(04568) 5-36-05
09000skvira@gmail.com
Написати нам
Україна, Київська область, місто Сквира вул.Богачевського, 28
Карта проїзду

№367-13-VІІ

 
Дата публікації 18.4.2017 16:7:23
 

Про розглядзверненнядепутата

Сквирськоїміської ради Добровольського В.О.

щодо необхідності негайного скасування абонентської плати за газ та встановлення економічно обґрунтованих тарифів

 

РозглянувшизверненнядепутатаСквирськоїміськоїрадиДобровольського В.О., вх. 119від05квітня 2017року, відповіднодоЗаконуУкраїни «ПромісцевесамоврядуваннявУкраїні», враховуючизауваженнятапропозиціїпостійнихкомісій, СквирськаміськарадаVIIскликання

 

В И Р І Ш И Л А :

 

  1. Схвалити звернення Сквирської міської ради до Президента України П. Порошенка, Прем’єр-міністра УкраїниВ.Гройсмана, Голови НКРЕКП Д. Вовка щодо необхідності якнайшвидшого скасування абонентської плати за газ та встановлення економічно обгрунтованих тарифів.
  2. Рішення надіслати Президенту України П. Порошенку, Прем’єр-міністру України В. Гройсману, Голові НКРЕКП Д. Вовку та народним депутатам від області.

3.     Звернення опублікувати в газеті «Вісник Сквирщини», розмістити на інтернет-сторінці Сквирської міської ради та оприлюднити в інших засобах масової інформації.

  1. Контроль за виконанням рішення покласти на секретаря Сквирської міської ради Бондар В.О.

 

Міський голова                                                                    В.А.Скочко

 

м. Сквира

11квітня2017 року

№367-13-VІІ

 

 

 

ДОДАТОК

до рішення 367-16-VIICквирської міської ради

від 11.04.2017 року

 

Президенту України

П. Порошенку

 

Прем’єр-міністру України

В. Гройсману

 

Голові НКРЕКП

Д. Вовку

 

ЗВЕРНЕННЯ

Ми, депутати Сквирської міської ради глибоко стурбовані ситуацією, що склалася у зв’язку з встановленням НКРЕКП з 01 квітня 2017 року абонентської плати за транспортування і розподіл газу для населення та промислових споживачів, а також планами НКРЕКП щодо вирівняння протягом трьох років тарифів на газ для населення та промисловості.

Постановою НКРЕКП від 28 березня 2017 року № 348 були встановлені тарифи на послуги транспортування природного газу для споживачів України для точок входу і точок виходу для ПАТ «Укртрансгаз». Також були встановлені тарифи на послугирозподілу природного газу для газорозподільнихпідприємств, розрахованих на основіприєднаноїпотужності.

Таким чином, з 01 квітня 2017 року НКРЕКП фактично запроваджена абонентська плата за підключення до системи газопостачання. На підставі цього населення України зобов’язано оплачувати вартість такої послуги щомісячно, виходячи з потужності лічильника та незалежно від фактичного обсягу споживання.

Важливою обставиною, яка свідчить про несправедливість і необґрунтованість встановлення НКРЕКП абонентської плати за газ для споживачів є те, що субсидія на нововведену абонентську плату не поширюється, оскільки згідно зі статтею 102 Бюджетного кодексу України, пільги і субсидії надаються на оплату природного газу. На послуги з транспортування та розподілу газу пільги і субсидії діючими нормами законодавства не розповсюджуються.

Складається враження, щоНКРЕКП як регулятор у сфері енергетики умисно переклав плату за розподіл та транспортування газу з відповідних підприємств на населення. Це при тому, що більше 70% розподільчих мереж, які будуть отримувати фіксовану абонентську плату, знаходяться в управлінні компаній олігархів.

Нововведена абонентська плата – це ще один додатковий платіж для українського населення, яке сьогодні знаходиться на грані зубожіння.

Радикально змінена методологія розрахунку перетворює доставку газу до житлового будинку чи квартири в окрему комунальну послугу, а загальні видатки платників за газ можуть зрости в декілька разів.

Досить негативним наслідком введення в дію таких тарифів є значне посилення диференціації сукупної плати за газ для регіонів, коли відчутним буде нерівномірний їх розподіл. Виходить, що в розвинених промислових регіонах та великих містах, де щільність споживачів більша, тариф буде меншим.У віддалених районах, де невеликі розподільчі компанії та компанії з малою кількістю абонентів, тариф буде високим.

До того ж, при розробленні та введенні нових тарифів на газ НКРЕКП не взято до уваги ті обставини, що більшість побутових споживачів, у тому числі, сільське населення, прилади обліку використання газу та газові труби придбали та встановили у своїх квартирах чи житлових будинках виключно за власний рахунок. У зв’язку з цим виникає цілком логічне запитання: чому пересічні громадяни з прожитковим мінімумом в розмірі 1600 грн. на одну працездатну особу, змушені додатково платити так званий «податок на трубу» за власні кошти?

Наголошуємо на тому, що запровадження НКРЕКП додаткової абонентської плати для споживачів природного газу, яке призведе до необґрунтованого збільшення сумарних платежів за газ для населення, суперечить положенню пункту 1 частини 1 статті 3 Закону України «Про ринок природного газу», оскільки не сприяє реалізації одного із принципів функціонування ринку природного газу – принципу забезпечення високого рівня захисту прав та інтересів споживачів природного газу.

Враховуючи вищевикладене, з метою повного і всебічного захисту прав та інтересів споживачів природного газу, запобігання погіршення соціально-економічної ситуації в Україні, уникнення соціальної напруги серед населення,

просимо Вас:

  1. Скасувати постанови НКРЕКП, якими запроваджено абонентську плату за газ, як такі, що погіршують соціально-економічне становище громадян та суперечить принципу забезпечення високого рівня захисту прав та інтересів споживачів природного газу.
  2. Невідкладно вжити заходів щодо приведення тарифів на газ до економічно обґрунтованого рівня, зокрема, шляхом встановлення єдиного граничного тарифу на газ з прозорою структурою.
  3. Розробити новий нормативний механізм нарахування тарифів на природний газ на засадах прозорості, об’єктивної економічної обґрунтованості та з урахуванням сучасних ринкових умов.

ДОДАТОК

до рішення _________ ради

від __.04.2017 № ________

 

 

 

Президенту України

П. Порошенку

 

Прем’єр-міністру України

В. Гройсману

 

Голові НКРЕКП

Д. Вовку

 

 

ЗВЕРНЕННЯ

Ми, депутати ______________________________________ ради глибоко стурбовані ситуацією, що склалася у зв’язку з встановленням НКРЕКП з 01 квітня 2017 року абонентської плати за транспортування і розподіл газу для населення та промислових споживачів, а також планами НКРЕКП щодо вирівняння протягом трьох років тарифів на газ для населення та промисловості.

Постановою НКРЕКП від 28 березня 2017 року № 348 були встановлені тарифи на послуги транспортування природного газу для споживачів України для точок входу і точок виходу для ПАТ «Укртрансгаз». Також були встановлені тарифи на послугирозподілу природного газу для газорозподільнихпідприємств, розрахованих на основіприєднаноїпотужності.

Таким чином, з 01 квітня 2017 року НКРЕКП фактично запроваджена абонентська плата за підключення до системи газопостачання. На підставі цього населення України зобов’язано оплачувати вартість такої послуги щомісячно, виходячи з потужності лічильника та незалежно від фактичного обсягу споживання.

Важливою обставиною, яка свідчить про несправедливість і необґрунтованість встановлення НКРЕКП абонентської плати за газ для споживачів є те, що субсидія на нововведену абонентську плату не поширюється, оскільки згідно зі статтею 102 Бюджетного кодексу України, пільги і субсидії надаються на оплату природного газу. На послуги з транспортуваннята розподілу газу пільги і субсидії діючими нормами законодавства не розповсюджуються.

Складається враження, щоНКРЕКП як регулятор у сфері енергетики умисно переклав плату за розподіл та транспортування газу з відповідних підприємств на населення. Це при тому, що більше 70% розподільчих мереж, які будуть отримувати фіксовану абонентську плату, знаходяться в управлінні компаній олігархів.

Нововведена абонентська плата – це ще один додатковий платіж для українського населення, яке сьогодні знаходиться на грані зубожіння.

Радикально змінена методологія розрахунку перетворює доставку газу до житлового будинку чи квартири в окрему комунальну послугу, а загальні видатки платників за газ можуть зрости в декілька разів.

Досить негативним наслідком введення в дію таких тарифів є значне посилення диференціації сукупної плати за газ для регіонів, коли відчутним буде нерівномірний їх розподіл. Виходить, що в розвинених промислових регіонах та великих містах, де щільність споживачів більша, тариф буде меншим.У віддалених районах, де невеликі розподільчі компанії та компанії з малою кількістю абонентів, тариф буде високим.

До того ж, при розробленні та введенні нових тарифів на газ НКРЕКП не взято до уваги ті обставини, що більшість побутових споживачів, у тому числі, сільське населення, прилади обліку використання газу та газові труби придбали та встановили у своїх квартирах чи житлових будинках виключно за власний рахунок. У зв’язку з цим виникає цілком логічне запитання: чому пересічні громадяни з прожитковим мінімумом в розмірі 1600 грн. на одну працездатну особу, змушені додатково платити так званий «податок на трубу» за власні кошти?

Наголошуємо на тому, що запровадженняНКРЕКП додаткової абонентської плати для споживачів природного газу, яке призведе до необґрунтованого збільшення сумарних платежів за газ для населення, суперечить положенню пункту 1 частини 1 статті 3 Закону України «Про ринок природного газу», оскільки не сприяє реалізації одного із принципів функціонування ринку природного газу – принципу забезпечення високого рівня захисту прав та інтересів споживачів природного газу.

Враховуючи вищевикладене, з метою повного і всебічного захисту прав та інтересів споживачів природного газу, запобігання погіршення соціально-економічної ситуації в Україні, уникнення соціальної напруги серед населення,

просимо Вас:

  1. Скасувати постанови НКРЕКП, якими запроваджено абонентську плату за газ, як такі, що погіршують соціально-економічне становище громадян та суперечить принципу забезпечення високого рівня захисту прав та інтересів споживачів природного газу.
  2. Невідкладно вжити заходів щодо приведення тарифів на газ до економічно обґрунтованого рівня, зокрема, шляхом встановлення єдиного граничного тарифу на газ з прозорою структурою.
  3. Розробити новий нормативний механізм нарахування тарифів на природний газ на засадах прозорості, об’єктивної економічної обґрунтованості та з урахуванням сучасних ринкових умов.

Прийнято на ________________ сесії

____________________________ ради _______________________ скликання

________________________2017 року

 

 
 
 
 
 
Швидке замовлення:
+380



Вхід на сайт:

Запам'ятати мене
Відновлення паролю:
Інструкції по відновленню паролю
буде відправлена на пошту вказану
при реєстрації на сайті.
Реєстрація: