22 листопада 2021 року під головуванням Сквирського міського голови відбулося чергове засідання виконавчого комітету Сквирської міської ради.
Під час засідання обговорено і прийнято рішення з питань про :
- безкоштовне харчування дітей із сімей, які потрапили в складні життєві обставини;
- надання громадянам матеріальної допомоги;
- звіт відділу адміністративних послуг по роботі зі зверненнями громадян;
- затвердження актів комісії з розгляду та вирішення земельних спорів на території Сквирської міської територіальної громади; - упорядкування нумерації житлових будинків та зміни адрес на території міста Сквира Київської області;
- погодження акту обстеження зелених насаджень, які підлягають видаленню та надання дозволу на видалення зелених насаджень на території населених пунктів Сквирської міської територіальної громади;
- відзначення Дня Святого Миколая, новорічних та різдвяних свят;
- надання статусу дитини – сироти, малолітній ;
- затвердження висновку про доцільність позбавлення батьківських прав;
- звіт відділу з питань земельних ресурсів та кадастру Сквирської міської ради;
- погодження Програми виплат компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі на 2022-2025 роки
- погодження внесення змін до рішення сесії від 22.12.2020 №18-3-VIII «Про затвердження Програми розвитку культури Сквирської міської територіальної громади на 2021-2025 роки»;
- погодження внесення змін до рішення сесії Сквирської міської ради від 22.12.2020 № 19-3-VIII «Про затвердження Програми розвитку фізичної культури і спорту на 2021-2025 роки у Сквирській міській територіальній громаді;
- внесення змін до рішення виконавчого комітету від 09.11.2021 рок №7/26 «Про перспективний план формування мережі закладів освіти Сквирської міської територіальної громади на 2022 -2024 роки»;
- затвердження плану заходів з відзначення у 2021 році Дня пам’яті жертв голодоморів у Сквирській міській територіальній громаді.
Порядок денний та рішення із розглянутих питань – на офіційному сайті Сквирської міської ради.