(04568) 5-36-05
09000skvira@gmail.com
Написати нам
Україна, Київська область, місто Сквира вул.Богачевського, 28
Карта проїзду

Від 16.08.2017 № 553 /50

 
Дата публікації 22.8.2017 14:58:33
 

Від 16.08.2017 №553/50

 

Про затвердження інформаційних і технологічних карток адміністративних послуг з будівництва об’єктів,

що за класом наслідків (відповідальності) належать до обєктів з незначними наслідками (СС1)

Керуючись ст.30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до законів України «Про адміністративні послуги», «Про архітектурну діяльність», постанови Кабінету Міністрів України від 30.01.2013 року «Про затвердження вимог підготовки технологічної картки адміністративної послуги », виконавчий комітет Сквирської міської ради

 

В И Р І Ш И В:

  1. Затвердити такі, що додаються інформаційні картки адміністративних послуг з:

1.1.  з реєстрації декларації про готовність об’єкта до експлуатації (додаток 1);

1.2   із внесення змін до декларації про готовність об’єкта до експлуатації (додаток 2).

2. Затвердити такі, що додаються, технологічні картки адміністративних послуг з:

2.1.  з реєстрації декларації про готовність об’єкта до експлуатації (додаток 1);

2.2. із внесення змін до декларації про готовність об’єкта до експлуатації (додаток 2);

3. Розмістити інформаційні та технологічні картки на сайті міської ради та на стенді.

4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на начальника відділу ДАБК міської ради Слободенюк Л.А. та заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів Палієнка С.І.

Голова виконкому                                                        В. А. Скочко

 

Додаток №1 (п.1.1)

до рішення виконавчого

комітету Сквирської міської ради

№553/50 від 16.08.2017

Інформаційна картка адміністративної послуги
з реєстрації декларації про готовність об`єкта до експлуатації


(щодо об’єктів , що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними (СС1) наслідками, та об’єктів будівництва яких здійснювалося на підставі будівельного паспорта розташованих у м. Сквира)

 

Відділ державного архітектурно – будівельного контролю Сквирської міської ради

 

Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги

1.

Місцезнаходження суб’єкта
надання адміністративної
послуги

Відділ державного архітектурно – будівельного контролю Сквирської міської ради, м. Сквира  вул. Липовецька, 93 

2.

Інформація щодо режиму
роботи суб’єкта надання
адміністративної послуги

Понеділок – п’ятниця з 8 -30 до 17-00, Прийомні дні понеділок, середа з 8 -30 до 17-00

перерва з 13 -00 до 13-30

 

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт
суб’єкта надання
адміністративної послуги

Тел.: 5-30-55

Ел.адреса skviradabk@ukr.net

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

 стаття 39 Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності» 

5.

Акти Кабінету Міністрів
України

Пункт 3 Порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 № 461 «Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів» (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 07.06. 2017 р. № 409 «Про внесення змін до порядків, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011р. №4)

Умови отримання адміністративної послуги

6.

Підстава для одержання
адміністративної послуги

Прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1), та об’єктів, будівництво яких здійснювалося на підставі будівельного паспорта

7.

Вичерпний перелік документів,
необхідних для отримання
адміністративної послуги, а
також вимоги до них

Один примірники декларації:

 щодо об’єктів, будівництво яких здійснено на підставі будівельного паспорта за формою встановленого зразка;

щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1), за формою встановленого зразка;

щодо самочинно збудованого об’єкта, на яке визнано право власності за рішенням суду, за формою встановленого зразка

 

8.

Порядок та спосіб подання
документів, необхідних для
отримання адміністративної
послуги

Через центр надання адміністративних послуг.

Заповнюється і подається особисто замовником (його уповноваженою особою), або надсилається рекомендованим листом з описом вкладення чи через електронну систему здійснення декларативних та дозвільних процедур у будівництві

9.

Платність (безоплатність)
надання адміністративної
послуги

Безоплатно

У разі платності:

9.1

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

 

9.2

Розмір та порядок внесення
плати (адміністративного збору)
за платну адміністративну
послугу

 

9.3

Розрахунковий рахунок для
внесення плати

 

10.

Строк надання адміністративної
послуги

Десять робочих днів з дня надходження декларації

11.

Перелік підстав для відмови в
наданні адміністративної
послуги

Подання чи оформлення декларації про готовність об’єкта до експлуатації з порушенням установлених вимог

12.

Результат надання
адміністративної послуги

Реєстрація декларації про готовність об’єкта до експлуатації  та внесення даних до єдиного реєстру документів, що дають право на виконання підготовчих робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, відомостей про повернення на доопрацювання, відмову у видачі, скасування та анулювання зазначених документів

13.

Способи отримання відповіді
(результату)

Інформація щодо зареєстрованої декларації про готовність об’єкта до експлуатації розміщується на офіційному сайті Держбудінспекції у розділі «Реєстр дозвільних документів» в єдиному реєстрі документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, відомостей про повернення на доопрацювання, відмову у видачі, скасування та анулювання зазначених документів

14.

Примітка

 

Додаток №2 (п.1.2)

до рішення виконавчого

комітету Сквирської міської ради

№553/50 від 16.08.2017

Інформаційна картка адміністративної послуги
із внесення змін до декларації про готовність об`єкта до експлуатації


(щодо об’єктів , що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними (СС1) наслідками, та об’єктів будівництва яких здійснювалося на підставі будівельного паспорта розташованих у м. Сквира, с. Кононівка)

 

Відділ державного архітектурно – будівельного контролю Сквирської міської ради

Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги

1.

Місцезнаходження суб’єкта
надання адміністративної
послуги

Відділ державного архітектурно – будівельного контролю Сквирської міської ради м. Сквира  вул. Липовецька, 93 

2.

Інформація щодо режиму
роботи суб’єкта надання
адміністративної послуги

Понеділок – п’ятниця з 8 -30 до 17-00, Прийомні дні понеділок, середа з 8 -30 до 17-00

перерва з 13 -00 до 13-30

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт
суб’єкта надання
адміністративної послуги

Тел.: 5-30-55

Ел.адреса skviradabk@ukr.net

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

 стаття 39 Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності» 

5.

Акти Кабінету Міністрів
України

Пункт 22 Порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 № 461 «Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів» (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 07.06. 2017 р. № 409 «Про внесення змін до порядків, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011р. №461)

Умови отримання адміністративної послуги

6.

Підстава для одержання
адміністративної послуги

Виявлення замовником технічної помилки (описки, друкарської, граматичної, арифметичної помилки) у поданому повідомленні про початок виконання підготовчих робіт або отримання відомостей про виявлення недостовірних даних

7.

Вичерпний перелік документів,
необхідних для отримання
адміністративної послуги, а
також вимоги до них

  1. Заява згідно статті 39 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та пункту 22 Порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 №461 «Питання прийняття в експлуатацію закінченим будівництвом об’єктів( в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 07.06.2017№409»Про внесення змін до порядків, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 №461») за формою встановленого зразка.
  2. Декларація, в якій враховані зміни згідно статті 39 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та пункту 22 Порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 №461 «Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів» (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 07.06.2017 №409 «Про внесення змін до порядків, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13.04.2011р.№4612) за формою встановленого зразка

8.

Порядок та спосіб подання
документів, необхідних для
отримання адміністративної
послуги

Через центр надання адміністративних послуг.

Заповнюється і подається особисто замовником (його уповноваженою особою), або надсилається рекомендованим листом з описом вкладення чи через електронну систему здійснення декларативних та дозвільних процедур у будівництві

9.

Платність (безоплатність)
надання адміністративної
послуги

Безоплатно

У разі платності:

9.1

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

 

9.2

Розмір та порядок внесення
плати (адміністративного збору)
за платну адміністративну
послугу

 

9.3

Розрахунковий рахунок для
внесення плати

 

10.

Строк надання адміністративної
послуги

Десять робочих днів з дня надходження декларації

11.

Перелік підстав для відмови в
наданні адміністративної
послуги

Подання чи оформлення декларації про готовність об’єкта до експлуатації з порушенням установлених вимог

12.

Результат надання
адміністративної послуги

Реєстрація декларації про готовність об’єкта до експлуатації, в якій враховано зміни;

Внесення достовірних даних до єдиного реєстру документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, відомостей про повернення на доопрацювання, відмову у видачі, скасування та анулювання зазначених документів.

13.

Способи отримання відповіді
(результату)

Інформація щодо зареєстрованої декларації про готовність об’єкта до експлуатації розміщується на офіційному сайті Держбудінспекції у розділі «Реєстр дозвільних документів» в єдиному реєстрі документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, відомостей про повернення на доопрацювання, відмову у видачі, скасування та анулювання зазначених документів

14.

Примітка

 

       

Додаток №1 (п.2.1.)

до рішення виконавчого

комітету Сквирської міської ради

№553/50 від 16.08.2017

 

Технологічна картка адміністративної послуги

з реєстрації декларації про готовність об`єкта до експлуатації

(щодо об'єктів, що за класом наслідків (відповідності) належать до об’єктів з незначними (СС1) наслідками, та об’єктів, будівництво яких здійснювалося на підставі будівельного паспорта розташованих в межах міста Сквира та с. Кононівка)

Відділ державного архітектурно-будівельного контролю Сквирської міської ради

 

 

Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги

Відповідальна посадова особа

Структурні підрозділи, відповідальні за етапи (дію, рішення)

Строки виконання етапів (дії, рішення)

1.

Реєстрація документів, отриманих через центр надання адміністративних послуг

Спеціалісти відділу Держархбудконтролю

Сквирської міської ради

Відділ державного архітектурно-будівельного контролю Сквирської міської ради

Один робочий день

2.

Розгляд декларації

Начальник відділу, спеціалісти відділу Держархбудконтролю

Сквирської міської ради

Відділ державного архітектурно-будівельного контролю Сквирської міської ради

Сім робочих днів

3.

Реєстрація декларації

Начальник відділу, спеціалісти відділу Держархбудконтролю

Сквирської міської ради

Відділ державного архітектурно-будівельного контролю Сквирської міської ради

Два робочих дні

 

Загальна кількість днів надання адміністративної послуги

10 робочих днів

 

Загальна кількість днів передбачена законодавством

10 робочих днів

 

 

Додаток №2 (п.2.2.)

до рішення виконавчого

комітету Сквирської міської ради

№553/50 від 16.08.2017

 

Технологічна картка адміністративної послуги

із внесення змін до декларації про готовність об`єкта до експлуатації

(щодо об'єктів, що за класом наслідків (відповідності) належать до об’єктів з незначними (СС1) наслідками, та об’єктів, будівництво яких здійснювалося на підставі будівельного паспорта розташованих в межах міста Сквира та с. Кононівка)

Відділ державного архітектурно-будівельного контролю Сквирської міської ради

 

Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги

Відповідальна посадова особа

Структурні підрозділи, відповідальні за етапи (дію, рішення)

Строки виконання етапів (дії, рішення)

1.

Реєстрація документів, отриманих через центр надання адміністративних послуг

Спеціалісти відділу Держархбудконтролю

Сквирської міської ради

Відділ ДАБК Сквирської міської ради

Один робочий день з дня надходження документів

2.

Розгляд декларації

Начальник відділу, спеціалісти відділу Держархбудконтролю

Сквирської міської ради

Відділ ДАБК Сквирської міської ради

Сім робочих дня

3.

Виключення з єдиного реєстру документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, відомостей про повернення на доопрацювання, відмову у видачі, скасування та анулювання зазначених документів (далі – єдиний реєстр) відомостей щодо внесення даних, зазначених у декларації відомостей щодо внесення даних, зазначених у декларації.  

Начальник відділу, спеціалісти відділу Держархбудконтролю

Сквирської міської ради

Відділ ДАБК Сквирської міської ради

Один робочий день

4.

Реєстрація декларації

Начальник відділу, спеціалісти відділу Держархбудконтролю

Сквирської міської ради

Відділ ДАБК Сквирської міської ради

Один робочих дня

 

Загальна кількість днів надання адміністративної послуги

10 робочих днів

 

Загальна кількість днів передбачена законодавством

10 робочих днів

 

 

 
 
 
 
 
Швидке замовлення:
+380



Вхід на сайт:

Запам'ятати мене
Відновлення паролю:
Інструкції по відновленню паролю
буде відправлена на пошту вказану
при реєстрації на сайті.
Реєстрація: