(04568) 5-36-05
09000skvira@gmail.com
Написати нам
Україна, Київська область, місто Сквира вул.Богачевського, 28
Карта проїзду

Про схвалення звіту «Про виконання бюджету Сквирської міської територіальної громади за І півріччя 2023 року»

 
Дата публікації 17.7.2023 16:11:4
 

                                                                        

 

СКВИРСЬКА МІСЬКА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

ПРОЄКТ  РІШЕННЯ

 

від 18 липня 2023 року                     м. Сквира                               №___/___

 

Про схвалення звіту «Про виконання

бюджету Сквирської міської територіальної

громади за І півріччя 2023 року»

Керуючись статтею 27 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та пунктом 4 статті 80 Бюджетного Кодексу України, виконавчий комітет Сквирської міської ради

 

ВИРІШИВ:

 

1.Схвалити звіт про виконання бюджету Сквирської міської територіальної громади  за І півріччя 2023 року:

  по доходах у сумі сто вісімдесят вісім мільйонів двісті двадцять три тисячі сто чотири гривні ( 188 223 104,45) копійок (таблиця 1) і по видатках у сумі сто п’ятдесят сім мільйонів сімсот вісімдесят тисяч п’ятсот п’ятдесят чотири гривні (157 780 554,21) копійок (таблиця 2) з перевищенням доходів над видатками  в сумі  тридцять мільйонів чотириста сорок чотири тисячі п’ятсот п’ятдесят гривень (30 442 550,24) копійки.

По загальному фонду бюджету громади по доходах у сумі сто сімдесят три мільйони сто сорок дві тисячі триста тринадцять гривень (173 142 313,80) копійок (таблиця 1) і по видатках у сумі сто сорок шість мільйонів двісті шістдесят три тисячі дев’ятсот вісімдесят гривень (146 263 981,90) копійок (таблиця 2) з перевищенням доходів над видатками в сумі двадцять шість мільйонів вісімсот сімдесят вісім тисяч триста тридцять одна гривня  (26 878 331,90)  копійок.

По спеціальному фонду бюджету громади по доходах у сумі п'ятнадцять мільйонів вісімдесят тисяч сімсот дев’яносто гривень (15 080 790,65) копійок і по видатках у сумі одинадцять мільйонів п’ятсот шістнадцять тисяч п’ятсот сімдесят дві гривні (11 516 572,31) копійка з перевищенням доходів над видатками  в сумі три мільйони п’ятсот шістдесят чотири тисячі двісті вісімнадцять гривень (3 564 218,34) копійки.

2. Фінансовому управлінню забезпечити подання звіту про виконання бюджету Сквирської міської територіальної громади за І півріччя 2023 року на розгляд та затвердження сесії Сквирської міської ради.

3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступників міської голови відповідно до розподілу обов’язків.

 

Голова виконкому                            Валентина ЛЕВІЦЬКА                    

Інформація

до звіту про виконання бюджету Сквирської міської територіальної громади за І півріччя 2023 року

 

На виконання статі 28 Бюджетного кодексу України фінансове управління Сквирської міської ради надає інформацію для публічного обговорення звіту про виконання бюджету Сквирської міської територіальної громади за І півріччя 2023 року.

 

Доходи

 

До загального фонду бюджету Сквирської міської територіальної громади за I півріччя 2023 року фактично надійшло 173 142 313,80  гривень, що становить 117,5 відсотка до  планових призначень на відповідний період. 

До загального фонду бюджету Сквирської міської територіальної громади за I півріччя 2023 року (без урахування трансфертів) фактично надійшло 101 216 439,40 гривень, що становить 134,1 відсоток виконання  уточнених планових показників доходів на відповідний період.

За I півріччя 2023 року дохідна частина загального фонду бюджету уточнювалася за підсумками виконання 4 місяців на  суму 16 471 977,19 гривень. 

Порівняно до надходжень I півріччя 2022 року  надходження відповідного періоду 2023 року збільшились на  15 868 894,7 гривень. Темп росту фактичних надходжень за I півріччя 2023 року до надходжень відповідного періоду 2022 року становить 118,6 відсотка. 

У структурі надходжень  доходів загального фонду найбільшу питому вагу займає податок на доходи фізичних осіб – 58,6 відсотка , єдиний податок – 22,6 відсотка, плата за землю – 7,8 відсотка. Інші види надходжень займають незначне місце і становлять 11 відсотків.

 

Динаміка та структура фактичних надходжень  до  бюджету Сквирської міської територіальної громади

за I півріччя 2023 року

грн.

 

Уточнний план I півріччя 2023  року

Факт надходження за I півріччя 2023  року

% виконання до  плану за I півріччя 2023 року

Фактичні надходження за I півріччя 2022  року

Темп росту факт надх I півр 2023 року до факт надх 2022року

 

Податок з доходів фізичних осіб

48 798 728,19

 

 

59 351 365,48

121,6%

57 760 942,37

102,8%

 

Плата за землю

6 568 300,00

 

9 683 708,68

147,4%

6 089 804,49

159,0%

 

Єдиний податок

15 285 100,00

 

22 827 808,42

149,3%

16 611 478,50

137,4%

 

Акцизний  податок

2 511 600,00

 

5 071 616,81

201,9%

1 993 472,42

254,4%

 

Податок на нерухоме майно

891 900,00

 

2 169 280,02

243,2%

880 581,12

246,3%

 

Плата за надання адміністративних послуг

757 200,00

 

 

828 443,53

109,4%

684 335,85

121,1%

 

Інші податки і збори

671 900,00

 

1 284 216,46

191,1%

1 326 929,92

96,8%

 

Всього доходів (без трансфертів)

75 484 728,19

101 216 439,42

134,1%

85 347 544,67

118,6%

 

Базова дотація

9 771 000,00

9 771 000,00

100%

0,00

0,0%

 

Додаткова дотація  на здійснення повноважень ОМС

6 133 800,00

6 133 800,00

100%

0,00

0,0%

 

Освітня  субвенція

50 655 500,00

50 655 500,00

100%

55 982 000,00

90,5%

 

Дотація з обласного бюджету  на здійснення переданих видатків

949 002,00

949 002,00

100%

862 800,00

110,0%

 

Субвенції з обласного бюджету:

4 350 041,38

4 350 041,38

100%

 

 

1 262 756,00  

 

 

344%

 

 на виплату грошової компенсації за жилі приміщення

3 681 965,28

3 681 965,28

100%

0,00

0,0%

 

на здійснення переданих видатків у сфері освіти

 

 

 

 477 790,00  

 

 

 

 477 790,00  

 

 

 

100%

 

 

 

1 099 918,00

 

 

 

43%

 

на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами

 

 

 

 

 

 

 

 160 860,00  

 

 

 

 

 

 

 160 860,00  

 

 

 

 

 

 

100%

 

 

 

 

 

 

162 838,00

 

 

 

 

 

 

99%

 

на виконання окремих заходів з реалізації проєкту "Активні парки"

 

 

 

 

 

 29 426,10  

 

 

 

 

 29 426,10  

 

 

 

 

100%

 

 

 

 

0,00

 

 

 

 

0,0%

 

Інші субвенції (Фурсівська СТГ)

66 531,00

66 531,00

100%

55 402,00

120%

 

Всього трансфертів

71 925 874,38

71 925 874,38

100%

58 162 958,00

123,7%

 

Всього доходів з трансфертами

147 410 602,57

173 142 313,80

117,5%

143 510 502,67

120,6%

 

 

Головним джерелом  надходжень до загального фонду є податок на доходи фізичних осіб. Фактичні надходження  цього податку за I півріччя 2023 року складають 59 351 365,48 гривень, що становить 121,6 відсотка до  плану на відповідний період. Порівняно до  надходжень 2022 року сума надходжень по податку з доходів фізичних осіб збільшилась  на 1 590 423,10 гривень.

У структурі надходжень податку на доходи фізичних осіб найбільшу питому вагу займає податок на доходи  фізичних осіб, що сплачується із заробітної плати – 79,4 відсотки.

Виконання планових показників I півріччя 2023 року по цьому виду податку становить 110,9 відсотків. Порівняно з  надходженнями  2022 року   сума надходжень по цьому виду податку  збільшилась на 677 591,4 гривень.

 

 Порівняльна таблиця надходжень ПДФО із заробітної плати  по найбільших платниках за I півріччя 2023 року та відповідних надходжень  2022 року

 

                                                                                                                          грн.

№ пп

Назва

Надходження I півріччя 2022 року

Надходження I півріччя  2023 року

+;- 

1

Відділ освіти Сквирської МР

7 434 122,60

7 379 386,77

-54 735,83

2

ТОВ фірма Грона

3 986 088,88

4 875 197,97

889 109,09

3

ТОВ Сквирський КХП

4 090 785,73

4 289 234,44

198 448,71

4

Охорона здоров'я (КНП СМР СКВИРСЬКА ЦМЛ; КНП СМР СКВИРСЬКИЙ МЦПМСД)

3 225 592,46

2 758 153,06

-467 439,40

5

ПП АФ Розволожжя

1 536 953,60

1 670 336,00

133 382,40

6

ТОВ Шамраївський цукор

1 397 134,75

1 577 696,40

180 561,65

7

ТОВ Сквиратекс

952 231,35

1 471 922,42

519 691,07

8

Сквирська мiська рада

1 415 084,67

1 365 168,60

-49 916,08

9

ТДВ Шамраївський цукровий завод

1 702 207,78

1 325 998,76

-376 209,02

10

Сквирський ПНІ

1 212 336,10

1 222 686,10

10 350,00

 

ВСЬОГО

26 952 537,91

27 935 780,51

983 242,60

 

Зменшення у I півріччі 2023 року надходжень податку на доходи фізичних осіб із заробітної плати по КНП СМР Сквирський МЦПМСД та КНП СМР Сквирська ЦМЛ спричинене оптимізацією та скороченням кількості штатних одиниць, звільненням працівників.

  Зменшення надходжень ПДФО із заробітної плати від ТДВ Шамраївський цукровий завод спричинене помилковою сплатою та зарахуванням податку з дивідендів у рахунок податку із заробітної плати в сумі 450 503,70 гривень  у I півріччі 2022 року.

Зменшились надходження по податку на доходи фізичних осіб з грошового забезпечення, грошових винагород та інших виплат, одержаних військовослужбовцями та особами рядового і начальницького складу  за  I півріччя 2023 року порівняно з надходженнями відповідного періоду 2022 року на 562 400,5 гривень.

По Київському обласному військовому комісаріату збільшення на 222 625,7 гривень; 12 ДПРЗ збільшення на 58 290,0 гривень; ГУНП в Київській області зменшення на 842 756,4 гривень.

По податку на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку інших ніж заробітна плата спостерігається збільшення надходжень у I півріччі 2023 року порівняно з надходженнями відповідного періоду 2022 року на 1 402 244,67 гривень. Збільшення надходжень спричинене сплатою ФГ Нота податку із дивідендів в сумі 1 621 810,0 гривень та ФГ Березна в сумі 514 860,34 гривень.

        Фактичні надходження по платі за землю за I півріччя 2023 року складають 9 683 708,68 гривень, що становить 147,4 відсотки до  плану на відповідний період. Порівняно з  надходженнями 2022 року   сума надходжень по платі за землю  збільшилась   на 3 593 904,19 гривень.

Плата за землю складається із земельного податку з юридичних осіб – питома вага у структурі плати за землю – 15,2 відсотка; орендна плата з юридичних осіб – 67,8 відсотка; земельний податок з фізичних осіб – 25,4 відсотки; орендна плата з фізичних осіб – 14,5 відсотка.

У структурі надходжень плати за землю найбільшу питому вагу займає орендна плата з юридичних осіб. Фактичні надходження цього податку за I півріччя 2023 року становлять 5 345 158,09 гривень. Порівняно з  надходженнями 2022 року   сума надходжень по орендній платі з юридичних осіб збільшилась  на 725 739,85 гривень.

 

Порівняльна таблиця надходжень орендної плати за землю  по найбільших платниках за I півріччя 2023 року та відповідних надходжень за 2022 рік

грн.

№ пп

Назва

Надходження  за І півріччя 2022 року

Надходження   за І півріччя 2023 року

+;- 

1

ТОВ Сквирський КХП

745250,00

851260,00

106010,00

2

ТОВ Шамраївський цукор

599093,60

679042,17

79948,57

3

СГ ПП ім. Гагаріна

585809,00

410262,6

-175546,40

4

ТДВ  Шамраївський цукровий завод

205950,56

255709,89

49759,33

5

Янчук О.В.

0,00

232274,17

232274,17

6

ТОВ Шамраївське

64394,75

222845,92

158451,17

7

ТОВ Сервіс-Агро

196699,18

207614,97

10915,79

8

ТОВ ВП АГРО КАПІТАЛ

0,00

195937,33

195937,33

9

ТОВ Грона-Партнер

56882,41

136925,03

80042,62

10

ТОВ АФ Колос

120200,00

124846,39

4646,39

11

ТОВ Олвія

20942,05

114695,98

93753,93

12

ФГ Пустоварівський Колос

109154,99

91007,90

-18147,09

13

ТОВ "РИБРВОД"

66200,00

35007,00

-31193,00

 

ВСЬОГО

2770576,54

3557429,35

786852,81

 

Зменшення надходжень орендної плати за землю у I півріччі 2023 року від СГ ПП ім Гагаріна та ТОВ Рибовод спричинене надміру сплаченими сумами цього податку у 2022 році. Зменшення надходжень  від ФГ Пустоварівський Колос спричинене зменшенням нарахувань цього податку у I півріччі 2023 року в зв’язку із закінченням терміну дії договору. Згідно інформації ГУ ДПС у Київській області боргів  за даними платниками немає.

Фактичні надходження земельного податку з юридичних осіб за I півріччя  2023 року  складають 1 197 211,92 гривень, що становить 125,8 відсотка до планових показників  та на 261 734,0 гривень більше фактичних надходжень відповідного періоду  2022 року.

Фактичні надходження орендної плати за землю з фізичних осіб за I півріччя 2023 року склали  1 141 045,32 гривень, що становить 220,9 відсотка. Надходження I півріччя 2023 року більші за надходження відповідного періоду  2022 року на 655 473,1 гривень.

Фактичні надходження земельного податку  з фізичних осіб за I півріччя 2023 року склали 2 000 293,35 гривень. У зв’язку із воєнним станом, нарахування земельного податку фізичним особам  здійснювалось наприкінці 2022 року. Збільшення надходжень у I півріччі 2023 року спричинене сплатою цього податку за 2022 рік у поточному році.

 Фактичні надходження єдиного податку за I півріччя 2023 року склали 22 827 808,42 гривень, що становить 149,4 відсотка до плану на відповідний період та на 6 216 329,9 гривень більше фактичних надходжень I півріччя минулого року.

Єдиний податок з фізичних осіб  займає найбільшу питому вагу у структурі єдиного податку. Фактичні надходження цього податку за I півріччя 2023 року склали 9 416 821,71 гривень, що становить 107,9 відсотків  до планових показників на відповідний період та менше фактичних надходжень I півріччя 2022 року на 677 353,24 гривень.

По єдиному податку  із сільськогосподарських товаровиробників надходження за I півріччя 2023 року склали 8 907 632,5 гривень що становить 181,8 відсотки  до планових показників  та на 4 049 194,8 гривень більше фактичних надходжень   відповідного періоду 2022 року.

 

 

 

 

Порівняльна таблиця надходжень єдиного податку із сільськогосподарських товаровиробників по найбільших платниках за I півріччя 2023 року та відповідних надходжень  2022 року

                                                                                                                грн.

№ пп

Назва

Надходження І півріччя 2022 року

Надходження  І півріччя 2023 року

+;- 

1

ТОВ АФ Колос

502000,00

1440000,00

938000,00

2

ТДВ  Шамраївський цукровий завод

1 117 441,26

1 425 192,29

307 751,03

3

ПП Агрофірма "Розволожжя

191 702,95

562 224,70

370 521,75

4

ПНВФ ЮНІС

138001,48

382800,88

244799,40

5

ТОВ Крокус

18468,71

350450,17

331981,46

6

АГРО АС ФГ

32676,78

246046,11

213369,33

7

ПП Новагрос

216002,27

212211,00

-3791,27

8

СГ ПП ім. Гагаріна

300000,00

200000,00

-100000,00

9

ПСП Україна

48908,11

195792,87

146884,76

10

ПП АС Малолисовецька

306000,00

193205,22

-112794,78

11

ФГ Березна

59413,78

149036,02

89622,24

 

ВСЬОГО

2 930 615,34

5 356 959,26

2 426 343,92

 

Зменшення надходжень єдиного податку із сільськогосподарських товаровиробників від СГ ПП ім Гагаріна та ПП АС Малолисовецька спричинене авансовою сплатою єдиного податку у 2022 році, що призвело до недоотримання цього податку у I півріччі 2023 року.

Фактичні надходження єдиного податку  з юридичних осіб за I півріччя 2023 року складають 4 503 354,2 гривень при планових показниках 1 655 100,0 гривень,  виконання  становить 272,1 відсоток.  Надходження у I півріччі 2023 року збільшились на 2 844 488,3 гривень порівняно з надходженнями відповідного періоду 2022 року.

 

Порівняльна таблиця надходжень єдиного податку з юридичних осіб по найбільших платниках за I півріччя 2023 року та відповідних надходжень  2022 року

  грн.

№ пп

Назва

Надходження І півріччя 2022 року

Надходження  І півріччя 2023 року

+;- 

1

ТОВ Сквиратекс

0,00

1824671,7

1824671,70

2

ТОВ Грона Партнер

0,00

375288,12

375288,12

3

ТОВ Формат-2021

108358,00

349308,83

240950,83

4

ТОВ КП Теплоенергія

146541,25

193004,28

46463,03

5

ТОВ Укрутильенергія

80000,00

191589,01

111589,01

6

ТОВ Євробуд МТ

6300,00

180697,00

174397,00

7

ТОВ Енергобюджет

174187,50

150971,20

-23216,30

8

ТОВ Теплобуд 2014

179978,75

133803,14

-46175,61

9

ТОВ Альянс БЦ

86812,57

116692,06

29879,49

10

ФГ Янтар П

71568,59

107027,00

35458,41

11

ТОВ Святосвіт БЦ

56921,00

100665,48

43744,48

 

ВСЬОГО

910667,66

   3 723 717,82  

2813050,16

 

Надходження податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки склали 2 169 280,02 гривень, що становить 243,2 відсотка  виконання планових призначень.

У зв’язку із воєнним станом, нарахування податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки  здійснювалось наприкінці 2022 року. Збільшення надходжень у I півріччі 2023 року спричинене сплатою цього податку за 2022 рік у 2023 році.

Транспортний податок за I півріччя 2023 року надійшов в сумі 43 750,0 гривень. Платниками цього податку є Книш С.А., ПП Новагрос та ПП Росава-Агро.

Внутрішні податки на товари та послуги ( акцизний податок) надійшли в сумі 5 071 616,81 гривень, що більше  на 3 078 144,4  гривень за надходження I півріччя 2022 року.

Фактичні надходження плати за надання адміністративних послуг за I півріччя 2023 рік склали 828 443,53 гривень. Порівняно з надходженнями  2022 року надходження плати за надання адміністративних послуг збільшились на 144 107,68 гривень.

Надходження адміністративних штрафів та санкцій за I півріччя 2023 року склали 102 865,37 гривень.

Плата за встановлення земельного сервітуту у I півріччі 2023 року складає 10 112,09 гривень.

Надходження від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом за I півріччя 2023 року склали 447 035,69 гривень, що на 138 762,4 гривень більше за надходження відповідного періоду 2022 року.

Податок на прибуток у I півріччі 2023 року склав  20 077,99 гривень. Платниками цього податку є редакція газети «Вісник Сквирщини» - 1 686,0 гривень, КП Сквираблагоустрій – 8 706,0 гривень та КП СМР Сквирська центральна аптека № 25 – 9685,99 гривень.

Рентна плата за I півріччя 2023 року склала 148 567,78 гривень. Виконання планових показників цього податку складає 107,1 відсоток.

Державне мито надійшло  в сумі 230 843,55 гривень.

Орендна плата за водні об’єкти  склала 11 510,86 гривень.

Інші неподаткові надходження надійшли в сумі 269 453,15 гривень.

До загального фонду бюджету Сквирської міської територіальної громади за I півріччя 2023 року надійшли трансферти в сумі 71 925 874,38 гривень. Обсяг міжбюджетних трансфертів за  I півріччя 2023 року збільшився  на 13 762 916,38 гривень.

З державного бюджету надійшли трансферти в сумі 66 560 300,00 гривень:

  •  освітня субвенція в сумі 50 655 500,0 гривень, що менше порівняно із обсягом освітньої субвенції у I півріччі 2022 році на 5 326 500,00  гривень;
  •  базова дотація – 9 771 000,0 гривень;
  •  додаткова дотація на здійснення повноважень органів місцевого самоврядування – 6 133 800,0 гривень.

Дотація з обласного бюджету на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров’я складає  949 002,0 гривень та більше надходжень 2022 року на 86 202,0 гривень.

 Субвенції з місцевих бюджетів  складають 4 416 572,38 гривень, що більше надходжень 2022 року на 3 098 414,38 гривень.

До спеціального фонду бюджету громади за I півріччя 2023 року фактично надійшло 15 080 790,65 гривень.

 

Надходження спеціального фонду складаються з екологічного податку – 129 544,17 гривень, грошових стягнень за шкоду – 13 279,66 гривень, власних надходжень бюджетних установ – 3 226 397,83 гривень та доходів від операцій з капіталом – 11 711 568,99 гривень.

До доходів від операцій з капіталом належать кошти від відчуження майна – 10 014 741,0 гривень (платники: Тодорова Т.В. -10 001 341,0 гривень, реєстраційні внески – 13 400,0 гривень) та кошти від викупу земельних ділянок сільськогосподарського призначення – 1 696 827,99 гривень (платники: Чиж А.М.- 158 580,0 гривень, Лавренюк Г.В. – 303 182,82 гривень, Ткачук С.Л.- 1 235 065,17 гривень).

 

 

Видатки

 

На видаткову частину загального фонду бюджету Сквирської міської  територіальної громади протягом І півріччя 2023 року спрямовано коштів загального фонду на суму 146 263 981,90 гривень, що на 9 355 422,20 гривень більше, ніж за аналогічний період 2022 року та становить 91,2% до бюджетних призначень звітного періоду, а саме:

- на виплату заробітної плати з нарахуваннями працівникам бюджетних установ громади спрямовано кошти в сумі 114 108 024,80 грн, що становить 78,0 відсотка загального обсягу видатків за звітний період;

- на проведення розрахунків за спожиті енергоносії та оплату комунальних послуг – 18 453 491,93 грн або 12,6 відсотка від загального обсягу видатків;

- на продукти харчування використано 938 436,47 гривень (0,6 відсотка);

- інші виплати населення склали 2 034 983,87 гривень (1,4 відсотка);

- інші видатки склали 10 729 044,83 грн, що становить 7,4 відсотка.

 

Галузева структура використання бюджетних коштів має наступний вигляд:

-державне управління займає 11,8 відсотка від загального обсягу видатків (17 204 285,67 гривень);

-освіта займає 67,6 відсотка від загального обсягу видатків (98 885 496,52 гривень);

-охорона здоров’я – 4,6 відсотка (6 740 316,60 гривень);

-соціальний захист – 5,6 відсотка (8 193 352,18 гривень);

-культура і мистецтво – 3,6 відсотка (5 259 043,86 гривень);

-фізична культура і спорт – 1,2 відсотка (1 716 276,65 гривень);

-житлово-комунальне господарство – 3,6 відсотка (5 204 835,29 гривень);

- економічна діяльність – 1,8 відсотка (2 757 375,13 гривень);

- інша діяльність – 0,2 відсоток (303 000,00 гривень).

        По спеціальному фонду за звітний період використано кошти в сумі 11 516 572,31  грн, в тому числі:

за рахунок плати за послуги, що надаються бюджетними установами здійснені видатки в сумі 813 218,36 грн;

 за рахунок інших джерел власних надходжень бюджетних установ здійснені видатки в сумі 2 330 253,04 грн;

за рахунок коштів переданих із загального фонду до бюджету розвитку використано 8 373 100,91 гривень.

 

Державне управління

На забезпечення діяльності міської ради із загального фонду бюджету територіальної громади використано кошти в сумі 16 951 539,58 грн, що становить 88,1 % планових призначень звітного періоду:

 - на заробітну плату з нарахуванням працівників міської ради використано кошти в сумі 15 110 078,24 грн  або 89,2 % касових видатків галузі;

- на оплату комунальних послуг та енергоносіїв використано кошти в сумі 624 803,34 грн або 3,7 % касових видатків галузі.

 - інші видатки склали 1 216 658,00 гривень, що становить 7,2% до касових видатків галузі.

На реалізацію заходів передбачених програмою фінансового забезпечення представницьких витрат та інших видатків, пов’язаних з діяльністю Сквирської міської ради на 2021-2025 роки у І півріччі використано 24 804,00 грн.

На заходи по Програмі розвитку архівної справи у Сквирській міській територіальній громаді  спрямовано 227 942,09 грн (виплата заробітної плати склала 170 940,57 грн, оплата спожитих енергоносіїв та комунальних послуг 57 001,52 грн).

 

Освіта

На галузь «Освіта»  із загального фонду бюджету Сквирської міської  територіальної громади (з урахуванням міжбюджетних трансфертів) протягом І півріччі 2023 року спрямовано кошти в сумі 98 885 496,52 гривень, що становить 96,2 відсотка  планових призначень звітного періоду та 67,6 відсотка загального обсягу видатків бюджету.

 

На заклади дошкільної освіти із загального фонду бюджету Сквирської міської  територіальної громади спрямовано кошти в сумі 10 634 901,96 грн, що становить 87,8 відсотка  планових призначень звітного періоду та 7,3 відсотка загального обсягу видатків бюджету, з них:

        - на виплату заробітної плати з нарахуванням спрямовано кошти в сумі 8 722 804,59 гривень або 82,0 відсоти обсягу касових видатків на заклади;

        - на продукти харчування спрямовано кошти в сумі 261 987,68 гривень або 2,5 %;

- на оплату комунальних послуг та енергоносіїв спрямовано кошти в сумі 1 197 582,17 гривень або 11,3 відсотків обсягу касових видатків на дошкільні заклади;

- на інші видатки спрямовано кошти в сумі 452 527,52 гривень або 4,2 відсотка обсягу касових видатків на заклади, з них на поточні ремонти укриттів в ДНЗ №3 та ДНЗ №6 використано 299 995,27 гривень.

 

На заклади загальної середньої освіти із загального фонду бюджету громади протягом І півріччя 2023 року спрямовано кошти в сумі 79 136 605,85 гривень (в тому числі за рахунок освітньої субвенції з державного бюджету – 50 655 500,00 гривень, за рахунок додаткової дотації на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров’я на виплату заробітної плати іншим категоріям працівників навчальних закладів – 949 002,00 гривень, базової дотації – 9 522 809,34 гривень,  власних надходжень – 18 009 294,51 гривень), що становить 97,8 відсотка  планових призначень звітного періоду  та 54,1 відсотка загального обсягу видатків бюджету:

- виплата заробітної плати з нарахуванням склала – 64 938 811,78 гривень або 82,1 відсотка обсягу касових видатків на заклади;

- продукти харчування – 666 869,97 гривень або 0,8 відсотка обсягу касових видатків на заклади;

- оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 10 155 038,85 гривень або 12,8 відсотків загального обсягу видатків;

- інші видатки – 3 375 885,25 гривень  або 4,3 відсоток обсягу касових видатків на заклади, з них на поточні ремонти укриттів в навчальних закладах використано 299 999,98 гривень.

 

На утримання центру дитячої та юнацької творчості за звітний період із загального фонду бюджету громади використані кошти в сумі 2 696 562,94 гривень, що складає 1,8 відсотка загального обсягу бюджету:

- виплата заробітної плати з нарахуванням – 2 535 615,08 гривень або 94,0 відсотка касових видатків на заклад;

- оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 137 502,32 гривень або 5,1 відсотка касових видатків;

- оплата інших видатків – 23 445,54 гривень або 0,9 відсотка касових видатків.

 

На забезпечення діяльності централізованої бухгалтерії відділу освіти, господарської групи спрямовані видатки в сумі 2 606 433,47 гривень, що становить 1,8 відсотка від загального обсягу видатків бюджету, а саме на:

-  заробітну плату з нарахуванням – 2 327 036,38 гривень  або 89,3 відсотка видатків на  заклади;

- на оплату комунальних послуг та енергоносіїв спрямовано 86 324,68 гривень або 3,3 відсотка видатків на  заклад;

- інші видатки – 193 072,41 гривень, що становить 7,4 відсотки до проведених касових видатків на заклади.

 

На забезпечення діяльності центру професійного розвитку педагогічних працівників спрямовані видатки в сумі 253 355,52 гривень, або 0,2 відсотка від загального обсягу видатків бюджету, а саме на:

-  заробітну плату з нарахуваннями – 241 946,49 гривень  або 95,5 відсотка видатків на  заклад;

- на оплату комунальних послуг та енергоносіїв спрямовано 8 886,18 гривень або 3,5 відсотка видатків на  заклади;

- інші видатки становлять 2 522,85 гривень.

 

На забезпечення діяльності з надання спеціалізованої освіти мистецькими школами спрямовані видатки в сумі 2 896 643,15 гривень, або 2,0 відсотка від загального обсягу видатків бюджету, а саме на:

-  заробітну плату з нарахуваннями – 2 709 906,28 гривень  або 93,5 відсотка видатків на  заклад;

- на оплату комунальних послуг та енергоносіїв спрямовано 165 135,93 гривень або 5,7 відсотка видатків на  заклад;

- інші видатки становлять 21 600,94 гривень, або 0,8 відсотка до проведених видатків на заклад.

 

На утримання та забезпечення діяльності інклюзивно-ресурсного центру за рахунок коштів місцевого бюджету використано 88 733,00 гривень з них на виплату заробітної плати з нарахуваннями непедагогічним працівникам направлено 48 056,88 гривень та на оплату енергоносіїв використано 37 626,12 гривень інші видатки склали 3050,00 гривень.

За рахунок субвенції з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції на оплату праці з нарахуваннями педагогічним працівникам інклюзивно-ресурсного центру направлено коштів на суму 402 630,14 гривень. Надано послуги 30 дітям з особливими освітніми потребами, які перебувають на обліку.

 

За рахунок субвенції з місцевого бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету використано 139 011,49 гривень.

На виплату допомоги дітям-сиротам, яким у 2023 році виповниться 18 років спрямовано 7 240,00 гривень (4 дітей).

В рамках Програми патріотичного виховання дітей у Сквирській міській територіальній громаді на період до 2025 року придбано матеріали для участі у Всеукраїнській дитячо-спортивній військово-патріотичній грі «Сокіл» («Джура») на суму 23 379,00 гривень.

 

Охорона здоров’я

На галузь «Охорона здоров’я» із загального фонду бюджету Сквирської міської територіальної громади протягом січня-червня 2023 року спрямовано кошти в сумі 6 740 316,60 гривень, що становить 80,0 відсотка  планових призначень звітного періоду та 4,6 відсотка загального обсягу видатків бюджету.

         На виплату заробітної плати з нарахуваннями працівникам фельдшерсько-акушерських пунктів спрямовано 1 121 406,84 гривень та працівникам  відділення невідкладної допомоги 495 946,85 гривень.

На проплату за спожиті комунальні послуги та енергоносії використано 4 813 927,23 гривень або 71,4% видатків на галузь.

Придбано пальне для заправки автомобілів по наданню невідкладної допомоги на суму 35 393,00 гривень та використано кошти у сумі 15 335,71 гривень на укомплектування медикаментами та перев’язувальними матеріалами фельдшерські медичні сумки і придбано вакцину на суму 13 243,82 гривень.

Проведено техобслуговування газового обладнання медамбулаторій на суму 19 456,20 гривень.

На проведення енергоаудиту приміщень ЦМЛ використано 133 650,00 гривень, на придбання програмного забезпечення направлено 42 000,00 гривень та на матеріали для поточного ремонту палат хірургічного відділення направлено 49 956,95 гривень.

 

Соціальний захист та соціальне забезпечення

За звітний період на галузь «Соціальний захист та соціальне забезпечення» спрямовано 8 193 352,18 гривень, що становить 5,6 відсотка від проведених касових видатків з бюджету та 84,9 відсотка до бюджетних призначень на звітний період.

На забезпечення соціальними послугами за місцем проживання громадян, які не здатні до самообслуговування у зв’язку з похилим віком, хворобою, інвалідністю Центром надання соціальних послуг протягом звітного періоду використано коштів на суму 5 226 844,88 гривень, або 63,8 відсотка до проведених касових видатків на галузь.

На заробітну плату з нарахуваннями використано 4 344 621,47 гривень, або 83,1 відсотка до проведених видатків установи.

На проплату за спожиті комунальні послуги та енергоносії направлено 555 195,70 гривень або 10,6 відсотків.

На інші видатки спрямовано 327 027,71 гривень або 6,3 відсотка до проведених видатків установи.

 

На реалізацію заходів передбачених програмою «Турбота»  використано 1 656 214,92 гривень (надано 146 особам допомогу на лікування та вирішення соціально-побутових проблем на суму 400 500,00 гривень та допомогу 188 мобілізованим громадянам на суму 564 000,00 гривень і допомогу на поховання 12 військовослужбовців на суму 71 460,00 гривень).

На Програму впорядкування безоплатного та пільгового відпуску лікарських засобів за рецептами лікарів у разі амбулаторного лікування окремих груп населення та за певними категоріями захворювань Сквирської міської територіальної громади на 2021-2023 роки спрямовано 295 799,92 гривень. Послугою скористалося 107 осіб та виписано 223 рецепти.

На Комплексну програму соціальної підтримки учасників АТО та операції об’єднаних сил, членів їх сімей, вшанування пам’яті загиблих (померлих) на 2022-2025 спрямовано 244 685,00 гривень 47 особам та придбано державні прапори в кількості 220 штук на суму 74 500,00 гривень.

На Програму щодо організації поховання померлих одиноких громадян, осіб без певного місця проживання, громадян, від поховання яких відмовилися рідні, знайдених невпізнаних трупів на 2021-2025 роки направлено 5 270,00 гривень.

 

Для здійснення компенсації фізичним особам, що надають соціальні послуги громадянам похилого віку особам з інвалідністю, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги спрямовано 522 758,95 гривень.

На заходи до Дня матері та Дня захисту дітей направлено 25 325,00 гривень.

 

На утримання центру соціальної підтримки дітей та сімей «Надія» у звітному періоді використано 716 958,47 гривень для виплати заробітної плати з нарахуваннями працівникам закладу спрямовано 634 889,72 гривень на оплату комунальних послуг та енергоносіїв спрямовано 79 562,03 гривень, інші видатки склали 2 506,72 гривень.

На організацію та проведення громадських робіт використано 45 249,96 гривень.

 

Культура і мистецтво

Із загального фонду бюджету Сквирської міської територіальної громади на утримання установ і закладів культури за січень-березень 2023 року спрямовано кошти в сумі  5 259 043,86 гривень, що становить 84,8 відсотків планових призначень звітного періоду та 3,6 відсотка загального обсягу видатків бюджету.

 

На забезпечення діяльності бібліотек із бюджету спрямовано кошти в сумі 1 788 464,87 гривень, що становить 78,7 відсотка планових призначень звітного періоду та 34,0 відсотка до проведених видатків на галузь:

- на оплату праці з нарахуваннями спрямовано 1 650 276,75 гривень, що становить 92,3 відсотки касових видатків на заклад;

- на оплату енергоносіїв – 106 277,72 гривень або 5,9 відсотки загального обсягу видатків за звітний період; 

- на інші витрати –  31 910,40 гривень.

 

На забезпечення діяльності музею із бюджету громади спрямовано кошти в сумі 160 823,32 гривень, що становить 89,3 відсотка планових призначень звітного періоду:

- на оплату праці з нарахуваннями спрямовано 149 719,43 гривень,  що становить 93,1 відсотка касових видатків на заклад;

- на оплату енергоносіїв –  11 051,58 гривень або 6,9 відсотка загального обсягу видатків за звітний період; 

- інші видатки склали 52,31 гривні.

 

           На забезпечення діяльності будинків культури, клубів із бюджету територіальної громади використано кошти в сумі 2 752 167,72 гривень, що становить 88,1 відсотка планових призначень звітного періоду та 48,9 відсотків загального обсягу проведених видатків на галузь:

-  на виплату заробітної плати з нарахуваннями спрямовано кошти в сумі 2 458 752,57 гривень,  що становить 89,4 відсотків обсягу касових видатків на заклади;

- на оплату комунальних послуг та енергоносіїв витрачено 161 222,85 гривень або 5,8 відсотків від загального обсягу видатків на вищезазначені заклади;

- на інші видатки спрямовано 132 192,30 гривень або 4,8 відсотка від обсягу касових видатків на заклади.

 

На забезпечення діяльності централізованої бухгалтерії відділу культури спрямовано коштів в сумі 544 437,95 гривень, що становить 90,9 відсотки планових призначень звітного період:

- на заробітну плату з нарахуваннями – 506 278,17 гривень, що становить 93,0 відсотки обсягу касових видатків на заклад;

- на енергоносії спрямовано 8 335,62 гривень, що складає 1,5% обсягу касових видатків на заклад;

- інші видатки – 29 824,16 гривень, що становить 5,5% загального обсягу проведених видатків на заклад.

 

На проведення заходів в галузі культури і мистецтва використано 13 150,00 гривень.

 

Фізична культура і спорт

         На утримання установ і закладів фізичної культури і спорту та проведення спортивної роботи в громаді із загального фонду бюджету спрямовано кошти в сумі 1 716 276,65 гривень, що становить 1,2 % загального обсягу видатків бюджету.

         На утримання та навчально-тренувальну роботу комунальної дитячо-юнацької спортивної школи за звітний період із загального фонду бюджету громади спрямовано кошти в сумі 1 685 953,85 гривень, що становить 98,0 % планових призначень звітного періоду:

- оплата праці з нарахуваннями – 1 503 803,18 гривень або 89,2 % витрат;

- оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 150 438,67 гривень, або 8,9 % загальних видатків на заклад;

- інші витрати – 19 562,00 гривень або 1,2 % загального обсягу видатків за звітний період.

-  заходи спортивно-масової роботи з дітьми направлено 32 664,00 грн.

За рахунок субвенції з державного бюджету на виконання окремих заходів з реалізації соціального проекту «Активні парки – локації здорової України» на виплату заробітної плати координатору проекту спрямовано 9 808,80 гривень.

 

Житлово - комунальне господарство

 На галузь протягом звітного періоду спрямовано 5 204 835,29 гривень, що становить 3,6% від проведених видатків за відповідний період з бюджету громади.

На забезпечення збору та вивезення сміття і відходів використано    576 518,00 гривень.

На благоустрій населених пунктів із загального фонду бюджету за звітний період використано кошти в сумі  3 649 587,33 гривень, що становить  70,1 % загального обсягу видатків галузь, у тому числі спрямовано на:

- заробітну плату з нарахуваннями – 2 823 883,10 гривень;

- на оплату енергоносіїв – 132 979,80 гривень;

- інші видатки – 692 724,43 гривень.

            Надано фінансову підтримку комунальному підприємству «Сквир-водоканал» на виплату заробітної плати з нарахуваннями на суму 650 000,00 гривень.

            Проведено технічну інвентаризацію з виготовлення технічних паспортів будівель, технічну оцінку стану будівель на суму 328 729,96

                                                                                                                                               

                                                                                                                                 Надано                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         

Економічна діяльність

          

            На галузь «Економічна діяльність» у звітному періоді використано 2 757 375,13 гривень.

           На утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури у звітному періоді використано 2 551 831,89 гривень, що становить 1,7 відсотка від проведених видатків із бюджету громади, з них на:

           - виплату заробітної плати з нарахуваннями – 516 000,00 гривень.

          - придбання паливно-мастильних матеріалів використано 113 510,18 гривень.

           - послуги з поточного ремонту дорожнього покриття білощебеневою сумішшю використано 1 922 321,71 гривень в тому числі:

- пров. Якушкіна -  133907,08 гривень;

- вул.М.Рильського-172148,54 гривень;

- пров.М.Гоголя-80952,04 гривень;

- пров. Карла Болсуновського-39202,79 гривень,

- вул.Червона-77971,68 гривень;

- вул. Карла Болсуновського-143209,20 гривень;

- с. Буки, вул. Польова -198579,60 гривень;

- с. Чубинці, вул.Шкільна -59210,40 гривень;

- с. Чубинці, вул.Яблунева - 62977,18 гривень;

- с. Дулицьке, вул. Березина - 72752,40 гривень;

- с. Красноліси, вул. Миру - 82830,00 гривень;

- с. Токарівка, вул. Сергія Альошина - 198883,20 гривень;

- с. Кам'яна Гребля, вул. Новоселецька - 199756,80 гривень;

- с. Золотуха, вул. Тараса Шевченка - 199945,20 гривень;

- с. Самгородок, вул. Кооперативна - 199995,60 гривень.

             На заходи із землеустрою направлено 98 700,00 гривень для виготовлення технічної документації земельних ділянок.

             Членських внесків до асоціацій органів місцевого самоврядування перераховано 15 590,00 гривень.

             На виплату заборгованості із заробітної плати працівникам КП Сквирська аптека №25, у зв’язку із ліквідацією підприємства направлено 91 253,24 гривень.

 

 

Інша діяльність

          За січень-червень 2023 року резервний фонд місцевого бюджету не використовувався.           

         На заходи та роботи з мобілізаційної підготовки місцевого значення використано 173 000,00 гривень.

        

Міжбюджетні трансферти

          У звітному періоді перераховано 190 000,00 гривень субвенції з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіонів для придбання компресора високого тиску BAUER RE-100-TW  для 12 ДПРЗ ГУДСНС України у Київській області.

         На придбання паливно-мастильних матеріалів для Білоцерківського РУ поліції ГУНП в Київській області перераховано 100 000,00 гривень.

         На матеріально-технічне оснащення 402 окремого стрілецького батальйону військової частини А 4823 перераховано 30 000,00 гривень.

 

Бюджет розвитку

          За рахунок коштів, що передаються із загального фонду бюджету до спеціального фонду (бюджету розвитку)  спрямовано 8 362 070,11 гривень, у тому числі за об’єктами на:

- придбання цифрової стаціонарної рентгенологічної  системи для КНП ЦМЛ – 1 000 000,00 грн;

- придбання комп’ютерної техніки для структурних підрозділів Сквирської міської ради – 304 992,00 грн;

- розроблення топографо-геодезичних знімань та аерофотографування з першого етапу робіт  генерального плану громади – 252 000,00 грн;

- розробка робочого проекту реконструкції системи газопостачання теплогенераторної ЗДО №2 – 33 750,00 грн;

- розробка робочого проекту реконструкції системи газопостачання теплогенераторної Сквирського ЦДЮТ – 33 750,00 грн;

- придбання комп’ютерної техніки для відділення соціальної роботи центру надання соціальних послуг – 79 330,00 грн;

- придбання модуля в котельню міського будинку культури – 174 286,00 грн;

- реконструкція системи водопостачання частини вулиці Новоселецька від будинку №30 до будинку №34 в м. Сквира Білоцерківського району Київської області – 160 331,90 грн;

- реконструкція системи водопостачання по  вул. Новоселецька  в м. Сквира   Білоцерківського району Київської області  - 508 891,00 грн;                                                     

- реконструкція системи водопостачання по  провулку  Новоселецький  в м. Сквира  Білоцерківського району Київської області – 118 584,00 грн;                                                            

- реконструкція системи водопостачання по  провулку Кільцевий  в м. Сквира  Білоцерківського району Київської області – 343 962,00 грн; 

- технічний нагляд на об’єкті: Реконструкції системи водопостачання  по вул. Новоселецькій в м. Сквира  Білоцерківського району Київської області – 6 900,00 грн;                                  

-технічний нагляд на об’єкті: Реконструкції системи водопостачання                    по пр. Новоселецький в м. Сквира Білоцерківського район -1 600,00 грн;

- технічний нагляд на об’єкті: Реконструкції системи водопостачання по пр. Кільцевий в м. Сквира Білоцерківського району Київської області – 4 600,00 грн;                                              

- виготовлення ПКД по об’єкту: Реконструкції системи водопостачання                      по вул. Кібенка в м. Сквира Білоцерківського району Київської області – 40 980,00 грн;

         - виготовлення ПКД та експертиза  по об’єкту: Реконструкції системи                          водопостачання  по вул. Новоселецькій від будинку №30 до будинку №34  в м. Сквира  Київської області  Білоцерківського району Київської області  - 16 320,80 грн; 

- експертиза проекту по об’єкту: Капітальний ремонт харчоблоку Шамраївського НВК - 8500,00 грн;

-капітальний ремонт приміщення Шамраївського НВК-                424570,00 грн (система пожежної сигналізації);

- виготовлення ПКД по об’єкту: Капітальний ремонт паркану та воріт в ЗДО №3 м. Сквира Білоцерківського району Київської області 5 787,00 грн;

          - капітальний ремонт будівлі (полового) відділення КНП СМР ЦПМСД –  409 987,41 грн (система пожежної сигналізації);

           -експертиза проекту по об’єкту: Будівництво центру надання адміністративних послуг по вул. Соборна,16 в м.Сквира Київської області  - 27 630,00 грн;                                                                                                                                                          

           -технічний нагляд на об’єкті: Капітальний ремонт частини дорожнього покриття по вул. Лівобережна від будинку № 60 до перехрестя з вул. Польова – 10 644,00 грн;

            -виготовлення ПКД та експертиза по об’єкту: Капітальний ремонт тротуару по вул. Карла Болсуновського в м. Сквира Білоцерківського району, Київської області -61 991,20 грн;

            -виготовлення ПКД на капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Заводська с. Руда, Київська область – 35 085,80 грн;

             -топографо-геодезичні знімання території, інженерних мереж по об’єкту: Схема організації дорожнього руху по вул. Соборна в м. Сквира Білоцерківського району Київської області – 30 150,00 грн;                                                  

             -топографо-геодезичні знімання території, інженерних мереж по об’єкту: Капітальний ремонт тротуару по вул. Карла Болсуновського в         м. Сквира Білоцерківського району Київської області – 37 560,00 грн;

             -виконання інженерно-геодезичних вишукувань по об’єкту: «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Городище в с. Шамраївка, Київської області» – 9 600,00 грн;

-виконання інженерно-геодезичних вишукувань по об’єкту: «Капітальний ремонт дорожнього  покриття по вул. Весняна в с. Горобіївка, Київської області – 6 500,00 грн;

-виготовлення ПКД по об’єкту: Капітальний ремонт із заміною вікон (заходи з енергозбереження) в ЗДО №2 м. Сквира Білоцерківського району Київської області – 5 787,00 грн;

          -придбання  трактора  для КП «Сквираблагоустрій» - 870 000,00 грн;

          -придбання  пасажирського автобуса для КП «Сквираблагоустрій»    3 148 000,00 грн;      

- придбання компресора високого тиску BAUER RE-100-TW  для 12 ДПРЗ ГУДСНС України у Київській області – 190 000,00 гривень;

 

           За рахунок коштів екологічного податку забезпечено послуги по збиранню, перевезенню, сортуванню, зберіганню, утилізації електричного обладнання (лампочок) з метою їх утилізації на суму 11 030,80 гривень.

 

Заборгованість

 

Станом на 1 липня 2023 року кредиторська заборгованість по загальному фонду бюджету громади склала 1 047 598,15 гривень у тому числі за:

  • виплатою заробітної плати з нарахуваннями 622 458,60 гривні;
  • оплатою продуктів харчування – 88 235,97 гривень;
  • оплатою енергоносіїв – 133 272,98 гривень;
  • за іншими незахищеними статтями видатків – 203 630,60 гривень.

Причиною виникнення кредиторської заборгованості є:

  • з виплат відпускних, оздоровчих педагогічним працівникам навчальних закладів за рахунок коштів освітньої субвенції - відсутність помісячних бюджетних призначень на відповідні цілі;
  • з  оплати продуктів харчування в дошкільні  та навчальні заклади –відсутність помісячних бюджетних призначень;
  • з оплати енергоносіїв та комунальних послуг – переліміт фактичних показників і як наслідок, відсутність помісячних бюджетних призначень;
  • з оплати предметів, матеріалів, обладнання, інвентарю – фінансування по придбанню паливно-мастильних матеріалів для КНП ЦПМСД  відбулося у липні (заявку отримано 03.07.2023 року).
  • з оплати послуг (крім комунальних) – фінансування з поточного ремонту кабінетів ЗОШ №3 відбулося в останній день червня;
  • з оплати відряджень – відсутність помісячних кошторисних призначень;

Реєстрація фінансових зобов’язань головними розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів в органах державної казначейської служби здійснюється в межах річних бюджетних асигнувань.

 

За спеціальним фондом по капітальних видатках боргові зобов’язання складають 2 698 149,49 гривень, у тому числі за рахунок коштів освітньої субвенції на суму 1 558 389,41 гривень та за рахунок коштів бюджету громади 1 139 760,08 гривень та за об’єктами бюджету розвитку:

  • придбання пароконвектомату для ЗДО №6 – 374 069,70 гривень (фінансування відбулося 29.06.2023 року);
  • капітальний ремонт приміщення бібліотеки – 195 699,38 гривень (фінансування відбулося 27.06.2023 року);
  • будівництво підвідного газопроводу до сіл Рогізна, Краснянка та Дунайка Сквирського району Київської області - 569 991,00 гривень.

 

Дебіторська заборгованість станом на 01 липня 2023 року відсутня.

 

 

Начальниця фінансового управління

міської ради                                                                        Ірина КРУКІВСЬКА

 

                      

                                                                                                                                                    

 

 

 

 
 
 
 
 
 
Швидке замовлення:
+380



Вхід на сайт:

Запам'ятати мене
Відновлення паролю:
Інструкції по відновленню паролю
буде відправлена на пошту вказану
при реєстрації на сайті.
Реєстрація: