СКВИРСЬКА МІСЬКА РАДА
Р І Ш Е Н Н Я
від 27 жовтня 2021 року м. Сквира №05 -14-VIII
Про внесення змін до Статуту, штатного розпису та графіку
роботи Комунального закладу Сквирської міської ради
«Сквирський інклюзивно-ресурсний центр»
Відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про освіту», Постанови Кабінету Міністрів України № 545 від 12.07.2017 року «Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр», зі змінами від 21 липня 2021 року №765 та відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 30 серпня 2002 року №1298 «Про оплату праці працівників установ , закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери», з метою приведення у відповідність до норм чинного законодавства установчих документів Комунального закладу Сквирської міської ради «Сквирський інклюзивно-ресурсний центр», упорядкування посад та оплати праці фахівців інклюзивно-ресурсного центру, враховуючи зміни у тижневому навантаженні фахівців інклюзивно-ресурсного центру, Сквирська міська рада VІІІ скликання
В И Р І Ш И Л А:
1.Внести зміни до статуту Комунального закладу Сквирської міської ради «Сквирський інклюзивно-ресурсний центр», виклавши його у новій редакції (додаток 1).
2.Внести зміни до штатного розпису Сквирського ІРЦ, в т.ч. замінити позицію: вчитель-логопед, вчитель-дефектолог, учитель-реабілітолог на позицію «фахівець (консультант») інклюзивно-ресурсного центру (додаток 2)
3. Затвердити графік роботи Комунального закладу Сквирської міської ради «Сквирський інклюзивно-ресурсний центр» враховуючи зміни у тижневому навантаженні, а також, графік роботи директора Сквирського ІРЦ (додаток 3).
4.Доручити директору Комунального закладу Сквирської міської ради «Сквирський інклюзивно-ресурсний центр» Анні Марковій забезпечити в установленому порядку державну реєстрацію нової редакції статуту.
5. Визнати таким, що втратило чинність рішення міської ради від 14.07.2021 року №11-9-VIII «Про затвердження Статуту Комунального закладу Сквирської міської ради «Сквирський інклюзивно-ресурсний центр» в новій редакції».
6. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію Сквирської міської ради з питань соціального захисту, освіти, охорони здоров'я, культури та релігії.
Міський голова Валентина ЛЕВІЦЬКА
ПОГОДЖЕНО:
Секретар міської ради Т. Власюк
Заступник міського голови Л. Сергієнко
Керуюча справами виконавчого комітету Н. Згардівська
Начальник відділу з питань
юридичного забезпечення ради та діловодства І. Кваша
Виконавці
Директор Комунального закладу
Сквирської міської ради
«Сквирський інклюзивно-ресурсний центр» А. Маркова
Рекомендовано до винесення на
розгляд та затвердження сесією
Голова постійної комісії з питань
соціального захисту, освіти,
охорони здоров’я, культури та релігії К. Бондарчук
Голова постійної комісії з питань
комунального майна, житлово-комунального
господарства, благоустрою та охорони
навколишнього середовища М. Сиворакша
Додаток 1
до рішення сесії Сквирської міської ради
від 27.10.2021 р. № 05-14-VIII
ПОГОДЖЕНО
Директор департаменту освіти і науки Київської обласної Державної адміністрації
______________ Ж. ОСИПЕНКО
«____» ________________ 2021 р.
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішенням Сквирської міської ради від «__» ________ 2021 року № ___
Голова Сквирської міської ради
______________ В. ЛЕВІЦЬКА |
СТАТУТ
КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
СКВИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
«СКВИРСЬКИЙ ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР»
(нова редакція)
м. Сквира 2021
І. Загальна частина
1. Цей Статут визначає порядок утворення та припинення, основні засади діяльності, а також правовий статус інклюзивно-ресурсного центру та розроблений на підставі Положення про інклюзивно-ресурсний центр, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 липня 2017 р. № 545, із змінами від 21 липня 2021 року №765.
1.1. Повна назва Центру – Комунальний заклад Сквирської міської ради «Сквирський інклюзивно-ресурсний центр» (далі - Центр).
Скорочена назва Центру–Сквирський ІРЦ.
1.2. Місцезнаходження та адреса Центру – вул. Соборна, 32, м. Сквира, Білоцерківський район, Київська область, Україна, поштовий індекс 09001.
1.3 Центр є установою, що утворюється з метою забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами на здобуття дошкільної та загальної середньої освіти, в тому числі у закладах професійної (професійно-технічної), фахової передвищої освіти та інших закладах освіти, які забезпечують здобуття освіти, шляхом проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку особи (далі - комплексна оцінка) та забезпечення їх системного кваліфікованого супроводу.
МОН є головним органом у системі центральних органів виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізацію державної політики щодо діяльності Центру. Методичну та аналітичну підтримку діяльності Центру забезпечує ресурсний центр з підтримки інклюзивної освіти та /або визначена МОН установа, що належить до сфери його управління.
2. У своїй діяльності Центр керується Конституцією України, Конвенцією про права осіб з інвалідністю, Законами України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про професійну (професійно-технічну) освіту», «Про фахову передвищу освіту», «Про вищу освіту», іншими актами законодавства та цим Статутом.
Центр провадить діяльність з урахуванням таких принципів, як повага та сприйняття індивідуальних особливостей дітей, дотримання найкращих інтересів дитини, недопущення дискримінації та порушення прав дитини, конфіденційність, доступність освітніх послуг з раннього віку, міжвідомча співпраця.
3. Засновником Центру є Сквирська міська рада (далі – Засновник). Центр є комунальною власністю Сквирської територіальної громади. Центр є юридичною особою, що утворюється як бюджетна установа. Центр має рахунки в органах Казначейства. Центр має самостійний баланс, бланк із своїм найменуванням.
Інклюзивно-ресурсний центр може мати у своїй структурі філію (філії). Інклюзивно-ресурсний центр може організовувати свою діяльність з використанням мобільного інклюзивно-ресурсного центру.
Центр може надавати платні послуги відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 27.08.2010 р № 796 «Про затвердження переліку платних послуг, які можуть надати заклади освіти, іншими установами та закладами системи освіти, що належать до державної і комунальної форми власності»
Послуги, передбачені за визначеним переліком, надаються на безоплатній основі особам з інвалідністю, особам з числа дітей-сиріт, позбавлених батьківського піклування.
Засновник розробляє та затверджує установчі документи центру відповідно до вимог законодавства та Положення про інклюзивно-ресурсний центр, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 12 липня 2017 р. № 545 зі змінами.
4. Центр утворюється з розрахунку до 7 тис. дітей, які проживають на території Сквирської територіальної громади.
Центр додатково залучає відповідних фахівців з урахуванням виявлених дітей відповідної нозології, які потребують психолого-педагогічного супроводу та надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг.
5. У своїй діяльності Центр підпорядковується Засновнику. Органи управління освітою Київської міської держадміністрації (далі-органи управління освітою) здійснюють координацію діяльності Центру, контроль за дотриманням ним актів законодавства та цього Статуту.
6. Центр має приміщення, пристосовані для осіб з особливими освітніми потребами відповідно до вимог законодавства, у тому числі державних санітарних норм і правил та державних будівельних норм.
Загальна площа Центру становить не менше 50 кв. метрів. Приміщення облаштовуються кімнатою для прийому громадян, ресурсною кімнатою та кабінетами фахівців(консультантів) відповідно до штатного розпису, затвердженого засновником, а також залом для занять з лікувальної фізкультури.
7. Центр надає послуги особам з особливими освітніми потребами, які проживають (навчаються) у Сквирській територіальній громаді, за умови подання відповідних документів.
У разі обслуговування осіб з особливими освітніми потребами з інших адміністративно-територіальних одиниць або територіальних громад Центр не пізніше 15 числа наступного місяця з дня їх звернення інформує про них Засновника та орган управління освітою.
