Про порядок подання майнової декларації під час «гарячої лінії» на Білоцерківщині
Днями, у Білоцерківській ДПІ ГУ ДПС у Київській області відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему: «Застосування електронних сервісів ДПС. Порядок подання майнової декларації». На запитання платників податків відповідала начальниця Наталія Коновал. Надаємо відповіді на декілька із них.
Питання: Який порядок подання податкової звітності, зокрема декларації про майновий стан та доходи з використанням кваліфікованого електронного підпису?
Відповідь: Для користування приватною частиною Електронного кабінету платнику податку необхідно отримати КЕП для самозайнятих, фізичних або юридичних осіб в Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг. Після авторизації отримується доступ до приватної частини ЕК в частині податкової інформації відповідної особи. За допомогою режиму меню Введення звітності користувач ЕК створює, редагує, підписує та надсилає податкову, пенсійну та статистичну звітність. В панелі інструментів режиму необхідно обрати необхідний документ та натисканням лівої клавіші миші створити відповідну форму. Обов’язково, в полях Регіон та Район обираємо відповідний територіальний орган ДПС (за замовчуванням встановлено орган ДПС за місцем основної реєстрації), та натискаємо кнопку Створити. Перед накладанням КЕП на документ, обов’язково здійснити перевірку та звернути увагу щоб в полі Статус стояла відмітка документ перевірено, помилок нема. Далі натискаємо кнопку Підписати, у вікні підпису обираємо ключ і вказуємо пароль ключа відповідної посадової особи, зчитуємо ключ кнопкою Зчитати та підписуємо документ кнопкою Підписати та надсилаємо до Державної податкової служби за допомогою кнопки Відправити.
Питання: Чи можна за допомогою електронних сервісів ДПС дізнатися інформацію про свого бізнес-партнера?
Відповідь: Так, можна, в цьому допоможе сервіс “Дізнайся більше про свого бізнес-партнера”, який розміщено на головній сторінці вебпорталу за посиланням: https://tax.gov.ua/businesspartner де Ви зможете оцінити податкові ризики діяльності з партнером по бізнесу, який можливо не є платником ПДВ, є банкрутом чи відсутній за визначеною в установчих документах адресою.
Питання: Яку декларацію необхідно подати з метою отримання податкової знижки?
Відповідь: З 1 січня 2020 року податкова декларація про майновий стан і доходи подається за новою формою з урахуванням змін, внесених наказом МФУ від 25.04.2019 р. № 177. У новій формі податкової декларації для платників податків, які декларують право на податкову знижку, введено окрему позначку у розділі категорія платника, у зв’язку з тим, що такі платники мають окремий граничний строк подання податкової декларації — по 31 грудня включно наступного за звітним податкового року. Крім того, у новій формі декларації передбачено окремий додаток Ф3, в якому і здійснюється розрахунок суми податку, на яку зменшується податкове зобов'язання з податку на доходи фізичних осіб, у зв'язку із використанням права на податкову знижку.
В електронному кабінеті у розділі «ЕК для громадян» працює електронний сервіс «Декларація про майновий стан і доходи». За допомогою цього сервісу можна заповнити декларацію та надіслати її до контролюючого органу в електронному вигляді з копіями первинних документів, зокрема, для використання права на податкову знижку.
Білоцерківська ДПІ
ГУ ДПС у Київській області