У результаті з-за неправильно заповнених документів субсидії відмовляють, а унебагатих користувачів компослуг накопичуються борги, адже заднім числом у такій ситуації держдопомога не надається.
Як пояснили у відділі надання субсидій Дніпровського району Києва, найпоширеніші помилки — в заяві неправильно вказують власника особового рахунку (замість нього пишуть своє ПІБ) і свій, а не його ідентифікаційний код; не згадують про зареєстрованих у квартирі або будинку, але не проживають там членів сім'ї, наприклад, дорослих дітей; не пишуть, встановлені лічильники води, газу. Рідше плутають назви і реквізити постачальників послуг, забувають заповнити якусь графу, вказати дату або підпис.
Такі неточності зустрічаються в документах, які прийшли поштою, а не принесені прохачем особисто. «Щоб коректно заповнити документи, краще підійти в прийомні години у відділ субсидій, вам допоможуть наші співробітники», — радять спеціалісти відділу субсидій.
Якщо отримувачі субсидії в більш теплий місяць опалювального сезону використовують менше газу, ніж передбачено соціальним нормативом, зекономлений обсяг буде врахований у разі перевищення норми в більш холодний місяць.