(04568) 5-36-05
09000skvira@gmail.com
Написати нам
Україна, Київська область, місто Сквира вул.Богачевського, 28
Карта проїзду

№ 53/22 Про затвердження інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг Сквирської міської ради та через його віддалені робочі місця

 
Дата публікації 14.8.2023 14:23:36
 

 

СКВИРСЬКА МІСЬКА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

 Р І Ш Е Н Н Я

 

від 08 серпня 2023 року                 м. Сквира                                      № 53/22

 

Про затвердження інформаційних та

технологічних карток адміністративних

послуг, що надаються через Центр

надання адміністративних послуг Сквирської

міської ради та через його віддалені робочі місця

 

Керуючись ст. ст. 31, 52 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про адміністративні послуги», постановою Кабінету Міністрів України від 30.01.2013 № 44 «Про затвердження вимог до підготовки технологічної картки адміністративної послуги», розпорядженням Кабінету Міністрів України від 07.07.2023 № 609-р «Про внесення змін у додаток до розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 № 523», рішенням виконавчого комітету Сквирської міської ради «Про визначення Переліку адміністративних послуг, які надаються у Центрі надання адміністративних послуг» від 08.08.2023 № 15/22 (далі по тексту – Перелік), з метою впорядкування і покращення якості надання адміністративних послуг, захисту законних інтересів їх споживачів, спрощення процедури отримання адміністративних послуг виконавчий комітет Сквирської міської ради

 

В И Р І Ш И В :

 

1. Затвердити за ідентифікаторами послуг відповідно до затвердженого Переліку: «02475, 02474, 02477, 00146»:

1.1. інформаційні картки адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг Сквирської міської ради, суб’єктом надання яких є відділ державного архітектурно-будівельного контролю Сквирської міської ради, згідно з додатком 1;

1.2. технологічні картки адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг Сквирської міської ради, суб’єктом надання яких є відділ державного архітектурно-будівельного контролю Сквирської міської ради, згідно з додатком 2.

4. Контроль за виконанням рішення покласти на керуючу справами (секретаря) виконавчого комітету міської ради Наталію Згардівську.

 

Голова виконкому                                                       Валентина ЛЕВІЦЬКА

 

                                                                                   Додаток 1

до рішення виконавчого комітету

Сквирської міської ради

№53/22 від __8.08__2023 року

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

адміністративної послуги № 02475

                                                                                   (номер згідно Коду послуги)

 

Внесення до Реєстру будівельної діяльності інформації, зазначеної у заяві про припинення права, набутого на підставі повідомлення про початок виконання будівельних робіт щодо об’єктів, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорта

 

(щодо об’єктів, які не потребують отримання дозволу на виконання будівельних робіт на території м. Сквира та с. Кононівка)

 

Відділу державного архітектурно-будівельного контролю Сквирської міської ради

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

 

Центр надання адміністративних послуг Сквирської міської ради

(найменування центру надання адміністративних послуг)

 

 

Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги / центр надання адміністративних послуг / виконавчий орган ради об’єднаної територіальної громади

1.

Місцезнаходження

09001, Київська область, м. Сквира, пров. Якушкіна, 3А

2.

Інформація щодо прийому суб’єктів звернення

Понеділок-субота – 08:30 – 15:30;

Вівторок – до 20:00;

Неділя – вихідний.

Без перерви на обід.

3.

Телефон / факс, електронна  адреса, офіційний веб-сайт

(04568) 5-25-71

sknap@ukr.net

http://skvira-rada.gov.ua/

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

Ст. 39-1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»

5.

Акти Кабінету Міністрів України

П. 15 Порядку виконання підготовчих та будівельних робіт, затверджених постановою Кабінету Міністрів України «Деякі питання виконання підготовчих і будівельних робіт» від 13.04.2011 № 466 (далі по тексту - Порядок № 466), постанова Кабінету Міністрів України «Деякі питання забезпечення функціонування Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва» від 23.06.2021 № 681

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

-

 

 

Умови отримання адміністративної послуги

 

7.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Подання заявником заяви про припинення права, набутого на підставі повідомлення про початок виконання будівельних робіт щодо об’єктів, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорта (далі по тексту – повідомлення).

8.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

Заява про припинення права, набутого на підставі повідомлення.

9.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Подається за вибором замовником (його уповноваженою особою) до відповідного органу державного архітектурно-будівельного контролю через центр надання адміністративних послуг або через електронний кабінет шляхом подання засобами програмного забезпечення Єдиного державного веб-порталу електронних послуг або заповнюються та надсилаються рекомендованим листом з описом вкладення до центру надання адміністративних послуг.

10.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

 Безоплатно

 

У разі платності:

10.1.

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

-

10.2.

Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу

-

10.3.

Розрахунковий рахунок для внесення плати

-

11.

Строк надання адміністративної послуги

 Не пізніше наступного робочого дня з дня отримання заяви.

12.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Відсутні

13.

Результат надання адміністративної послуги

Внесення інформації про припинення права на початок виконання будівельних робіт до Реєстру будівельної діяльності згідно з Порядком № 466

14.

Способи отримання відповіді (результату)

Про припинення права про початок виконання будівельних робіт, набутого на підставі повідомлення про початок виконання будівельних робіт, відділ державного архітектурно-будівельного контролю письмово в паперовій або в електронній формі через електронний кабінет повідомляє замовнику протягом трьох робочих днів з дня припинення.

Щойно право на початок виконання будівельних робіт буде припинено, запис про це з’явиться в Реєстрі будівельної діяльності. Перевірити реєстрацію повідомлення можна за допомогою порталу Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва.

15.

Примітка*

Право на виконання будівельних робіт вважається припиненим з дати внесення/включення відомостей про припинення такого права до Реєстру будівельної діяльності.

Замовник будівництва після припинення права на початок виконання будівельних робіт, набутого на підставі поданого повідомлення, може повторно надіслати повідомлення згідно з вимогами, встановленими пунктом 13 Порядку 466.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

адміністративної послуги № 02474

                                                                                   (номер згідно Коду послуги)

 

Внесення до Реєстру будівельної діяльності інформації, зазначеної у декларації із виправленням технічної помилки у поданій декларації про готовність до експлуатації об’єкта з незначними наслідками (СС1)

 

(щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними (СС1 наслідками) на території м. Сквира та с. Кононівка)

 

Відділу державного архітектурно-будівельного контролю Сквирської міської ради

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

 

Центр надання адміністративних послуг Сквирської міської ради

(найменування центру надання адміністративних послуг)

 

Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги / центр надання адміністративних послуг / виконавчий орган ради об’єднаної територіальної громади

1.

Місцезнаходження

09001, Київська область, м. Сквира, пров. Якушкіна, 3А

2.

Інформація щодо прийому суб’єктів звернення

Понеділок-субота – 08:30 – 15:30;

Вівторок – до 20:00;

Неділя – вихідний.

Без перерви на обід.

3.

Телефон / факс, електронна  адреса, офіційний веб-сайт

(04568) 5-25-71

sknap@ukr.net

http://skvira-rada.gov.ua/

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

Ст. 39-1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»

5.

Акти Кабінету Міністрів України

П. 17-19, 22 Порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України «Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів» від 13.04.2011 № 461 (далі по тексту - Порядок № 461), постанова Кабінету Міністрів України «Деякі питання забезпечення функціонування Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва» від 23.06.2021 № 681

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

-

Умови отримання адміністративної послуги

7.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Виявлення замовником технічної помилки (описки, друкарської, граматичної, арифметичної помилки) в

зареєстрованій декларації про готовність об’єкта до експлуатації (далі по тексту – декларація), а також у разі виявлення органом державного архітектурно-будівельного контролю наведених у декларації недостовірних даних (встановлення факту, що на дату реєстрації декларації інформація, яка зазначалася в ній, не відповідала дійсності, та/або виявлення розбіжностей між даними, зазначеними в декларації), які не є підставою вважати об’єкт самочинним будівництвом відповідно до ст. 39-1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».

8.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

Декларація про готовність до експлуатації об’єкта з незначними наслідками (СС1) за формою, встановленого зразка в якій враховано зміни (далі по тексту – декларація).

9.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Заповнюється і подається за вибором замовником (його уповноваженої особи):

в електронний формі через електронний кабінет або іншу державну інформаційну систему, інтегровану з електронним кабінетом, користувачами якої є замовник та відповідний орган державного архітектурно-будівельного контролю;

в паперовій формі або поштовим відправленням з описом вкладення через центри надання адміністративних послуг.

10.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

 Безоплатно

 

У разі платності:

10.1.

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

-

10.2.

Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу

-

10.3.

Розрахунковий рахунок для внесення плати

-

11.

Строк надання адміністративної послуги

Протягом трьох робочих днів з дня отримання від замовника декларації, поданої внаслідок виявлення замовником технічної помилки (описки, друкарської, граматичної, арифметичної помилки) у поданій декларації про готовність об’єкта до експлуатації або отримання відомостей про виявлення у декларації недостовірних даних.

12.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Подання чи оформлення декларації з порушенням установлених вимог.

13.

Результат надання адміністративної послуги

Внесення інформації, зазначеної у декларації до Реєстру будівельної діяльності або поверненням декларації замовнику (його уповноваженій особі) у спосіб, відповідно до якого були подані документи, з обґрунтуванням причин повернення у строк, передбачений для її реєстрації. Відомості про повернення декларації підлягають внесенню до Реєстру будівельної діяльності.

14.

Способи отримання відповіді (результату)

Після подання декларації в електронній формі через Портал Дія його статус можна перевірити в електронному кабінеті. Повідомлення про  реєстрацію чи повернення документа на доопрацювання також з’явиться в електронному кабінеті і буде відправлено на електронну пошту. Щойно декларацію буде зареєстровано, запис про це з’явиться в Реєстрі будівельної діяльності. Перевірити реєстрацію декларації можна за допомогою порталу Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва.

15.

Примітка*

У разі подання чи оформлення декларації з порушенням установлених вимог орган державного архітектурно-будівельного контролю повертає замовнику (його уповноваженій особі) у спосіб, відповідно до якого були подані документи з обґрунтуванням причин повернення у строк, передбачений для її реєстрації.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

адміністративної послуги № 02477

                                                                                   (номер згідно Коду послуги)

 

Внесення до Реєстру будівельної діяльності інформації, зазначеної у декларації із виправленням технічної помилки у поданій декларації про готовність до експлуатації самочинно збудованого об’єкта, на яке визнано право власності за рішенням суду

 

(щодо об’єктів, які розташовані на території м. Сквира та с. Кононівка)

 

Відділу державного архітектурно-будівельного контролю Сквирської міської ради

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

 

Центр надання адміністративних послуг Сквирської міської ради

(найменування центру надання адміністративних послуг)

 

Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги / центр надання адміністративних послуг / виконавчий орган ради об’єднаної територіальної громади

1.

Місцезнаходження

09001, Київська область, м. Сквира, пров. Якушкіна, 3А

2.

Інформація щодо прийому суб’єктів звернення

Понеділок-субота – 08:30 – 15:30;

Вівторок – до 20:00;

Неділя – вихідний.

Без перерви на обід.

3.

Телефон / факс, електронна  адреса, офіційний веб-сайт

(04568) 5-25-71

sknap@ukr.net

http://skvira-rada.gov.ua/

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

Ст. 39 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»

5.

Акти Кабінету Міністрів України

П. 17-19, 22 Порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України «Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів» від 13.04.2011 № 461 (далі по тексту - Порядок № 461), постанова Кабінету Міністрів України «Деякі питання забезпечення функціонування Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва» від 23.06.2021 № 681

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

-

Умови отримання адміністративної послуги

7.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Виявлення замовником технічної помилки (описки, друкарської, граматичної, арифметичної помилки) в

зареєстрованій декларації про готовність об’єкта до експлуатації (далі по тексту – декларація), а також у разі виявлення органом державного архітектурно-будівельного контролю наведених у декларації недостовірних даних (встановлення факту, що на дату реєстрації декларації інформація, яка зазначалася в ній, не відповідала дійсності, та/або виявлення розбіжностей між даними, зазначеними в декларації), які не є підставою вважати об’єкт самочинним будівництвом відповідно до ст. 39-1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».

8.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

Декларація про готовність до експлуатації самочинно збудованого об’єкта, на яке визнано право власності за рішенням суду за формою, встановленого зразка в якій враховано зміни (далі по тексту – декларація).

9.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Заповнюється і подається за вибором замовником (його уповноваженої особи):

в електронний формі через електронний кабінет або іншу державну інформаційну систему, інтегровану з електронним кабінетом, користувачами якої є замовник та відповідний орган державного архітектурно-будівельного контролю;

в паперовій формі або поштовим відправленням з описом вкладення через центри надання адміністративних послуг.

10.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

 Безоплатно

 

У разі платності:

10.1.

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

-

10.2.

Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу

-

10.3.

Розрахунковий рахунок для внесення плати

-

11.

Строк надання адміністративної послуги

Протягом трьох робочих днів з дня отримання від замовника декларації, поданої внаслідок виявлення замовником технічної помилки (описки, друкарської, граматичної, арифметичної помилки) у поданій декларації про готовність об’єкта до експлуатації або отримання відомостей про виявлення у декларації недостовірних даних.

12.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Подання чи оформлення декларації з порушенням установлених вимог.

13.

Результат надання адміністративної послуги

Внесення інформації, зазначеної у декларації до Реєстру будівельної діяльності або поверненням декларації замовнику (його уповноваженій особі) у спосіб, відповідно до якого були подані документи, з обґрунтуванням причин повернення у строк, передбачений для її реєстрації. Відомості про повернення декларації підлягають внесенню до Реєстру будівельної діяльності.

14.

Способи отримання відповіді (результату)

Після подання декларації в електронній формі через Портал Дія його статус можна перевірити в електронному кабінеті. Повідомлення про  реєстрацію чи повернення документа на доопрацювання також з’явиться в електронному кабінеті і буде відправлено на електронну пошту. Щойно декларацію буде зареєстровано, запис про це з’явиться в Реєстрі будівельної діяльності. Перевірити реєстрацію декларації можна за допомогою порталу Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва.

15.

Примітка*

У разі подання чи оформлення декларації з порушенням установлених вимог орган державного архітектурно-будівельного контролю повертає замовнику (його уповноваженій особі) у спосіб, відповідно до якого були подані документи з обґрунтуванням причин повернення у строк, передбачений для її реєстрації.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

адміністративної послуги № 00146

                                                                                   (номер згідно Коду послуги)

 

Внесення до Реєстру будівельної діяльності інформації, зазначеної у повідомленні про зміну даних у поданому повідомленні щодо виконання підготовчих робіт на об’єкті (зміна відомостей про початок виконання підготовчих робіт/виправлення технічної помилки)

 

(щодо об’єктів розташованих на території м. Сквира та с. Кононівка)

 

Відділу державного архітектурно-будівельного контролю Сквирської міської ради

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

 

Центр надання адміністративних послуг Сквирської міської ради

(найменування центру надання адміністративних послуг)

 

Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги / центр надання адміністративних послуг / виконавчий орган ради об’єднаної територіальної громади

1.

Місцезнаходження

09001, Київська область, м. Сквира, пров. Якушкіна, 3А

2.

Інформація щодо прийому суб’єктів звернення

Понеділок-субота – 08:30 – 15:30;

Вівторок – до 20:00;

Неділя – вихідний.

Без перерви на обід.

3.

Телефон / факс, електронна  адреса, офіційний веб-сайт

(04568) 5-25-71

sknap@ukr.net

http://skvira-rada.gov.ua/

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

Ст. ст. 35, 39-1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»

5.

Акти Кабінету Міністрів України

П. п. 13-15 Порядку виконання підготовчих та будівельних робіт, затверджених постановою Кабінету Міністрів України «деякі питання виконання підготовчих і будівельних робіт» від 13.04.2011 № 466 (далі по тексту - Порядок № 466), постанова Кабінету Міністрів України «Деякі питання забезпечення функціонування Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва» від 23.06.2021 № 681

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

-

Умови отримання адміністративної послуги

7.

Підстава для одержання адміністративної послуги

У разі:

  1. якщо право на будівництво передано іншому замовнику;
  2. змінено осіб, відповідальних за проведення авторського і технічного нагляду;
  3. змінено генерального підрядника чи підрядника (якщо будівельні роботи виконуються без залучення субпідрядників);
  4. зміна/присвоєння адреси об’єкта будівництва;
  5. зміна інших відомостей про початок виконання підготовчих робіт;
  6.  самостійного виявлення помилки (описки, друкарської, граматичної, арифметичної помилки) у поданому повідомленні про початок виконання підготовчих робіт або отримання повідомлення про виявлення недостовірних даних органом державного архітектуро-будівельного контролю наведених у надісланому повідомленні про початок виконання підготовчих робіт, які не є підставою вважати об’єкт самочинним будівництвом відповідно до ст. 39-1 Закону України «Про регулювання містобудівельної діяльності».

8.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

Повідомлення про зміну даних у повідомленні  щодо виконання підготовчих робіт на об’єкті в якому враховані зміни за формою встановленого зразка.

9.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Подається за вибором замовником (його уповноваженою особою) до відповідного органу державного архітектурно-будівельного контролю через центр надання адміністративних послуг або через електронний кабінет шляхом подання засобами програмного забезпечення Єдиного державного веб-порталу електронних послуг або заповнюються та надсилаються рекомендованим листом з описом вкладення до центру надання адміністративних послуг.

10.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

 Безоплатно

 

У разі платності:

10.1.

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

-

10.2.

Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу

-

10.3.

Розрахунковий рахунок для внесення плати

-

11.

Строк надання адміністративної послуги

 Протягом трьох робочих днів з дня отримання від замовника (його уповноваженої особи) повідомлення внаслідок виявлення замовником технічної помилки (описки, друкарської, граматичної, арифметичної помилки) в раніше поданому повідомленні про початок виконання підготовчих робіт чи у разі отримання повідомлення про виявлення недостовірних даних органом державного архітектуро-будівельного контролю про виявлення недостовірних даних наведених у раніше поданому повідомленні про початок виконання підготовчих робіт.

12.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Відсутні

13.

Результат надання адміністративної послуги

Внесення інформації, зазначеної у повідомленні до Реєстру будівельної діяльності згідно з Порядком № 466

14.

Способи отримання відповіді (результату)

Після подання повідомлення в електронній формі через Портал Дія його статус можна перевірити в електронному кабінеті. Повідомлення про реєстрацію чи повернення документа на доопрацювання також з’явиться в електронному кабінеті і буде відправлено на електронну пошту. Щойно повідомлення буде зареєстровано, запис про це з’явиться в Реєстрі будівельної діяльності. Перевірити реєстрацію повідомлення можна за допомогою порталу Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва.

15.

Примітка*

У разі якщо коригування проектної документації може вплинути на визначення адреси об’єкта нового будівництва (зміна місця розташування об’єкта, головного входу тощо), у повідомленні зазначається про необхідність коригування (зміни, присвоєння, анулювання) адреси.

У разі зміни генерального підрядника чи підрядника (якщо підготовчі або будівельні роботи здійснюються без залучення субпідрядників) замовник (його уповноважена особа) повідомляє органу державного архітектурно-будівельного контролю про такі зміни через електронний кабінет.

У випадках, встановлених у Порядку ведення Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 23.06.2021 № 681, у разі подання повідомлення через електронний кабінет внесення до Реєстру будівельної діяльності інформації, зазначеної у повідомленні здійснюються в режимі реального часу автоматично програмними засобами Єдиної державної електронної системи в сфері будівництва.

 

 

Начальниця відділу державного

архітектурно-будівельного контролю

Сквирської міської ради                                                                           Оксана КРАВЧЕНКО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                      Додаток 2

до рішення виконавчого комітету

Сквирської міської ради

№_____ від _______2021 року

 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА

адміністративної послуги № 02475

                                                                                   (номер згідно Коду послуги)

 

Внесення до Реєстру будівельної діяльності інформації, зазначеної у заяві про припинення права, набутого на підставі повідомлення про початок виконання будівельних робіт щодо об’єктів, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорта

 

(щодо об’єктів, які не потребують отримання дозволу на виконання будівельних робіт на території м. Сквира та с. Кононівка)

 

Відділу державного архітектурно-будівельного контролю Сквирської міської ради

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

 

Центр надання адміністративних послуг Сквирської міської ради

(найменування центру надання адміністративних послуг)

 

 

 

Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги

Відповідальна посадова особа

Структурні підрозділи, відповідальні за етапи (дію, рішення)

Строки виконання етапів (дій, рішення)

1.

Прийняття документів у замовника (заяви про припинення права, набутого на підставі повідомлення), створення заявки з накладенням електронного підпису через кабінет на Порталі Дія або електронний кабінет користувача, завантаження до кабінету шляхом сканування документів, що поданні замовником, та надсилання до відповідного органу державного архітектурно-будівельного контролю

Адміністратори центрів надання адміністративних послуг

Центр надання адміністративних послуг

У день надходження документів

2.

Розгляд документів (заяви про припинення права, набутого на підставі повідомлення)  та внесення інформації, зазначеної у повідомленні, до Реєстру будівельної діяльності.

Начальник відділу державного архітектурно-будівельного контролю Сквирської міської ради за місцезнаходженням об’єктів

Відділ державного архітектурно-будівельного контролю Сквирської міської ради за місцезнаходженням об’єктів

Не пізніше наступного робочого дня з дня отримання заяви.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА

адміністративної послуги № 02474

                                                                                   (номер згідно Коду послуги)

 

Внесення до Реєстру будівельної діяльності інформації, зазначеної у декларації із виправленням технічної помилки у поданій декларації про готовність до експлуатації об’єкта з незначними наслідками (СС1)

 

(щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними (СС1 наслідками) на території м. Сквира та с. Кононівка)

 

Центр надання адміністративних послуг Сквирської міської ради

(найменування центру надання адміністративних послуг)

 

 

 

Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги

Відповідальна посадова особа

Структурні підрозділи, відповідальні за етапи (дію, рішення)

Строки виконання етапів (дій, рішення)

1.

Прийняття документів у замовника, створення заявки з накладенням електронного підпису через кабінет на Порталі Дія або електронний кабінет користувача, завантаження до кабінету шляхом сканування документів, що поданні замовником, та надсилання до відповідного органу державного архітектурно-будівельного контролю

Адміністратори центрів надання адміністративних послуг

Центр надання адміністративних послуг

У день надходження документів

2.

Розгляд документів та внесення інформації, зазначеної у декларації про готовність до експлуатації об’єкта з незначними наслідками (СС1) за формою, встановленого зразка в якій враховано зміни, до Реєстру будівельної діяльності чи повернення документа на доопрацювання

Начальник відділу державного архітектурно-будівельного контролю Сквирської міської ради за місцезнаходженням об’єктів

Відділ державного архітектурно-будівельного контролю Сквирської міської ради за місцезнаходженням об’єктів

 Протягом трьох робочих днів з дня надходження декларації.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА

адміністративної послуги № 02477

                                                                                   (номер згідно Коду послуги)

 

Внесення до Реєстру будівельної діяльності інформації, зазначеної у декларації із виправленням технічної помилки у поданій декларації про готовність до експлуатації самочинно збудованого об’єкта, на яке визнано право власності за рішенням суду

 

(щодо об’єктів, які розташовані на території м. Сквира та с. Кононівка)

 

Центр надання адміністративних послуг Сквирської міської ради

(найменування центру надання адміністративних послуг)

 

 

 

Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги

Відповідальна посадова особа

Структурні підрозділи, відповідальні за етапи (дію, рішення)

Строки виконання етапів (дій, рішення)

1.

Прийняття документів у замовника, створення заявки з накладенням електронного підпису через кабінет на Порталі Дія або електронний кабінет користувача, завантаження до кабінету шляхом сканування документів, що поданні замовником, та надсилання до відповідного органу державного архітектурно-будівельного контролю

Адміністратори центрів надання адміністративних послуг

Центр надання адміністративних послуг

У день надходження документів

2.

Розгляд документів та внесення інформації, зазначеної у декларації про готовність до експлуатації самочинно збудованого об’єкта, на яке визнано право власності за рішенням суду за формою, встановленого зразка в якій враховано зміни, до Реєстру будівельної діяльності чи повернення документа на доопрацювання

Начальник відділу державного архітектурно-будівельного контролю Сквирської міської ради за місцезнаходженням об’єктів

Відділ державного архітектурно-будівельного контролю Сквирської міської ради за місцезнаходженням об’єктів

 Протягом трьох робочих днів з дня надходження декларації.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА

адміністративної послуги № 00146

                                                                                   (номер згідно Коду послуги)

 

Внесення до Реєстру будівельної діяльності інформації, зазначеної у повідомленні про зміну даних у поданому повідомленні щодо виконання підготовчих робіт на об’єкті (зміна відомостей про початок виконання підготовчих робіт/виправлення технічної помилки)

 

(щодо об’єктів розташованих на території м. Сквира та с. Кононівка)

 

Відділу державного архітектурно-будівельного контролю Сквирської міської ради

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

 

Центр надання адміністративних послуг Сквирської міської ради

(найменування центру надання адміністративних послуг)

 

 

Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги

Відповідальна посадова особа

Структурні підрозділи, відповідальні за етапи (дію, рішення)

Строки виконання етапів (дій, рішення)

1.

Прийняття документів у замовника, створення заявки з накладенням електронного підпису через кабінет на Порталі Дія або електронний кабінет користувача, завантаження до кабінету шляхом сканування документів, що поданні замовником, та надсилання до відповідного органу державного архітектурно-будівельного контролю

Адміністратори центрів надання адміністративних послуг

Центр надання адміністративних послуг

У день надходження документів

2.

Розгляд документів та внесення інформації, зазначеної у повідомленні щодо виконання підготовчих робіт на об’єкті в якому враховано зміни, до Реєстру будівельної діяльності чи повернення документа на доопрацювання

Начальник відділу державного архітектурно-будівельного контролю Сквирської міської ради за місцезнаходженням об’єктів

Відділ державного архітектурно-будівельного контролю Сквирської міської ради за місцезнаходженням об’єктів

 Протягом трьох робочих днів з дня надходження повідомлення.

 

 

 

Начальниця відділу державного

архітектурно-будівельного контролю

Сквирської міської ради                                                                           Оксана КРАВЧЕНКО

 

 

 

 
 
 
 
 
Швидке замовлення:
+380



Вхід на сайт:

Запам'ятати мене
Відновлення паролю:
Інструкції по відновленню паролю
буде відправлена на пошту вказану
при реєстрації на сайті.
Реєстрація: