(04568) 5-36-05
09000skvira@gmail.com
Написати нам
Україна, Київська область, місто Сквира вул.Богачевського, 28
Карта проїзду

від 14 лютого 2023 року № 20/5 Про затвердження інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг Сквирської міської ради та через його віддалені робочі місця

 
Дата публікації 17.2.2023 8:59:54
 

СКВИРСЬКА МІСЬКА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

від 14 лютого 2023 року                м. Сквира                                       № 20/5

 

Про затвердження інформаційних та

технологічних карток адміністративних

послуг, що надаються через Центр

надання адміністративних послуг Сквирської

міської ради та через його віддалені робочі місця

 

Керуючись ст. ст. 31, 52 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про адміністративні послуги», постановою Кабінету Міністрів України від 30.01.2013 № 44 «Про затвердження вимог до підготовки технологічної картки адміністративної послуги», рішенням виконавчого комітету Сквирської міської ради «Про визначення Переліку адміністративних послуг, які надаються у Центрі надання адміністративних послуг» від 14.02.2023 № 19/5 (далі по тексту – Перелік), з метою впорядкування і покращення якості надання адміністративних послуг, захисту законних інтересів їх споживачів, спрощення процедури отримання адміністративних послуг виконавчий комітет Сквирської міської ради

В И Р І Ш И В :

1. Затвердити за ідентифікаторами послуг відповідно до затвердженого Переліку: «00145, 02423, 02163»:

1.1. інформаційні картки адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг Сквирської міської ради, суб’єктом надання яких є відділ державного архітектурно-будівельного контролю Сквирської міської ради, згідно з додатком 1;

1.2. технологічні картки адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг Сквирської міської ради, суб’єктом надання яких є відділ державного архітектурно-будівельного контролю Сквирської міської ради, згідно з додатком 2.

2. Контроль за виконанням рішення покласти на керуючу справами (секретаря) виконавчого комітету міської ради Наталію Згардівську.

 

 

Голова виконкому                                                        Валентина ЛЕВІЦЬКА

 

Додаток 1

до рішення виконавчого комітету

Сквирської міської ради

від 14.12.2023 № 20/5

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

адміністративної послуги № 00145

                                                                                   (номер згідно Коду послуги)

 

Внесення змін до повідомлення про початок виконання підготовчих робіт

 

(щодо об’єктів, що розташовані на території м. Сквира та с. Кононівка)

 

Відділу державного архітектурно-будівельного контролю Сквирської міської ради

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

 

Центр надання адміністративних послуг Сквирської міської ради

(найменування центру надання адміністративних послуг)

 

Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги / центр надання адміністративних послуг / виконавчий орган ради об’єднаної територіальної громади

1.

Місцезнаходження

09001, Київська область, м. Сквира, пров. Якушкіна, 3А

2.

Інформація щодо прийому суб’єктів звернення

Понеділок-субота – 08:30 – 15:30;

Вівторок – до 20:00;

Неділя – вихідний.

Без перерви на обід.

3.

Телефон / факс, електронна  адреса, офіційний веб-сайт

(04568) 5-25-71

sknap@ukr.net

http://skvira-rada.gov.ua/

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

Ст. ст. 35, 39-1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»

5.

Акти Кабінету Міністрів України

 П. п. 13-15 Порядку виконання підготовчих та будівельних робіт, затверджених постановою Кабінету Міністрів України «деякі питання виконання підготовчих і будівельних робіт» від 13.04.2011 № 466 (далі по тексту – Порядок № 466), постанова Кабінету Міністрів України «Деякі питання забезпечення функціонування Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва» від 23.06.2021 № 681

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

-

Умови отримання адміністративної послуги

7.

Підстава для одержання адміністративної послуги

У разі якщо:

  1. право на будівництво об’єкта передано іншому замовнику;
  2.  змінено осіб, відповідальних за проведення авторського і технічного нагляду;
  3.  змінено інші відомості про початок виконання підготовчих робіт, які містяться в Реєстрі будівельної діяльності, зокрема у разі зміни/присвоєння адреси об’єкта будівництва під час реалізації експериментального проекту з присвоєнням адрес об’єктам будівництва та об’єктам нерухомого майна; у
  4.  разі зміни генерального підрядника чи підрядника (якщо підготовчі роботи здійснюються без залучення субпідрядників);
  5. у разі самостійного виявлення помилки (описки, друкарської, граматичної, арифметичної помилки) у поданому повідомленні про початок виконання підготовчих робіт або отримання повідомлення про виявлення недостовірних даних органом державного архітектуро-будівельного контролю наведених у надісланому повідомленні про початок виконання підготовчих робіт , які не є підставою вважати об’єкт самочинним будівництвом відповідно до ст. 39-1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».

8.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

Повідомлення про зміну даних у повідомленні про початок виконання підготовчих робіт, в якому враховані зміни за формою встановленого зразка.

9.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Подається за вибором замовником (його уповноваженою особою) до відповідного органу державного архітектурно-будівельного контролю через центр надання адміністративних послуг або через електронний кабінет шляхом подання засобами програмного забезпечення Єдиного державного веб-порталу електронних послуг або заповнюються та надсилаються рекомендованим листом з описом вкладення до центру надання адміністративних послуг.

У разі зміни генерального підрядника чи підрядника (якщо підготовчі роботи здійснюються без залучення субпідрядників) замовник (його уповноважена особа) повідомляє орган державного архітектурно-будівельного контролю про такі зміни через електронний кабінет шляхом подання відповідного повідомлення засобами програмного забезпечення Порталу ДІЯ.

10.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

 

 Безоплатно

 

 

 

У разі платності:

10.1.

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

-

10.2.

Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу

-

10.3.

Розрахунковий рахунок для внесення плати

-

11.

Строк надання адміністративної послуги

 Протягом п’яти робочих днів з дня надходження повідомлення, або протягом трьох робочих днів з дня отримання від замовника (його уповноваженої особи) повідомлення внаслідок виявлення замовником технічної помилки (описки, друкарської, граматичної, арифметичної помилки) в раніше поданому повідомленні про початок виконання підготовчих робіт чи у разі отримання повідомлення про виявлення недостовірних даних органом державного архітектуро-будівельного контролю про виявлення недостовірних даних наведених у раніше поданому повідомленні про початок виконання підготовчих робіт.

12.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Відсутні

13.

Результат надання адміністративної послуги

Внесення інформації зазначеної у повідомлені до Реєстру будівельної діяльності згідно з Порядком № 466.

14.

Способи отримання відповіді (результату)

Після подання повідомлення в електронній формі через Портал ДІЯ його статус можна перевірити в електронному кабінеті. Повідомлення про вдалу реєстрацію чи повернення документа на доопрацювання також з’явиться в електронному кабінеті і буде відправлено на електронну пошту, Щойно повідомлення буде зареєстровано, запис про це з’явиться в Реєстрі будівельної діяльності. Перевірити реєстрацію повідомлення можна за допомогою порталу Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва.

15.

Примітка*

У випадках, встановлених у Порядку ведення Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва,затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 23.06.2021 №681, у разі подання повідомлення через електронний кабінет внесення до Реєстру будівельної діяльності інформації, зазначеної у повідомленні, здійснюються в режимі реального часу автоматично програмними засобами Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва.

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

адміністративної послуги № 02423

                                                                                   (номер згідно Коду послуги)

 

Внесення змін до декларації про готовність об’єкта до експлуатації (щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1), збудовані на земельній ділянці відповідного цільового призначення без дозвільного документа на виконання будівельних робіт)

 

(щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1), збудовані на земельній ділянці відповідного цільового призначення без дозвільного документа на виконання будівельних робіт, за результатами технічного обстеження, а саме: індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків, загальною площею до 300 квадратних метрів, а також господарських (присадибних) будівель і споруд, загальною площею до 300 квадратних метрів, збудованих у період з 05 серпня 1992 року по 09 квітня 2015 року, будівель і споруд сільськогосподарського призначення, збудованих до 12 березня 2011 року, які розташовані на території м. Сквира та с. Кононівка)

 

Відділу державного архітектурно-будівельного контролю Сквирської міської ради

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

 

Центр надання адміністративних послуг Сквирської міської ради

(найменування центру надання адміністративних послуг)

 

Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги / центр надання адміністративних послуг / виконавчий орган ради об’єднаної територіальної громади

1.

Місцезнаходження

09001, Київська область, м. Сквира, пров. Якушкіна, 3А

2.

Інформація щодо прийому суб’єктів звернення

Понеділок-субота – 08:30 – 15:30;

Вівторок – до 20:00;

Неділя – вихідний.

Без перерви на обід.

3.

Телефон / факс, електронна  адреса, офіційний веб-сайт

(04568) 5-25-71

sknap@ukr.net

http://skvira-rada.gov.ua/

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

П. 9 Розділ V «Прикінцеві положення» Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».

5.

Акти Кабінету Міністрів України

Кабінету Міністрів України «Деякі питання забезпечення функціонування Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва» від 23.06.2021 № 681

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

П. 11 Порядку проведення технічного обстеження і прийняття в експлуатацію індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків, господарських (присадибних) будівель і споруд, будівель і споруд сільськогосподарського призначення, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1), збудовані на земельній ділянці відповідного цільового призначення без дозвільного документа на виконання будівельних робіт затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово – комунального господарства України від 03.07.2018 № 158 (далі по тексту – Порядок № 158).

Умови отримання адміністративної послуги

7.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Виявлення замовником технічної помилки (описки, друкарської, граматичної, арифметичної помилки) в зареєстрованій декларації про готовність об’єкта до експлуатації (далі по тексту – декларація) або отримання відомостей про виявлення органом державного архітектурно-будівельного контролю недостовірних даних (встановлення факту, що на дату реєстрації декларації інформація, яка зазначалася в ній, не відповідала дійсності, та/або виявлення розбіжностей між даними, зазначеними в декларації).

8.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

Заява у вигляді заповненої декларації за формою, встановленого зразка в якій враховано зміни та заява про прийняття в експлуатацію об’єкта.

9.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Подається замовником (або уповноважена нею особою) до органу державного архітектурно-будівельного контролю за місцезнаходженням такого об’єкта через центр надання адміністративних послуг або через електронний кабінет шляхом подання засобами програмного забезпечення Єдиного державного веб-порталу електронних послуг «Портал Дія» або заповнюється та надсилається рекомендованим листом з описом вкладення до центру надання адміністративних послуг.

10.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

 Безоплатно

 

У разі платності:

10.1.

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

-

10.2.

Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу

-

10.3.

Розрахунковий рахунок для внесення плати

-

11.

Строк надання адміністративної послуги

Протягом десяти робочих днів з дня надходження декларації та поданих документів.

12.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Подання чи оформлення декларації з порушенням установлених вимог.

13.

Результат надання адміністративної послуги

Внесення інформації зазначеної у декларації до Реєстру будівельної діяльності, згідно з Порядком № 158.

14.

Способи отримання відповіді (результату)

Після подання декларації в електронній формі через Портал «ДІЯ» його статус можна перевірити в електронному кабінеті. Повідомлення про  реєстрацію чи повернення документа на доопрацювання також з’явиться в електронному кабінеті і буде відправлено на електронну пошту. Щойно декларацію буде зареєстровано, запис про це з’явиться в Реєстрі будівельної діяльності. Перевірити реєстрацію декларації можна за допомогою порталу Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва.

15.

Примітка*

Орган державного архітектурно-будівельного контролю повертає замовнику декларацію та подані документи на доопрацювання з обґрунтуванням усіх причин та рекомендаціями щодо їх усунення у строк, передбачений для її реєстрації, якщо декларацію подано чи оформлено з порушенням вимог, установлених Порядком № 158, у тому числі у разі виявлення невідповідності поданих документів вимогам законодавства, недостовірних відомостей у поданих документах.

На декларації, в якій виявлено технічну помилку, у верхньому лівому куті проставляється відмітка «У звязку зі змінами, внесеними декларацією від _____20___ року №______, ця декларація втратила чинність» із зазначенням дати, підпису уповноваженої особи органу державного архітектурно-будівельного контролю, скріпленою особистою печаткою (у разі наявності)/печаткою відділу.

 

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

адміністративної послуги № 02163

                                                                                   (номер згідно Коду послуги)

 

Видача дубліката зареєстрованої декларації про готовність об’єкта до експлуатації

 

(щодо об’єктів, які розташовані на території м. Сквира та с. Кононівка)

 

Відділу державного архітектурно-будівельного контролю Сквирської міської ради

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

 

Центр надання адміністративних послуг Сквирської міської ради

(найменування центру надання адміністративних послуг)

 

Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги / центр надання адміністративних послуг / виконавчий орган ради об’єднаної територіальної громади

1.

Місцезнаходження

09001, Київська область, м. Сквира, пров. Якушкіна, 3А

2.

Інформація щодо прийому суб’єктів звернення

Понеділок-субота – 08:30 – 15:30;

Вівторок – до 20:00;

Неділя – вихідний.

Без перерви на обід.

3.

Телефон / факс, електронна  адреса, офіційний веб-сайт

(04568) 5-25-71

sknap@ukr.net

http://skvira-rada.gov.ua/

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

Закони України «Про регулювання містобудівної діяльності», «Про місцеве самоврядування в Україні».

5.

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України «Деякі питання забезпечення функціонування Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва» від 23.06.2021 № 681, Порядок прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України «Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом обєктів» від 13.04.2011 № 461 (далі по тексту - Порядок № 461).

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

 

Умови отримання адміністративної послуги

7.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Втрата або пошкодження зареєстрованої декларації про готовність об’єкта до експлуатації

8.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

Заява з підтвердженням розміщення у засобах масової інформації повідомлення про втрату декларації про готовність об’єкта до експлуатації чи подання пошкодженої декларації про готовність об’єкта до експлуатації.

9.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Подається замовником (або уповноважена нею особою) до органу державного архітектурно-будівельного контролю за місцезнаходженням такого об’єкта через центр надання адміністративних послуг або через електронний кабінет шляхом подання засобами програмного забезпечення Єдиного державного веб-порталу електронних послуг «Портал Дія» або заповнюється та надсилається рекомендованим листом з описом вкладення до центру надання адміністративних послуг.

10.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

 Безоплатно

 

У разі платності:

10.1.

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

-

10.2.

Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу

-

10.3.

Розрахунковий рахунок для внесення плати

-

11.

Строк надання адміністративної послуги

Протягом тридцяти календарних днів з дня надходження заяви та поданих документів.

12.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Відсутні.

13.

Результат надання адміністративної послуги

Видача дубліката зареєстрованої декларації про готовність об’єкта до експлуатації.

14.

Способи отримання відповіді (результату)

В паперовій формі або поштовим відправленням на вказану при поданні заяви адресу з описом вкладення через центри надання адміністративних послуг.

15.

Примітка*

 

 

Начальниця відділу державного

архітектурно-будівельного контролю

міської ради                                                                                  Оксана КРАВЧЕНКО

 

 

 

Додаток 2

до рішення виконавчого комітету

Сквирської міської ради

від 14.12.2023 № 20/5

 

 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА

адміністративної послуги № 00145

                                                                                   (номер згідно Коду послуги)

 

Внесення змін до повідомлення про початок виконання підготовчих робіт

 

(щодо об’єктів, що розташовані на території м. Сквира та с. Кононівка)

 

Відділу державного архітектурно-будівельного контролю Сквирської міської ради

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

 

Центр надання адміністративних послуг Сквирської міської ради

(найменування центру надання адміністративних послуг)

 

 

 

Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги

Відповідальна посадова особа

Структурні підрозділи, відповідальні за етапи (дію, рішення)

Строки виконання етапів (дій, рішення)

1.

Прийняття документів у замовника, створення заявки з накладенням електронного підпису через кабінет на Порталі «ДІЯ» або електронний кабінет користувача, завантаження до кабінету шляхом сканування документів, що поданні замовником, та надсилання до відповідного органу державного архітектурно-будівельного контролю

Адміністратори центрів надання адміністративних послуг

Центр надання адміністративних послуг

У день надходження документів

2.

Розгляд документів та внесення інформації, зазначеної у повідомленні, до Реєстру будівельної діяльності чи повернення документа на доопрацювання

Начальник відділу державного архітектурно-будівельного контролю Сквирської міської ради за місцезнаходженням об’єктів

Відділ державного архітектурно-будівельного контролю Сквирської міської ради за місцезнаходженням об’єктів

Протягом п’яти робочих днів з дня надходження повідомлення, або протягом трьох робочих днів з дня отримання від замовника (його уповноваженої особи) повідомлення внаслідок виявлення замовником технічної помилки (описки, друкарської, граматичної, арифметичної помилки) в раніше поданому повідомленні про початок виконання підготовчих робіт чи у разі отримання повідомлення про виявлення недостовірних даних органом державного архітектуро-будівельного контролю про виявлення недостовірних даних наведених у раніше поданому повідомленні про початок виконання підготовчих робіт.

 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА

адміністративної послуги № 00145

                                                                                   (номер згідно Коду послуги)

 

Внесення змін до декларації про готовність об’єкта до експлуатації (щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1), збудовані на земельній ділянці відповідного цільового призначення без дозвільного документа на виконання будівельних робіт)

 

(щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1), збудовані на земельній ділянці відповідного цільового призначення без дозвільного документа на виконання будівельних робіт, за результатами технічного обстеження, а саме: індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків, загальною площею до 300 квадратних метрів, а також господарських (присадибних) будівель і споруд, загальною площею до 300 квадратних метрів, збудованих у період з 05 серпня 1992 року по 09 квітня 2015 року, будівель і споруд сільськогосподарського призначення, збудованих до 12 березня 2011 року, які розташовані на території м. Сквира та с. Кононівка)

 

Відділу державного архітектурно-будівельного контролю Сквирської міської ради

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

 

Центр надання адміністративних послуг Сквирської міської ради

(найменування центру надання адміністративних послуг)

 

 

 

Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги

Відповідальна посадова особа

Структурні підрозділи, відповідальні за етапи (дію, рішення)

Строки виконання етапів (дій, рішення)

1.

Прийняття документів у замовника, створення заявки з накладенням електронного підпису через кабінет на Порталі «ДІЯ» або електронний кабінет користувача, завантаження до кабінету шляхом сканування документів, що поданні замовником, та надсилання до відповідного органу державного архітектурно-будівельного контролю

Адміністратори центрів надання адміністративних послуг

Центр надання адміністративних послуг

У день надходження документів

2.

Розгляд документів та внесення інформації, зазначеної у декларації, до Реєстру будівельної діяльності чи повернення документа на доопрацювання

Начальник відділу державного архітектурно-будівельного контролю Сквирської міської ради за місцезнаходженням об’єктів

Відділ державного архітектурно-будівельного контролю Сквирської міської ради за місцезнаходженням об’єктів

Протягом десяти робочих днів з дня надходження декларації, або протягом трьох робочих днів з дня отримання від замовника (його уповноваженої особи) декларації внаслідок виявлення замовником технічної помилки (описки, друкарської, граматичної, арифметичної помилки) в раніше поданій декларації чи у разі виявлення недостовірних даних органом державного архітектуро-будівельного контролю про виявлення недостовірних даних наведених у раніше поданій  декларації (встановлення факту, що на дату реєстрації декларації інформація, яка зазначалася в ній, не відповідала дійсності, та/або виявлення розбіжностей між даними, зазначеними в декларації).


 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА

адміністративної послуги № 02163

                                                                                   (номер згідно Коду послуги)

 

Видача дубліката зареєстрованої декларації про готовність об’єкта до експлуатації

 

(щодо об’єктів, які розташовані на території м. Сквира та с. Кононівка)

 

Відділу державного архітектурно-будівельного контролю Сквирської міської ради

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

 

Центр надання адміністративних послуг Сквирської міської ради

(найменування центру надання адміністративних послуг)

 

 

 

Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги

Відповідальна посадова особа

Структурні підрозділи, відповідальні за етапи (дію, рішення)

Строки виконання етапів (дій, рішення)

1.

Прийняття документів у замовника та надсилання до відповідного органу державного архітектурно-будівельного контролю

Адміністратори центрів надання адміністративних послуг

Центр надання адміністративних послуг

У день надходження документів

2.

Розгляд документів

Начальник відділу державного архітектурно-будівельного контролю Сквирської міської ради за місцезнаходженням об’єктів

Відділ державного архітектурно-будівельного контролю Сквирської міської ради за місцезнаходженням об’єктів

Протягом тридцяти календарних днів з дня надходження заяви та видача дубліката зареєстрованої декларації про готовність об’єкта до експлуатації.

 

 

Начальниця відділу державного

архітектурно-будівельного контролю

міської ради                                                                                  Оксана КРАВЧЕНКО

 

 

 

 
 
 
 
 
Швидке замовлення:
+380



Вхід на сайт:

Запам'ятати мене
Відновлення паролю:
Інструкції по відновленню паролю
буде відправлена на пошту вказану
при реєстрації на сайті.
Реєстрація: