Про оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади спеціаліста Сквирської міської ради 32-КП/1
Дата публікації 16.5.2017 11:54:23
СКВИРСЬКИЙ МІСЬКИЙ ГОЛОВА
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
Від 16 травня 2017 року 32-КП/1
Про оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади спеціаліста
Сквирської міської ради
Відповідно до статті 10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування в Україні» від 7 червня 2001 року №2493-III, та вимог постанови Кабінету Міністрів України від 15.02.2002р. № 169 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців»:
- Оголосити конкурс на заміщення вакантної посади:
- спеціаліста І категорії відділу по розгляду звернень громадян Сквирської міської ради, тимчасово, на період відпустки по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку.
- Вимоги до претендента:
- громадянин України;
- вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра;
- стаж роботи за фахом в органах місцевого самоврядування або у державній службі на посаді спеціаліста не менше 5 років;
- знання основ діловодства та правил ділового етикету;
- досконале володіння державною мовою;
- вміння працювати на комп’ютері з відповідними програмними засобами.
Перелік документів: заява, особовий листок з обліку кадрів, автобіографія, копія паспорта, копія ідентифікаційного номера, копія документів про освіту, декларація про доходи за 2016 рік, дві фотокартки.
Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення за адресою: м.Сквира, вул.Богачевського, 28, Сквирська міська рада.
Конкурс проводиться у формі іспиту.
Телефон для довідок: 5-25-63.
- Керуючому справами виконавчого комітету Іщенко М.М. подати повідомлення про оголошення конкурсу для опублікування в районну газету «Вісник Сквирщина» та на офіційний сайт Сквирської міської ради.
- Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на керуючого справами виконавчого комітету Іщенко М.М. та на начальника відділу бухгалтерського обліку та кадрової роботи – головного бухгалтера Тернову М.В.
Міський голова В.А.Скочко