(04568) 5-36-05
09000skvira@gmail.com
Написати нам
Україна, Київська область, місто Сквира вул.Богачевського, 28
Карта проїзду

№33-17-VIII Про затвердження Програми розвитку архівної справи в Сквирській міській територіальній громаді комунальної установи Сквирської міської ради «Трудовий архів Сквирської міської територіальної громади» на 2022-2026 роки

 
Дата публікації 24.12.2021 10:57:24
 

 

https://lh4.googleusercontent.com/NhT1ozo-pfwkvYKbkjG_Ibk3dx4pG-x035UZFq4leB7PubPw-lLXEpluRnEPn8YcFpfCAX8p-769BpxxD2mrv4p_os90K95QxkNu1CexuPdsYqphRDyHOJMlVsJumvcaTQUYMOcj

 

СКВИРСЬКА МІСЬКА РАДА 

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

від 23 грудня 2021 року               м. Сквира                             №33-17-VIII

 

Про затвердження Програми розвитку архівної справи в Сквирській міській територіальній громаді комунальної установи Сквирської міської ради «Трудовий архів Сквирської міської територіальної громади» на 2022-2026 роки

 

Керуючись п. 22 ч. 1 ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до Бюджетного кодексу України, Закону України «Про Національний архівний фонд та архівні установи», з метою вдосконалення архівної справи  в Сквирській міській територіальній громаді, створення належних умов зберігання, збільшення та використання архівного фонду, зміцнення матеріально-технічної бази комунальної установи Сквирської міської ради «Трудовий архів Сквирської міської територіальної громади», враховуючи пропозиції постійних депутатських комісій, Сквирська міська рада VIII скликання

 

В И Р І Ш И Л А :


1. Затвердити Програму розвитку архівної справи в Сквирській міській територіальній громаді комунальної установи Сквирської міської ради «Трудовий архів Сквирської міської територіальної громади» на 2022-2026 роки (додається).

2. Головному розпоряднику бюджетних коштів врахувати в бюджетному запиті кошти на фінансування Програми розвитку архівної справи в Сквирській міській територіальній громаді комунальної установи Сквирської міської ради «Трудовий архів Сквирської міської територіальної громади» на 2022-2026 роки, враховуючи реальні можливості бюджету та його пріоритетів.

3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну депутатську комісію з питань комунального майна, житлово-комунального господарства, благоустрою та охорони навколишнього середовища.

 

Міський голова                                                        Валентина ЛЕВІЦЬКА

Додаток 

до рішення міської ради 

№ 33-17-VІІІ 

від 23 грудня 2021 року

Програма 

розвитку архівної справи в Сквирській міській територіальній громаді

комунальної установи Сквирської міської ради  «Трудовий архів Сквирської міської територіальної громади» на 2022 - 2026 роки

 

ПАСПОРТ ПРОГРАМИ

 

1.

Ініціатор розроблення Програми

КУ СМР " Трудовий архів Сквирської міської територіальної громади "

2.

Розробник Програми

КУ СМР " Трудовий архів Сквирської міської територіальної громади "

3.

Співрозробники Програми

Сквирська міська рада

4.

Відповідальний виконавець Програми

КУ СМР " Трудовий архів Сквирської міської територіальної громади "

5.

Учасники Програми

КУ СМР " Трудовий архів Сквирської міської територіальної громади "

6.

Термін реалізації Програми

2022 - 2026 роки

7.

Перелік бюджетів, які беруть участь у виконанні Програми 

Міський, інші джерела не заборонені чинним законодавством України

8.

Головний розпорядник коштів

Сквирська міська рада

9.

Орієнтовний  обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації заходів Програми усього:

2022 рік – 480631 грн. 00 коп.

2023 рік – 586771 грн. 00 коп.

2024 рік – 675758 грн. 00 коп.

2025 рік – 768910 грн. 00 коп.

2026 рік – 838701 грн. 00 коп.

  • кошти міської ради

2022 рік – 456931 грн. 00 коп.

2023 рік – 570171 грн. 00 коп.

2024 рік – 660258 грн. 00 коп.

2025 рік – 749310 грн. 00 коп.

2026 рік – 812101 грн. 00 коп.

- кошти інших джерел не заборонених законом

2022 рік – 23700  грн. 00 коп.

2023 рік – 16600 грн. 00 коп.

2024 рік – 15500 грн. 00 коп.

2025 рік – 19600 грн. 00 коп.

2026 рік -  26600 грн. 00 коп.


 

І. Загальна характеристика Програми

Архівна справа є важливою складовою інформації та культурної сфери життєдіяльності суспільства, що охоплює наукові, організаційні, правові, технологічні, економічні та інші питання діяльності юридичних та фізичних осіб, пов'язані із нагромадженням, обліком, зберіганням архівних документів та використанням архівної інформації. 

Установа є юридичною особою публічного права, має печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням. В установі працює 3 особи: директор, бухгалтер - архівіст, архівіст - прибиральниця службових приміщень, затверджені їх посадові інструкції та Колективний договір між адміністрацією та трудовим колективом. 

Протягом останніх років колективом виконано:

 

Рік

Фондів зберігання

Кількість одиниць зберігання

Кількість запитів

Видано довідок

Оформлено актів

Видано 

справ користувачам

2015

65

12121

391

347

38

243

2016

73

12705

412

449

35

375

2017

76

13818

666

530

44

680

2018

79

13966

767

552

51

1213

2019

82

14620

492

398

60

508

2020

88

14925

600

397

180

1230

2021

99

16985

560

402

90

1000

Разом 

99

16985

3888

3075

498

5249

 

Стан архівної справи потребує удосконалення матеріально – технічної бази. Матеріально-технічна база архівної установи району не відповідає сучасним стандартам і потребам. Архівосховища забезпечені приміщенням й обладнанням, проте вони не відповідають нормативним вимогам зберігання документів та роботи з ними.

Відсутність систем протипожежної та охоронної сигналізації, системи кондиціювання не дає можливості забезпечити у сховищах оптимальний волого-температурний режим, дотримання нормативних фізико-хімічних показників збереженості документів. Так як, влаштування системи протипожежної, охоронної сигналізації та системи кондиціювання архівних сховищ є видатками капітального характеру, тобто повинні бути виконані балансоутримувачем приміщень – КУ «Сквирська центральна лікарня».

У сучасних умовах суттєво зростає роль архівів у забезпеченні соціально-правових потреб та інтересів громадян, посилюється соціальна та інформаційна функція архівних установ. Ринкові відносини створили масовий сектор не державного документотворення і документообігу, який зачіпає інтереси мільйонів громадян.

Через нестачу матеріально-технічних, фінансових і трудових ресурсів архівна установа не в змозі створити працівникам і користувачам необхідні умови для роботи з документами.

Програма розвитку архівної справи в Сквирській міській територіальній громаді КУ СМР «Трудовий архів Сквирської міської територіальної громади» на 2022 -2026 рік (далі – Програма) розроблена відповідно до Рішення сесії Сквирської районної ради № 09-48-07 від 22.10.2020 року «Про безоплатну передачу об’єктів спільної власності територіальних громад Сквирського району до комунальної власності територіальної громади міста Сквира» та Рішень Сквирської міської ради № 96-3-VIII від 22.12.2020 року «Про зміну засновника комунальних підприємств, установ та організацій» і № 125-4-VIII від 25.01.2021 року «Про зміну назви та затвердження Статуту комунальної установи Сквирської міської ради «Трудовий архів Сквирської міської територіальної громади».

На даний час зберігається 98 фондів, що налічує понад 16985 справ з особового складу ліквідованих організацій, установ, підприємств району.

Програма визначає основні напрями та форми діяльності органів виконавчої влади та місцевого самоврядування на території Сквирської територіальної громади щодо сприятливого й ефективного функціонування архівної справи, соціально-правового, організаційно-управлінського, економічного та інформаційного середовища. Програма покликана стимулювати використання вже набутого досвіду в архівній справі.

Програмою передбачається реалізація комплексу заходів, які сприятимуть покращенню зберігання архівних документів тимчасового зберігання, збільшенню їх кількості, розвитку й популяризації архівної справи, ефективного використанню наявних фондів.

Розв'язання перелічених та інших проблем передбачається Програмою розвитку архівної справи в Сквирській територіальній громаді КУ СМР «Трудовий архів Сквирської міської територіальної громади» на 2022 - 2026 роки (далі Програма).

Програма розроблена КУ СМР «Трудовий архів Сквирської міської територіальної громади»

ІІ. Мета та основні завдання

Мета Програми полягає у створенні належних умов для зберігання, збільшення та використання документів, що не належать до Національного архівного фонду, що є підставою для призначення пенсій колишнім працівникам ліквідованих підприємств, установ району.

Основними завданнями Програми є:

  • зміцнення матеріально-технічної бази архівних установ для створення умов гарантованого зберігання документів Національного архівного фонду;

  • організація централізованого зберігання електронних документів та інформаційних ресурсів;

  • забезпечення законних прав фізичних та юридичних осіб на доступ до документів архівного фонду, збирання, зберігання, використання та поширення інформацій архівних документів;

  • захист від несанкціонованого доступу, незаконного використання конфіденційної та таємної архівної інформації.

  • задоволення в необхідних обсягах потреби громадян у довідках, що мають соціальне значення.

Програма дасть змогу сконцентрувати зусилля місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування на виконанні визначених завдань та забезпечити ефективне проведення державної політики у сфері архівної справи і реалізацію середньострокової стратегії її розвитку на 2022 -  2026 роки.

ІІІ.  Фінансове забезпечення

Фінансування Програми здійснюється за рахунок коштів міського бюджету, надходжень від надання платних послуг, з інших джерел, не заборонених чинним законодавством України.

Сума фінансування на здійснення заходів Програми визначається рішенням міської ради про місцевий бюджет, виходячи з наявних бюджетних можливостей, а КУ СМР «Трудовий архів Сквирської міської територіальної громади» здійснює розподіл коштів відповідно до першочергової доцільності.

Обсяг фінансування завдань Програми становить 3350771 гривень, у тому числі з міського бюджету – 3248771 гривень,  платні послуги – 102000 гривень, зокрема по роках:

 

Роки

/ Вид бюджету

2022

2023

2024

2025

2026

Разом

Міський бюджет

456931

570171

660258

749310

812101

3248771

Власні надходження

23700

16600

15500

19600

26600

102000

Всього

480631

586771

675758

768910

838701

3350771

 

ІV. Очікувані результати

Виконання заходів Програми дасть змогу:

  • створити умови для гарантованого зберігання документів, що не належать до Національного архівного фонду;

  • забезпечити повноцінний захист усіх цінних архівних документів, що є надбанням Української нації;

  • зміцнити матеріально-технічну базу архівної установи району та поліпшити умови роботи;

  • наблизитись до європейських стандартів рівня зберігання та користування архівних документів;

  • створити засади для вдосконалення фінансово-економічного забезпечення архівної установи району;

  • запровадити сучасні інформаційні технології, створити систему інформаційних ресурсів;

  • задовольняти у необхідних обсягах потреби громадян суспільства і держави в інформації;

  • забезпечити умови гарантованого збереження документів, забезпечити надійну експлуатацію архівних приміщень, систем життєзабезпечення комунальної установи Сквирської міської ради «Трудовий архів Сквирської міської територіальної громади».

 

V. Координація роботи і контроль за виконанням Програми

 

  • КУ СМР «Трудовий архів Сквирської міської територіальної громади» забезпечує реалізацію Програми у повному обсязі та звітує перед міською радою про виконання Програми до 1 лютого наступного за звітним роком. Міська рада оприлюднює звіт про виконання Програми на черговому засіданні сесії міської ради.

Координація роботи і контроль за виконанням Програми покладається на виконавчий комітет Сквирської міської ради.

 

Директор КУ СМР 

«Трудовий архів Сквирської міської

територіальної громади»                                           Олександр МАНДРИГА

 

             

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1 до Програми

 

План заходів 

щодо розвитку архівної справи в Сквирській міській територіальній громаді комунальної установи Сквирської міської ради «Трудовий архів Сквирської міської територіальної громади» на 2022 - 2026 роки

 

  1. Придбання оргтехніки та витратних мaтepiaлiв для створення належних умов зберігання документів та використання їх інформації:

 

- забезпечення архівної установи комп’ютерною технікою, обладнанням для реставрації, ремонту, ксерокопіювання документів;

- придбання картонажів;

- придбання стелажів;

-здійснення спеціального оброблення документа (дезинфікація, дезінсекція, фумігація);

- придбання канцтоварів;

- функціонування сайту «Архівні установи Київщини».

 

2. Забезпечення вологісно - температурного режиму зберігання документів:

- оплата теплопостачання, водопостачання, електроенергії, вивіз сміття;

- придбання приладів для вимірювання i контролю волого-температурного режиму в сховищах.

 

    3. Підвищення рівня пожежної безпеки приміщень архіву:

- проведення перезарядки вогнегасників;

- проведення профілактичних випробувань i замірів опору ізоляції електрообладнання та кабельних мереж.

Так як, влаштування системи протипожежної, охоронної сигналізації та системи кондиціювання архівних сховищ є видатками капітального характеру, то направлені відповідні звернення до балансоутримувача приміщень.

 

    4. Зміцнення матеріально-технічної бази  для зберігання документів:

- поточний ремонт приміщень.

 

5. Створення виставкових експозицій:

- придбання виставкового обладнання;

- придбання витратних матеріалів для проведення виставок.

Директор КУ СМР 

«Трудовий архів Сквирської міської

територіальної громади»                                       Олександр МАНДРИГА

 

 

 

Додаток 2 до Програми

 

Передбачувані обсяги фінансування 

на реалізацію Програми розвитку apxiвнoї справи 

в Сквирській міській територіальній громаді комунальної установи Сквирської міської ради  «Трудовий архів Сквирської міської територіальної громади»  

на 2022 рік

 

Найменування заходу


 

Орієнтовний обсяг фінансування (грн.)

Міський бюджет (грн.)

 

Платні послуги (грн.)

1. Придбання оргтехніки та витратних мaтepiaлiв для створення належних умов зберігання документа та використання їх  інформації

42500

26000

16500

- забезпечення архівних установ комп'ютерною технікою обладнанням для реставрації, ремонту, ксерокопіювання документів;

16000

16000

-

- придбання картонажів

10000

10000

-

  • придбання стелажів

12000

 

12000

- здійснення спеціального оброблення документа (дезинфікація, дезінсекція, фумігація)

1000

-

1000

  • придбання канцтоварів, тощо

    1500

-

1500

  • функціонування сайту «Архівні установи Київщини»

2000

-

2000

2. Забезпечення волого-температурного режиму зберігання документів

42621

42121

500

  • оплата теплопостачання

39135

39135

-

  • оплата водопостачання та водовідведення

724

724

-

  • оплата за електроенергію

16000

16000

-

  • оплата за вивіз сміття

662

662

 

- придбання приладів для вимірювання i контролю волого-температурного режиму в сховищах

500

-

500

3. Підвищення рівня пожежної безпеки приміщень архіву

800

-

800

- проведення перезарядки вогнегасників 

400

-

400

- проведення профілактичних випробувань i замірів опору ізоляції електрообладнання електромереж, обслуговування систем пожежної сигналiзації

400

-

400

4. Зміцнення матеріально-технічної бази для зберігання документів: 

1200

-

1200

- поточний ремонт приміщень

1200

 

1200

  1. Оплата телекомунікаційних послуг

3500

-

3500

6. Створення виставкових експозицій:

1200

-

1200

- придбання виставкового обладнання

900

-

900

- придбання витратних матеріалів для  проведення виставок

300

-

300

7. Заробітна плата

388810

388810

-

  • фонд заробітної плати

318696

318696

-

  • нарахування на заробітну плату

70114

70114

-

Всього

480631

456931

23700

на 2023 рік

Найменування заходу


 

Орієнтовний обсяг фінансування (грн.)

Міський бюджет (грн.)

 

Платні послуги (грн.)

1. Придбання оргтехніки та витратних мaтepiaлiв для створення належних умов зберігання документа та використання їх  інформації

49600

40000

9600

- забезпечення архівних установ комп'ютерною технікою обладнанням для реставрації, ремонту, ксерокопіювання документів;

15000

15000

-

- придбання картонажів

5000

-

5000

  • придбання стелажів

25000

25000

-

- здійснення спеціального оброблення документа (дезинфікація, дезінсекція, фумігація)

1000

-

1000

  • придбання канцтоварів, тощо

1500

-

1500

  • функціонування сайту «Архівні установи Київщини»

2100

-

2100

2. Забезпечення волого-температурного режиму зберігання документів

64100

63600

500

  • оплата теплопостачання

45000

45000

-

  • оплата водопостачання та водовідведення

800

800

-

  • оплата за електроенергію

17000

17000

-

  • вивіз сміття

800

800

-

- придбання приладів для вимірювання i контролю волого-температурного режиму в сховищах

500

-

500

3. Підвищення рівня пожежної безпеки приміщень архіву

1000

-

1000

- проведення перезарядки вогнегасників 

500

-

500

- проведення профілактичних випробувань i замірів опору ізоляції електрообладнання електромереж, обслуговування систем пожежної сигналiзації

500

-

500

4. Зміцнення матеріально-технічної бази для зберігання документів: 

1000

-

1000

- поточний ремонт приміщень

1000

-

1000

  1. Оплата телекомунікаційних послуг

3500

-

3500

6. Створення виставкових експозицій:

1000

-

1000

- придбання виставкового обладнання

800

-

800

- придбання витратних матеріалів для  проведення виставок

200

-

200

7. Заробітна плата

466571

466571

-

  • фонд заробітної плати

382435

382435

-

  • нарахування на заробітну плату

84136

84136

-

Всього

586771

570171

16600



 

 на 2024 рік

Найменування заходу


 

Орієнтовний обсяг фінансування (грн.)

Міський бюджет (грн.)

 

Платні послуги (грн.)

1. Придбання оргтехніки та витратних мaтepiaлiв для створення належних умов зберігання документа та використання їх  інформації

72500

65000

7500

- забезпечення архівних установ комп'ютерною технікою обладнанням для реставрації, ремонту, ксерокопіювання документів;

30000

30000

-

- придбання картонажів

10000

10000

1500

  • придбання стелажів

25000

25000

-

- здійснення спеціального оброблення документа (дезинфікація, дезінсекція, фумігація)

1500

-

1500

  • придбання канцтоварів, тощо

2000

-

2000

  • функціонування сайту «Архівні установи Київщини»

2500

-

2500

2. Забезпечення волого-температурного режиму зберігання документів

73000

72000

1000

  • оплата теплопостачання

50000

50000

-

  • оплата водопостачання та водовідведення

1000

1000

-

  • оплата за електроенергію

20000

20000

-

  • вивіз сміття

1000

1000

-

- придбання приладів для вимірювання i контролю волого-температурного режиму в сховищах

1000

-

1000

3. Підвищення рівня пожежної безпеки приміщень архіву

1000

-

1000

- проведення перезарядки вогнегасників 

500

-

500

- проведення профілактичних випробувань i замірів опору ізоляції електрообладнання електромереж, обслуговування систем пожежної сигналiзації

500

-

500

4. Зміцнення матеріально-технічної бази для зберігання документів: 

1000

-

1000

- поточний ремонт приміщень

1000

-

1000

  1. Оплата телекомунікаційних послуг

4000

-

4000

6. Створення виставкових експозицій:

1000

-

1000

- придбання виставкового обладнання

600

-

600

- придбання витратних матеріалів для  проведення виставок

400

-

400

7. Заробітна плата

523258

523258

-

  • фонд заробітної плати

428900

428900

-

  • нарахування на заробітну плату

94358

94358

-

Всього

675758

660258

15500





 

 на 2025 рік

Найменування заходу


 

Орієнтовний обсяг фінансування (грн.)

Міський бюджет (грн.)

 

Платні послуги (грн.)

1. Придбання оргтехніки та витратних мaтepiaлiв для створення належних умов зберігання документа та використання їх  інформації

50500

40000

10500

- забезпечення архівних установ комп'ютерною технікою обладнанням для реставрації, ремонту, ксерокопіювання документів;

10000

10000

-

- придбання картонажів

5000

-

5000

  • придбання стелажів

30000

30000

-

- здійснення спеціального оброблення документа (дезинфікація, дезінсекція, фумігація)

1000

-

1000

  • придбання канцтоварів, тощо

    2000

-

2000

  • функціонування сайту «Архівні установи Київщини»

2500

-

2500

2. Забезпечення волого-температурного режиму зберігання документів

82400

81400

1000

  • оплата теплопостачання

55000

55000

-

  • оплата водопостачання та водовідведення

1200

1200

-

  • оплата за електроенергію

24000

24000

-

  • вивіз сміття

1200

1200

-

- придбання приладів для вимірювання i контролю волого-температурного режиму в сховищах

1000

-

1000

3. Підвищення рівня пожежної безпеки приміщень архіву

1200

-

1200

- проведення перезарядки вогнегасників 

600

-

600

- проведення профілактичних випробувань i замірів опору ізоляції електрообладнання електромереж, обслуговування систем пожежної сигналiзації

600

-

600

4. Зміцнення матеріально-технічної бази для зберігання документів: 

1000

-

1000

- поточний ремонт приміщень

1000

-

1000

  1. Оплата телекомунікаційних послуг

4500

-

4500

6. Створення виставкових експозицій:

1400

-

1400

- придбання виставкового обладнання

800

-

800

- придбання витратних матеріалів для  проведення виставок

      600

-

600

7. Заробітна плата

627910

627910

-

  • фонд заробітної плати

514680

514680

-

  • нарахування на заробітну плату

113230

113230

-

Всього

768910

749310

19600





 

 на 2026 рік

Найменування заходу


 

Орієнтовний обсяг фінансування (грн.)

Міський бюджет (грн.)

 

Платні послуги (грн.)

1. Придбання оргтехніки та витратних мaтepiaлiв для створення належних умов зберігання документа та використання їх  інформації

52500

35000

17500

- забезпечення архівних установ комп'ютерною технікою обладнанням для реставрації, ремонту, ксерокопіювання документів;

15000

15000

-

- придбання картонажів

10000

-

10000

  • придбання стелажів

20000

20000

-

- здійснення спеціального оброблення документа (дезинфікація, дезінсекція, фумігація)

2000

-

2000

  • придбання канцтоварів, тощо

  2500

-

2500

  • функціонування сайту «Архівні установи Київщини»

3000

-

3000

2. Забезпечення волого-температурного режиму зберігання документів

87400

86400

1000

  • оплата теплопостачання

58000

58000

-

  • оплата водопостачання та водовідведення

1200

1200

-

  • оплата за електроенергію

26000

26000

-

  • вивіз сміття

1200

1200

-

- придбання приладів для вимірювання i контролю волого-температурного режиму в сховищах

1000

-

1000

3. Підвищення рівня пожежної безпеки приміщень архіву

1200

-

1200

- проведення перезарядки вогнегасників 

600

-

600

- проведення профілактичних випробувань i замірів опору ізоляції електрообладнання електромереж, обслуговування систем пожежної сигналiзації

600

-

600

4. Зміцнення матеріально-технічної бази для зберігання документів: 

1000

-

1000

- поточний ремонт приміщень

1000

-

1000

  1. Оплата телекомунікаційних послуг

4500

-

4500

6. Створення виставкових експозицій:

1400

-

1400

- придбання виставкового обладнання

800

-

800

- придбання витратних матеріалів для  проведення виставок

      600

-

    600

7. Заробітна плата

690701

690701

-

  • фонд заробітної плати

566148

566148

-

  • нарахування на заробітну плату

124553

124553

-

Всього

838701

812101

26600

Директор КУ СМР 

«Трудовий архів Сквирської міської

територіальної громади»                                                                   Олександр МАНДРИГА

 
 
 
 
 
 
Швидке замовлення:
+380



Вхід на сайт:

Запам'ятати мене
Відновлення паролю:
Інструкції по відновленню паролю
буде відправлена на пошту вказану
при реєстрації на сайті.
Реєстрація: