цим Положенням завдань конкурсної комісії.
15. Секретар конкурсної комісії забезпечує:
- ведення та оформлення протоколів засідань конкурсної комісії;
- підготовку проекту порядку денного засідання та надсилання його членам конкурсної комісії;
- за дорученням голови конкурсної комісії виконує іншу організаційну роботу.
16. До складу конкурсної комісії не може бути включена особа, яка:
1) визнана в установленому законом порядку недієздатною або цивільна дієздатність якої обмежена;
2) має судимість або на яку протягом останнього року накладалося адміністративне стягнення за вчинення корупційного або пов’язаного з корупцією правопорушення;
3) відповідно до Закону України «Про запобігання корупції» є близькою особою учасника конкурсу або особою, яка може мати конфлікт інтересів.
17. У роботі конкурсної комісії з правом дорадчого голосу можуть брати участь представники органів громадського самоврядування закладу освіти, на посаду керівника якого оголошено конкурс.
Представників органів громадського самоврядування закладу освіти делегують збори трудового колективу.
18. Члени конкурсної комісії зобов’язані:
1) брати участь у роботі конкурсної комісії та голосувати з питань порядку денного;
2) заявляти самовідвід у разі наявності чи настання підстав, передбачених ст. 39 Закону України «Про повну загальну середню освіту», що унеможливлюють їх участь у складі конкурсної комісії.
19. Конкурсна комісія є повноважною за умови присутності на її засіданні не менше двох третин її затвердженого складу. Конкурсна комісія приймає рішення більшістю голосів від її затвердженого складу. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос голови конкурсної комісії. Члени конкурсної комісії можуть висловити свою окрему думку з відповідного питання, яка додається до протоколу засідання.
20. Організаційною формою роботи конкурсної комісії є засідання. Рішення конкурсної комісії оформлюється протоколом, який підписуються всіма присутніми членами конкурсної комісії та оприлюднюється на офіційних вебсайтах Сквирської міської ради, відділу освіти та закладу освіти наступного робочого дня з дня проведення засідання конкурсної комісії.
21. Конкурсна комісія та її члени діють на засадах неупередженості, об’єктивності, незалежності, недискримінації, відкритості, прозорості, доброчесності. Не допускаються будь-які втручання в діяльність конкурсної комісії, тиск на членів комісії та учасників конкурсу.
22. Для участі у конкурсі подаються такі документи:
1) заява про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;
2) автобіографія та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);
3) копія паспорта громадянина України;
4) копія документа про вищу освіту (з додатком, що є його невід’ємною частиною) не нижче освітнього ступеня магістра (спеціаліста);
5) документ, що підтверджує вільне володіння державною мовою;
6) копія трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної (науково-педагогічної) роботи не менше трьох років на день їх подання;
7) довідка про відсутність судимості;
8) довідка про проходження попереднього (періодичного) психіатричного огляду;
9) мотиваційний лист, складений у довільній формі.
Особа може надати інші документи, що підтверджують її професійні та/або моральні якості.
Визначені у цьому пункті документи подають особисто (або уповноваженою згідно з довіреністю особою) до конкурсної комісії у визначений в оголошенні строк, що може становити від 20 до 30 календарних днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурсу.
Уповноважена особа приймає документи за описом, копію якого надає особі, яка їх подає.
23. Протягом п’яти робочих днів з дня завершення строку подання документів для участі в конкурсі конкурсна комісія:
24. До участі у конкурсі не можуть бути допущені особи, які:
- не можуть обіймати посаду керівника закладу загальної середньої освіти відповідно до Закону України «Про повну загальну середню освіту»;
- подали не всі документи, визначені цим Положенням відповідно до вимог чинного законодавства, для участі в конкурсі;
- подали документи після завершення строку їх подання.
25. Засновник зобов’язаний організувати та забезпечити ознайомлення кандидатів із закладом загальної середньої освіти, його трудовим колективом та представниками органів громадського самоврядування не пізніше п’яти робочих днів до початку проведення конкурсного відбору
26. Конкурсний відбір переможця конкурсу здійснюється за результатами:
- перевірки знання законодавства у сфері загальної середньої освіти, зокрема законів України «Про повну загальну середню освіту», «Про освіту» та інших нормативно-правових актів у сфері загальної середньої освіти;
- перевірки професійних компетентностей шляхом письмового виконання ситуаційного завдання;
- публічної та відкритої презентації державною мовою перспективного плану розвитку закладу загальної середньої освіти, а також надання відповідей на запитання членів конкурсної комісії в межах змісту конкурсного випробування.
27. Перелік питань та форма перевірки знання законодавства у сфері освіти (письмове тестування), зразок ситуаційного завдання та критерії їх оцінювання подано в додатку до цього Положення.
28. Засновник зобов’язаний забезпечити відеофіксацію та (за можливості) відеотрансляцію конкурсного відбору з подальшим оприлюдненням на офіційних вебсайтах Сквирської міської ради та відділу освіти відеозапису протягом одного робочого дня з дня його проведення.
29. Конкурсна комісія протягом двох робочих днів з дня завершення конкурсного відбору визначає переможця конкурсу та оприлюднює результати конкурсу на офіційних вебсайтах Сквирської міської ради, відділу освіти та закладу освіти або визнає конкурс таким, що не відбувся.
30. Не може бути визначено переможцем конкурсу особу, яка не може обіймати посаду керівника закладу загальної середньої освіти відповідно до Закону України «Про повну загальну середню освіту».
31. Загальна тривалість конкурсу не може перевищувати двох місяців з дня його оголошення.
32. Конкурсна комісія визнає конкурс таким, що не відбувся, якщо:
- відсутні заяви про участь у конкурсі;
- до участі в конкурсі не допущено жодного кандидата;
- жоден із кандидатів не визначений переможцем конкурсу.
У разі визнання конкурсу таким, що не відбувся, проводиться повторний конкурс.
33. Протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення рішення про переможця конкурсу начальник відділу освіти призначає переможця конкурсу на посаду та укладає з ним строковий трудовий договір (контракт).
Не може бути укладено трудовий договір з особою, яка не можу обіймати посаду керівника закладу загальної середньої освіти відповідно до Закону України «Про повну загальну середню освіту».
34. Трудовий договір укладається на шість років на підставі рішення конкурсної комісії. Після закінчення строку, на який укладено строковий трудовий договір, трудові відносини припиняються та не можуть бути продовжені на невизначений строк.
З особою, яка призначається на посаду керівника закладу загальної середньої освіти вперше, укладається трудовий договір строком на два роки. Після закінчення строку дії такого строкового трудового договору та за умови належного його виконання сторони мають право продовжити строк дії відповідного строкового трудового договору ще на чотири роки без проведення конкурсу.
Особа не може бути керівником одного і того ж закладу загальної середньої освіти більше, ніж два строки підряд (крім тих, що розташовані в населених пунктах з одним закладом загальної середньої освіти). До першого шестирічного строку включається дворічний строк перебування на посаді керівника закладу загальної середньої освіти, призначеного вперше.
Секретар міської ради Тетяна ВЛАСЮК
Додаток 2
до рішення сесії
Сквирської міської ради
від 29.04.2021 р.
№ 03- 7-VIII
СКЛАД
конкурсної комісії для проведення конкурсу на посаду керівника закладу загальної середньої освіти Сквирської міської ради Київської області
1. Бачинська Валентина Петрівна, заступник Сквирського міського голови, голова комісії.
2. Заболотний Олександр Вікторович, депутат Сквирської міської ради VIII скликання, заступник голови комісії.
3. Мазур Лариса Миколаївна, головний спеціаліст відділу освіти Сквирської міської ради, секретар комісії.
4. Власюк Тетяна Григорівна, секретар Сквирської міської ради VIII скликання, член комісії.
5. Чернега Наталія Сергіївна, голова Сквирської міської організації Профспілки працівників освіти і науки України, член комісії.
6. Шевчук Володимир Миколайович, директор Кривошиїнського навчально-виховного комплексу «заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів – заклад дошкільної освіти» Сквирської міської ради, член комісії.
Секретар міської ради Тетяна ВЛАСЮК
Додаток
до Положення про проведення конкурсу на посаду керівника закладу загальної середньої освіти Сквирської міської ради Київської області
Перелік питань
для перевірки знання законодавства у сфері загальної середньої освіти
І. Питання для перевірки знання Закону України «Про освіту»
17.Кому засновник або уповноважений ним орган (особа) може делегувати окремі свої повноваження?
21.Хто здійснює контроль за фінансово-господарською діяльністю закладу освіти?
34.У якому документі закріплені вимоги до компетентностей працівників, що слугують основою для формування професійних кваліфікацій?
81.За рахунок яких джерел може здійснюватися оплата праці педагогічних працівників?
93.Хто має право ініціювати проведення інституційного аудиту у позаплановому порядку?
ІІ. Питання для перевірки знання Закону України «Про повну загальну середню освіту»
ІІІ. Питання на знання Концепції реалізації державної політики у сфері
реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на
період до 2029 року.
1. Яка проблема відповідно до Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року потребує розв’язання?
2. Що є метою Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року?
3. Згідно з реформою загальної середньої освіти випускник нової української школи — це…
4. Шляхом чого відповідно до Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року передбачається здійснити розв’язання проблеми?
5. Розроблення яких державних стандартів загальної середньої освіти передбачає реформування змісту загальної середньої освіти загальної середньої освіти?
6. На чому повинні ґрунтуватися державні стандарти загальної середньої освіти?
7. Які ключові компетентності визначені в Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року?
8. Що необхідно забезпечити для досягнення мети Концепції?
9. Перехід до чого передбачає реформування структури загальної середньої освіти?
10. Чому сприятиме профільна школа академічного спрямування?
ЗРАЗКИ СИТУАЦІЙНИХ ЗАВДАНЬ
для складання іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад керівника закладу загальної середньої освіти Сквирської міської ради
Ситуаційне завдання № 1.
У педагогічному колективі вже неодноразово порушували питання необхідності загального обговорення змісту річного плану на наступний навчальний рік. Педагоги скаржилися, що адміністрація планує, їх ні про що не запитує, а вони лише виконують. Цього навчального року Ви вирішили запровадити колегіальний підхід до визначення пріоритетів роботи закладу освіти та складання змісту річного плану на наступний навчальний рік.
1.Запропонуйте модель колективного обговорення змісту річного плану на наступний навчальний рік. Доведіть її ефективність.
2.У чому, на Вашу думку, полягає роль керівника як управлінця персоналом відповідно до нової моделі управління людськими ресурсами в системі освіти?
Ситуаційне завдання № 2.
Кінець першого півріччя навчального року. Другий клас. Класовод працює з дітьми з першого класу на час відпустки по догляду за дитиною основної працівниці. Основна працівниця повідомляє про свій намір перервати відпустку по догляду за дитиною і стати до роботи з січня місяця. Батьки звертаються до директора закладу загальної середньої освіти з проханням не міняти вчительку, тому що діти до неї звикли. Які дії директора?
Ситуаційне завдання № 3.
Делегація від батьків другокласників звернулась до директора проханням перевести у інший клас учня, який порушує дисципліну, ображає дітей. Мотивуючи свою вимогу тим, що переживають за життя і здоров’я своїх дітей. Поводяться категорично, обіцяють звернутися до органів управління освітою, міської влади. Які дії директора?
Ситуаційне завдання № 4.
Територія школи не ізольована від міста. Як результат – на території закладу відпочивають мешканці міста, розпивають алкоголь, палять цигарки, вигулюють собак. Яким чином адміністрація закладу загальної середньої освіти може домогтися порядку на закріпленій території?
Критерії оцінювання
письмового тестування, виконання ситуаційного завдання та презентації перспективного плану розвитку закладу загальної середньої освіти
Критерії оцінювання письмового тестування
1. Тестування складається державною мовою.
2. Під час проведення тестування кандидатам забороняється користуватися додатковими електронними приладами, підручниками, навчальними посібниками, іншими матеріалами, а також спілкуватись один з одним. У разі порушення зазначених вимог кандидат відсторонюється від подальшого проходження конкурсу, про що складається відповідний акт, який підписується присутніми членами конкурсної комісії.
4. Тестування містить 30 тестових завдань, які формуються із загального переліку питань, затверджених даним Положенням.
5. Кожне питання передбачає три або чотири варіанти відповіді, одна з яких є правильною.
6. Роздруковані тестові питання секретар конкурсної комісії пакує в конверти.
7. Кандидат обирає собі конверт з тестовими питаннями, не відкриваючи його. Кандидат відкриває конверт з тестовими питаннями після оголошення початку проведення тестування.
8. Загальний час для проведення тестування становить 30 хвилин. Після закінчення часу, відведеного на складення тестування, кандидат передає підписаний бланк з відповідями секретарю.
9. Секретар конкурсної комісії передає бланки з відповідями на тестові питання членам конкурсної комісії для визначення результатів тестування.
10. Для визначення результатів тестування використовується така система:
– 2 бали виставляється кандидатам, які відповіли правильно на 20 питань тестового завдання і більше;
– 1 бал виставляється кандидатам, які відповіли правильно на 16-19 питань тестового завдання;
– 0 балів виставляється кандидатам, які відповіли на 15 і менше питань тестового завдання.
Кандидати, які отримали 0 балів, не можуть бути допущені до наступного етапу конкурсу.
11. У разі обрання кандидатом більш як одного варіанта відповіді тестове питання вважається неправильно вирішеним.
12. Після оцінювання секретар фіксує результати у відомості про результати тестування та оголошує результати кандидатам.
13. Повторне тестування не допускається, крім випадків, коли тестування не відбулося з причин, незалежних від членів конкурсної комісії та кандидатів. У такому разі призначається нова дата тестування та (або) час.
14. Кандидати, які за результатами тестування отримали 0 балів, є такими, що не пройшли тестування та не можуть бути допущені до наступного етапу конкурсу.
15. Кандидати, які набрали від 1 до 2 балів, вважаються такими, що пройшли тестування та є такими, що допущені до наступного етапу конкурсу.
Критерії оцінювання ситуаційного завдання
16. На цьому ж засіданні конкурсна комісія перевіряє професійні компетентності шляхом письмового вирішення ситуаційного завдання. Ситуаційні завдання проводяться з метою об’єктивного з’ясування спроможності кандидатів використовувати свої знання, досвід під час виконання посадових обов’язків, а також, з метою комплексної перевірки кандидатів на відповідність професійній компетентності, оцінки комунікаційних якостей та вміння приймати рішення.
17. Ситуаційні завдання визначаються членами конкурсної комісії. Усі кандидати, які претендують на одну посаду, розв’язують однакове ситуаційне завдання.
Голова конкурсної комісії обирає один із конвертів з ситуаційним завданням та передає його секретарю конкурсної комісії.
18. Секретар конкурсної комісії перед оголошенням ситуаційного завдання надає кандидатам бланк для розв’язання ситуаційного завдання.
19. На розв’язання ситуаційного завдання кандидатові надається 30 хвилин.
20. Зміст відповіді на ситуаційне завдання оцінюється відповідно до реалізації професійних компетентностей:
– нормативно-правова компетентність (здатність реалізовувати освітню політику закладу освіти відповідно до вимог і стандартів державної політики в сфері освіти);
– управлінська компетентність (здатність ефективно здійснювати управлінську діяльність в умовах закладу загальної середньої освіти); – психологічна компетентність (здатність створювати сприятливий психологічний клімат у колективі, формувати атмосферу відданості справі, ініціативи та відповідальності);
– лідерська компетентність (здатність вливати на людей і формувати команду своїх послідовників);
– комунікативна компетентність (здатність забезпечувати ефективні комунікації в колективі).
21. Після розв’язання ситуаційного завдання або після закінчення часу, відведеного на його розв’язання, кандидати передають заповнений бланк з розв’язком ситуаційного завдання.
22. Після отримання від усіх кандидатів бланків секретар конкурсної комісії передає членам конкурсної комісії бланки з розв’язанням ситуаційного завдання для визначення результатів.
23. Конкурсна комісія визначає результати розв’язання ситуаційного завдання. Для оцінювання результатів розв’язання ситуаційного завдання використовується така система:
– 2 бали виставляється кандидатам, які виявили глибокі знання та успішно розв’язали ситуаційне завдання;
– 1 бал виставляється кандидатам, які розв’язали ситуаційне завдання в обсязі, достатньому для подальшої роботи;
– 0 балів виставляється кандидатам, які не розв’язали ситуаційне завдання в установлений строк.
24. Визначення результатів розв’язання ситуаційних завдань здійснюється кожним членом конкурсної комісії індивідуально та вноситься до відомості про результати ситуаційних завдань. Остаточною оцінкою у балах за розв’язання ситуаційного завдання є середнє арифметичне значення індивідуальних оцінок членів конкурсної комісії.
25. Конкурсна комісія може прийняти рішення про залучення експертів у сфері загальної середньої освіти (з правом дорадчого голосу) для проведення оцінки ситуаційних завдань. У такому разі оцінку (0-1-2) дають експерти. Така оцінка враховується членами конкурсної комісії під час надання власної оцінки.
26. Після оцінювання члени конкурсної комісії надають відомості про результати розв’язання ситуаційних завдань кандидатів секретарю, який оголошує оцінки кандидатам. Кандидати, які отримали середній бал 0,5 або нижче не можуть бути допущені до наступного етапу конкурсу.
Критерії оцінювання презентації перспективного плану розвитку
закладу загальної середньої освіти
27. На своєму засіданні конкурсна комісія заслуховує публічні презентації (тривалістю до 15 хвилин) проєктів програм розвитку закладу на два і шість років загальним обсягом не більше десяти сторінок (у форматі Word, TimesNewRoman, 14 пт, 1,5 інт); проводить співбесіду з кандидатами щодо представленої презентації.
28. Представники засобів масової інформації та громадськості мають право бути присутніми під час проведення презентації запропонованих проектів програм розвитку закладу на два та шість років.
29.Члени конкурсної комісії, запрошені та присутні на засіданні конкурсної комісії особи мають утримуватися від публічних проявів свого ставлення до того, що відбувається на засіданні, і не порушувати правила ведення засідання, передбачені цим Положенням. У випадку недотримання вищезазначених правил такі особи за вказівкою головуючого на засіданні або за рішенням більшості від присутніх членів комісії можуть бути видалені з приміщення, де проходить засідання.
30. Оцінювання результатів публічної презентації щодо її змісту здійснюється відповідно до кожної окремо визначеної членами конкурсної комісії вимоги до професійної компетентності таким чином:
-актуальність цілей і завдань закладу освіти, ефективність методів їх реалізації;
-використання оригінальних, креативних, творчих підходів в організації навчально-виховного процесу;
-залучення до управління закладом освіти органів громадського самоврядування;
- заходи із зміцнення матеріально-технічної бази закладу.
3 бали - виставляється кандидатам, які повністю відповідають вимогам;
2 бали - виставляється кандидатам, які здебільшого відповідають вимогам;
1 бал - виставляється кандидатам, які не повною мірою відповідають вимогам;
0 балів - виставляється кандидатам, які не відповідають вимогам.
31. Визначення результатів презентації та співбесіди здійснюється кожним членом комісії індивідуально; остаточною оцінкою у балах є середнє арифметичне значення індивідуальних оцінок членів конкурсної комісії та вноситься до відомостей про результати співбесіди.
32. Першим за рейтингом та переможцем конкурсу є кандидат, який набрав найбільшу загальну кількість балів.
У разі набрання кандидатами однакової кількості балів визначення переможця здійснюється членами комісії шляхом таємного голосування.
У разі рівного розподілу голосів під час таємного голосування у визначенні переможця є голос голови конкурсної комісії.
Заступник міського голови Валентина БАЧИНСЬКА