СКВИРСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
від 12 квітня 2022 року м. Сквира № 8/10
Про затвердження звіту щодо виконання фінансового плану
комунального некомерційного підприємства
Сквирської міської ради «Сквирський міський центр
первинної медико-санітарної допомоги» за 2021 рік
Розглянувши звіт про виконання фінансового плану комунального некомерційного підприємства Сквирської міської ради «Сквирський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» за 2021 рік, з метою здійснення контролю за фінансово-господарською діяльністю підприємства, підвищення ефективності її діяльності, відповідно до рішення Сквирської міської ради від 23.02.2021 № 28-5-VIII «Про затвердження Порядку складання, затвердження та контролю виконання фінансових планів підприємств комунальної власності Сквирської міської ради», керуючись статтями 17, 27, 29, 30, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,виконавчий комітет Сквирської міської ради
В И Р І Ш И В:
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови Людмилу Сергієнко.
Пояснювальна записка
Виконання 12 місяців фінансового плану 2021 року
Комунального некомерційного підприємства Сквирської міської ради «Сквирський МЦПМСД».
Комунальне некомерційне підприємство Сквирської міської ради « Сквирський МЦПМСД» є неприбутковим підприємством.
Підприємство здійснює господарську некомерційну діяльність, спрямовану на збереження та зміцнення здоров’я населення та досягнення інших соціальних результатів без мети одержання прибутку.
Кількість штатних посад по КНП СМР «Сквирська ЦПМСД» станом на 01.01.2022 року всього 139,5 ставок, в т. ч.:
лікарі - 28,0 од.;
середній медперсонал - 66,0 од;
молодший медперсонал - 10,75 од.;
інший персонал - 34,75 од.;
Всього доході від операційної діяльності по КНП СМР «Сквирський ЦПМСД» за 12 місяців 2021 року – 21019483,86 грн. в т. числі:
Залишок коштів на рахунках на 01.01.2021 року – 2711170,00 грн., в т.числі:
- кошти НСЗУ – 2711170,00грн.,
Надійшло коштів за 12 місяців 2021 року – 21019483,86 грн., в т. числі:
- з місцевого бюджету 5030944,87 грн.,
- кошти НСЗУ – 15932559,37 грн.,
- інші надходження – 55979,62 грн.
Розшифрування окремих рядків показників виконання фінансового плану
- 100 «Дохід (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)»
Збільшення показника «Дохід (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)» на 1,7% в порівнянні з планом сталося внаслідок підписання додаткових пакетів надання послуг з НЗСУ.
Зменшення показника «Дохід з місцевого бюджету за програмою розвитку охорони здоров'я на 2021 р» на 5,5% в порівнянні з планом сталося в наслідок не доведення планових призначень.
- 120 «Дохід за договором із Національною службою здоров'я України»
Основною причиною перевиконання показника «Дохід за договором із Національною службою здоров'я України» на 4,2%, (виконання 104,2%) частково за рахунок підписання додаткових пакетів послуг з НСЗУ.
- 130 «Інші доходи від операційної діяльності»
Основною причиною перевиконання показника «Інші доходи від операційної діяльності», сталася в наслідок банківської програми щодо зарахування відсотків на кошти, які перебували банківському рахунку.
Витрати коштів за 12 місяців 2021 року всього – 20828227,71 грн. в т. числі:
-Витрати коштів місцевого бюджету(касові видатки) всього – 5030944,87 грн. в т.числі:
КЕКВ 2100 «Оплата праці» разом становить 3460005,5 грн., кошти місцевого бюджету в тому числі :
КЕКВ 2111 «Заробітна плата» - 2763537,65 грн, (оплата праці працівникам ФАПів та невідкладної допомоги)
КЕКВ 2120 «Нарахування на оплату праці» - 696461,35 грн. (нарахування на оплату праці);
КЕКВ 2220 «Медикаменти та перев’язувальні матеріали» – 115466,01 грн. (12079,20 грн. – дезінфікуючі засоби; 17861,81 грн. – медикаменти та вироби медичного призначення; 19827,00 грн. – вакцина туберкулін; 65698,00 грн. – швидкі тести, термоконтейнер, ширми, штативів, ланцетів,пробірок, лабораторних реактивів (для аналізатора))
КЕКВ 2240 «Оплата послуг(крім комунальних)» – 161012,70 грн. (облаштування вхідної групи АЗПСМ с.Горобіївка, с.Кривошиїнці, с.Чубинці; технічне обслуговування ВОГ, повірка димовентиляційних каналів, газового обладнання)
КЕКВ 2270 «Оплата комунальних послуг та енергоносіїв» разом становить 1294466,16 грн. кошти місцевого бюджету в тому числі :
КЕКВ 2271 «Оплата теплопостачання» - 611963,00 грн. КЕКВ 2272 «Оплата водовідведення» - 60000,00 грн. КЕКВ 2273 «Оплата електроенергії» - 477339,13 грн. КЕКВ 2274 «Оплата природного газу» - 130164,03 грн.
КЕКВ 2275 «Оплата інших енергоносіїв» - 15000,00 грн.
Витрати коштів НСЗУ та спец.рахунка (касові видатки) всього – 15797282,84 грн. в т.числі:
КЕКВ 2111 «Заробітна плата» - 12154029,11 грн.
КЕКВ 2120 «Нарахування на оплату праці» - 2604722,82 грн. КЕКВ 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар» - 524441,56грн.
КЕКВ 2220 «Медикаменти та перев’язувальні матеріали» - 251156,49 грн.
КЕКВ 2240 «Оплата послуг(крім комунальних)» - 195208,61 грн.
КЕКВ 2250 «Видатки на відрядження» - 10820,00 грн.
КЕКВ 2282 «Окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм, не віднесені до заходів розвитку» - 3670,00 грн
КЕКВ 2800 « Інші поточні видатки» - 3336,29 грн;
КЕКВ 3110 «Придбання обладнання і предметів довгострокового користування» -49898,00 грн.
- 200 «Заробітна плата»
Основною причиною перевиконання плану, на 3,6 % по статті 200 «Заробітна плата» сталася в наслідок зростання мінімальної заробітної плати.
Основною причиною перевиконання плану, на 11,2 % по статті 210 «Нарахування на оплату праці» сталася в наслідок зростання мінімальної заробітної плати.
Зменшення показника «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар» на 45,7% в порівнянні з планом сталося внаслідок не врахування залишків матеріалів на складі.
Основною причиною перевиконання плану, на 4,7 % по статті 230 «Медикаменти та перев'язувальні матеріали» сталася в наслідок постійного зросту цін на медикаменти.
Основною причиною зменшення показника на 7,2% по статті 250 «Оплата послуг крім комунальних» сталася в наслідок зменшення потреби в деяких послугах.
Зменшення показника «Видатки на відрядження» на 72,9% в порівнянні з планом сталося внаслідок не проходження планової атестації лікарів.
Основною причиною перевиконання плану, на 12,01 % по статті 270 «Оплата комунальних послуг та енергоносіїв» сталася в наслідок постійного зросту цін на послуги.
Зменшення показника «Окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм, не віднесені до заходів розвитку» на 87,8% в порівнянні з планом сталося в наслідок не проходження навчання спеціалістів.
Зменшення показника «Інші поточні видатки» на 88,9% в порівнянні з планом сталося внаслідок зменшення в потребі послуг.
-512 «Придбання (виготовлення) основних засобів»
Зменшення показників «Придбання (виготовлення) основних засобів» на 83,4% в порівнянні з планом сталася в наслідок зменшення потреби.
Залишок коштів на рахунках на 01.01.2022 року всього: 2902426,15 грн. в т числі:
- кошти НСЗУ – 2902426,15 грн.,
Директор Людмила ГАДІЯК
Головний бухгалтер Анатолій ГРИНЯК
Виконавець О.Ю Підгорецька
Голова виконкому Валентина ЛЕВІЦЬКА