Програмний РРО - використання простіше та дешевше
Головне управління ДПС нагадує суб’єктам господарювання, що вони самостійно та за власним бажанням можуть обрати класичний або програмний РРО для застосування у господарській діяльності, - залежно від функціональних потреб та фінансових можливостей.
Платнику податків слід враховувати, що програмний РРО має переваги перед класичним, оскільки тут використовується безкоштовне програмне рішення від ДПС, яке забезпечує функціональні можливості, що відповідають вимогам Закону про РРО.
Програмний РРО можна встановити на будь-який гаджет, яким підтримується операційна система Windows, Android, чи іОS, який має підключення до мережі Internet, зекономивши на придбанні традиційного касового апарату та на його обслуговуванні.
Програмні РРО реєструються в контролюючих органах виключно в режимі онлайні.
Процес використання ПРРО передбачає онлайн передачу/отримання даних до/від фіскального сервера контролюючого органу.
За запитом користувача в ПРРОстворено автоматичне формування Z-звіту (періодичного звіту) засобами фіскального серверу, при цьому передача даних до ДПС забезпечується без залучення інформаційних еквайєрів.
Використання ПРРО дає змогу зменшити витрати на здійснення розрахункових операцій, забезпечує ведення обліку товарів, формування звітності за любий період, зменшення ціни для привілейованих клієнтів,сканування штрих-коду для отримання ціни товару з бази даних, фіксації форми оплати, підрахунку будь-яких податків та знижок, тощо.
Для покупців (споживачів) застосуванняРРО/ПРРОмістить ряд переваг, адже отримання розрахункового документу споживачем - це гарантія захисту його прав та створення можливості:
- здійснювати гарантійне обслуговування придбаного товару;
- повернути придбаний неякісний товар;
- фіскальний чек убезпечує споживача від придбання контрафактних (фальсифікованих) та контрабандних товарів;
- видача фіскальних чеків зменшує рівень тіньової економіки.
Суми коштів та товарів, перерахованих платниками податків ЗСУ та іншим військовим формуванням для забезпечення оборони держави включаються до складу витрат без обмежень
Головне управління ДПС нагадує суб’єктам господарювання, що відповідно до п.п. 69.6 п. 69 підрозд. 10 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ, коригування, встановлені п.п. 140.5.9 п. 140.5 ст. 140 ПКУ, не проводяться щодо сум коштів або вартості спеціальних засобів індивідуального захисту (касок, бронежилетів, виготовлених відповідно до військових стандартів), технічних засобів спостереження, лікарських засобів та медичних виробів, засобів особистої гігієни, продуктів харчування, предметів речового забезпечення, а також інших товарів, виконаних робіт, наданих послуг, які добровільно перераховані (передані) ЗСУ, Нацгвардії України, СБУ, Службі зовнішньої розвідки України, ДПСУ, МВС України, УДО України, Державній службі спеціального зв’язку та захисту інформації України, іншим утвореним відповідно до законів України військовим формуванням, їх з’єднанням, військовим частинам, підрозділам, установам або організаціям, що утримуються за рахунок коштів державного бюджету, для потреб забезпечення оборони держави та наданої гуманітарної допомоги з дотриманням вимог законодавства України про гуманітарну допомогу у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, а також на користь центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері цивільного захисту, сил цивільного захисту та/або закладам охорони здоров’я державної, комунальної власності, та/або структурним підрозділам з питань охорони здоров’я обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій, сум коштів, перерахованих на спеціальні рахунки, відкриті Національним банком України для збору коштів.
Коригування фінансового результату до оподаткування на суму вищезазначених коштів та товарів, перерахованих (переданих) платниками податків ЗСУ та іншим військовим формуванням для потреб забезпечення оборони держави та наданої гуманітарної допомоги з дотриманням вимог законодавства України про гуманітарну допомогу у зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України, не здійснюється, тобто такі суми включаються до фінансового результату до оподаткування у складі витрат без обмежень.
Граничний обсяг для подальшого перебування на ЄП ІІІ групи зі ставкою 3% або 5 % після припинення дії спрощеної системи оподаткування з особливостями оподаткування
України від 30.06.2023 №3219-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану», який набрав чинності з 01.08.2023, зокрема, внесено зміни до підрозд. 8 розд. ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України, який доповнено новим п. 9 прим. 1 щодо особливостей переходу суб’єктів господарювання, які використовували особливості оподаткування, встановлені п. 9 підрозд. 8 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ, на систему оподаткування, на якій такі платники податку перебували до обрання особливостей оподаткування, передбачених п. 9 підрозд. 8 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ.
Згідно з п.п. 9 прим. 1.4.3 п.п. 9 прим. 1.4 п. 9 прим. 1 підрозд. 8 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ, у 2023 році граничний обсяг доходу платників єдиного податку ІІІ групи зі ставкою 3% або 5 % визначається пропорційно до кількості календарних місяців поточного календарного року, протягом яких платник єдиного податку не застосовував спрощену систему з особливостями оподаткування.
Тобто, якщо з 01 січня по 31 липня 2023 року СГ застосовував спрощену систему з особливостями оподаткування, та повернувся з 01 серпня на сплату єдиного податку ІІІ групи зі ставкою 3% або 5 %, граничний обсяг доходу для такого платника на 5 місяців до кінця 2023 року становитиме 3257875 гривень.
Розрахунок граничного обсягу доходу на 2023 рік: 1167 розмірів мінімальної заробітної плати, визначеної на 01 січня 2023 року Х 6700 грн = 7818 900 грн.
Розрахунок граничного обсягу доходу на 5 місяців до кінця 2023 року: (7818900 грн/12 місяців) Х 5 місяців = 3257875 грн.
Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast
ГУ ДПС у Київській області