8. Основними завданнями Центру є:
1) проведення комплексної оцінки, у тому числі повторної, та здійснення системного кваліфікованого супроводу осіб у разі встановлення у них особливих освітніх потреб;
2) надання рекомендацій закладам освіти щодо розроблення індивідуальної програми розвитку особи;
3) консультування батьків, інших законних представників особи з особливими освітніми потребами щодо особливостей її розвитку;
4) забезпечення участі педагогічних працівників Центру:
- діяльності команди психолого-педагогічного супроводу особи з особливими освітніми потребами;
- семінарах, тренінгах, майстер-класах для підвищення кваліфікації педагогічних працівників, обміну досвідом тощо;
5) залучення (за необхідності) педагогічних працівників Центру під час засідань психолого-педагогічного консиліуму у спеціальних закладах загальної середньої освіти;
6) надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових та інших послуг особам з особливими освітніми потребами:
- дітям раннього дошкільного віку, які не відвідують заклади дошкільної освіти;
- дітям, які здобувають освіту у формі педагогічного патронажу;
7) визначення потреби в асистенті учня та/або супроводі дитини з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі (групі);
8) визначення рівня підтримки особи з особливими освітніми потребами в закладі освіти;
9) надання консультативної, психологічної допомоги, батькам, іншим законним представникам осіб з особливими освітніми потребами у формуванні позитивної мотивації щодо розвитку таких дітей та підвищення обізнаності щодо організації їх навчання і виховання;
10) інформування громади щодо діяльності Центру та взаємодія з місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, закладами освіти, закладами охорони здоров’я, закладами (установами) соціального захисту населення, службами у справах дітей, громадськими організаціями тощо;
11) ведення обліку осіб, які звернулися до Центру, шляхом формування їх електронного переліку в АС «ІРЦ»;
12) підготовка звітної та аналітичної інформації про результати діяльності інклюзивно-ресурсного центру.
9. З метою якісного виконання покладених завдань Центр зобов’язаний:
у разі виявлення складних життєвих обставин та/або ризику для життя і здоров’я дитини невідкладно інформувати службу у справах дітей за місцем проживання дитини, територіальний підрозділ Національної поліції;
вносити Засновнику, відповідному структурному підрозділу з питань діяльності інклюзивно-ресурсних центрів органів управління освітою та центру підтримки інклюзивної освіти пропозиції щодо удосконалення діяльності інклюзивно-ресурсного центру;
залучати у разі потреби додаткових фахівців, у тому числі медичних працівників, працівників соціальних служб, фахівців інших інклюзивно-ресурсних центрів, працівників закладів дошкільної освіти (ясел-садків) компенсуючого типу, спеціальних закладів загальної середньої освіти та навчально-реабілітаційних центрів.
ІІІ. Організація проведення комплексної оцінки
10.Проведення комплексної оцінки, у тому числі повторної, здійснюється за письмовим ( або он-лайн, використовуючи АС «ІРЦ») зверненням (заявою) до Центру батьків(одного з батьків) або інших законних представників особи з особливими освітніми потребами, яка досягла 14 років (за погодженням із батьками, іншими законними представниками), органів опіки та піклування (для дітей-сиріт, дітей позбавлених батьківського піклування (у разі не призначення законного представника у відповідному до законодавства порядку), повнолітньої особи (далі - заявники).
Всі письмові звернення (заяви) до Центру щодо проведення комплексної оцінки невідкладно фіксуються в АС «ІРЦ». У разі звернення до Центру щодо проведення комплексної оцінки однієї і тієї самої особи, воно фіксується як повторне.
Перед проведенням комплексної оцінки Директор Центру або уповноважений ним працівник проводить первинний прийом заявників, визначають час, місце та дату проведення комплексної оцінки та встановлюють наявність таких документів:
- документи, що посвідчують особу заявників;
- свідоцтво про народження дитини;
- інших документів, що посвідчують особу, якій проводитиметься комплексна оцінка.
У разі проведення комплексної оцінки особи з інвалідністю до звернення (заяви) до інклюзивно-ресурсного центру щодо проведення комплексної оцінки додається її індивідуальна програма реабілітації.
11. Центр проводить комплексну оцінку не пізніше ніж протягом місяця з моменту подання заяви (звернення).
12. У разі коли особі з особливими освітніми потребами вже надавались психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги, до Центру подаються:
- попередні рекомендації щодо проведення комплексної оцінки;
- висновок відповідних фахівців щодо результатів надання психолого-педагогічної та корекційно-розвиткових послуг із зазначенням динаміки розвитку особи згідно з індивідуальною програмою розвитку.
13. Центр може проводити комплексну оцінку, у тому числі повторну, за місцем навчання та/або проживання (перебування) особи. Графік проведення комплексної оцінки обов’язково погоджується з керівником відповідного закладу освіти, закладу охорони здоров’я та батьками (одним з батьків) або законними представниками особи за два тижні до початку її проведення.
Для осіб, які мають освітні труднощі тяжкого та найтяжчого ступеня прояву; відповідно до індивідуальної програми реабілітації особи з інвалідністю потребують індивідуального догляду та супроводу; перебувають на довготривалому лікуванні та/або реабілітації в закладах охорони здоров’я комплексна оцінка проводиться за місцем проживання( перебування).
Для здобувачів освіти комплексна оцінка проводиться з обов’язковим спостереженням та додатковим збором інформації фахівцями Центру про особливості навчання особи в закладі освіти, консультацій з педагогічними працівниками закладу освіти щодо розроблення її індивідуальної освітньої траєкторії, індивідуальної програми розвитку, необхідності адаптації/модифікації освітньої програми (навчальних предметів), особливостей організації освітнього середовища, рекомендацій з надання психолого-педагогічних, корекційно-розвивальних послуг тощо. Для цього фахівці Центру за заявою заявника виїзджають на місце навчання особи з особливими освітніми потребами.
У разі необхідності додаткової медичної діагностики від інших вузькопрофільних спеціалістів за погодженням із заявником строк проведення комплексної оцінки може бути продовжено, але не більше як до 30 календарних днів з моменту подання ними письмової заяви
14. Під час проведення комплексної оцінки фахівці Центру повинні створити атмосферу довіри та доброзичливості, враховувати фізичний та емоційний стан особи, індивідуальні особливості її розвитку, вік, місце проживання, мову спілкування тощо.
15. Участь батьків (одного з батьків) або законних представників особи у проведенні комплексної оцінки є обов’язковою.
16. Комплексна оцінка проводиться фахівцями Центру індивідуально за такими напрямами:
- оцінка фізичного розвитку особи;
- оцінка мовленнєвого розвитку особи;
- оцінка когнітивної сфери особи;
- оцінка емоційно-вольової сфери особи;
- оцінка навчальної діяльності особи.
17. Метою проведення оцінки фізичного розвитку дитини є визначення рівня її загального розвитку, відповідності віковим нормам, розвитку дрібної моторики, способу пересування тощо. За результатами оцінки вчитель–реабілітолог заповнює карту спостереження особи.
За потреби під час комплексної оцінки може використовуватися інформація про стан здоров’я особи та результати медичної діагностики вузькопрофільних спеціалістів, яку надають заявники (за бажанням).
18. Оцінка мовленнєвого розвитку особи проводиться з метою визначення рівня розвитку та використання вербальної/невербальної мови, наявності мовленнєвого порушення та його структури. Результати оцінки вчитель-логопед зазначає у висновку про комплексну оцінку.
19. Оцінка когнітивної сфери особи проводиться з метою визначення рівня сформованості таких пізнавальних процесів, як сприйняття, пам’ять, мислення, уява, увага. Результати оцінки практичний психолог зазначає у висновку про комплексну оцінку.
20. Оцінка емоційно-вольової сфери особи проводиться з метою виявлення її здатності до вольового зусилля, схильностей до проявів девіантної поведінки та її причин. Результати оцінки практичний психолог зазначає у висновку про комплексну оцінку.
21. Метою проведення оцінки освітньої діяльності особи є визначення рівня сформованості знань, вмінь, навичок відповідно до освітньої програми або основних критеріїв формування вмінь та навичок осіб дошкільного віку. Таку оцінку проводить вчитель-дефектолог та її результати зазначає у висновку про комплексну оцінку.
22. У разі потреби фахівці Центру можуть проводити комплексну оцінку за іншими напрямами, зокрема визначення рівня соціальної адаптації, взаємовідносин з однолітками, дорослими.
23. Результати комплексної оцінки оформлюються в електронному вигляді, зберігаються в Центрі та надаються батькам (одному з батьків) або законним представникам особи за письмовим зверненням.
Інформація про результати комплексної оцінки є конфіденційною. Обробка та захист персональних даних осіб в Центрі здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних».
24. Узагальнення результатів комплексної оцінки здійснюється на засіданні фахівців Центру, які її проводили, в якому мають право брати участь батьки (один з батьків) або законні представники особи з особливими освітніми потребами.
За результатами комплексної оцінки:
визначаються наявність чи відсутність у особи особливих освітніх потреб та у разі їх наявності зазначається категорія (категорії) (тип (типи) її особливих освітніх потреб (труднощів);
визначаються напрями, рівень та обсяг підтримки особи з особливими освітніми потребами в освітньому процесі, у тому числі обсяг психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг, які надаються особам з особливими освітніми потребами в закладах освіти (для особи з інвалідністю - з урахуванням індивідуальної програми реабілітації);
надаються рекомендації щодо складення, виконання, коригування індивідуальної програми розвитку в частині надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг, змісту, форм та методів навчання відповідно до потенційних можливостей особи, створення належних умов для навчання залежно від порушення розвитку осіб з особливими освітніми потребами (доступність приміщень, особливості облаштування робочого місця, використання технічних засобів тощо).
25. За результатами засідання складається висновок про комплексну оцінку.
26. Фахівці Центру зобов’язані ознайомити батьків (одного з батьків) або законних представників особи з особливими освітніми потребами з висновком про комплексну оцінку, умовами навчання та надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг у закладах освіти (у разі здобуття особою дошкільної чи загальної середньої освіти).
27. Комплексна оцінка з підготовкою відповідного висновку проводиться протягом 10 робочих днів.
28. Висновок про комплексну оцінку надається батькам (одному з батьків) або законним представникам особи з особливими освітніми потребами, за заявою яких (якого) її проведено, у двох примірниках, один з яких подається батьками (законними представниками) особи до закладу освіти.
29. Висновок про комплексну оцінку зберігається в АС “ІРЦ”.
30. У разі встановлення фахівцями Центру наявності у особи особливих освітніх потреб висновок про комплексну оцінку є підставою для складення для неї індивідуальної програми розвитку та надання їй психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг.
31. Комплексна оцінка може проводитися перед зарахуванням особи з особливими освітніми потребами до закладу дошкільної або загальної середньої освіти. З метою створення у такому закладі умов для навчання особи її батьки (один з батьків) або законні представники звертаються до Центру за шість місяців до початку навчального року.
Перед проведенням комплексної оцінки батьки (один з батьків) або законні представники особи можуть звернутися до закладу освіти, який вони обрали, для зарахування особи.
32. Повторна комплексна оцінка фахівцями Центру проводиться у разі:
- переходу особи з особливими освітніми потребами з дошкільного закладу освіти в заклад загальної середньої освіти; переведення особи із спеціального закладу дошкільної освіти, спеціального закладу загальної середньої освіти, закладу загальної середньої освіти до інклюзивної (спеціальної) групи закладу дошкільної освіти або інклюзивного (спеціального) класу закладу загальної середньої освіти;
- надання рекомендації команди психолого-педагогічного супроводу особи з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої та дошкільної освіти, психолого-педагогічного консиліуму спеціального закладу загальної середньої освіти щодо наявності успіхів або труднощів у засвоєнні особою освітньої програми;
- визначення потреби у продовженні тривалості здобуття освіти особами з особливими освітніми потребами, що здобувають загальну середню освіту.
33. У разі коли батьки (один з батьків) або законні представники особи з особливими освітніми потребами не погоджуються з висновком про комплексну оцінку, вони можуть звернутися до відповідного структурного підрозділу з питань діяльності інклюзивно-ресурсних центрів органів управління освітою для проведення повторної комплексної оцінки.
Протягом 10 робочих днів з дати звернення батьків (одного з батьків) або законних представників відповідний структурний підрозділ з питань діяльності інклюзивно-ресурсних центрів органів управління освітою зобов’язаний організувати проведення повторної комплексної оцінки особи з особливими освітніми потребами за місцем її проживання (перебування)/навчання чи в іншому місці за попереднім погодженням з батьками (одним з батьків) або законними представниками.
34. Повторна комплексна оцінка може проводитися за всіма або окремими напрямами залежно від освітніх потреб особи з особливими освітніми потребами та наявної інформації про її розвиток.
35. За результатами повторної комплексної оцінки складається висновок про повторну психолого-педагогічну оцінку розвитку особи, який зберігається в АС “ІРЦ”, що є основою для розроблення індивідуальної програми розвитку особи з особливими освітніми потребами, надання їй психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг, у разі потреби продовження тривалості здобуття освіти особами з особливими освітніми потребами, що здобувають загальну середню освіту.
Висновок про комплексну оцінку повинен містити категорію (категорії) (тип (типи) її особливих освітніх потреб (труднощів).
ІV. Організація системного кваліфікованого супроводу, надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг особам з особливими освітніми потребами
36. Організацію системного кваліфікованого супроводу, надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг здійснюють фахівці Центру, які:
надають допомогу в організації освітнього процесу для осіб з особливими освітніми потребами, передбаченій її індивідуальною програмою розвитку;
беруть участь у команді психолого-педагогічного супроводу особи в закладі освіти, участь у розробленні її індивідуальної програми розвитку;
надають у разі потреби іншу методичну допомогу педагогічним працівникам закладу освіти та/або допомагають у залученні додаткових спеціалістів, які можуть надати практичну консультативну допомогу у складних випадках, тощо;
консультують батьків (інших законних представників особи) щодо роботи з особою з особливими освітніми потребами вдома;
виконують інші обов’язки відповідно до завдань Центру та посадових обов’язків.
37. Системний кваліфікований супровід, надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг спрямовані на:
запобігання виникненню освітніх труднощів, їх мінімізацію в осіб з особливими освітніми потребами під час освітнього процесу;
соціалізацію осіб з особливими освітніми потребами, розвиток їх самостійності та відповідних компетенцій;
сприяння розвитку потенціалу в осіб з особливими освітніми потребами з подальшим визначенням їх професійної орієнтації;
формування компенсаційних способів діяльності як важливої умови підготовки дітей з особливими освітніми потребами до навчання в закладах дошкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) освіти та інших закладах освіти, які забезпечують здобуття загальної середньої освіти;
забезпечення розвитку навичок саморегуляції та саморозвитку дітей з урахуванням наявних знань, умінь і навичок комунікативної діяльності, становлення особистості.
38. Тривалість робочого тижня педагогічних працівників Центру становить 36 годин на тиждень та включає час, необхідний для виконання ними завдань інклюзивно-ресурсного центру, визначених цим Статутом, та посадових обов’язків, передбачених трудовим договором та/або посадовою інструкцією, зокрема:
проведення комплексної оцінки;
здійснення системного кваліфікованого супроводу;
надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг;
провадження інших видів діяльності, що забезпечують виконання завдань інклюзивно-ресурсного центру, визначених цим Статутом.
V. Кадрове забезпечення Центру
39. Керівництво діяльністю Центру здійснює Директор, який призначається на посаду строком на шість років на конкурсній основі та звільняється з посади Засновником Центру або уповноваженим ним органом (посадовою особою).
Рішення про проведення конкурсу приймається Засновником Центру або уповноваженим ним органом (посадовою особою):
одночасно з прийняттям рішення про утворення нового інклюзивно-ресурсного центру;
не менш як за два місяці до завершення строкового трудового договору, укладеного з Директором Центру;
не пізніше ніж протягом десяти робочих днів з дня дострокового припинення договору, укладеного з Директором Центру, чи визнання попереднього конкурсу таким, що не відбувся.
Конкурс на посаду Директора Центру проводиться відповідно до положення про конкурс, затвердженого Засновником або уповноваженим ним органом (посадовою особою).
На посаду Директора Центру призначається особа, яка має вищу освіту не нижче освітнього ступеня магістра (спеціаліста) за спеціальністю “Спеціальна освіта” (“Корекційна освіта”, “Дефектологія”) або “Психологія” (“Практична психологія”) та стаж педагогічної та/або науково-педагогічної роботи не менш як п’ять років та яка пройшла конкурсний відбір і визнана переможцем конкурсу відповідно до порядку, затвердженого Засновником Центру.
1) планує та організовує роботу Центру, видає відповідно до компетенції накази, контролює їх виконання, затверджує посадові інструкції фахівців Центру;
2) призначає на посаду фахівців Центру, звільняє їх із займаної посади відповідно до законодавства, затверджує посадові інструкції фахівців Центру, заохочує фахівців Центру і накладає на них дисциплінарні стягнення;
3) створює належні умови для продуктивної праці фахівців Центру, підвищення їх фахового і кваліфікаційного рівня, впровадження сучасних методик проведення психолого-педагогічної оцінки, новітніх технологій надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг особам з особливими освітніми потребами;
4) розпоряджається за погодженням із Засновником в установленому порядку майном Центру та його коштами, формує кошторис, укладає цивільно-правові угоди, забезпечує ефективність використання фінансових та матеріальних ресурсів;
5) забезпечує охорону праці, дотримання законності у діяльності Центру;
6) представляє Центр у відносинах з державними органами, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями;
7) подає Засновнику річний звіт про діяльність Центру;
8) видає відповідно до компетенції накази, контролює їх виконання;
9) діє від імені Центру без довіреності;
10) залучає юридичних та фізичних осіб до виконання завдань Центру шляхом укладення з ними цивільно-трудових договорів відповідно до своєї компетенції;
11) може вносити Засновнику Центру пропозиції щодо підвищення ефективності діяльності Центру.
41. Діяльність Центру забезпечують педагогічні працівники- Директор, завідувач філії (за наявності філії), фахівці (консультанти) Центру (практичні психологи, вчителі-реабілітологи, вчителі-логопеди, інші вчителі-дефектологи).
У разі коли кількість дітей, які проживають на території Сквирської територіальної громади перевищує відповідно 7 та 12 тис., Центр додатково залучає необхідних фахівців. До штатного розпису Центру додаткові посади фахівців (консультантів) Центру вводяться за рішенням його Засновника із розрахунку 0,5 ставки на кожну додаткову тисячу дитячого населення, яке проживає на території Сквирської територіальної громади та яке Центр обслуговує.
Штатний розпис Центру передбачає посади інших працівників (адміністратор інклюзивно-ресурсного центру, головний бухгалтер, бухгалтер, медсестра, юрист, водій тощо), які забезпечують господарсько-обслуговуючу та іншу діяльність Центру.
Штатний розпис інклюзивно-ресурсного центру затверджує його Засновник відповідно до законодавства. До штатного розпису Центру додаткові посади вводяться за рахунок спеціального фонду.
42. На посади фахівців Центру призначаються особи, які є громадянами України, вільно володіють державною мовою, мають вищу педагогічну (психологічну) освіту ступеня магістра (спеціаліста) за спеціальностями “Спеціальна освіта” (“Корекційна освіта”, “Дефектологія”) або “Психологія (“Практична психологія”), стаж педагогічної та/або науково-педагогічної роботи не менш як два роки у порядку, встановленому трудовим законодавством.
43. Призначення на посади фахівців Центру здійснюється Директором Центру.
44. Обов’язки Директора та інших фахівців Центру визначаються відповідно до законодавства та посадових інструкцій, затверджених Директором Центру.
45. На фахівців Центру поширюються умови оплати праці, умови надання щорічних відпусток та інші пільги, встановлені законодавством для педагогічних працівників спеціальних закладів загальної середньої освіти.
46. У разі потреби Центр може залучати додаткових фахівців шляхом укладання цивільно-правових угод.
VІ. Управління діяльністю центру
1) утворює, реорганізовує та ліквідовує Центр, затверджує та змінює його склад, графік роботи, організовує та проводить конкурси на зайняття посади Директора та педагогічних працівників Центру;
2) призначає на посаду та звільняє з посади Директора Центру;
3) заслуховуює звіт про діяльність Центру;
4) залучає необхідних фахівців для надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг шляхом укладення цивільно-правових угод відповідно до запитів Центру;
5) забезпечує створення матеріально-технічних умов, необхідних для функціонування Центру та організації інклюзивного навчання;
6) проводить моніторинг виконання рекомендацій Центру підпорядкованими їй закладами освіти.
VІІ. Ведення ділової документації Центру
48. Для організації та обліку роботи фахівці Центру ведуть документацію в паперовому та електронному вигляді, зокрема:
- річний план роботи фахівців Центру;
- щотижневі графіки роботи Центру та фахівців Центру;
- звіти фахівців Центру про результати надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг особам з особливими освітніми потребами;
- журнал обліку висновків про комплексну оцінку;
- особові справи дітей, які пройшли комплексну оцінку.
VІІІ. Матеріально-технічна база та фінансово-господарська діяльність
49. Матеріально-технічна база Центру включає будівлі, споруди, приміщення, землю, комунікації, обладнання, транспортні засоби, інші матеріальні цінності, вартість яких відображена у балансі.
50. Майно, закріплене за Центром, належить йому на праві оперативного управління та не може бути вилученим, якщо інше не передбачено законодавством.
51. Фінансування інклюзивно-ресурсного центру здійснюється Засновником відповідно до законодавства.
52. Фінансово-господарська діяльність Центру провадиться відповідно до бюджетного законодавства, законодавства про освіту та інших нормативно-правових актів.
53. Джерелами фінансування Центру є кошти Засновника, благодійні пожертви юридичних та фізичних осіб, інші джерела, не заборонені законодавством, у тому числі кошти, одержані за надання додаткових освітніх та інших платних послуг, гранти, дарунки, інші надходження, одержані від юридичних та фізичних осіб.
Надходження, отримані Центром за надання платних послуг та за рахунок інших додаткових джерел фінансування, в установленому законодавством порядку використовуються для забезпечення діяльності Центру, передбаченої його установчими документами.
Центр самостійно розпоряджається надходженнями від надання платних послуг та інших додаткових джерел фінансування, передбачених його установчими документами.
54. Діяльність Центру припиняється в результаті його реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації. Рішення про реорганізацію або ліквідацію Центру приймається Засновником. Припинення діяльності Центру здійснюється комісією з припинення (комісією з реорганізації, ліквідаційною комісією), утвореною в установленому законодавством порядку.
55. Під час реорганізації Центру його права та обов’язки переходять до правонаступника, що визначається Засновником.
56. Центр, що є юридичною особою, вважається реорганізованим (ліквідованим) з дня внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відповідного запису в установленому порядку.
X. Повноваження трудового колективу
57. Трудовий колектив Центру складається з усіх працівників Центру, які беруть участь у його діяльності на основі трудового договору (контракту, угоди) або інших форм, що регулюють трудові відносини працівника із Центром.
58. Трудові та соціальні відносини трудового колективу з адміністрацією Центру регулюються колективним договором.
59.Право укладання колективного договору від імені Засновника надається Директору Центру, а від імені трудового колективу - уповноваженому ним органу.
Сторони колективного договору звітують на загальних зборах колективу не менш ніж один раз на рік.
60.Питання щодо поліпшення умов праці, життя і здоровя, гарантії обовязкового медичного страхування працівників Центру та їх сімей, а також інші питання соціального розвитку вирішуються трудовим колективом відповідно до законодавства, цього Статуту та колективного договору.
Секретар міської ради Тетяна ВЛАСЮК
Додаток 2
до рішення сесії Сквирської міської ради
від 27.10.2021 р. № 05-14-VIII
Погоджено
сесією Сквирської міської ради
від 27.10.2021 р №04-14-VIII
міський голова В.Левіцька
Штатний розпис
Комунального закладу Сквирської міської ради
«Сквирський інклюзивно-ресурсний центр»
№пп |
Посада |
Кількість ставок |
1 |
Директор |
1 |
2 |
Фахівець( консультант) |
5,5 |
3 |
Медична сестра |
0,5 |
4 |
Прибиральниця приміщень |
0,5 |
|
|
|
|
Усього |
7,5 |
Директор інклюзивно-ресурсного центру А.МАРКОВА
Додаток 3
до рішення сесії Сквирської міської ради
від 27.10.2021 р. № 05-14-VIII
Графік роботи
Комунального закладу Сквирської міської ради
«Сквирський інклюзивно-ресурсний центр»
Понеділок - 9.00-17.00
Вівторок - 9.00-17.00
Середа - 9.00-17.00
Четвер - 9.00-17.00
П’ятниця - 9.00-17.00
Обідня перерва - 12.00-12.45
Субота, неділя –вихідний