(04568) 5-36-05
09000skvira@gmail.com
Написати нам
Україна, Київська область, місто Сквира вул.Богачевського, 28
Карта проїзду

Рішення 28 позачергової сесії Сквирської міської ради

 
Дата публікації 22.12.2022 11:49:25
 

СКВИРСЬКА МІСЬКА РАДА

 

    Р І Ш Е Н Н Я


 

від 22 грудня  2022 року                м. Сквира                                    №02-28-VІІІ

 

 «Про бюджет Сквирської міської 

територіальної громади на 2023 рік»

10561000000 (код бюджету)

 

Відповідно до статті 143 Конституції України, керуючись статтями 23, 72, 76, 77 Бюджетного Кодексу України, Законом України «Про Державний бюджет України на 2023 рік», пунктом 23 частини 1 статті 26,  підпунктами 61 і 62 розділу V Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» зі змінами, Стратегією розвитку Сквирської міської територіальної громади на 2021-2027 затверджену рішенням Сквирської міської ради від 30 вересня 2021 року №1-12-VІІІ, рішення Сквирської міської ради  від  06 грудня 2022 року № 03-27-VІІІ «Про Програму соціально-економічного розвитку Сквирської міської територіальної громади на 2023 рік»,  рішенням виконавчого комітету від 15 червня 2021 року №2/15  «Про затвердження Бюджетного регламенту проходження бюджетного процесу бюджетом Сквирської міської територіальної громади», рішенням виконавчого комітету Сквирської міської ради від 01 грудня 2022 року № 2/29 «Про схвалення проєкту рішення «Про бюджету Сквирської міської територіальної громади на 2023 рік», враховуючи пропозиції постійних депутатських комісій, Сквирська міська рада VIII скликання:

ВИРІШИЛА:

1. Визначити на 2023 рік:

доходи бюджету Сквирської міської територіальної громади у сумі  280 011 100,00 гривень, у тому числі доходи загального фонду бюджету  278 626 000,00 гривень та доходи спеціального фонду бюджету 1 385 100,00 гривень згідно з додатком 1 до цього рішення;

видатки бюджету Сквирської міської територіальної громади у сумі 280 011 100,00 гривень, у тому числі видатки  загального фонду бюджету 277 126 000,00 гривень та видатки спеціального фонду бюджету 2 885 100,00 гривень згідно з додатком 3 до цього рішення; 

повернення кредитів до загального фонду бюджету громади у сумі 0 гривень згідно з додатком № 4 до цього рішення;

профіцит за загальним фондом бюджету громади у сумі
1 500 000,00 гривень, напрямком використання якого визначити передачу коштів із загального фонду бюджету до бюджету розвитку (спеціального фонду) згідно з додатком 2 до цього рішення;

дефіцит за спеціальним фондом бюджету громади у сумі
1 500 000,00 гривень, джерелом покриття якого визначити надходження коштів із загального фонду бюджету до бюджету розвитку (спеціального фонду) згідно з додатком 2 до цього рішення;

оборотний залишок бюджетних коштів  бюджету громади у розмірі 100 000,00 гривень, що становить 0,04 відсотка видатків загального фонду  бюджету, визначених цим пунктом;

резервний фонд бюджету громади у розмірі 1 000 000,00 гривень, що становить 0,4 відсотка видатків загального фонду  бюджету громади, визначених цим пунктом;

         2. Затвердити бюджетні призначення головним розпорядникам коштів  бюджету громади на 2023 рік у розрізі відповідальних виконавців за бюджетними програмами згідно з додатками 3, 4 до цього рішення.

3. Затвердити на 2023 рік міжбюджетні трансферти згідно з додатком 5 до цього рішення.

4. Установити, що перерозподіл бюджетних призначень  головного розпорядника бюджетних коштів у процесі виконання бюджету Сквирської міської територіальної громади здійснюється з дотриманням вимог статті 23 Бюджетного кодексу України.

5. Затвердити на 2023 рік обсяги капітальних вкладень у розрізі інвестиційних проектів згідно з додатком 6 до цього рішення.

6. Затвердити розподіл витрат бюджету громади на реалізацію місцевих/регіональних програм у сумі 41 184 500,00 гривень згідно з додатком 7 до цього рішення.

7. Визначити у 2023 році граничний обсяг надання місцевих гарантій у сумі 0,00 гривень;

8. На 31 грудня 2023 року граничний обсяг місцевого боргу у сумі 0,00 гривень та граничний обсяг гарантованого місцевою радою у сумі 0,00 гривень.

9. Установити, що до доходів загального фонду бюджету громади  на 2023 рік належать доходи, визначені статтею 64 Бюджетного кодексу України, та трансферти, визначені статтями 97, 101 Бюджетного кодексу України.    

Джерелами формування у частині фінансування є надходження, визначені частиною 1 статті 72 Бюджетного кодексу України.

10. Установити, що джерелами формування спеціального фонду бюджету Сквирської міської територіальної громади на 2023 рік є:

1)  у частині доходів – надходження, визначені статтями  691 та 71 Бюджетного кодексу України, та трансферти, визначені статтями 97 та 101 Бюджетного кодексу України;

2)  у частині фінансування – надходження, визначені пунктом 10 частини 1 статті 71 Бюджетного кодексу України та частиною 2 статті 72 Бюджетного кодексу України;

3)  у частині кредитування – надходження,  визначені пунктом 11 частини 1 статті 691 Бюджетного кодексу України.

11. Установити, що у 2023 році кошти, отримані до спеціального фонду бюджету громади згідно з відповідними пунктами статей  691,  101 Бюджетного кодексу України спрямовуються на реалізацію заходів, визначених статтями  89, 91 Бюджетного кодексу України, а кошти, отримані до спеціального фонду згідно з пунктом 10 частини 1 статті 71 Бюджетного кодексу України, спрямовуються на реалізацію заходів, визначених частиною 2 статті 71 Бюджетного кодексу України .

12. Визначити на 2023 рік відповідно до статті 55 Бюджетного кодексу України захищеними видатками бюджету Сквирської міської територіальної громади видатки загального фонду на:

оплату праці працівників бюджетних установ;

нарахування на заробітну плату;

придбання медикаментів та перев'язувальних матеріалів;

забезпечення продуктами харчування;

оплату комунальних послуг та енергоносіїв;

соціальне забезпечення

поточні трансферти місцевим бюджетам;

поточні трансферти населенню;

обслуговування місцевого боргу;

оплату енергосервісу;

забезпечення осіб з інвалідністю технічними та іншими засобами реабілітації, виробами медичного призначення для індивідуального користування;

оплату послуг з охорони державних (комунальних) закладів культури.

13. Відповідно до частини восьмої статті 16 Бюджетного кодексу України надати право Фінансовому управлінню Сквирської міської ради в межах поточного бюджетного періоду здійснювати на конкурсних засадах розміщення тимчасово вільних коштів міського бюджету на депозитних рахунках з подальшим поверненням таких коштів до кінця поточного бюджетного періоду згідно з Порядком, визначеним Кабінетом Міністрів України.

14. Відповідно до статей 43, 73 Бюджетного кодексу України надати право Сквирській міській раді в особі Фінансового управління Сквирської міської ради отримувати у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, позики на покриття тимчасових касових розривів міського бюджету, пов’язаних із забезпеченням захищених видатків загального фонду, в межах поточного бюджетного періоду за рахунок коштів єдиного казначейського рахунку на договірних умовах без нарахування відсотків за користування цими коштами з обов'язковим їх поверненням до кінця поточного бюджетного періоду.

15. У процесі виконання бюджету Сквирської міської територіальної громади надати право Фінансовому управлінню Сквирської міської ради в межах загального обсягу бюджетних призначень окремо за бюджетною програмою за загальним та спеціальним фондами бюджету громади за обґрунтованим поданням головного розпорядника бюджетних коштів здійснювати перерозподіл бюджетних асигнувань, затверджених у розписі  бюджету громади та кошторисах, в розрізі економічної класифікації видатків бюджету.

