Щорічно, територіальні органи ДФС України, за встановленими органами місцевого самоврядування ставками податків і зборів, здійснюють розрахунок земельного податку, податку на нерухоме майно та транспортного податку громадянам, які мають вказані об’єкти оподаткування. Відповідні повідомлення – рішення про нараховану суму, надсилаються за адресою проживання фізичних осіб, яка вказана в Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків.
Білоцерківське управління ГУ ДФС у Київській області наголошує, що в разі зміни реєстраційних даних, зокрема прізвища, ім’я, по батькові або місця проживання (реєстрації) протягом місяця необхідно подати до центрів обслуговування платників за адресою місцезнаходження, заяву за формою 5-ДР для внесення актуальних реєстраційних даних.
Зволікаючи із внесенням змін, фізичні особи втрачають змогу своєчасно виконати свій обов’язок зі сплати зазначених податків та потрапляють у перелік боржників.
На даний час, у рамках нового електронного сервісу, фізична особа через меню «Введення звітності» приватної частини Електронного кабінету може створити та направити до ДФС заяву про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (F1314701).
Білоцерківське управління
ГУ ДФС у Київській області