СКВИРСЬКА МІСЬКА РАДА
П Р О Є К Т Р І Ш Е Н Н Я
від ____________ 2021 року м. Сквира № ______
Про затвердження Положення про проведення щорічного конкурсу на кращий об’єкт благоустрою |
Відповідно до Законів України “Про місцеве самоврядування в Україні”, «Про благоустрій населених пунктів», Правил благоустрою території Сквирської міської ради, з метою поліпшення благоустрою населених пунктів Сквирської міської територіальної громади, залучення жителів населених пунктів до участі у спільній роботі з благоустрою, озеленення та покращення санітарного стану будівель, прилеглих та дворових територій, враховуючи пропозиції постійної комісії з питань комунального майна, житлово-комунального господарства, благоустрою та охорони навколишнього середовища, Сквирська міська рада VIII скликання
В И Р І Ш И Л А:
1. Затвердити Положення про проведення щорічного конкурсу на кращий об’єкт благоустрою Сквирської міської територіальної громади згідно з додатком 1.
2. Затвердити склад комісії з проведення щорічного конкурсу на кращий об’єкт благоустрою Сквирської міської територіальної громади згідно з додатком 2.
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну депутатську комісію з питань комунального майна, житлово-комунального господарства, благоустрою та охорони навколишнього середовища.
Міський голова Валентина ЛЕВІЦЬКА
Погоджено :
Секретар міської ради Т. Власюк
Заступник міського голови В.Черненко
Заступник міського голови Л. Сергієнко
Начальник відділу з питань
юридичного забезпечення ради та діловодства І.Кваша
Виконавець
Начальник відділу капітального будівництва,
комунальної власності та житлово-комунального
господарства О.Степаненко
Рекомендовано до внесення на
розгляд та затвердження сесією
Голова постійної комісії з питань
комунального майна, ЖКГ, благоустрою
та охороною навколишнього середовища М.Сиворакша
Додаток 1
до рішення сесії
Сквирської міської ради
від _________№ - -VIII
П О Л О Ж Е Н Н Я
про проведення щорічного конкурсу на кращий об’єкт благоустрою Сквирської міської територіальної громади
І. Загальні умови
1.1. Щорічний конкурс на кращий об’єкт благоустрою Сквирської міської територіальної громади (далі - Конкурс) проводиться відповідно до Закону України «Про благоустрій населених пунктів», Правил благоустрою території Сквирської міської ради.
1.2. Метою проведення Конкурсу є стимулювання суб’єктів господарювання, громадськості до виконання робіт із поліпшення благоустрою будинків та прибудинкових територій, забезпечення чистоти і порядку населених пунктів Сквирської міської територіальної громади.
1.3. Конкурс проводиться по кожному старостинському округу та м.Сквира за такими номінаціями:
- «Краще утримання об’єкта підприємницької діяльності»;
- «Кращий благоустрій багатоквартирного будинку»;
- «Кращий благоустрій приватної садиби».
1.4. Конкурс проводиться щорічно з 01 липня по 01 серпня. Нагородження переможців відбувається на урочистостях з нагоди святкування Дня Сквирської громади.
1.5. Конкурс проводиться на добровільних засадах і є відкритим для всіх бажаючих взяти в ньому участь.
1.6. Інформація про проведення Конкурсу доводиться до відома населення через місцеві ЗМІ та на сайті міської ради.
ІІ. Порядок та умови проведення огляду-конкурсу
2.1. Конкурс проводиться в два етапи:
- I етап - збір конкурсних матеріалів - з 01 липня по 15 липня;
- II етап - оцінка благоустрою об'єктів, підведення підсумків - з 16 по 31 липня.
2.2. Заявки на участь у Конкурсі мають право подавати:
- в номінації «Краще утримання об’єкта підприємницької діяльності» - власники об’єкта підприємницької діяльності, депутати міської ради;
- в номінації «Кращий благоустрій багатоквартирного будинку» - мешканці будинку, голови об'єднань співвласників багатоквартирних будинків (у разі створення ОСББ у відповідному будинку), депутати міської ради;
- в номінації «Кращий благоустрій приватної садиби» - власники домоволодінь, старости, депутати міської ради.
Бажаючі взяти участь в Конкурсі до 15 липня подають заявки до міської ради на ім’я голови конкурсної комісії у письмовій формі довільного змісту із зазначенням: юридичної адреси об'єкта, що висувається на участь у конкурсі, прізвища, ім'я, по батькові заявника, територій об’єкта, назви номінації, контактних телефонів, при необхідності, іншої інформації.
2.3. Заявка реєструється в спеціальному журналі і після зазначеного терміну підводиться риска з підписом голови комісії.
До заявки додаються фото- чи відеоматеріали на будь-якому носії (фотопапери, в цифровому форматі на СD-дисках, флеш-картах тощо), що засвідчують високий рівень естетичного вигляду будинку та території навколо нього.
2.4. Номінації визначаються за такими критеріями:
«Краще утримання об’єкта підприємницької діяльності»:
- охайна вивіска та належний архітектурно-естетичний вигляд фасаду будівлі (до 10 балів);
- наявність пандуса (до 10 балів);
- наявність зелених насаджень, квітників (клумби, рабатки, кронування дерев) (до 10 балів);
- благоустрій прилеглої до прибудинкової ділянки території вулиці або тротуару (відсутність бур’янів, опалого листя, будівельного сміття, вчасне скошування трави) (до 10 балів);
- наявність і утримання в чистоті урн для сміття (до 10 балів);
- наявність договору із спеціалізованим підприємством на вивезення твердих побутових відходів (до 10 балів);
Максимально можлива кількість набраних балів – 60.
«Кращий благоустрій багатоквартирного будинку»:
- створення об’єднання співвласників багатоквартирного будинку (до 10 балів);
- охайність вигляду фасаду будинку та наявність номерного знаку і таблиці з назвою вулиці на будинку (до 10 балів);
- наявність діючого освітлення біля входів у під’їзди, на сходових клітинах (до 10 балів);
- санітарний стан під’їздів (до 10 балів);
- наявність та утримання місць відпочинку, лавок (до 10 балів);
- наявність і стан дворового дитячого та спортивного майданчиків (до 10 балів);
- наявність і утримання в чистоті урн для сміття (до 10 балів);
- озеленення двору, наявність клумб, газонів і інших насаджень та їх утримання (до 10 балів).
Максимально можлива кількість набраних балів – 80.
«Кращий благоустрій приватної садиби»:
- охайність вигляду фасаду будинку і двору садиби, оригінальність оформлення садиби (до 10 балів);
- стан під’їзду до будинку, замощення тротуарів та внутрішньодворових проїздів (до 10 балів);
- наявність номерного знаку і таблички з назвою вулиці на будинку (до 10 балів);
- наявність зелених насаджень, квітників (клумби, рабатки, кронування дерев) (до 10 балів);
- стан і якість огорожі вздовж вулиці (до 10 балів);
- благоустрій прилеглої до присадибної ділянки території вулиці або тротуару (відсутність бур’янів, опалого листя, будівельного сміття, вчасне скошування трави) (до 10 балів);
наявність договору із спеціалізованим підприємством на вивезення твердих побутових відходів (до 10 балів);
Максимально можлива кількість набраних балів – 70.
Комісія надає практичну допомогу учасникам конкурсу в організації робіт, забезпечує залучення громадськості, підприємств і установ різних форм власності до активної участі в роботах по благоустрою територій у приватному секторі.
ІІІ. Конкурсна комісія
Проведення Конкурсу здійснюється конкурсною комісією, склад якої затверджується рішенням сесії Сквирської міської ради.
Конкурсна комісія є колегіальним органом, який організовує свою роботу і проводить її у формі засідань та приймає рішення шляхом відкритого голосування. Засідання є правомочним за умови участі у ньому більш як половини членів комісії.
Конкурсна комісія проводить свої засідання за необхідністю. Засідання комісії оформлюються протокольно, за підписом голови комісії та секретаря.
Комісія залишає за собою право самостійного огляду об’єктів, що були подані заявниками до участі в Конкурсі.
Комісія забезпечує висвітлення цілей та задач огляду-конкурсу в засобах масової інформації.
ІV. Визначення та нагородження переможців
4.1. Комісія підводить підсумки Конкурсу щорічно до 01 серпня.
4.2. Оцінка кожного номінанта здійснюється членами комісії з відображенням відповідної кількості балів, яка в кінцевому результаті підсумовується.
4.3. По кожному старостинському округу визначається одне призове місце в категорії «Кращий благоустрій приватної садиби».
4.4. По м.Сквира визначається 3 призових місця в категорії «Кращий благоустрій приватної садиби», 3 призових місця в номінації «Краще утримання об’єкта підприємницької діяльності» та 3 призових місця в номінації «Кращий благоустрій багатоквартирного будинку».
4.5. Результати Конкурсу заносяться в протокол, який затверджується головою конкурсної комісії. Комісія до 5 серпня подає протокол підсумкового засідання міському голові для відзначення переможців конкурсу.
4.6. Нагородження переможців всіх номінацій проводиться під час святкування Дня територіальної громади. Переможці конкурсу нагороджуються спеціальними табличками, дипломами та грошовими винагородами.
V. Джерела фінансування Конкурсу
Фінансування витрат на нагородження переможців Конкурсу здійснюється за рахунок коштів бюджету Сквирської міської територіальної громади. Видатки на зазначені заходи щорічно передбачаються в Програмі заходів по організації благоустрою Сквирської територіальної громади.
Секретар міської ради Тетяна ВЛАСЮК
Додаток 2
до рішення сесії
Сквирської міської ради
від _________№ - -VIII
Склад
комісії з проведення щорічного конкурсу на кращий об’єкт благоустрою Сквирської міської територіальної громади
Голова комісії: |
||
Черненко Віталій Валерійович |
- |
заступник Сквирського міського голови, |
Заступник голови комісії: |
||
Степаненко Ольга Василівна |
- |
начальник відділу капітального будівництва, комунальної власності та житлово-комунального господарства Сквирської міської ради; |
Секретар комісії: |
||
Лупул Світлана Павлівна |
- |
головний спеціаліст відділу капітального будівництва, комунальної власності та житлово-комунального господарства Сквирської міської ради; |
Члени комісії: |
||
Бачинська Валентина Петрівна |
- |
заступник Сквирського міського голови; |
Гнатюк Олександр Васильович |
- |
в.о. директора комунального підприємства «Сквир-водоканал» |
Голуб Олександр Михайлович |
- |
начальник відділу державного архітектурно-будівельного контролю; |
Заболотний Олександр Вікторович |
- |
начальник відділу освіти Сквирської міської ради; |
Клебанівська Оксана Станіславівни |
- |
начальник відділу культури, молоді та спорту Сквирської міської ради; |
Круківська Ірина Валентинівна |
- |
начальник фінансового управління Сквирської міської ради; |
Сиворакша Микола Васильович |
- |
депутат Сквирської міської ради; |
Суслова Оксана Володимирівна |
- |
начальник відділу економічно-інвестиційної діяльності та агропромислового розвитку; |
Секретар міської ради Тетяна ВЛАСЮК