ПРОЕКТ РІШЕННЯ
Про затвердження нової редакції «Положення про порядок залучення коштів замовників будівництва об’єктів архітектури, що здаються в експлуатацію, на розвиток інфраструктури міста Сквира»
З метою створення умов для розвитку інфраструктури міста Сквира, відповідно до ст. 40 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Сквирська міська рада VII скликання,
В И Р І Ш И Л А :
Міський голова В.А. Скочко
м. Сквира
___________ 2018 року
№___-__-VІІ
ДОДАТОК 1 до рішення сесії
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішенням Сквирської міської ради
« » 2018 року
№ _____________
Положення
про порядок залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури міста Сквира
1. Загальні положення.
1.1. Замовник (інвестор), який має намір щодо забудови земельної ділянки у м. Сквира, відповідно до діючого законодавства України зобов’язаний взяти участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста.
1.2. Положення про порядок залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури міста Сквира (далі – Положення) розроблено відповідно до вимог законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про регулювання містобудівної діяльності», «Про інвестиційну діяльність».
1.3. Повноваження Сквирської міської ради та її виконавчих органів щодо вирішення питань пайової участі (внеску) замовників (інвесторів) у створенні і розвитку інфраструктури міста регулюється чинним законодавством України, цим Положенням та іншими розпорядчими документами Сквирської міської ради та її виконавчого комітету.
1.4. У випадку прийняття нових законодавчих або підзаконних нормативно-правових актів, внесення змін або доповнень до законодавства України, це Положення застосовується в частині, яка не суперечить чинним законам України та підзаконним нормативно-правовим актам.
2. Визначення термінів і понять, що застосовуються в Положенні.
2.1. У цьому Положенні наведені нижче терміни і поняття вживаються в такому значенні:
2.1.1. будівля – різновид споруди, що складається з несучих та огороджувальних або сполучених (несучо-огороджувальних) конструкцій, які утворюють наземні або підземні приміщення, призначені для життєдіяльності людей та виробництва продукції;
2.1.2. будівництво – нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт та технічне переоснащення об’єктів будівництва;
2.1.3. договір про пайову участь (внесок) замовників (інвесторів) у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Сквира – договір про пайову участь (внесок) замовників (інвесторів) у створенні і розвитку інфраструктури міста Сквира, укладений виконавчим комітетом Сквирської міської ради із замовником (інвестором) будівництва, у тому числі самочинного будівництва, яке підлягає прийняттю в експлуатацію відповідно до чинного законодавства (далі – Договір про пайову участь);
2.1.4. доступне житло – це житло, яке побудоване або будується за державної підтримки громадянам, які відповідно до законодавства потребують поліпшення житлових умов;
2.1.5. житловий фонд соціального призначення – сукупність соціального житла, що надається громадянам України, які відповідно до закону потребують соціального захисту;
2.1.6. замовник – фізична або юридична особа, яка має намір щодо забудови території (однієї чи декількох земельних ділянок) і подала в установленому законодавством порядку відповідну заяву;
2.1.7. зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва – це кошторисний документ, який визначає повну кошторисну вартість об’єкта будівництва або його черги, включаючи кошторисну вартість будівельних робіт, витрати на придбання устаткування, меблів та інвентарю, а також інші витрати;
2.1.8. інвестор – суб’єкт інвестиційної діяльності, який приймає рішення про вкладення власних, позичкових і залучених майнових та інтелектуальних цінностей в об’єкти будівництва та якому відповідно до договору передано функції замовника в частині сплати коштів пайової участі у розвитку інфраструктури міста Сквира;
2.1.9. індустріальний (промисловий) парк – визначена ініціатором створення індустріального парку відповідно до містобудівної документації облаштована відповідною інфраструктурою територія, у межах якої учасники індустріального парку можуть здійснювати господарську діяльність у сфері переробної промисловості, а також науково-дослідну діяльність, діяльність у сфері інформації і телекомунікацій на умовах, визначених чинним законодавством та договором про здійснення господарської діяльності у межах індустріального парку;
2.1.10. інженерно-транспортна інфраструктура міста – комплекс інженерних, транспортних споруд і комунікацій;
2.1.11. капітальний ремонт – сукупність робіт на об’єкті будівництва, введеному в експлуатацію в установленому порядку, без зміни його геометричних розмірів та функціонального призначення, що передбачають втручання у несучі та огороджувальні системи, при заміні або відновленні конструкцій чи інженерних систем та обладнання, у зв’язку з їх фізичною зношеністю та руйнуванням, поліпшення експлуатаційних показників, а також благоустрій території;
2.1.12. комплексна забудова території є засобом її упорядкування шляхом забезпечення громадських та приватних інтересів, спрямованих на попереднє проведення інженерної підготовки, спорудження зовнішніх інженерно-транспортних мереж, об’єктів соціальної сфери, житлових будинків, інших об’єктів будівництва, а також на благоустрій території. Комплексна забудова території може здійснюватися шляхом комплексної реконструкції кварталів (мікрорайонів) застарілого житлового фонду і забезпечуватися одним або кількома інвесторами;
2.1.13. надзвичайні ситуації техногенного характеру: транспортні аварії (катастрофи), пожежі, неспровоковані вибухи чи їх загроза, аварії з викидом (загрозою викиду) небезпечних хімічних, радіоактивних, біологічних речовин, раптове зруйнування споруд та будівель, аварії на інженерних мережах і спорудах життєзабезпечення, гідродинамічні аварії на греблях, дамбах тощо;
2.1.14. нове будівництво – будівництво будинків, будівель, споруд, їх комплексів, що здійснюється з метою створення об’єктів виробничого і невиробничого призначення, а також лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, в тому числі добудова зупинених об’єктів незавершеного будівництва;
2.1.15. об’єкт будівництва – будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси та частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної
інфраструктури;
2.1.16. об’єкти дорожнього сервісу – спеціально облаштовані місця для зупинки маршрутних транспортних засобів, майданчики для стоянки транспортних засобів, майданчики відпочинку, видові майданчики, автозаправні станції, пункти технічного обслуговування, мотелі, готелі, кемпінги, торговельні пункти (у тому числі малі архітектурні форми), автозаправні комплекси, складські комплекси, пункти медичної та технічно-евакуаційної допомоги, пункти миття транспортних засобів, пункти приймання їжі та питної води, автопавільйони, а також інші об’єкти, на яких здійснюється обслуговування учасників дорожнього руху та які розміщуються на землях дорожнього господарства або потребують їх використання для заїзду та виїзду на автомобільну дорогу;
2.1.17. об’єкт соціальної інфраструктури – призначений для обслуговування мешканців відповідного мікрорайону чи району – дошкільний чи навчальний заклад, заклади медичного чи оздоровчого призначення, центри соціальної реабілітації чи соціальної допомоги, інтернати, будинки пристарілих, соціальні аптеки, будівлі побутового обслуговування, громадського харчування тощо, які замовник (інвестор) будівництва погоджується збудувати добровільно за погодженням із органом місцевого самоврядування в рамках планового забезпечення відповідної території (мікрорайону, району) необхідним елементом соціальної інфраструктури згідно з відповідною затвердженою містобудівною документацією на місцевому рівні (генеральний план населеного пункту, план зонування території, детальний план території);
2.1.18. техніко-економічні показники – інформація щодо характеристики об’єкта будівництва та/або реконструкції (назва об’єкта, вид будівництва, площа ділянки, площа забудови, площа вбудованих приміщень, площа житлових приміщень, загальна площа, корисна площа, будівельний об’єм, поверховість та інші характеристики, передбачені проектом будівництва/ реконструкції).
2.1.19. пайова участь (внесок) – кошти, що перераховуються замовниками (інвесторами) до цільового фонду розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури для створення і розвитку зазначеної інфраструктури;
2.1.20. реконструкція – перебудова введеного в експлуатацію в установленому порядку об’єкту будівництва, що передбачає зміну його геометричних розмірів та/або функціонального призначення, в наслідок чого відбувається зміна основних техніко-економічних показників (кількість продукції, потужність тощо), забезпечується удосконалення виробництва, підвищення його техніко-економічного рівня та якості продукції, що виготовляється, поліпшення умов експлуатації та якості послуг. Реконструкція передбачає повне або часткове збереження елементів несучих і огороджувальних конструкцій та призупинення на час виконання робіт експлуатації об’єкту в цілому або його частин (за умови їх автономності);
2.1.21. реставрація – сукупність науково обґрунтованих заходів щодо укріплення (консервації) фізичного стану, розкриття найбільш характерних ознак, відновлення втрачених або пошкоджених елементів об’єктів культурної спадщини із забезпеченням збереження їхньої автентичності;
2.1.22. соціальне житло – житло всіх форм власності (крім соціальних гуртожитків) із житлового фонду соціального призначення, що безоплатно надається громадянам України, які потребують соціального захисту, на підставі договору найму на певний строк.
Соціальне житло не підлягає піднайму, бронюванню, приватизації, продажу, даруванню, викупу та заставі;
2.1.23. технічне переоснащення – комплекс заходів щодо підвищення експлуатаційних властивостей об’єктів невиробничого та виробничого призначення, введених в експлуатацію в установленому порядку, шляхом впровадження передової техніки та технології, механізації і автоматизації виробництва, оновлення та заміни застарілого і фізично зношеного устаткування новим, більш продуктивним;
2.1.24. технічні умови – комплекс умов та вимог до інженерного забезпечення об’єкта будівництва, які повинні відповідати його розрахунковим параметрам, зокрема щодо водо-, тепло-, енерго- і газопостачання, каналізації, радіофікації, зовнішнього освітлення, відведення зливових вод, телефонізації, телекомунікації, диспетчеризації, пожежної та техногенної безпеки.
2.2. Інші терміни і поняття що використовуються в Положенні, вживаються у значеннях, наведених у законах України, підзаконних нормативно-правових актах та нормативних документах.
3. Мета, завдання та сфера дії Положення.
3.1. Основною метою Положення є створення умов для розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Сквира.
3.2. Це Положення є нормативно-правовим актом, що регулює правові відносини, пов’язані з пайовою участю замовників (інвесторів) будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Сквира.
3.3. Це Положення визначає порядок та умови залучення, розрахунку розміру і величини, контролю за сплатою і використання коштів пайової участі замовників (інвесторів) у створенні і розвитку інфраструктури міста Сквира.
3.4. Пайова участь замовників (інвесторів) у розвитку інфраструктури міста є обов’язковим внеском, який замовник (інвестор) має сплатити до бюджету міста Сквира.
3.5. Платниками пайового участі є замовники (інвестори), які у встановленому законодавством порядку отримали документи, що дають право на виконання будівельних робіт, а також ті замовники (інвестори), які здійснили самочинне будівництво, що підлягає прийняттю в експлуатації відповідно до чинного законодавства.
3.6. До пайової участі у розвитку інфраструктури міста не залучаються замовники (інвестори) у разі:
3.6.1. будівництва об’єктів будь-якого призначення на замовлення державних органів або органів місцевого самоврядування за рахунок коштів державного або місцевих бюджетів;
3.6.2. реставрації пам’яток культурної спадщини;
3.6.3. будівництва будівель навчальних закладів, релігійно-культових об’єктів, закладів культури, фізичної культури і спорту, медичного і оздоровчого призначення;
3.6.4. будівництва будинків або квартир житлового фонду соціального призначення та доступного житла;
3.6.5. будівництва індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків загальною площею до 300 квадратних метрів, господарських споруд, розташованих на відповідних земельних ділянках;
3.6.6. реконструкції квартир загальною площею до 60 квадратних метрів для покращення умов проживання їх мешканців;
3.6.7. комплексної забудови територій, що здійснюється за результатами інвестиційних конкурсів або аукціонів;
3.6.8. комплексної реконструкції кварталів (мікрорайонів) застарілого житлового фонду відповідно до статті 12 Закону України «Про комплексну реконструкцію кварталів (мікрорайонів) застарілого житлового фонду» в частині загальної площі спорудженого житла;
3.6.9. будівництва об’єктів благоустрою та соціальної інфраструктури, які відповідно до пункту 5.2 Положення передаються до комунальної власності територіальної громади міста;
3.6.10. будівництва об’єктів, що споруджуються замість тих, що пошкоджені або зруйновані внаслідок надзвичайних ситуацій техногенного або природного характеру;
3.6.11. будівництва об’єктів інженерної, транспортної інфраструктури, об’єктів енергетики, зв’язку та дорожнього господарства (крім об’єктів дорожнього сервісу);
3.6.12. будівництва об’єктів у межах індустріальних парків на замовлення ініціаторів створення індустріальних парків, керуючих компаній індустріальних парків, учасників індустріальних парків.
3.7. Замовники (інвестори) підтверджують приналежність об’єкта будівництва до зазначених у пункті 3.6 Положення шляхом надання копій підтверджуючих документів.
3.8. Клопотання (звернення) замовників (інвесторів) щодо їх незалучення до пайової участі (внеску) у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури розглядаються виконавчим комітетом Сквирської міської ради протягом 15 робочих днів з моменту подання відповідного клопотання та підтверджуючих документів.
3.9. Сквирській міській раді та її виконавчим органам забороняється вимагати від замовника (інвестора) будівництва надання будь-яких послуг, у тому числі здійснення будівництва об’єктів та передачі матеріальних або нематеріальних активів (зокрема житлових та нежитлових приміщень, у тому числі шляхом їх викупу), крім сплати пайової участі у розвитку інфраструктури міста та випадків, передбачених пунктами 5.1 – 5.2 цього Положення.
4. Порядок та умови укладання Договору про пайову участь замовників (інвесторів) у розвитку інфраструктури міста.
4.1. Величина пайової участі визначається у Розрахунку, який є невід’ємною частиною Договору, укладеного Замовником із виконавчим комітетом Сквирської міської ради, у грошовому виразі відсоткового значення від загальної кошторисної вартості будівництва об’єкта, визначеної згідно з державними будівельними нормами, стандартами і правилами. При цьому не враховуються витрати на придбання та виділення земельної ділянки, звільнення будівельного майданчика від будівель, споруд та інженерних мереж, влаштування внутрішніх і позамайданчикових інженерних мереж і споруд та транспортних комунікацій.
4.2. Якщо загальна кошторисна вартість будівництва об’єкта не визначена згідно з державними будівельними нормами, стандартами і правилами, вона визначається на основі встановлених нормативів для одиниці створеної потужності на підставі показників опосередкованої вартості спорудження об’єктів житлового будівництва за регіонами України, затверджених Міністерством регіонального розвитку та будівництва України станом на момент проведення Розрахунку.
4.3. Розмір пайової участі Замовника у розвитку інфраструктури території Сквирської міської ради визначається у відповідності до пунктів 4.2 і 4.3. цього Положення і становить у разі:
Реконструкції квартир для покращення умов проживання їх мешканців загальною площею понад 60 кв. метрів – 1 %.
Реконструкція, капітальний ремонт без зміни функціонального використання та збільшення площі об’єкту – 2 %.
Реконструкція, капітальний ремонт із зміною функціонального використання та/або збільшенням площі об’єкту – 3 %.
Реконструкція об’єкту житлового фонду під нежитловий – 5,5 %.
Будівництво нових об’єктів, а саме: будівлі промислові (1251), будівлі сільськогосподарського призначення, лісництва та рибного господарства (1271), споруди підприємств електроенергетики (2301), будівлі транспорту та засобів зв’язку (124), гаражі (1242), автозаправки, СТО, інші об’єкти дорожнього сервісу – 10 %.
Будівництво нових об’єктів, а саме: ресторани та бари (1211.5), будівлі торговельні (1230) – 4,5 %.
Будівництво нових об’єктів, а саме: будівлі готельні (1211), інші будівлі для тимчасового проживання (1212), будівлі офісні (1220), будівлі для публічних виступів (1261) – 7,5 %.
Будівництво нових резервуарів, силосів та складів (1252), житлових будинків, садових, дачних будинків загальною площею понад 300 кв. м. – 1 %.
Будівництво інших будівель та споруди – 10 %.
4.3. У разі зміни замовника (інвестора) будівництва об’єкта величина пайової участі у розвитку інфраструктури міста зменшується на суму коштів, сплачених попереднім замовником (інвестором) будівництва цього об’єкта відповідно до укладеного ним Договору про пайову участь.
У разі відсутності у попереднього замовника (інвестора) обов’язку зі сплати пайової участі у розвитку інфраструктури міста відповідно до чинного на момент отримання ним права на будівництво законодавства, новий замовник (інвестор) сплачує пайову участь (внесок) виходячи із загальної кошторисної вартості добудови об’єкта.
4.4. Замовник (інвестор) та генеральний проектувальник несуть відповідальність за достовірність наданої інформації щодо загальної кошторисної вартості об’єкта будівництва та основних техніко-економічних показників об’єкта.
4.5. До звернення про укладення Договору про пайову участь додаються такі документи:
4.5.1. копія зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва об’єкта, визначеної згідно з будівельними нормами, державними стандартами і правилами та затвердженої замовником і проектувальником станом на поточний рік;
4.5.2. довідку за підписами проектувальника та замовника (інвестора) про техніко-економічні показники об’єкта та копію узгодженої у разі визначення законодавством та затвердженої в установленому порядку проектно-кошторисної документації в частині техніко-економічних показників об’єкта.
4.5.3. копія містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки (у разі надання таких);
4.5.4. копія документа на право виконання будівельних робіт або про введення об’єкта в експлуатацію, в тому числі самочинно збудованих об’єктів;
4.5.5. довідка про витрати на придбання та виділення земельної ділянки (у разі наявності);
4.5.6. довідка про витрати на звільнення будівельного майданчика від будівель, споруд та інженерних мереж (у разі наявності);
4.5.7. довідка про витрати на влаштування внутрішніх і позамайданчикових інженерних мереж і споруд та транспортних комунікацій (у разі наявності);
4.5.8. копії правовстановлюючих документів замовника:
а) для юридичних осіб – виписки з ЄДРПОУ;
б) для фізичних осіб-підприємців – виписки з ЄДРПОУ; паспорта замовника та довідки про присвоєння ІПН;
в) для фізичних осіб – паспорта замовника та довідки про присвоєння ІПН.
4.5.9. копії інших документів, які впливають на визначення величини пайової участі замовника (інвестора) у розвитку інфраструктури міста та інших істотних умов Договору.
4.6. У разі будівництва багатоквартирних житлових будинків з вбудованими, вбудовано-прибудованими, прибудованими приміщеннями величина пайової участі замовників (інвесторів) у розвитку інфраструктури міста розраховується як сума складових:
перша – величина пайової участі замовника (інвестора) розрахована відповідно до кошторисної вартості житлової частини будинку;
друга (або наступні) – величини пайової участі замовника (інвестора) розраховані відповідно до кошторисної вартості вбудованих, вбудовано-прибудованих, прибудованих приміщень.
За відсутності окремих кошторисних розрахунків кошторисна вартість кожного об’єкта визначається пропорційно загальній площі приміщень. Це правило застосовується також у випадку будівництва об’єктів змішаного типу (таких, що залучаються до пайової участі та тих, що не залучаються).
Сквирська міська рада має право витребувати від замовника інші документи для підтвердження справедливої вартості будівництва.
Вартість об’єкта самочинного будівництва встановлюється на підставі експертної оцінки.
4.7. Розрахунок величини пайової участі (внеску) у розвитку інфраструктури міста, підлягає округленню до цілої гривні та в той же день з доданими до звернення документами передається відділу державного архітектурно-будівельного контролю Сквирської міської ради для підготовки проекту Договору про пайову участь.
4.8. Істотними умовами Договору про пайову участь є:
4.8.1. розмір та величина пайової участі;
4.8.2. строк сплати пайової участі;
4.8.3. відповідальність сторін.
Невід’ємною частиною Договору про пайову участь є розрахунок величини пайової участі замовника (інвестора) у розвитку інфраструктури міста.
4.9. Не пізніше ніж через десять днів з дня реєстрації Сквирською міською радою звернення замовника (інвестора) про укладання Договору про пайову участь відділ державного архітектурно-будівельного контролю Сквирської міської ради готує проект Договору разом з Розрахунком величини пайової участі замовника (інвестора) у розвитку інфраструктури міста, здійснює його візування в юридичному відділі Сквирської міської ради та відділі бухгалтерського обліку та кадрової роботи Сквирської міської ради і направляє цей проект замовнику (інвестору) для підписання.
4.10. Якщо проектом будівництва об’єктів передбачені пускові комплекси (черги) за відповідним клопотанням замовника (інвестора) договір про пайову участь може укладатися на кожний пусковий комплекс (чергу) окремо.
4.11. Замовник (інвестор) протягом двох робочих днів з дня отримання проекту Договору повертає відділу державного архітектурно-будівельного контролю Сквирської міської ради підписаний проект Договору про пайову участь.
4.12. Від виконавчого комітету Сквирської міської ради Договір про пайову участь підписує міський голова або в разі його відсутності - заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради згідно з розподілом повноважень, а функція реєстрації договорів покладається на відділ державного архітектурно-будівельного контролю Сквирської міської ради.
4.13. У разі, якщо в ході будівництва об’єкта були виконані коригування проектної документації, що вплинули на зміну кошторисної або фактичної вартості його будівництва, або зміни функціонального призначення об’єкта, замовник (інвестор), за наявності укладеного Договору про пайову участь, зобов’язаний до прийняття об’єкта в експлуатацію звернутися до виконавчого комітету Сквирської міської ради щодо внесення змін до цього Договору з поданням необхідних документів.
4.14. Кошти пайової участі (внеску) у розвитку інфраструктури міста сплачуються в повному обсязі єдиним платежем або частинами за графіком у строки, що визначаються Договором, але до прийняття об’єкта будівництва в експлуатацію.
4.15. Договір про пайову участь вважається виконаним після виконання всіх його умов, у тому числі після повної сплати замовником (інвестором) коштів пайової участі (внеску), передбачених Договором.
5. Зменшення величини пайової участі (внеску) замовника (інвестора) у розвитку інфраструктури міста.
5.1. Якщо технічними умовами передбачається необхідність будівництва замовником позамайданчикових інженерних мереж або об’єктів інженерної інфраструктури (крім мереж, призначених для передачі та розподілу електричної енергії, трубопроводів, призначених для розподілу природного газу, транспортування нафти та природного газу), величина пайової участі (внеску) замовника (інвестора) у розвитку інфраструктури міста зменшується на суму їх кошторисної вартості, а такі інженерні мережі та/або об’єкти передаються у комунальну власність територіальної громади міста Сквира.
У разі, якщо відповідно до проекту місце підключення інженерних мереж замовника до магістральних чи інших інженерних мереж розташовується на території земельної ділянки замовника, то це місце слід вважати межею внутрішніх і позамайданчикових інженерних мереж, а також межею балансової належності.
5.2. Якщо замовник (інвестор) за власні кошти створив поза межами його земельної ділянки елементи інженерно-транспортної інфраструктури та/або благоустрою, величина пайової участі (внеску) замовника (інвестора) у розвитку інфраструктури міста зменшується на суму їх кошторисної вартості, а такі об’єкти передаються у комунальну власність територіальної громади міста Сквира.
5.3. Питання щодо зменшення величини пайової участі (внеску) замовника (інвестора) у розвитку інфраструктури міста з підстав передбачених пунктами 5.1 – 5.2 цього Положення, розглядаються протягом 10 робочих днів з моменту подання замовником (інвестором) відповідного клопотання та підтверджуючих документів та погоджується на засіданні виконавчого комітету Сквирської міської ради.
5.5. Проект рішення про надання згоди на передачу у комунальну власність територіальної громади міста Сквира, зазначених у пунктах 5.1 – 5.2 цього Положення об’єктів, відділу державного архітектурно-будівельного контролю Сквирської міської ради вносить на розгляд сесії Сквирської міської ради.
5.6. Виконавчий комітет Сквирської міської ради розглядає клопотання замовника (інвестора) щодо зменшення величини пайової участі (внеску) у розвитку інфраструктури міста після набрання чинності рішення Сквирської міської ради про надання згоди на передачу у комунальну власність територіальної громади міста Сквира зазначених у пунктах 5.1 – 5.2 цього Положення об’єктів.
6. Здійснення контролю за сплатою пайової участі замовників (інвесторів) у розвитку інфраструктури міста.
6.1. Контроль за виконанням умов Договору пайової участі замовників (інвесторів) у розвитку інфраструктури міста здійснюється відділом державного архітектурно-будівельного контролю Сквирської міської ради , а контроль за сплатою пайової участі здійснюється відділом бухгалтерського обліку та кадрової роботи Сквирської міської ради під час прийняття в експлуатацію закінчених об’єктів будівництва шляхом перевірки наявності укладених Договорів про пайову участь, довідок про її сплату та/або рішень виконавчого комітету Сквирської міської ради про зменшення величини пайової участі у розвитку інфраструктури міста замовників (інвесторів) у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста.
Після надходження коштів на рахунок міського бюджету на створення і розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Сквира відділ бухгалтерського обліку та кадрової роботи Сквирської міської ради видає замовнику (інвестору) (на його вимогу) довідку про повну сплату коштів пайової участі (внеску) замовника (інвестора) на створення соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста по Договору про пайову участь для пред’явлення її відповідним органам.
6.3. Наслідки порушення замовником (інвестором) умов цього Положення та/або укладених відповідно до нього Договорів про пайову участь:
6.3.1. замовники (інвестори) несуть відповідальність згідно з чинним законодавством за повноту і достовірність поданих документів;
6.3.2. у разі прострочення строків сплати, визначених Договором про пайову участь, замовнику (інвестору) на суму несплаченої пайової участі за кожен день прострочення нараховується пеня у розмірі подвійної облікової ставки Національного банку України, що діяла в період за який сплачується пеня.
6.5. Введення об’єкта будівництва в експлуатацію без сплати коштів пайової участі (внеску) замовників (інвесторів) у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Сквира в повному обсязі не звільняє замовника (інвестора) від обов’язку їх сплати.
7. Використання коштів, отриманих як пайова участь замовників (інвесторів) у розвитку інфраструктури міста.
7.1. Кошти, отримані як пайова участь замовників (інвесторів) у розвитку інфраструктури міста, використовуються виключно для створення і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Сквира.
7.3. Рішення щодо розподілу коштів пайової участі замовників (інвесторів) у розвитку інфраструктури міста приймає Сквирська міська рада при формуванні та затвердженні бюджету міста Сквира на кожний рік.
8. Перехідні положення.
8.1. Це Положення набирає чинності з дня опублікування рішення про його затвердження.
8.2. У разі відсутності укладеного Договору про пайову участь або підтвердження виконання замовником (інвестором) умов Договору про пайову участь забороняється присвоювати поштові адреси новозбудованим, реконструйованим об’єктам нерухомого майна, а також надавати довідки про підтвердження присвоєння поштової адреси будь-яким об’єктам нерухомого майна.
Секретар міської ради В.О.Бондар
Додаток 1
до Положення про пайову участь у розвитку інфраструктури м. Сквира
ТИПОВА ФОРМА ДОГОВОРУ
про пайову участь замовника (юридичної, фізичної особи) у розвитку інфраструктури населеного пункту
«___» _____________20__ р. м. Сквира
Сквирська міська рада, в особі міського голови ______________________________, що діє на підставі____________________, з одного боку, та ___________________________________________________________________________
(прізвище, ім’я та по-батькові фізичної особи, з якою укладається договір, або П.І.Б. уповноваженої особи із зазначенням посади та документа, який уповноважує таку особу на укладання договору – для юридичних осіб)(далі – «Замовник»), що діє на підставі власного волевиявлення, з другого боку, (далі за текстом Договору – «Сторони»), уклали цей Договір про наступне:
І. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
1.1. Предметом цього Договору є пайовий внесок Замовника у розвиток інфраструктури Сквирської міської ради при здійсненні будівництва об’єкта містобудування на умовах, зазначених цим Договором.
1.2. Назва та місце розташування об’єкта містобудування - _____________________
1.3. Цільове призначення об’єкта містобудування - ___________________________
ІІ. СУМА ДОГОВОРУ ТА УМОВИ ОПЛАТИ
2.1. Замовник перераховує кошти на розвиток інфраструктури міста Сквира у розмірі ___________________________________грн. єдиним платежем (частинами за графіком, згідно додатку № 1) до бюджету розвитку Сквирської міської ради відповідно до розрахунку (згідно додатку № 2) у строк до «___» __________ 20__ року.
2.2 Якщо попередній розрахунок величини пайової участі було проведено відповідно до наданих Замовником укрупнених показників вартості будівництва, такий розрахунок підлягає уточненню з урахуванням фактичної загальної кошторисної вартості будівництва.
2.3. Сплата коштів Замовником на розвиток інфраструктури Сквирської міської ради здійснюється у безготівковій формі на рахунок
№________________, код _____________, МФО ______________________, ККД
__________________, банк одержувача: __________________________________________
(банківські реквізити уточнюються на момент перерахування коштів).
ІІІ. ПРАВА І ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН
3.1. Замовник зобов’язується перерахувати кошти в сумі, зазначеній у п. 2.1. розділу 2 цього Договору до «____»___________20___ єдиним платежем (частинами згідно з Графіком оплати (додаток 2), що є невід’ємною частиною цього Договору).
3.2. У разі внесення змін до проектної документації, які спричиняють зміни техніко-економічних показників будівництва, Замовник зобов’язується звернутися із клопотанням до виконавчого комітету Сквирської міської ради про внесення відповідних змін до Договору.
3.3. Виконавчий комітет Сквирської міської ради проводить розрахунок пайового внеску та контролює виконання умов Договору.
ІV. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН ТА ВИРІШЕННЯ СПОРІВ
4.1. Сторони несуть відповідальність за виконання цього Договору в межах чинного законодавства.
4.2. Усі спірні питання вирішуються шляхом переговорів або у судовому порядку.
4.3. У разі порушення строку погашення частини платежу, передбаченого графіком, сплачується штрафна санкція в розмірі 0,5 відсотка від несплаченої суми за кожен день прострочення, але не більше 10 відсотків від суми платежу, та пеня в розмірі 120 відсотків річних облікової ставки НБУ, діючої на день виникнення такого боргу.
Прострочення погашення частини платежу більш як на два місяці є підставою для припинення розстрочення платежу.
V. ІНШІ УМОВИ
5.1. Зміни і доповнення до цього Договору вносяться за взаємною згодою Сторін шляхом укладання відповідних угод, які є невід’ємною частиною цього Договору, або в судовому порядку.
5.2. Одностороння зміна умов або одностороння відмова від цього Договору не допускається.
5.3. Цей Договір укладений Сторонами добровільно. При укладанні Договору майнових прав і претензій Сторони одна до іншої не мають.
5.4. Договір складено в 2-х примірниках, які мають однакову юридичну силу, один з яких зберігається у Замовника, другий – у виконавчому комітеті Сквирської міської ради.
5.5. Договір набуває чинності з моменту підписання сторонами і діє до повного його виконання.
5.6. Додатки до Договору:
№ 1. - розрахунок величини пайової участі Замовника у розвитку інфраструктури міста Сквира;
№ 2. - графік оплати пайової участі у розвитку інфраструктури Сквирської міської ради; (якщо оплата проводиться відповідно до графіка).
VІ. ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ СТОРІН, БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ:
Сквирська міська рада Замовник
Адреса_____________________________ ______________________________
Р/р ________________________________ ____________________________
в _________________________________ ______________________________
МФО ___________ ______________________________
код ЕДРПОУ _____________ ______________________________
тел./факс __________________ _______________________________
Міський голова
_______________________ (П.І.Б.) ______________________ (П.І.Б.)
(підпис) (підпис)
М.П. М.П.
Додаток 1 до Договору
від _______№________
РОЗРАХУНОК
величини пайової участі замовника (інвестора) у розвитку інфраструктури міста
______________________________________________________________________. (найменування та адреса об’єкта)
ПУ = ( ЗКВБ – Вз– Вбм– Вім) х __(___)%, де :
ПУ – розмір пайової участі;
ЗКВБ – загальна кошторисна вартість будівництва;
Вз– витрати, пов’язані з придбанням та виділенням земельної ділянки;
Вбм– витрати, пов’язані зі звільненням будівельного майданчика від будівель, споруд та інженерних мереж, що включають також вартість придбання знесеного майна;
Вім– витрати на влаштування позамайданчикових інженерних мереж і споруд та
транспортних комунікацій;
___(____)% – величина пайової участі від загальної вартості будівництва, визначена згідно з Порядком;
Начальник відділу ДАБІ
Начальник відділу бух.обліку
Міський голова В.А.Скочко
„____” _________________ 20____р. _______________________ (П.І.Б.)
(підпис)
Погоджено:
Замовник
„____” _________________ 20____р. _______________________ (П.І.Б.)
(підпис)