Від __.__.2020 №____/___
Про підсумки роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Сквирської міської ради за 9 місяців 2020 року
Керуючись підпунктом 1 пункту ”б” частини 1 статті 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», заслухавши інформацію першого заступника Сквирського міського голови Горбалінського В.М. «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Сквирської міської ради за 9 місяців 2020 року», виконавчий комітет міської ради
В И Р І Ш И В:
Голова виконкому Валерій СКОЧКО
ПОГОДЖЕНО:
Секретар міської ради В.Бондар
Керуючий справами виконавчого комітету М.Іщенко
Заступник міського голови з економічних питань Л.Сергієнко
Заступник міського голови з питань
діяльності виконавчих органів ради С.Палієнко
Начальник юридичного відділу
Сквирської міської ради О.Сікорська
Начальник загального відділу
Сквирської міської ради М.Яремко
ВИКОНАВЕЦЬ:
Перший заступник міського голови В.Горбалінський
ІНФОРМАЦІЯ
Про підсумки роботи із зверненнями громадян
у виконавчому комітеті Сквирської міської ради
за 9 місяців 2020 року
На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Закону України «Про доступ до публічної інформації», постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 року № 858 «Про затвердження Класифікатора звернень громадян», Постанови Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року № 94 «Про внесення змін до Класифікатора звернень громадян», Конституції України, постійно вживаються заходи щодо покращення, ґрунтовного та всебічного розгляду питань, які порушуються громадянами, усунення причин, що їх породжують. Одним із важливих напрямів роботи є задоволення справедливих вимог громадян.
У виконавчому комітеті Сквирської міської ради запроваджено систему прийому і розгляду пропозицій, заяв і скарг громадян, затверджені графіки прийому громадян керівниками ради та її виконавчих органів. Здійснюється ряд заходів щодо підвищення рівня роботи зі зверненнями громадян, в основі якої лежить, перш за все, уважне ставлення до вирішення проблем, з якими звертаються громадяни до органів місцевого самоврядування, а також, постійний аналіз, узагальнення усних та письмових звернень. Вживаються заходи щодо забезпечення реалізації конституційних прав громадян щодо одержання обґрунтованої, повної та своєчасної відповіді на звернення.
Висвітлення питань роботи зі зверненнями громадян у виконавчих органах міської ради періодично розглядаються на засіданнях виконавчого комітету. З метою виявлення негативних тенденцій, вжиття своєчасних заходів по їх усуненню, постійно ведеться інформаційно-аналітична робота. Складаються звіти про підсумки роботи зі зверненнями громадян.
На особистому контролі керівництва міської ради перебуває розгляд звернень найменш соціально захищених категорій громадян. Це інваліди Великої Вітчизняної війни, герої України, ветерани війни та праці, інваліди, багатодітні сім’ї, громадяни, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС, одинокі матері та інші. Для зручності жителів щодо отримання консультацій з питань, які їх цікавлять, функціонує гаряча телефонна лінія за телефоном (04568) 5-36-05 та (04568) 5-44-54.
За 9 місяців 2020 року надійшло – 1151 звернення, на електронну пошту - 369, повторних 6, колективних – 46 , індивідуальних – 1105; скарг – 2. Видано довідок на різні види допомоги соціального напрямку та інших – 1031.
До виконавчого комітету міської ради від громадян надійшло через органи влади вищого рівня 28 звернень – Сквирська РДА, від депутатів всіх рівнів – 25. Переважна більшість питань, з якими звертались громадяни, стосується соціального захисту - надання матеріальної допомоги та допомоги на поховання – 483. Важливим питанням для мешканців міста залишаються питання комунального господарства – 143. Найчастіше порушувались питання ремонту та прокладення доріг, встановлення дитячих майданчиків, зрізання аварійних дерев, освітлення вулиць та інші. Чимало звернень надійшло від громадян щодо вирішення питань житлової політики - це надання житла, надання дозволу на приватизацію та поновлення документів на квартирний облік – 54. Серед основних актуальних питань, які порушували громадяни, були питання земельних відносин – 310. Громадянами порушувались питання щодо врегулювання земельних конфліктів та про виділення земельних ділянок, оформлення оренди та інші.
Виконавчим комітетом постійно вживаються заходи для позитивного вирішення питань, з якими звертались громадяни пільгових категорій – особи з інвалідністю І-ІІ-ІІ груп – 97; члени багатодітних сімей – 12; одиноких матерів – 2; переміщені особи з тимчасово окупованої території – 5; внутрішньо переміщені особи – 2; учасники війни – 4; діти війни - 30; інваліди війни – 4; учасники бойових дій – 108; ветерани праці – 29; дитина з інвалідністю – 5; особа, що потерпіла від Чорнобильської катастрофи – 7; учасник ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС -15 та інші категорії – 7.
За результатами розгляду звернень громадян за даний період вирішено позитивно -796; дано роз'яснення – 341; звернень, що пересилаються за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» – 6; відмова заявника від розгляду – 8.
Питання організації роботи із зверненнями громадян і надалі перебуватиме на постійному контролі у виконавчому комітеті міської ради та проводитимуться заходи щодо всебічного та об'єктивного розгляду звернень громадян у визначені чинним законодавством терміни, не допускаючи надання неоднозначних та необґрунтованих або неповних відповідей заявникам та безпідставної передачі звернень громадян на розгляд до інших органів, або посадовим особам, чиї дії чи рішення оскаржуються, проводиться моніторинг питань, що порушуються у зверненнях громадян, особлива увага приділяється повторним та колективним зверненням, виявляються причини, що їх породжують.
Вживаються заходи щодо кваліфікаційного і об'єктивного розгляду звернень громадян з метою вирішення порушених питань та недопущення подання повторних звернень. Приймаються заходи по недопущенню фактів порушень термінів розгляду, своєчасного надання відповідей на звернення про вирішення питань та надання роз'яснень.
Перший заступник
міського голови Володимир ГОРБАЛІНСЬКИЙ
Олена Шуляк
5-44-54