(04568) 5-36-05
09000skvira@gmail.com
Написати нам
Україна, Київська область, місто Сквира вул.Богачевського, 28
Карта проїзду

№ 4/7 Про затвердження звіту щодо виконання фінансового плану комунальної установи Сквирської міської ради «Центр надання соціальних послуг» за 2021 рік

 
Дата публікації 1.4.2022 16:46:22
 

СКВИРСЬКА МІСЬКА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

від 30 березня 2022 року           м. Сквира                 № 4/7

 

Про затвердження звіту щодо виконання фінансового плану

комунальної установи Сквирської міської ради

«Центр надання соціальних послуг» за 2021 рік

 

Розглянувши звіт про виконання фінансового плану комунальної установи Сквирської міської ради «Центр надання соціальних послуг» за 2021 рік, з метою здійснення контролю за фінансово-господарською діяльністю установи, підвищення ефективності її діяльності, відповідно до рішення Сквирської міської ради від 23.02.2021 № 28-5-VIII «Про затвердження Порядку складання, затвердження та контролю виконання фінансових планів підприємств комунальної власності Сквирської міської ради», керуючись статтями 17, 27, 29, 30, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,виконавчий комітет Сквирської міської ради

 

В И Р І Ш И В:

 

  1. Інформацію про виконання фінансового плану комунальної установи Сквирської міської ради «Центр надання соціальних послуг» за 2021 рік взяти до відома.

 

  1. Затвердити звіт про виконання фінансового плану комунальної установи Сквирської міської ради «Центр надання соціальних послуг» за 2021 рік (додається).

 

3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови Людмилу Сергієнко.

 

 

 

Голова виконкому                                                  Валентина ЛЕВІЦЬКА

 

 

Пояснювальна  записка

до звіту про виконання  фінансового плану підприємства  

за   2021 рік

Комунальної установи Сквирської міської ради

«Центр надання соціальних послуг»

 

Комунальна установа Сквирської міської ради «Центр надання соціальних послуг» є комплексним закладом соціального захисту населення, структурні підрозділи якого провадять соціальну роботу на надають соціальні послуги особам/сім’ям, які належать до вразливих груп населення та перебувають у складних життєвих обставинах, непрацездатним громадянам за місцем проживання або цілодобового перебування.

Центр утримується за рахунок коштів, які відповідно до Бюджетного кодексу України виділяються з місцевих бюджетів на соціальний захист населення  та соціальне забезпечення, інших надходжень, у тому числі від діяльності його структурних підрозділів, від надання платних соціальних послуг, а також благодійних коштів громадян, підприємств, установ та організацій.

 

І. Формування та наповнення  дохідної  частини

фінансового плану за   2021 рік

 

    Планова сума доходу від реалізації основних послуг сформована з урахуванням очікуваних у 2021 році обсягів надходжень від надання платних соціальних  послуг, інших джерел власних надходжень, доходу від отриманого  фінансування з міського бюджету і складає  9570,6 тис. грн., з них :

  • від надання платних соціальних послуг – 101,0 тис. грн.( у тому числі уточнення вільного залишку я який склався на 01.01.2021 року – 31,0 тис. грн.);
  • від інших надходжень ( кошти Пенсійного фонду ) – 529,8 тис. грн. ( у тому числі уточнення вільного залишку, який склався станом на 01.01.2021 року- 80,8 тис. грн.);
  • від запланованих надходжень з міського бюджету – 8939,8тис. грн.

Фактично надійшло 9477,2 тис. грн., що складає969,0 % від планових показників.

 

 

ІІ. Формування  та виконання видаткової  частини

фінансового плану  за  2021 рік

 

            Під час складання видаткової частини  на 2021 рік  в першочерговому порядку врахована потреба в коштах на оплату праці працівникам відповідно до підвищення розміру мінімальної заробітної плати з 1 січня – 6000 грн., з 1 грудня – 6500 грн., та посадового окладу працівника І тарифного розряду Єдиної тарифної сітки: з 1 січня 2670 гривень, з 1 грудня  2893 гривні.

Крім цього, при розрахункувидатків на енергоносії застосовувавсякоригуючий коефіцієнтна ціну, що діяла станом на 01.10.2020 року – 1,1 %).

Перелік фактичноговиконання за видами витрат :

За рахунок коштів міського бюджету використано коштів  на суму 8934,5 тис. грн.:

  • Заробітна плата  - 6436,2 тис. грн.
  • Нарахування на заробітну плату  - 1405,1 тис. грн.
  • Придбання паливно- мастильних матеріалів – 4,5 тис. грн.;
  • Придбання тенів до електрокотла  і матеріалів – 14,4 тис. грн.;
  • Придбання штампів і печаток – 1,7 тис. грн.;
  • Придбання миючих засобів на стацвідділення – 1,1 тис. грн.
  • Придбання  хлорного вапна, деззасобів – 6,1 тис. грн.
  • Придбання світильників і електролампочок , жалюзів– 6,9 тис. грн.;
  • Проведення опору ізоляції – 4,9 тис. грн.
  • Послуги за користування мережею інтернет та телекомунікаційні послуги – 6,3 тис. грн.;
  • Обслуговування програми «Чиж- бухгалтерія», заправка картриджів  - 12,9 тис. грн.;
  • Техобслуговування пожежної сигналізації та цілодобове спостереження  пожежн. установок – 16,7 тис. грн.;
  • Проведення бактеріологічного дослідження  та навчання – 4,9 тис. грн.;
  • Відкачування стічних вод – 4,6 тис. грн.;
  • Придбання опромінювачів  бактерицидних, ламп бактерицидних і медикаментів  – 14,9  тис. грн.;
  • Придбання  продуктів харчування  – 86,7 тис. грн.;
  • Проведенні розрахунки за фактично спожиту електроенергію на суму 695,5 тис. грн.
  • Проведенні розрахунки за відшкодування  за спожиті тепло і водопостачання – 48,8 тис. грн.

 

     На виконання припису за результатами проведення перевірки щодо дотримання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки були здійснені наступні видатки:

  • Придбання вогнегасників у кількості 30 шт. для відділення стаціонарного догляду для постійного або тимчасового проживання – 27,8 тис. грн;
  • Придбання знаку ПВ – 0,2 тис.грн.;
  • Здійснено ремонт електророзподільного обладнання – 11,0 тис. грн.;
  • Встановлення металевого люка – 5,2 тис. грн.;
  • Проведено вогнезахисну обробку гори ща  стацвідділення – 49,0 тис. грн.;
  • Виготовлено проектно-кошторисну документацію та здійснено монтаж системи керування евакуювання  стацвіділення – 58,0 тис. грн.;

За рахунок коштів спеціального фонду використано 594,0 тис. грн.:

  • Придбання бланків для відділення на дому –  17,6 тис. грн.
  • Придбання канцтоварів – 8,5 тис. грн.;
  • Придбання паливно-мастильних матеріалів та запчастин – 40,9 тис. грн.;
  • Придбання миючих засобів і господарчого інвентаря для стацвідділення – 28,4 тис. грн.;
  • Придбання ліжок – 37,1 тис. грн.
  • Придбання води артезіанської – 0,6 тис. грн.;
  • Придбання матеріалів для ремонту , встановлення дверей та вікон – 39,5 тис. грн.
  • Послуги із страхування авто, налагодження комп’ютера , заправки картриджа, та інш. –  14,9 тис. грн.;
  • Проведення підписки на періодичні видання – 8,1 тис. грн.
  • Облаштування ганку вхідної групи ( пандусу) – 38,4 тис. грн.
  • Придбання  медикаментів– 20,2 тис. грн.;
  • Придбання продуктів харчування – 339,8 тис. грн.

Всього витрати складають 9528,5 тис. грн.

 

ІІІ.  Показники з праці

 

        Загальна чисельність працівників на плановий 2021 рік передбачена у кількості 84  штатні одиниці, фактично зайнято 73,75 шт. од.:

 

IV. Отримані фінансові результати

 

Доходи    – 9477,2 тис. грн.

Видатки – 9528,5 тис. грн.

 

V. Виконання фінансового плану

 

    У 2021 році спостерігається перевищення  видаткової частини  над дохідною на 51,3 тис. грн. Однією з основних причин, це виконання припису за результатами проведення перевірки щодо дотримання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що вимагало додаткових  видатків з бюджету. Покриття бюджетного дефіциту здійснювалося за рахунок  вільного залишку, який склався станом на 01.01.2021 року.

 

 

Директор                                                               Світлана РАДЧУК

 
 
 
 
 
Швидке замовлення:
+380



Вхід на сайт:

Запам'ятати мене
Відновлення паролю:
Інструкції по відновленню паролю
буде відправлена на пошту вказану
при реєстрації на сайті.
Реєстрація: