(04568) 5-36-05
09000skvira@gmail.com
Написати нам
Україна, Київська область, місто Сквира вул.Богачевського, 28
Карта проїзду

Від .06.2019№ 113 Про погодження фінансування видатків за Програмою відзначення державних та професійних свят, ювілейних дат, заохочення за заслуги перед містом Сквира, здійснення представницьких та інших заходів на 2019 рік

 
Дата публікації 20.6.2019 12:24:20
 

Від      .06.2019№   113

 

Про погодження фінансування видатків за Програмою

відзначення державних та професійних свят, ювілейних дат,

заохочення за заслуги перед містом Сквира, здійснення

представницьких та інших заходів на 2019 рік

 

Керуючись ст.28 Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», розглянувши клопотання Голови комісії з припинення Сквирського об’єднаного управління Пенсійного фонду України (вх.№610 від 18.06.2019р.), про відзначення з нагоди Дня Державної служби, враховуючи рішення сесії Сквирської міської ради №848-36-VII від 19 грудня 2018 року «Про бюджет міста Сквира на 2019 рік»,№760-34–VІІ від 06.11.2018року «Про затвердження Програми відзначення Державних та професійних свят, ювілейних дат, заохочення за заслуги перед містом Сквира, здійснення представницьких та інших заходів на 2019 рік»,пропозиції членів виконавчого комітету, виконавчий комітет Сквирської міської ради

 

В И Р І Ш И В:

 

  1. Відзначити грамотою міського голови та виплатити матеріальну допомогу в розмірі 200 (двісті) гривень спеціаліста фінансово-економічного відділу Сквирського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Мельніченко Тетяну Михайлівну (іден.код хххххххххх) з нагоди Дня Державної служби, 23 червня 2019 року.
  2. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника Сквирського міського голови з економічних питань Сергієнко Л.В.

 

Голова виконкому                                                              В.А.Скочко

 
 
 
 
 
Швидке замовлення:
+380



Вхід на сайт:

Запам'ятати мене
Відновлення паролю:
Інструкції по відновленню паролю
буде відправлена на пошту вказану
при реєстрації на сайті.
Реєстрація: