ПОВІДОМЛЕННЯ
про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АГРОФІРМА «РОЗВОЛЖЖЯ»
(повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові
Код ЄДРПОУ - 30771136
фізичної особи - підприємця, ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті)
інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля
1. Інформація про суб’єкта господарювання
юридична адреса: 09052 Київська обл.,Білоцерківський (Сквирський) р-н, с. Антонів, вул. Ювілейна, 1А; Тел./факс–+3804568 2 76 40; e-mail: INFO@polyfarm.com.ua
(місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи - підприємця (поштовий індекс, адреса), контактний номер телефону)
2. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи[*]
Планована діяльність, її характеристика
Реконструкція тваринницької ферми № 1, розташованої за адресою: 09052 Київська обл., Білоцерківський р-н, с. Антонів, вул. Ювілейна, 1А та вул. Слобода 1А, 1Б, 1В, 1Г, з метою збільшення техніко-економічних показників.
Планованою діяльністю передбачається утримання 3000 голів великої рогатої худоби (ВРХ), з побудовою 3-х корівників, місткістю 800 голів кожен, 1 корівника на 400 голів, 1 корівника на 200 голів.
Технічна альтернатива 1.
Планованою діяльністю передбачається будівництво нових сучасних корівників, що будуть відповідати всім вимогам до розміщення ВРХ для забезпечення максимальної ефективності ферми.
Технічна альтернатива 2.
В якості технічної альтернативи розглядається реконструкція існуючих приміщень для утримання ВРХ.
3. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1.
Плановану діяльність передбачається здійснювати в межах земельної ділянки площею 16,9267 га (кадастровий номер 3224080300:04:003:0004) та земельної ділянки площею 0,4186 га (кадастровий номер 3224080301:01:035:0001) на умовах права власності на земельні ділянки.
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2.
Не розглядається, оскільки планована діяльність здійснюється в межах існуючих земельних ділянок, що знаходяться у власності підприємства.
4. Соціально-економічний вплив планованої діяльності
Позитивний соціально-економічний вплив планованої діяльності полягає у збільшення техніко-економічних показників підприємства,наданні якісної продукції споживачам та створені нових робочих місць для населення, яке проживає в межах розташування підприємства, сплати податків до Державного та місцевих бюджетів.
5. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо)
Планована діяльність передбачається в межах діючого підприємства.
Наразі, на даному майданчику розташовані: адміністративна будівля з топковою (с. Антонів, вул. Ювілейна, 1А); майстерня; АЗС для заправки власного транспорту та тракторів; гараж; зерноочисний комплекс; тваринницька ферма №1; конюшня, деревообробна майстерня.
На Тваринницькій фермі №1 розташовані наступні споруди:
- корівник, де утримуються телята на 198 голів;
- корівник, де утримуються телята на 160 голів;
- корівник, де утримуються телята на 110 голів ;
- конюшня на 6 голів.
Видалення гною здійснюється шляхом його збирання та завантаження його фронтальним мобільним самохідним навантажувачем в транспортний засіб (тракторний причіп) і вивезення на поля в якості добрив без тимчасового зберігання.
На зерноочисному комплексі розташовані дві окремі технологічні лінії №№1,2 приймання, очищення та сушіння зернових.
В ході реконструкції тваринницької ферми з метою збільшення техніко-економічних показників, передбачається будівництво 3-х корівників, місткістю 800 голів кожен, 1 корівника на 400 голів, 1 корівника на 200 голів, з метою утримання 3000 голів великої рогатої худоби (ВРХ).
Планується побудова сучасних нових корпусів для утримання ВРХ за сучасною системою, що дозволить підприємству збільшити показники виробництва продукції, підвищити якість та санітарний стан утримання території та будівель.
Водопостачання здійснюється від власної свердловини підприємства. Фактичне використання води за 2022 р. – 6506 м3, прогнозоване на 2023 рік – 6506 м3.
Обсяги споживання електроенергії за 2022 р. – 60 000 кВт год, прогнозований обсяг на 2023 рік – 80 000 кВт год;
Фактичне використання палива для потреб ферми за 2022 р. – 13 431 л, прогнозований обсяг на 2023 рік – 13 431 л.
Відходи, що утворюються на підприємстві, збираються і складуються у спеціально відведених місцях з подальшим вивезенням згідно до укладених договорів.
6. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами:
щодо технічної альтернативи 1
Екологічні та інші обмеження планованої діяльності встановлюються згідно Законодавства України (Земельний кодекс України, Водний кодекс України, Законів України «Про охорону земель», «Про охорону навколишнього природного середовища», «Про охорону атмосферного повітря», «Про відходи», Наказ Міністерства охорони навколишнього природного середовища України № 309 від 27.06.2006 «Про затвердження нормативів граничнодопустимих викидів забруднюючих речовин із стаціонарних джерел», наступними обмеженнями.
Екологічні обмеження:
1. При експлуатації об’єкта дотримуватись нормативів чинного природоохоронного законодавства.
2. Викиди від стаціонарних джерел викидів повинні здійснюватися на підставі Дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря (у відповідності до його Умов) та не повинні перевищувати граничнодопустимі нормативи.
3. Забір води для потреб підприємства повинен здійснюватися при наявності Дозволу на спеціальне водокористування.
4. Відведення побутових стічних вод повинне здійснюватися у герметичний ізольований вигріб, стічні води повинні викачуватися по мірі накопичення спеціалізованою організацією.
5. Відходи, що утворюються на підприємстві в процесі виробничої діяльності, повинні передаватись іншим організаціям, згідно попередньо укладених договорів, для подальшого зберігання, оброблення, утилізації, знешкодження, захоронення, видалення.
6. Акустичне забруднення не повинно перевищувати граничнодопустимі рівні шуму на межі житлової забудови.
7. Виконання вимог щодо раціонального використання природних ресурсів.
Санітарні обмеження:
1. Експлуатацію об’єкта здійснювати згідно з чинними нормативними санітарно-гігієнічними нормами та правилами;
2. Дотримання вимог до організації санітарно-захисної зони відповідно до Державних санітарних правил планування та забудови населених пунктів (ДСП 173-96);
3. Рівень акустичного забруднення не повинен перевищувати нормативів шумового забруднення та вібрації на межі встановленої СЗЗ.
Інші обмеження:
1. Дотримання правил пожежної безпеки. Замовник бере на себе всі зобов’язання виконувати всі умови щодо експлуатації об’єкту діяльності, а також ресурсозберігаючі, охоронні, захисні та інші заходи щодо умов безпечної експлуатації обладнання, дотримання вимог природоохоронного та санітарного законодавства. При цьому вплив на навколишнє середовище мінімальний і не потребує додаткових обмежень.
щодо технічної альтернативи 2
Аналогічно технічній альтернативі 1.
щодо територіальної альтернативи 1
Реалізація планованої діяльності має здійснюватися в межах існуючих земельних ділянок за адресою: 09052 Київська обл., Білоцерківський р-н, с. Антонів, вул. Ювілейна, 1А та вул. Слобода 1А, 1Б, 1В, 1Г.
щодо територіальної альтернативи 2
Не розглядається, оскільки планована діяльність здійснюється в межах існуючих земельних ділянок, що знаходяться у власності підприємства.
7. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами:
щодо технічної альтернативи 1
Інженерна підготовка території включає планування майданчику. Проектні рішення в процесі будівельних робіт будуть забезпечувати раціональне використання матеріалів та мінімізацію шкідливих впливів на навколишнє природне середовище.
щодо технічної альтернативи 2
Аналогічно технічній альтернативі 1.
щодо територіальної альтернативи 1
Реалізація планованої діяльності має здійснюватися в межах існуючих земельних ділянок за адресою: 09052 Київська обл., Білоцерківський р-н, с. Антонів, вул. Ювілейна, 1А та вул. Слобода 1А, 1Б, 1В, 1Г
щодо територіальної альтернативи 2
Не розглядається, оскільки планована діяльність здійснюється в межах існуючих земельних ділянок, що знаходяться у власності підприємства.
8. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:
щодо технічної альтернативи 1
Клімат і мікроклімат: планована діяльність не призведе до змін клімату та мікроклімату;
Атмосферне повітря: джерелами утворення забруднюючих речовин на період експлуатації об’єкта буде: корпуси утримання ВРХ, видалення гною, технологічне обладнання зерноочисного комплексу, автозаправний вузол, технологічний транспорт.
Водне середовище:водопостачання від існуючої свердловини. Відведення господарсько-побутових стічних вод передбачається у вигріб.
Ґрунти та земельні ресурси:вплив можливий у випадку настання аварійної ситуації. вплив буде здійснюватися тільки під час проведення будівельних робіт;
Геологічне середовище:додаткове розширення території, вплив на геологічне середовище не передбачається, вплив буде здійснюватися тільки під час проведення будівельних робіт;
Рослинний та тваринний світ:об’єкти природно-заповідного фонду в районі розташування відсутні. Видалення зелених насаджень не передбачається.
Навколишнє соціальне середовище (населення): позитивний вплив завдяки діяльності підприємства з надання послуг з постачання якісної продукції споживачам, створенню додаткових робочих місць, збільшенню надходжень у місцевий та державний бюджети;
Навколишнє техногенне середовище:вплив не передбачається;
щодо технічної альтернативи 2
Аналогічно технічній альтернативі 1.
щодо територіальної альтернативи 1
Здійснення планованої діяльності в межах відведеної земельної ділянки не спричинить значного негативного впливу на оточуюче середовище та здоров’я населення.
щодо територіальної альтернативи 2
Не розглядається, оскільки планована діяльність здійснюється в межах існуючих земельних ділянок, що знаходяться у власності підприємства.
9. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)
Згідно Закону України «Про оцінку впливу на довкілля», об'єкт планованої діяльності відноситься до другої категорії видів планованої діяльності та об'єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля і підлягають оцінці впливу на довкілля – ч. 3, п. 2 (потужності для вирощування: птиці (40 тисяч місць і більше); свиней (1 тисяча місць і більше, для свиноматок - 500 місць і більше); великої та дрібної рогатої худоби (1 тисяча місць і більше); кролів та інших хутрових тварин (2 тисячі голів і більше); ч.3, п.4 (поверхневе та підземне зберігання викопного палива чи продуктів їх переробки на площі 500 квадратних метрів і більше або об’ємом (для рідких або газоподібних) 15 кубічних метрів і більше); ч. 3, п. 14 (розширення та зміни, включаючи перегляд або оновлення умов провадження планованої діяльності, встановлених (затверджених) рішенням про провадження планованої діяльності або подовження строків її провадження, реконструкцію, технічне переоснащення, капітальний ремонт, перепрофілювання діяльності та об’єктів, зазначених у пунктах 1-13 цієї частини, крім тих, які не справляють значного впливу на довкілля відповідно до критеріїв, затверджених Кабінетом Міністрів України).
10. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав)
Підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля немає.
11. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля
Плановий обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля у відповідності з ст. 6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля».
12. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості
Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає:
підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля;
проведення громадського обговорення планованої діяльності;
аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації;
надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту;
врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.
У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.
Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.
Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля.
На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.
Тимчасово, на період дії та в межах території карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби (COVID-19), спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, до повного його скасування та протягом 30 днів з дня скасування карантину, громадські слухання не проводяться і не призначаються на дати, що припадають на цей період, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля.
13. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля
Протягом 20 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльностів Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій.
У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.
14. Рішення про провадження планованої діяльності
Відповідно до законодавства рішенням про провадження планованої діяльності буде
Дозвіл на виконання будівельних робіт,
(видрішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля»)
що видається Державною інспекцією з архітектури та містобудування.
(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)
Інші документи дозвільного характеру, передбачені законодавством, за умови що вони не передбачають встановлення (затвердження) змін у діяльності, затвердженій (схваленій) рішенням про провадження планованої діяльності або подовження строків її провадження (згідно пункту 9 статті 9 ЗУ «Про оцінку впливу на довкілля»)
15. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до
Департаменту екології та природних ресурсів Київської обласної державної адміністрації; поштова адреса: 01004 м. Київ, вул. Басейна, 1/2-А; електронна адреса: dep_eco@koda.gov.ua; номер телефону: (044) 279-01-58; контактна особа – Ткаліч Ганна Іванівна.
(найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа)
[*]Суб’єкт господарювання має право розглядати більше технічних та територіальних альтернатив.