16. Головним розпорядникам коштів бюджету Сквирської міської територіальної громади забезпечити:

1) затвердження паспортів бюджетних програм протягом 45 днів з дня набрання чинності цим рішенням;

2) здійснення управління бюджетними коштами у межах встановлених їм бюджетних повноважень та оцінки ефективності бюджетних програм, забезпечуючи ефективне, результативне і цільове використання бюджетних коштів, організацію та координацію роботи розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів у бюджетному процесі;

3) здійснення контролю за своєчасним поверненням у повному обсязі до бюджету коштів, наданих за операціями з кредитування бюджету;

4) доступність інформації про бюджет відповідно до законодавства, а саме:

здійснення публічного представлення та публікації інформації про бюджет за бюджетними програмами та показниками, бюджетні призначення щодо яких визначені цим рішенням, відповідно до вимог та за формою, встановленими Міністерством фінансів України, до 15 березня 2023 року;

оприлюднення паспортів бюджетних програм у триденний строк з дня затвердження таких документів;

5) у повному обсязі проведення розрахунків за електричну та теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ та послуги зв’язку, які споживаються бюджетними установами, та укладання договорів за кожним видом енергоносіїв у межах встановлених відповідним головним розпорядником бюджетних коштів обґрунтованих лімітів споживання;

6) взяття бюджетних зобов’язань та здійснення витрат бюджету з урахуванням вимог чинного бюджетного законодавства.

17. Відповідно до статті 23 Бюджетного кодексу України надати право міському голові за погодженням з постійною комісією Сквирської міської ради з питань планування бюджету та фінансів, соціально-економічного розвитку перерозподіляти видатки загального, спеціального фонду, визначені головним розпорядникам коштів бюджету громади цим рішенням, без зміни загального обсягу бюджетних призначень головного розпорядника коштів бюджету громади, в тому числі у частині перерозподілу:

1) видатків між бюджетними програмами, в тому числі між витратами загального фонду та бюджету розвитку спеціального фонду бюджету громади;

2) видатків у межах однієї бюджетної програми, в тому числі між витратами загального фонду та бюджету розвитку спеціального фонду бюджету громади та за економічною класифікацією видатків, з урахуванням обмежень, визначених частиною 11 статті 23 Бюджетного кодексу України;

3) коштів на реалізацію місцевих програм, що фінансуються з міського бюджету;

4) об’єктів, видатки на які проводяться за рахунок коштів бюджету розвитку спеціального фонду міського бюджету.

18. Установити, що у разі зміни назв структурних підрозділів міської ради, повноваження головних розпорядників коштів бюджету громади, визначених цим рішенням, передаються структурним підрозділам міської ради, які є їх правонаступниками.

Фінансовому управлінню Сквирської міської ради, органу казначейства, структурним підрозділам міської ради після змін назв структурних підрозділів міської ради забезпечити зміни назв головних розпорядників коштів міського бюджету у документах, що використовуються у бюджетному процесі.

Установити, що передача бюджетних призначень від головного розпорядників коштів міського бюджету новоствореним структурним підрозділам міської ради у 2023 році здійснюється відповідно до вимог частини 6 статті 23 Бюджетного кодексу України.

19. Фінансовому управлінню міської ради у разі внесення змін до чинних нормативно-правових документів Міністерства фінансів України щодо класифікації видатків і кредитування місцевих бюджетів забезпечити врахування відповідних змін при складанні і виконанні розпису бюджету на 2023 рік та врахувати зміни у класифікації видатків і кредитування місцевих бюджетів при поданні пропозицій щодо внесення змін до цього рішення.

    20. Установити, що з 01 січня 2023 року з бюджету Сквирської міської територіальної громади здійснюватимуться видатки на забезпечення діяльності бюджетних установ, закладів, визначених у додатку 3 до цього рішення, відповідно до розмежування видатків між бюджетами, визначеного Бюджетним кодексом України.

21. Це рішення набирає чинності з 01 січня 2023 року.

22. Додатки 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 до цього рішення та пояснювальна записка є його невід’ємною частиною. 

23. Відповідно до статті 28 Бюджетного кодексу України забезпечити оприлюднення цього рішення на пізніше ніж через десять днів з дня його прийняття.

24. Інші положення, що регламентують процес виконання бюджету громади:

1) Головним розпорядникам коштів  бюджету громади:

у тижневий термін забезпечити складання та затвердження кошторисів доходів і видатків бюджетних установ, планів використання бюджетних коштів одержувачів коштів бюджету і подати їх територіальному управлінню Державної казначейської служби;

дотримуватися економії споживання енергоносіїв у натуральних показниках відповідно до затверджених ліміти споживання по кожній бюджетній установі. 

забезпечити утримання чисельності працівників та здійснення фактичних видатків на заробітну плату, включаючи видатки на премії та інші види заохочень чи винагород, матеріальну допомогу, лише в межах фонду заробітної плати, затвердженого у кошторисах або планах використання бюджетних коштів.

2) Якщо після прийняття рішення про бюджет громади повноваження щодо виконання функцій або надання послуг, на яке затверджене бюджетне призначення, передається відповідно до законодавства від одного головного розпорядника коштів бюджету до іншого, дія бюджетного призначення не припиняється і застосовується для виконання тих самих функцій чи послуг іншому головному розпоряднику бюджетних коштів, якому це доручено за процедурою, визначеною частиною 6 статті 23 Бюджетного кодексу України.

25. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну  комісію Сквирської міської ради з питань планування бюджету та фінансів, соціально-економічного розвитку.

 

Міська голова                                                                     Валентина ЛЕВІЦЬКА

 

Пояснювальна записка 

до проєкту рішення «Про бюджет Сквирської міської  територіальної громади на 2023 рік»

 

         Бюджет міської територіальної громади на 2023 рік сформовано з урахуванням основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку громади, які враховують дії правового режиму воєнного стану, та із застосуванням вимог чинних Податкового і Бюджетного кодексів України, та інших законодавчих актів, програми економічного і соціального розвитку Сквирської міської ради на 2023 рік та галузевих програм.

Діяльність місцевої влади, установ, підприємств та організацій громади всіх сфер діяльності протягом 2022 року була спрямована на виконання пріоритетних завдань соціально-економічного розвитку, запровадження принципів прозорості та відкритості в управлінні, посилення позитивних тенденцій в усіх сферах економіки виходячи з можливостей  дії воєнного стану. 

Головним завданням розвитку громади на 2023 рік є забезпечення динамічного, збалансованого розвитку Сквирської міської територіальної громади шляхом забезпечення соціальної та економічної єдності, активізації економічного розвитку всіх галузей господарського комплексу, підтримання обсягів промислового та сільськогосподарського виробництва, малого та середнього бізнесу на сталому рівні в умовах дії воєнного стану та ліквідації наслідків збройної агресії проти України. 

 

   Інформація про хід виконання бюджету міської 

територіальної громади в поточному році

 

До загального фонду бюджету Сквирської міської територіальної громади за 9 місяців 2022 року фактично надійшло 207 564 318,73  гривень, що становить 101,7% до  планових призначень на відповідний період.  

До загального фонду бюджету Сквирської міської територіальної громади за 9 місяців 2022 року (без урахування трансфертів) фактично надійшло 135 541 537,73  гривень, що становить 102,5% виконання до планового показника доходів на відповідний період. Порівняно до надходжень 9 місяців 2021 року  надходження за січень-вересень 2022 року збільшились на  5 286 779,18 гривень. Темп росту фактичних надходжень за 9 місяців 2022 року до надходжень відповідного періоду 2021 року становить 104,1%.  

У структурі надходжень  доходів загального фонду найбільшу питому вагу займає податок на доходи фізичних осіб – 68,2%  , єдиний податок – 18,3%, плата за землю – 7,4%, Інші види надходжень займають незначне місце і становлять 6,1%.

Головним джерелом  надходжень до загального фонду є податок з доходів фізичних осіб. Фактичні надходження по цьому податку за  9 місяців 2022 року складають 92 448 226,23 гривень , що становить 109,2% до  плану на відповідний період. Порівняно з  надходженнями 2021 року   сума надходжень по податку з доходів фізичних осіб збільшилась  на 10 662 890,7 гривень. Темп росту фактичних надходжень цього податку за 9 місяців 2022 року до надходжень  відповідного періоду 2021 року становить 113,0%.  

Фактичні надходження по платі за землю за  9 місяців 2022 року складають 10 056 323,29 гривень , що становить 68,7% до  плану на відповідний період. Порівняно з  надходженнями 9 місяців  2021 року   сума надходжень по платі за землю  зменшилась   на 4 810 213,48 гривень. 

Плата за землю складається із земельного податку з юридичних осіб – питома вага у структурі плати за землю – 14,1% ; орендна плата з юридичних осіб – 71,3%; земельний податок з фізичних осіб – 0,6%; орендна плата з фізичних осіб – 14,0%.

Фактичні надходження земельного податку з юридичних осіб за  9 місяців 2022 року   1 418 321,44 гривень, що становить 52,5% до планових показників  та на 1 475 315,58  гривень менше фактичних надходжень відповідного періоду  2021 року.

Фактичні надходження орендної плати з фізичних осіб за   9 місяців 2022 року склали     1 401 067,12 гривень, що становить 94,1% . Надходження 9 місяців  2022 року більші за надходження відповідного періоду 2021 року на 40 867,12 грн. 

Фактичні надходження земельного податку  з фізичних осіб    за   9 місяців 2022 року склали 64 886,83 гривень, що становить 3,9% до планових призначень  та на 1 620 832,16 гривень менше фактичних надходжень відповідного періоду за 2021 рік. Проблемою не сплати земельного податку з фізичних осіб є відсутність нарахувань у 2022 році у зв’язку із воєнним станом.

 Фактичні надходження єдиного податку за  9 місяців 2022 року склали 24 865 448,44 гривень , що становить 106,0% до плану на відповідний період та на 1 409 021,14 гривень більше фактичних надходжень відповідного періоду  2021 року. 

Єдиний податок з фізичних осіб  займає 56,8% у структурі єдиного податку. Фактичні надходження цього податку за   9 місяців 2022 року склали     14 118 327,86 гривень, що становить 106,4% до планових показників  та на 1 947 270,84 гривень більше фактичних надходжень відповідного періоду  2021 року. По Сквирській територіальній громаді налічується 864 платників , які сплатили єдиний податок  у січні-вересні 2022 року.

По єдиному податку із сільськогосподарських товаровиробників надходження за 9 місяців 2022 року склали 8 170 658,77 гривень при планових показниках 8 000 000,0 гривень, виконання складає 102,1%.  

Фактичні надходження по єдиному податку  з юридичних осіб за  за  9 місяців 2022 року складають 2 576 461,81 гривень при планових показниках на відповідний період 2 194 100,0 гривень,  виконання  становить 117,4%.  

Надходження податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки становлять 1 617 115,15 гривень, що становить 132,6% виконання планових призначень. 

Транспортний податок за 9 місяців 2022 року надійшов в сумі 25 000,0 гривень.

Внутрішні податки на товари та послуги ( акцизний податок) надійшли в сумі 3 191 032,42 гривень, що менше  на 2 774 467,58 гривень від планових призначень на відповідний період. Встановлення ставки акцизного податку на пальне у розмірі 0 євро до припинення воєнного стану призвело до недоотримання  частини акцизного податку на пальне.

Фактичні надходження плати за надання адміністративних послуг за  9 місяців  2022 року склали 1 217 792,50 гривень. Порівняно з надходженнями цього податку  відповідного періоду  2021 року надходження за 9 місяців 2022 рік зменшились на 176 318,25 гривень. 

Надходження адміністративних штрафів та санкцій за 9 місяців  2022 року склали 137 172,12 гривень.

Плата за встановлення земельного сервітуту у січні-вересні  2022 року складає 18 341,94 гривень

Надходження від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом за 9 місяців  2022 року склали 508 828,14 гривень.

Податок на прибуток за 9 місяців  2022 року склав  8 103,0 гривень. Платниками цього податку є редакція газети «Вісник Сквирщини» - 2 120,0 гривень та КП Сквираблагоустрій – 5 983,0 гривень.

Рентна плата за 9 місяців  2022 року склала 291 628,06 гривень. Надходження за 9 місяців більші на  73 228,06 гривень за планові призначення на відповідний період.

Державне мито надійшло за 9 місяців  2022 року в сумі 178 850,25 гривень.

Орендна плата за водні об’єкти за 9 місяців  2022 року склала 7 332,18 гривень.

Інші неподаткові надходження за 9 місяців  2022 року склали 970 344,01 гривень.

До загального фонду бюджету Сквирської міської територіальної громади за 9 місяців  2022 року надійшли трансферти в сумі 72 022 781,0 гривень. З державного бюджету надійшла освітня субвенція в сумі 68 962 600,0 гривень. Дотація з обласного бюджету на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров’я – 1 294 200,0 гривень. Субвенції з місцевих бюджетів  складають 1 765 981,0 гривень, з них 100 000,0 грн. від Фурсівської громади на утримання престарілих осіб. 

На видаткову частину загального фонду бюджету Сквирської міської  територіальної громади протягом 9 місяців 2022 року спрямовано кошти загального фонду в сумі 191 036 714,14 гривень, що на 744 847,69 гривень більше, ніж за аналогічний період 2021 року та становить 86,8% до бюджетних призначень звітного періоду, а саме:

- на виплату заробітної плати з нарахуваннями працівникам бюджетних установ громади спрямовано кошти в сумі 162 847 674,24 грн, що становить 85,2 % загального обсягу видатків за звітний період;

- на проведення розрахунків за спожиті енергоносії та оплату комунальних послуг – 19 789 215,51 грн або 10,3 % від загального обсягу видатків. 

        По спеціальному фонду бюджету за звітний період використано кошти в сумі 1 834 820,69  грн, в тому числі:

за рахунок плати за послуги, що надаються бюджетними установами здійснені видатки в сумі 437 583,49 грн;

 за рахунок інших джерел власних надходжень бюджетних установ здійснені видатки в сумі 787 237,20 грн; 

за рахунок коштів переданих із загального фонду до бюджету розвитку касові видатки склали 610 000,00 гривень.

 

Основні показники формування 

дохідної частини бюджету громади на 2023 рік

 

Негативний вплив воєнних дій на території України та неможливість наразі визначити наслідки російської агресії унеможливлюють розроблення реалістичних прогнозів економічного і соціального розвитку країни та, як наслідок, бюджетних показників на 2023 рік та середньостроковий період. 

Під час прогнозування дохідної частини місцевого бюджету на 2023 рік було враховано статистичні показники, які використовуються при розрахунку прогнозних надходжень податків та зборів, зокрема за 2021 рік, очікувані макропоказники Мінекономіки на 2022 рік та прогнозні (попередні) на 2023 рік.

Так, характерною ознакою поточного макропрогнозного циклу є високий ступінь невизначеності, як з погляду часового проміжку й інтенсивності військових дій, масштабу подальших руйнувань, так і припущень щодо зовнішньоекономічної кон’юнктури (волатильність цін на світових товарних ринках, уповільнення зростання ключових торговельних партнерів). Значна невизначеність щодо ключових припущень макроекономічного розвитку обумовлює наявність різних сценаріїв прогнозу зі значним ступенем відхилення. Високі ризики ускладнюють процес прогнозування та знижують точність прогнозів.

З огляду на зазначене, з метою зменшення ризиків для виконання місцевого бюджету під час підготовки проєкту враховано основні прогнозні макроекономічні показники за помірно консервативним сценарієм:

- валовий внутрішній продукт номінальний – 2021 рік – 5459,6 млрд. грн., 2022 рік - 4688,0 млрд. грн., 2023 рік – 6371,3 млрд. грн.;

- валовий внутрішній продукт реальний, темпи зростання – 2021 рік – 103,4%, 2022 рік – 66,9%, 2023 рік – 102,5%;

- індекс споживчих цін (грудень до грудня попереднього року) – 2021 рік – 110,0%, 2022 рік – 131,5%, 2023 рік – 130,0%;

- індекс цін виробника (грудень до грудня попереднього року) – 2021 рік – 162,2%, 2022 рік – 135,6%, 2023 рік – 135,0%.

При складанні проєкту дохідної частини бюджету міської територіальної громади на 2023 рік було враховано:

- статистичні показники, які використовуються при розрахунку прогнозних надходжень податків та зборів, зокрема за 2021 рік, очікувані макропоказники Мінекономіки на 2022 рік та прогнозні (попередні) на 2023 рік.;

-рішення Сквирської міської ради про встановлення на території громади місцевих податків і зборів та їх ставок;

-фактичне виконання дохідної частини місцевого бюджету Сквирської  міської територіальної громади за результатами 2019 – 2021 років та 9 місяців 2022 року ;

- продовження на 2023 рік дії тимчасової норми щодо підвищеного (+4%) нормативу зарахування податку на доходи фізичних осіб до місцевих бюджетів;

- ставки акцизного податку на пальне, які визначені Законом  України від 21.09.2022 року  № 2618-ІХ « Про внесення змін до розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу україни щодо ставок акцизного податку на період дії правового режиму воєнного, надзвичайного стану»

Під час визначення показників проєкту бюджету Сквирської міської територіальної громади на 2023 рік враховані показники, визначені Законом України « Про Державний бюджет України на 2023 рік». 

Враховані обсяги міжбюджетних трансфертів на 2023 рік, визначені у Законі України «Про Державний бюджет України на 2023 рік» (базова дотація).

Планові показники надходжень на 2023 рік складено  виходячи із загальних принципів формування місцевих бюджетів та нормативів відрахувань  загальнодержавних податків та зборів до бюджетів територіальних громад, визначених Бюджетним кодексом України,  з урахуванням статей 64, 69-1 Бюджетного Кодексу України. 

Загальний обсяг доходів Сквирської міської територіальної громади  на 2023 рік встановлений в сумі 280 011 100,00  грн.  в тому числі загального фонду 278 626 000,00 грн, та спеціального фонду 1 385 100,00 грн.

       Обсяг доходів загального фонду бюджету Сквирської міської територіальної громади  (з урахуванням трансфертів)  встановлений в сумі 278 626 000,00 грн., в тому числі: власні надходження – 173 810 900,00  грн.  

Обсяг міжбюджетних трансфертів на 2023 рік складає 104 815 100,00 гривень у тому числі:

базова дотація – 19 541 500,00 грн;

           освітня субвенція з державного бюджету - 82 597 900,00 грн;

додаткова дотація на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров»я  - 1 898 000,00 грн;

субвенція на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції – 777 700,00 грн.

      Сумарний розрахунковий обсяг доходів загального фонду бюджету Сквирської міської територіальної громади (без урахування міжбюджетних трансфертів) на 2023 рік розрахований  в сумі 173 810 900,00 грн із зменшенням  проти очікуваних надходжень 2022 року на суму 18 862 833,49 грн. або на 9,8%.


 

Динаміка надходжень до загального фонду  бюджету Сквирської міської територіальної громади (без урахування міжбюджетних трансфертів) у 2021-2023 роках

                                                                                                                   грн.

Код

Найменування

Фактичні надходження 2021 р 

Очікувані надходження 2022р

Прогнозні показники 2023р

Темп росту  план надх у 2023 році до очікув факту 2022р

 

11010000

Податок та збір на доходи фізичних осіб

121 623 348,30

130 495 423,68

116 356 700,00 

89,2%

 

11020000

Податок на прибуток підприємств

144 388,88

8 103,00

8 100,00

100,0%

 

13000000

Рентна плата та плата за використання інших природних ресурсів

315 184,13

387 101,46

265 600,00

68,6%

 

14000000

Внутрішні податки на товари та послуги (Акцизний податок)

8 233 415,76

4 919 893,94

4 580 600,00

93,1%

 

18000000

Місцеві податки та збори, що сплачуються (перераховуються) згідно з Податковим кодексом України( в т. ч. податок на майно та єдиний податок)

60 024 360,56

53 218 473,34

50 215 600,00

94,4%

 

18010000

Податок на майно:

22 109 234,30

16 561 318,50

15 915 600,00

96,1%

 

 

Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки

3 133 421,16

2 425 031,11

2 100 600,00

86,6%

 

 

Плата за землю

18 865 379,81

14 086 287,39

13 790 000,00

97,9%

 

 

Транспортний податок

110 433,33

50 000,00

25 000,00

50,0%

 

18050000

Єдиний податок

37 915 126,26

36 657 154,84

34 300 000,00

93,6%

 

22010000

Плата за надання адміністративних послуг

1 783 562,93

1 586 559,79

1 499 600,00

94,5%

 

22080000

Надходження від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим державним майном

459 225,88

616 158,38

610 000,00

99,0%

 

22090000

Державне мито

324 812,43

277 853,76

256 700,00

92,4%

 

 

Інші

909 140,19

1 164 166,14

18 000,00

1,5%

 

Усього ( без урахування трансфертів )

193 817 439,06

192 673 733,49

173 810 900,00

90,2%

 

 

Основними бюджетоформуючими джерелами доходів загального фонду бюджету Сквирської міської територіальної громади залишаються податок на доходи фізичних осіб та місцеві податки та збори, в т. ч. єдиний податок, плата за землю, податок на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки . Питома вага зазначених платежів в загальному обсязі надходжень до загального фонду бюджету міської територіальної громади на 2023 рік складає 95,8 %. 

Основним джерелом надходжень міської територіальної громади є податок на доходи фізичних осіб, питома вага якого в обсязі доходів загального фонду бюджету Сквирської міської територіальної громади, без урахування міжбюджетних трансфертів на 2023 рік складає 66,9%. 

Податок на доходи фізичних осіб запланований    на 2023 рік  в розмірі 116 356 700,00 грн., що на 14 138 723,68  грн. менше ніж очікувані надходження  цього податку у 2022 році.  

Основною складовою податку на доходи фізичних осіб є податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами у вигляді заробітної плати. На 2023 рік прогноз надходжень по цьому виду податку складає  90 425 500,0 грн  грн. Найбільшими платниками до бюджету Сквирської міської територіальної громади по податку на доходи фізичних осіб є відділ освіти Сквирської міської ради, ТОВ фірма Грона, ТДВ «Шамраївський цукровий завод», ТОВ Сквирський КХП, ПП АФ Розволожжя,  ТОВ «Шамраївський цукор», ,  заклади охорони здоров’я, Сквирська міська рада, Сквирський ПНІ, ТОВ АФ «Колос».

       Податок на прибуток підприємств  комунальної власності на 2023 рік прогнозується в сумі 8 100,00 грн. Показники 2023 року заплановані на рівні надходжень 2022 року.  Платниками цього податку є Редакція газети «Вісник Сквирщини» та  КП « Сквираблагоустрій». 

     Рентна плата та плата за використання  інших природних ресурсів  обрахована в сумі 265 600,00 грн. ( в т. ч. рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів – 182 900,00 грн., рентна плата за користування надрами – 82 700,00 тис. грн.).  Платником рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів є ДП «Білоцерківське лісове господарство»

Внутрішні податки на товари та послуги (Акцизний податок) заплановані в сумі 4 580 600,00 грн. Акцизний податок з вироблених в Україні та ввезених на митну територію України підакцизних товарів (пального) – 2 100 000,00 грн. Прогнозні надходження акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів на 2023 рік розраховані  в сумі 2 480 600,00 грн. Найбільшими платниками цього податку є ТОВ «АТБ-маркет», ТОВ «Фора», ТзОВ «ОККО-Драйв».

До місцевих податків і зборів належать:

  • податок на майно;

  • єдиний податок;

До складу податку на майно включаються:

  • податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки;

  • плата за землю;

  • транспортний податок.

Ставки  місцевих податків та зборів встановлені рішеннями Сквирської міської ради від 14 липня 2021 року: № 03-9-VIII «Про затвердження розмірів ставок єдиного податку для фізичних осіб підприємців»; № 04-9-VIII «Про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку»; № 05-9-VIII «Про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки»; № 28-23- VIII « Про внесення змін до рішення міської ради від 14.07.2021 року № 05-9-VIII «Про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки»

Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки запланований на 2023 рік зі зменшенням проти очікуваних надходжень у 2022 році на 324 431,11 грн. Планові показники на 2023 рік складають 2 100 600,00 грн.

Вагомим джерелом формування доходів місцевих бюджетів є плата за землю. Плата за землю формується із земельного податку та орендної плати за земельні ділянки.

 У структурі загального фонду бюджету Сквирської міської територіальної громади плата за землю займає  8,0%.

Показник  надходження плати за землю обраховано виходячи з динаміки фактичних надходжень за попередні роки  та контингенту платників у 2022 році. Розрахунок плати за землю на 2023 рік проведено у розрізі юридичних та фізичних осіб за видами земельного податку та орендної плати за земельні ділянки, без врахування індексації нормативно- грошової оцінки земельних ділянок 

 Планові показники 2023 року по платі за землю становлять 13 790 000,00  грн. зі зменшенням  проти очікуваних надходжень 2022 року на 296 287,39 грн.

Планові показники транспортного податку з юридичних осіб на 2023 рік складає  25 000,00 грн. 

Планові показники єдиного податку  на 2023 рік  – 34 300 000,00 грн. з них єдиний податок з юридичних осіб – 2 900 000,00 грн.; єдиний податок з фізичних осіб – 16 900 000,00 грн; єдиний податок з сільськогосподарських товаровиробників, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий(звітний) рік дорівнює або перевищує 75%  – 14 500 000,00 грн. При плануванні враховано норму зарахування єдиного податку у розмірі 100%. 

      Плата за надання адміністративних послуг обрахована на основі очікуваних надходжень 2022 року  і становить – 1 499 600,00 грн.

Планові надходження від орендної плати за користування  майновим комплексом та іншим майном, що перебуває в комунальній власності на 2023 рік обраховано виходячи із кількості заключених договорів оренди та очікуваних надходжень у 2022 році  в сумі 610 000,00 грн.

Орендна плата за водні об’єкти (їх частини), що надаються в користування на умовах оренди Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласними, районними, Київською та Севастопольською міськими державними адміністраціями, місцевими радами  обрахована згідно очікуваних надходжень цього податку у 2022 році та договорів оренди водних об’єктів – 15 000,00 грн.

Державне мито заплановане на 2023 рік в сумі – 256 700,00 грн. 

        Також у 2023 році заплановані надходження адміністративних штрафів в сумі 3 000,00 грн.

Відповідно до Закону про Державний бюджет України на 2023 рік базова дотація  бюджету Сквирської міської територіальної громади становить 19 541 500,00 грн. 

Доходи спеціального фонду сформовано за рахунок екологічного податку та  власних надходжень бюджетних установ. По спеціальному фонду Сквирської міської територіальної громади на 2023 рік прогнозовано  суму надходжень 1 385 100,00 грн., в тому числі  :

- власні надходження бюджетних установ – 1 250 000,00 грн., 

- екологічний податок – 135 100,00 грн.



Основновні показники формування 

видаткової частини бюджету громади на 2023 рік

 

Видатки по галузях бюджетної сфери заплановані на підставі вимог  Бюджетного кодексу України та з урахуванням особливостей складання розрахунків до проєкту бюджету на наступний бюджетний період, доведених листом Міністерства фінансів України від  15.08.2022 № 05110-14-6/17891.

Керуючись частиною 1 статті 20 та статтею 18 прикінцевих та перехідних положень Бюджетного кодексу України, місцевий бюджет на 2023 рік складено із застосуванням  програмно-цільового методу у бюджетному процесі.

При розподілі видатків між бюджетними програмами та розпорядниками коштів бюджету громади на 2023 рік враховано, в першу чергу необхідність забезпечення в повному обсязі бюджетними призначеннями соціально-захищених видатків, а також обґрунтування розпорядників бюджетних коштів до бюджетних запитів.

Бюджет громади сформовано з урахуванням економного та раціонального використання бюджетних коштів, підвищення ефективності видатків та концентрації їх на пріоритетних напрямках. 

Ключовим завданням бюджетної політики залишатиметься забезпечення економічної стабільності, стійкості та збалансованості бюджетної системи в умовах продовженого воєнного стану.

Під час складання видаткової частини проекту місцевого бюджету на 2023 рік насамперед враховано потребу в коштах на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно до умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати і на проведення розрахунків за електричну й теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ і послуги зв’язку, які споживають бюджетні установи.

Соціальні стандарти на 2023 рік: прогнозний розмір мінімальної заробітної плати з 01.01.2023 становить 6 700 гривень, прогнозний посадовий оклад працівника І тарифного розряду Єдиної тарифної сітки з 01.01.2023 – 2 893 гривні. Індексація грошових доходів має здійснюватися в межах фонду оплати праці працівників бюджетної сфери на 2023 рік (Закон України від 03.07.1991 № 1282-ХІІ «Про індексацію грошових доходів населення»);  прожитковий мінімум на одну особу в розрахунку на місяць становитиме 2 589 грн, а для таких основних соціальних і демографічних груп населення:

дітей віком до 6 років – 2 272 грн;

дітей віком від 6 до 18 років – 2 833 грн;

працездатних осіб – 2 684 грн;

осіб, які втратили працездатність, – 2 093 гривні.

 

Таким чином, видаткову частину бюджету міської територіальної громади в цілому сформовано в сумі 280 011 100,00 гривень, у тому числі видатки загального фонду бюджету – 277 126 000,00 гривень, видатки спеціального фонду бюджету – 2 885 100,00 гривень.

Видатки загального фонду спрямовано на: 

державне управління – 36 088 500,00 гривень (питома вага у видатках загального фонду – 13,0 відсотків);

освіту – 175 895 800,00 гривень  (63,5 відсотків);

охорону здоров’я – 14 325 000,00 гривень (5,2 відсотків),

соціальний захист та соціальне забезпечення – 18 455 000,00 тис. гривень (6,7 відсотків);

культуру – 12 337 000,00 гривень (4,5 відсотків); 

фізичну культуру і спорт – 3 260 800,00  гривень (1,2 відсотків);

житлово-комунальне господарство – 11 202 600,00 гривень (4,0 відсотків)

економічну діяльність  – 3 761 300,00 гривень (1,3 відсотка). 

інші видатки – 1 800 000,00  гривень (0,6 відсоток).

Обсяг видатків загального фонду міського бюджету на 2023 рік у розрізі структури видатків становить:

  • заробітна плата з нарахуваннями – 213 087 800,00 грн.

  • придбання медикаментів та перев'язувальних матеріалів – 111 000,00 грн. 

  • забезпечення продуктами харчування – 2 955 000,00 грн. 

  • оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 40 349 700,00 грн. 

  • інші виплати населенню – 5 614 500,00 грн.

  • інші видатки – 15 008 000,00 грн.   

 

Загальний фонд

Державне управління

    На галузь «Державне управління» у 2023 році планується спрямувати 36 088 500,00 гривень. На утримання апарату Сквирської міської ради та структурних підрозділів за КПКВК 0110150 «Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад» планується спрямувати кошти у сумі 35 398 500,00 гривень. 

    Заробітна плата з нарахуваннями на утримання 126 штатних одиниць становить 32 506 000,00 гривень. Видатки з оплати комунальних послуг та енергоносіїв передбачені у сумі 1 678 000,00 гривень інші поточні видатки – 1 214 500,00 гривень.  

У складі інших видатків на 2023 рік передбачені кошти:

-на фінансування програми фінансового забезпечення представницьких витрат та інших видатків, пов»язаних з діяльністю Сквирської міської ради на 2021-2025 роки за КПКВК 0110180 «Інша діяльність у сфері державного управління»  у сумі 200 000,00 гривень.

- на фінансування програми розвитку архівної справи на 2022-2026 роки планується використати 490 000,00 гривень.


 

 Освіта

 

Видатки по галузі «Освіта» передбачені у сумі 175 895 800,00 грн, у тому числі коштів освітньої субвенції з державного бюджету передбачено у сумі 82 597 900,00 гривень та додаткової дотації на передані видатки в галузі освіти 1 898 000,00 гривень.

За рахунок бюджетних призначень у 2023 році передбачено фінансування та утримання 33 установ з них:

-дошкільні навчальні заклади – 6 установ;

- загальноосвітні навчальні заклади – 20 установ;,

- позашкільний заклад ЦДЮТ – 1 установа;

-інклюзивно-ресурсний центр – 1 установа;

-центр професійного розвитку педагогічних працівників – 1 установа;

-школа мистецтв – 1 установа;

-3 установи, що не мають статусу юридичної особи ( господарча група, централізована бухгалтерія, логопедичний пункт).

Штатна чисельність працівників установ освіти  на 01.01.2023 року буде становити 989,25 одиниць, в тому числі: 

- дошкільні навчальні заклади – 157,0 од.; 

- загальноосвітні заклади – 713,75 од.; 

- школа естетичного виховання – 35,5 од.;

- інклюзивно-ресурсний центр – 7,75 од;

- позашкільна освіта –  39,5 од.; 

- центр проф розвитку педагогічних працівників – 4,0 од;

- інші заклади освіти (господарча група, централізована бухгалтерія, логопедичний пункт) – 31,75 од. 

Загалом у прогнозних показниках загального фонду на 2023 рік галузі «Освіта» враховані видатки на:

- заробітну плату з нарахуваннями на неї – 144 125 700,00 грн.;

- оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 23 633 100,00 грн.; 

- медикаменти та перев’язувальні матеріали – 41 000,00 грн. ;

- харчування – 2 525 000,00 грн. ;

-інші поточні видатки – 5 571 000,00  грн. (придбання паливно-мастильних матеріалів, видатки на відрядження, оплата за телефонний зв’язок та Інтернет, оплата за заправку та ремонт картриджів, придбання миючих та канцелярських товарів, передплата періодичних видань, господарчі товари та ін.).

    Передбачена одноразова грошова допомога дітям-сиротам, яким у 2023 році виповниться 18 років (8 особам) на загальну суму 14 480,00 гривень та заходи з патріотичного виховання дітей у розмірі 100 000,00 гривень.

    

Охорона здоров’я 

 

Видатки на «Охорону здоров’я» на 2023 рік визначені з урахуванням продовження реалізації заходів реформи фінансування системи охорони здоров’я відповідно до Закону України «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення» та складають 14 325 000,00 гривень.

З бюджету Сквирської міської територіальної громади на 2023 рік на виконання заходів передбачених Програмою фінансової підтримки комунального некомерційного підприємства  «Сквирська центральна міська лікарня передбачені видатки у сумі 8 020 000,00 гривень з них на оплату комунальних послуг та енергоносіїв спрямовано 7 700 000,00 гривень, на придбання матеріалів для здійснення поточного ремонту палат 120 000,00 гривень та на оплату послуг з проведення енергоаудиту передбачено 200 000,00 гривень.

На заходи по Програмі розвитку та підтримки комунального некомерційного підприємства «Сквирський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» на 2023 рік плануються видатки у розмірі   4 495 000,00 гривень на утримання фельдшерсько-акушерських пунктів та оплати за комунальні послуги та енергоносії на утримання пункту невідкладної медичної допомоги передбачені видатки у сумі 1 760 000,00 гривень з них на виплату заробітної плати з нарахуваннями 1 610 000,00 гривень, на придбання паливно-мастильних матеріалів 100 000,00 гривень та на медикаменти планується спрямувати 50 000,00 гривень.

За рахунок коштів бюджету громади планується спрямувати 50 000,00 гривень для реалізації заходів передбачених Програмою з інфекційного контролю та дотримання заходів із запобігання інфекціями, пов'язаними з наданням медичної допомоги Комунального некомерційного підприємства Сквирської міської ради "Сквирський міський центр первинної медико-санітарної допомоги" на 2022-2025 роки.

  

Соціальний захист та соціальне забезпечення 

 

Видатки на «Соціальний захист та соціальне забезпечення» на 2023 рік заплановані в сумі 18 455 000,00 гривень. 

Зокрема на забезпечення соціальними послугами за місцем проживання громадян, які не здатні до самообслуговування у зв»язку з похилим віком, хворобою, інвалідністю передбачено 10 054 300,00 гривень. На виплату заробітної плати з нарахуваннями працівникам центру соціальних послуг планується у сумі 8 418 000,00  гривень на придбання медикаментів та забезпечення продуктами харчування планується використати 90 000,00 гривень. На оплату за спожиті комунальні послуги та енергоносії передбачено 1 395 300,00 гривень, інші видатки складуть 151 000,00 гривень.

На реалізацію програми соціального забезпечення та соціального захисту населення Сквирської міської територіальної громади «Турбота» на 2021-2025 роки передбачено спрямувати 2 850 000,00 гривень у тому числі:

  • на надання інших пільг окремим категоріям громадян відповідно до законодавства – 50 000,00 грн.

  • на виплату адресної грошової допомоги – 600 000,00 гривень. 

  • на допомогу військовозобов'язаних – 2 000 000,00 гривень.

  • на поховання військовозобов'язаних – 200 000,00 гривень

На Програму впорядкування безоплатного та пільгового відпуску лікарських засобів за рецептами лікарів у разі амбулаторного лікування окремих груп населення та за певними категоріями захворювань Сквирської міської територіальної громади на 2021-2023 роки передбачено 800 000,00 гривень.

На комплексну програму соціальної підтримки учасників АТО та операції об"єднаних сил, членів їх сімей, вшанування пам'яті загиблих (померлих) на 2022-2025 роки спрямовано 500 000,00 гривень. 

На Програму щодо організації поховання померлих одиноких громадян, осіб без певного місця проживання, громадян, від поховання яких відмовилися рідні, знайдених невпізнаних трупів на 2021-2025 роки передбачено 50 000,00 гривень.

На комплексну Програму підтримки сім'ї та забезпечення прав дітей «Щаслива родина-успішна громада на 2023-2025 роки 100 000,00 гривень, на проведення заходів з оздоровлення дітей передбачено 200 000,00 гривень та на утримання центру підтримки дітей «Надія» передбачені видатки у сумі 2 550 700,00 гривень.

На Програму призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі на 2022-2025 роки передбачено 1200 000,00 гривень.

Передбачені видатки пов'язані з наданням підтримки внутрішньо переміщеним або евакуйованим особам у зв'язку із введенням воєнного стану  у сумі 100 000,00 гривень.

На фінансування заходів передбачених Програмою «Молодь Сквирської міської територіальної громади» на 2021-2025 року» 50 000,0 гривень по молодіжній раді.

 

  Культура і мистецтво 

 

Проєктом розрахунків бюджету на 2023 рік по галузі «Культура і мистецтво» на утримання установ культури видатки передбачені в обсязі  12 337 000,00  грн.

За рахунок бюджетних призначень у 2023 році передбачено фінансування та утримання:

  • 36 сільських бібліотек , 1 ЦБС бібліотека м.Сквира (доросла) та 1 бібліотека для дітей м.Сквира ( 35,5 ставок працівників);

  • музей  (2,25 ставки працівників);

  • 34 клубних закладів, 1 РБК ( 57,5 ставок працівників); 

  • 1 бухгалтерія ( 7,0 ставок).

   Загальна штатна чисельність працівників установ культури  на 01.01.2023 року становить 89,0 одиниць.

Запропонований проєкт бюджету на 2023 рік забезпечує згідно чинного законодавства видатки на оплату праці, нарахування на неї, видатки на комунальні послуги та енергоносії по всіх установах  в мінімальному розмірі. 

У проєкті бюджету на 2023 рік враховані видатки:

 - на заробітну плату з нарахуваннями на неї – 10 598 800,00  грн;

 - оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 1 097 700,00 грн;

 - інші  поточні видатки – 640 500,00 грн.  

Передбачені видатки за реалізацію заходів передбачених Програмою розвитку культури Сквирської міської територіальної громади на 2021-2025 роки на суму 55000,00 гривень.

 

 Фізична культура і спорт 

 

Проєктом бюджету на 2023 рік передбачені видатки на розвиток фізичної культури та спорту громади в обсязі 3 260 800,00  гривень в тому числі в рамках реалізації Програми розвитку фізичної культури та спорту на 2021-2025 роки передбачено 200 000,00 гривень на виконання заходів програми.

За рахунок бюджетних призначень за загальним фондом у 2023 році передбачено фінансування та утримання дитячо-юнацької спортивної школи на суму 3 160 800,00 грн. На виплату заробітної плати планується використати 2 732 800,00 гривень на оплату комунальних послуг та енергоносіїв 292 500,00 гривень,  на проведення навчально-тренувальних зборів і змагань передбачені видатки в сумі 100 000,00 гривень, інші видатки складуть 35 500,00 гривень.

Прогнозована штатна чисельність працівників закладу у 2023 році становитиме 21 одиниця.

Запропонований проєкт бюджету на 2023 рік забезпечує згідно чинного законодавства видатки на оплату праці, нарахування на неї, видатки на комунальні послуги та енергоносії у розмірі мінімальної потреби. 

 

 Житлово-комунальне господарство 

 

Проєктом бюджету на 2023 рік на проведення заходів із благоустрою передбачено за рахунок загального фонду бюджету громади 11 202 600,00 гривень в тому числі:

  • на організації робіт із благоустрою населених пунктів заплановані видатки за загальним фондом в обсязі 9 271 200,00 гривень;

  • на забезпечення збору та вивезення сміття і відходів – 1 731 400,00 гривень.

  • на заходи та роботи по впорядкуванню комунального майна громади – 200 000,00 гривень.


 

 Економічна діяльність 

 

На галузь «Економічна діяльність» заплановані на 2023 рік по загальному фонду кошти в сумі 3 761 300,00 гривень у тому числі: 

  • на поточне утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок місцевого бюджету – 3 461 300,00 гривень. 

  • на здійснення заходів із землеустрою 300 000,00 гривень.

 

  Інша діяльність 

 

Проектом бюджету громади на 2023 рік передбачені видатки на реалізацію заходів  захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, забезпечення пожежної безпеки на 2022-2025 року у сумі 500 000,00 гривень.

На цільову Програму підтримки заходів з мобілізаційної підготовки та мобілізації на території Сквирської територіальної громади на 2023-2024 роки передбачено 300 000,00 гривень.

З урахуванням норм статті 24 Бюджетного кодексу України у проєкті  бюджету громади передбачено резервний фонд з обсягом видатків по загальному фонду у сумі  1 000 000,00 гривень.  

 

 Міжбюджетні трансферти 

В проекті бюджету громади на 2023 рік не передбачені обсяги міжбюджетні трансферти іншим бюджетам.

Фінансування

          По загальному фонду бюджет міської територіальної громади заплановано з профіцитом у сумі 1 500 000,00 гривень, джерелом покриття якого визначено передачу коштів із загального фонду до бюджету розвитку (спеціального фонду).

   По спеціальному фонду бюджет селищної територіальної громади обрахований з дефіцитом у сумі 1 500 000,00 гривень, джерелом покриття якого визначено надходження  коштів із загального фонду до бюджету розвитку.

     Оборотний залишок бюджетних коштів бюджету міської територіальної громади  планується у сумі 100 000,00 гривень, що становить 0,05 відсотків видатків загального фонду бюджету міської територіальної громади.

 

Регіональні програми

    У межах запланованих видатків по головних розпорядниках коштів бюджету міської територіальної громади у бюджеті на 2023 рік передбачено 41 184 500,00 гривень для фінансування 24 місцевих цільових програм.

 

Спеціальний фонд

 

Видатки спеціального фонду бюджету громади на 2023 рік заплановано в сумі 2 885 100,00 гривень. (з них видатки бюджету розвитку 1 500 000,00 грн.)

Видатки бюджетних установ від надання платних послуг у 2023 році складуть 1 250 000,00 грн., з них на:   

– продукти харчування дітей в дошкільних навчальних закладах та навчально-виховних комплексах громади за рахунок коштів, що сплачують батьки  в обсязі 900 000,00 грн.; 

–  заробітну плату з нарахуваннями та інші видатки за рахунок батьківської плати  по Сквирській  дитячій музичній школі в обсязі 300 000,00  грн.;

  • забезпечення соціальними послугами за місцем проживання громадян, які не здатні до самообслуговування 50 000,00 грн.

На реалізацію заходів з охорони та раціонального використання природних ресурсів за Програмою охорони навколишнього середовища на території Сквирської міської територіальної громади на 2021-2025 роки проєктом бюджету заплановані видатки на суму 135 100,00 грн. за рахунок надходжень екологічного податку. 

За рахунок коштів, що передаються із загального фонду бюджету міської громади до спеціального фонду (бюджету розвитку), заплановані видатки в обсязі 1 500 000,00 грн., зокрема на:

  • заходи, у разі виникнення надзвичайних ситуацій природного та техногенного характеру (придбання генераторів та іншого обладнання довгострокового користування). 



 

Інформація щодо погашення місцевого боргу, 

обсягів та умов місцевих запозичень

 

Станом на 01 грудня 2022 року за бюджетом Сквирської міської територіальної громади борги та запозичення не обліковуються. 

 

Розміщення проекту рішення  Сквирської міської  ради

«Про бюджет  Сквирської міської  територіальної громади 

на 2023 рік»

 

Відповідно до вимог статті 15 Закону України «Про доступ до публічної інформації» рішення  Сквирської міської  ради «Про бюджет Сквирської міської  територіальної громади на 2023 рік» розміщено на сайті міської ради.



 

Начальниця фінансового управління

міської ради                                                                            Ірина КРУКІВСЬКА


 

СКВИРСЬКА МІСЬКА РАДА

 

    Р І Ш Е Н Н Я


 

від 22 грудня  2022 року                     м. Сквира                      №01-28-VІІІ


 

Про внесення змін до рішення  міської ради 

від 23 грудня 2021 року №04-17-VІІІ «Про бюджет 

Сквирської міської територіальної громади на 2022 рік»

10561000000

(код бюджету)


 

Керуючись статтею 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статтею 22, 23, 78  Бюджетного кодексу України, Законом України «Про внесення змін до розділу VІ «Прикінцеві та перехідні положення» Бюджетного кодексу України та інших законодавчих актів України» від 15.03.2022 року №2134-ІХ, постановою Кабінету Міністрів України від 04 листопада 2022 року №1239 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2022 року №252», регламентом Сквирської міської ради та враховуючи пропозиції постійних депутатських комісій, Сквирська міська рада VІІІ скликання 

ВИРІШИЛА:

1. Внести наступні зміни до рішення сесії Сквирської міської ради від 23.12.2021 року №04-17-VІІІ «Про бюджет Сквирської міської територіальної громади на 2022 рік»:

1.1. пункт 1 викласти у такій редакції: «Визначити на 2022 рік:

доходи міського бюджету у сумі 282 995 338,00 гривень, у тому числі доходи загального фонду міського бюджету 281 344 938,00 гривень та доходи спеціального фонду міського бюджету 1 650 400,00 гривень згідно з додатком 1 до цього рішення;

видатки міського бюджету у сумі 308 312 337,53 гривень, у тому числі видатки загального фонду міського бюджету 287 783 894,17 гривень та видатки спеціального фонду міського бюджету 20 528 443,36 гривень згідно з додатком 3 до цього рішення; 

повернення кредитів до загального фонду міського бюджету у сумі 0 гривень згідно з додатком №4 до цього рішення;

профіцит за загальним фондом міського бюджету у сумі 6 438 956,17 гривень згідно з додатком 2 до цього рішення;

дефіцит за спеціальним фондом міського бюджету у сумі 18 878 043,36 гривень згідно з додатком 2 до цього рішення;

оборотний залишок бюджетних коштів міського бюджету у розмірі 100 000 гривень, що становить 0,03 відсотка видатків загального фонду районного бюджету, визначених цим пунктом;

резервний фонд міського бюджету у розмірі 300 000,00 гривень, що становить 0,1 відсотка загального фонду міського бюджету, визначених цим пунктом; 

1.2. пункт 6 викласти у такій редакції: «Затвердити розподіл витрат міського бюджету на реалізацію місцевих/регіональних програм у сумі  57 578 958,41 гривень згідно з додатком 7 до цього рішення».

2. Внести зміни до рішення та в додаток №3,  виклавши його у новій редакції, що додається. 

3. Затвердити розпорядження міської голови від 15 грудня 2022 року     №137 – ОД «Про внесення змін до бюджету Сквирської міської територіальної громади на 2022 рік (10561000000)». 

4. Пояснююча записка до рішення Сквирської міської ради від 22.12.2022 року №01-28-VІІІ «Про внесення змін до рішення Сквирської міської ради від 23.12.2021 року №04-17-VІІІ «Про бюджет Сквирської міської територіальної громади на 2022 рік» є його невід’ємною частиною.

5. Решту пунктів залишити без змін.

6. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію Сквирської міської ради з питань планування бюджету та фінансів, соціально-економічного розвитку і голову Сквирської міської ради Валентину ЛЕВІЦЬКУ.


 

Міська голова                                                                   Валентина ЛЕВІЦЬКА





 

Пояснююча записка

до рішення  Сквирської міської ради

від 22.12.2022 року №02-28-VІІІ «Про внесення змін до рішення

Сквирської міської ради від 23.12.2021 року №04-17-VIII «Про бюджет

Сквирської міської територіальної громади на 2022 рік»

 

1.Керуючись частиною 5 статі 23 та частиною 7 статі 78 Бюджетного кодексу України, затвердити зміни до бюджетних призначень головних розпорядників, одержувачів коштів бюджету громади:

1.1. Відповідно до листа Сквирської міської ради від 19.12.2022 року за №117 для сплати членських внесків до Всеукраїнської асоціації громад за 2022 рік та витрат на відрядження, здійснити перепланування видатків загального фонду між кодами програмної класифікації видатків установи таким чином:

Зменшити бюджетні призначення загального фонду по КПКВК 0110150 «Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад» КЕКВ 2120 «Нарахування на оплату праці» на суму 21 590,00 гривень.

Збільшити бюджетні призначення загального фонду по КПКВК 0110150 «Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад» КЕКВ 2250 «Видатки на відрядження» на суму 6 000,00 гривень.

Збільшити бюджетні призначення загального фонду по КПКВК 0117680 «Членські внески до асоціацій органів місцевого самоврядування» КЕКВ 2800 «Інші поточні видатки» на суму 15 590,00 гривень.

 

1.2.Відповідно до листа відділу освіти Сквирської міської ради від 19.12.2022 року за № 723 здійснити перепланування бюджетних призначень між кодами програмної та економічної класифікацій видатків установи таким чином:

Зменшити бюджетні призначення за КПКВК 0611021  «Надання загальної середньої  освіти закладами  загальної середньої освіти» КЕКВ 2273 «Оплата електроенергії» на суму 243 500,00 гривень, КЕКВ 2120 «Нарахування на оплату праці» на суму 521 000,00 гривень.

 

Збільшити бюджетні призначення за КПКВК 0611021  «Надання загальної середньої  освіти закладами  загальної середньої освіти» КЕКВ 2120 «Нарахування на оплату праці» на суму 500 000,00 гривень, КЕКВ 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар» на суму 60 000,00 гривень (придбання акумуляторів, запчастин та мастил для шкільних автобусів).

Збільшити бюджетні призначення за КПКВК 0611070 «Надання позашкільної освіти закладами позашкільної, заходи із позашкільної роботи з дітьми» КЕКВ 2111 «Заробітна плата» на суму 20 000,00 гривень, КЕКВ 2120 «Нарахування на оплату праці» на суму 1 000,00 гривень.

Збільшити бюджетні призначення за КПКВК 0611141 «Забезпечення діяльності інших закладів у сфері  освіти» КЕКВ 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар» на суму 40 000,00 гривень (запчастини, канцтовари), КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)» на суму 108 500,00 гривень (заправка та відновлення картриджів, послуги з придбання та обслуговування бухгалтерської програми), КЕКВ 2250 «Видатки на відрядження» на суму 7 000,00 гривень, КЕКВ 2275 «Оплата інших енергоносіїв та інших комунальних послуг» на суму 28 000,00 гривень (придбання пального для заправки генераторів).




 

Міська голова                                                                   Валентина ЛЕВІЦЬКА

Пояснююча записка

до рішення  Сквирської міської ради

від 22.12.2022 року №01-28-VІІІ «Про внесення змін до рішення

Сквирської міської ради від 23.12.2021 року №04-17-VIII «Про бюджет

Сквирської міської територіальної громади на 2022 рік»

 

1.Керуючись частиною 5 статі 23 та частиною 7 статі 78 Бюджетного кодексу України, затвердити зміни до бюджетних призначень головних розпорядників, одержувачів коштів бюджету громади:

1.1. Відповідно до листа Сквирської міської ради від 19.12.2022 року за №117 для сплати членських внесків до Всеукраїнської асоціації громад за 2022 рік та витрат на відрядження, здійснити перепланування видатків загального фонду між кодами програмної класифікації видатків установи таким чином:

Зменшити бюджетні призначення загального фонду по КПКВК 0110150 «Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад» КЕКВ 2120 «Нарахування на оплату праці» на суму 21 590,00 гривень.

Збільшити бюджетні призначення загального фонду по КПКВК 0110150 «Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад» КЕКВ 2250 «Видатки на відрядження» на суму 6 000,00 гривень.

Збільшити бюджетні призначення загального фонду по КПКВК 0117680 «Членські внески до асоціацій органів місцевого самоврядування» КЕКВ 2800 «Інші поточні видатки» на суму 15 590,00 гривень.


 

1.2.Відповідно до листа відділу освіти Сквирської міської ради від 19.12.2022 року за № 723 здійснити перепланування бюджетних призначень між кодами програмної та економічної класифікацій видатків установи таким чином:

Зменшити бюджетні призначення за КПКВК 0611021  «Надання загальної середньої  освіти закладами  загальної середньої освіти» КЕКВ 2273 «Оплата електроенергії» на суму 243 500,00 гривень, КЕКВ 2110 «Заробітна плата» на суму 521 000,00 гривень.

 

Збільшити бюджетні призначення за КПКВК 0611021  «Надання загальної середньої  освіти закладами  загальної середньої освіти» КЕКВ 2120 «Нарахування на оплату праці» на суму 500 000,00 гривень, КЕКВ 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар» на суму 60 000,00 гривень (придбання акумуляторів, запчастин та мастил для шкільних автобусів).

Збільшити бюджетні призначення за КПКВК 0611070 «Надання позашкільної освіти закладами позашкільної, заходи із позашкільної роботи з дітьми» КЕКВ 2111 «Заробітна плата» на суму 20 000,00 гривень, КЕКВ 2120 «Нарахування на оплату праці» на суму 1 000,00 гривень.

Збільшити бюджетні призначення за КПКВК 0611141 «Забезпечення діяльності інших закладів у сфері  освіти» КЕКВ 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар» на суму 40 000,00 гривень (запчастини, канцтовари), КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)» на суму 108 500,00 гривень (заправка та відновлення картриджів, послуги з придбання та обслуговування бухгалтерської програми), КЕКВ 2250 «Видатки на відрядження» на суму 7 000,00 гривень, КЕКВ 2275 «Оплата інших енергоносіїв та інших комунальних послуг» на суму 28 000,00 гривень (придбання пального для заправки генераторів).




 

Міська голова                                                                     Валентина ЛЕВІЦЬКА

 


















 

 
 
 
 
 
Швидке замовлення:
+380



Вхід на сайт:

Запам'ятати мене
Відновлення паролю:
Інструкції по відновленню паролю
буде відправлена на пошту вказану
при реєстрації на сайті.
Реєстрація: