(04568) 5-36-05
09000skvira@gmail.com
Написати нам
Україна, Київська область, місто Сквира вул.Богачевського, 28
Карта проїзду

Від __.__.2020 №____/___ Про підсумки роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Сквирської міської ради за 2019 рік

 
Дата публікації 27.1.2020 9:56:19
 

Від __.__.2020 №____/___

 

Про підсумки роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Сквирської міської ради за 2019 рік

 

Керуючись підпунктом 1 пункту ”б” частини 1 статті 38 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, Законом України “Про звернення громадян”, Указом Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, заслухавши інформацію першого заступника Сквирського міського голови Горбалінського В.М. “Про підсумки роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Сквирської міської ради за 2019 рік”,  виконавчий комітет міської ради

 

В И Р І Ш И В:

 

  1. Інформацію першого заступника Сквирського міського голови Горбалінського В.М. “Про підсумки роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Сквирської міської ради за 2019 рік” прийняти до відома (додається).
  2. Керівникам виконавчих органів Сквирської міської ради, керівникам комунальних підприємств “Сквирське комунальне господарство”                 (О.П.Скарбовійчук), “Сквир-водоканал” (Ю.Д.Шварцбурд), “Сквираблагоустрій” (О.В.Степаненко):
  1. здійснювати постійний контроль за виконанням основних положень чинного законодавства та нормативно-правових актів про звернення громадян;
  2. не допускати порушення термінів розгляду звернень громадян в т.ч. шляхом необґрунтованої затримки у підготовці відповідей, виключивши при розгляді прояви формального підходу;
  3. продовжити роботу щодо вирішення проблемних питань, порушених громадянами у зверненнях, забезпечивши якісну,  кваліфіковану та своєчасну підготовку відповідей;
  4. постійно (щоквартально) проводити аналіз звернень громадян, здійснювати заходи щодо виявлення проблемних питань мешканців міста з метою упередження надходження повторних звернень;

 

  1. забезпечити першочерговий розгляд звернень осіб з інвалідністю, учасників бойових дій, учасників АТО та ООС, ветеранів праці, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС, багатодітних сімей, самотніх матерів та малозабезпечених самотніх громадян, які потребують соціального захисту та підтримки, а також скарг, колективних і повторних звернень громадян та звернень, що надійшли через органи влади вищого рівня.
  1. Дане рішення розмістити на офіційному сайті Сквирської міської ради skvira-rada.gov.ua.
  2. Координацію роботи що виконання даного рішення покласти на загальний відділ виконавчого комітету Сквирської міської ради, контроль - на першого заступника міського голови Горбалінського В.М. 

 

 

Голова виконкому                                                     Валерій СКОЧКО

 

Додаток до рішення

виконавчого комітету

Сквирської міської ради

від __.__.2020 року № ____/___

 

Інформація

про підсумки роботи зі зверненнями громадян

у виконавчому комітеті Сквирської міської ради за 2019 рік

 

         Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», проаналізовано стан роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до виконкому Сквирської міської ради протягом 2019 року.

         Робота зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Сквирської міської ради покладена на загальний відділ, який утворений та діє відповідно до Положення про загальний відділ Сквирської міської ради, затвердженого рішенням сесії міської ради від 21.09.2017 № 416-23-VII.

         Головним завданням відділу є регулювання відносин, що виникають у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, і спрямовані на забезпечення визнання та захисту державою таких прав, реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування осіб в Україні на території Сквирської міської ради, організація та здійснення діловодства за зверненнями громадян.

Звернення громадян – це основна форма реалізації громадянами свого конституційно закріпленого права на участь в управлінні державними і громадськими справами, можливості впливу на поліпшення роботи органів державної влади і місцевого самоврядування, установ, організацій незалежно від форм власності. Саме звернення відображають очікування людей на забезпечення стабільної роботи органів влади, встановлення належного правопорядку, можливості вирішення місцевих проблем.

Робота виконавчого комітету Сквирської міської ради спрямована на забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян, створення умов для реалізації конституційного права на звернення, ведення систематичного аналізу та узагальнення звернень для виявлення причин, що породжують їх та підвищення рівня правової освіти населення міста.

За 2019 рік до виконавчого комітету Сквирської міської ради надійшло та було розглянуто 2129 звернень, з них 1459 надійшло поштою, 38 на особистих прийомах керівництвом міської ради, 6 через органи влади вищих рівнів, 513 засобами електронного зв’язку, 73 засобами телефонного зв’язку, 10 від підприємств, установ та організацій та 30 через уповноважених осіб.

Слід відмітити, що у порівнянні з аналогічним періодом 2018 року кількість звернень збільшилась на 686 (67%), кількість повторних звернень проти 2018 року зменшилася та склала 5, що складає 0,2% від загальної кількості проти 0,34% у 2018 році.

Найбільша кількість питань у зверненнях, які надійшли від громадян протягом 2019 року, стосувалася:

 

  • соціального захисту – 721 (33,8%), у 2018 році – 628 (43,5%);
  • комунальних питань – 200 (9,3%), у 2018 році – 258 (17,8%);
  • транспорту та зв’язку – 17 (0,7%), у 2018 році – 2 (0,1%);
  • житлової політики – 56 (2,6), у 2018 році – 98 (6,8%);
  • земельних відносин – 353 (16,6%), у 2018 році – 252 (17,4%);
  • сім’ї, молоді, культури і спорту – 7 (0,3%), у 2018 році – 4 (0,3%).
  • інші питання – 761 (35,7%), у 2018 році 189 (13%).

 

Кількість і питома вага звернень громадян, які потребують соціального захисту:

 

Категорія заявників

2019 рік

2018 рік

Порівняння

1

Дитина війни

38

37

+1

2

Особа з інвалідністю

(І,ІІ,ІІІ групи)

141

73

+68

3

Учасник війни, учасник бойових дій

147

61

+86

4

Ветеран праці

19

11

+8

5

Учасник ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС ( в т.ч. постраждалі)

30

12

+18

6

Багатодітні сім’ї, одинокі матері

10

9

+1

 

За видами звернень у звітному періоді до виконавчого комітету надійшло 2128 заяв, 1 скарга. За результатами розгляду вирішено: позитивно – 1577, відмовлено у задоволенні – 6, дано роз’яснення – 511, надіслано за належністю – 5, перебуває на подальшому контролі – 30. Серед осіб, які звертались за статтю 1383 жінки (65%) та 746 чоловіки (35%).

         Слід зазначити, що всі звернення, які надходять на адресу виконавчого комітету уважно розглядаються. Викладені факти ретельно перевіряються, докладаються зусилля до вирішення порушених у зверненнях питань. Правова допомога з порушених питань надається громадянам, як особисто, так і у телефонному режимі.

         Прийом електронних звернень громадян також забезпечений через поштову скриньку 09000skvira@gmail.com, інформацію про яку розміщено на офіційному сайті Сквирської міської ради skvira-rada.gov.ua. Звернення, які надходять на скриньку реєструються та передаються на розгляд відповідальним виконавцям.

         Для зручності мешканців міста та вирішення проблемних питань у виконавчому комітеті функціонує «гаряча» телефонна лінія (04568) 5-36-05 за допомогою якої жителі мають змогу звернутись до міського голови, його заступників та інших посадових осіб з повсякденними питаннями та життєвими проблемами.

         Протягом 2019 року проводилася також робота, спрямована на виконання вимог Закону України від 01.07.2014 №1952-IV «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.2015 № 1127 «Про державну реєстрацію речових право на нерухоме майно та їх обтяжень». Відповідно до вказаних актів надавалися послуги з реєстрації права власності на нерухоме майно, реєстрації інших речових прав на нерухоме майно, що є похідним від права власності, реєстрації обтяжень речових прав на нерухоме майно (арешти, заборони та ін.), взяття на облік безхазяйного майна, надання інформації з Державного реєстру речових прав.

Строки проведення реєстраційних дій та надання інформації з Державного реєстру прав визначені ст. 19 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», які дотримуються державними реєстраторами під час розгляду заяв.

В звітному періоді державними реєстраторами розглянуто понад 3317 заяв від громадян та юридичних осіб, серед яких 217 запитів від нотаріусів. За результатами розгляду в порядку, визначеному чинним законодавством відмову надано на 5 заяв, що склало 0,15% від їх загальної кількості.

Державними реєстраторами відділу роботу також спрямовано на виконання вимог Закону України від 11.12.2003 № 1382-IV «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні», постанови Кабінету Міністрів України від 02.03.2016 № 207 «Про затвердження Правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру» (із змінами), Закону України від 10.12.2015 № 888-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг», зокрема у сфері реєстрації місця проживання.

Крім іншого, завданнями підрозділу є здійснення реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання, складання протоколів про адміністративні правопорушення відносно фізичних осіб за ч.1 ст.197 Кодексу України про адміністративні правопорушення, надання відомостей про місце проживання осіб та інших персональних даних виключно у випадках, передбачених законодавством України, на запити за встановленою формою.

В звітному періоду зареєстровано місце проживання – 689 осіб, знято з місця реєстрації – 488 осіб, видано довідок на запити фізичних та юридичних осіб –  2280, за ч.1 ст.197 КУпАП (проживання громадян, зобов’язаних мати паспорт громадянина України, без паспорта громадянина України або за недійсним паспортом громадянина України, а також проживання громадян без реєстрації місця проживання) – складено 63 протоколи.

Проаналізовано стан роботи зі зверненнями громадян у відділі державного архітектурно-будівельного контролю Сквирської міської ради (далі – ДАБК).

Робота відділу ДАБК здійснюється згідно рішення сесії Сквирської міської ради від 21.09.2017 № 416-23-VII, у своїй роботі керується Конституцією України, Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності», актами Кабінету Міністрів України, наказами Мінрегону та Держархбудінспекції, рішеннями міської ради та її виконавчого комітету.

Так, за звітний період роботи до відділу ДАБК надійшло на реєстрацію 27 дозвільних документів, з яких  зареєстровано 25, в тому числі:

  • повідомлень про початок виконання будівельних робіт – 14;
  • декларацій про готовність об’єкта до експлуатації – 11.

Відділом було скасовано 1 повідомлення про початок виконання будівельних робіт за заявою замовника, та 2 повідомлення повернуто, так як будівельні роботи не потребують документів, що дають право на їх виконання.

Порушення термінів реєстрації та розгляду документів не зафіксовано.

За даний період було винесено 19 наказів із них 2 на позапланову перевірку виконання вимог припису, 5 наказів на проведення планових перевірок,  2 накази про скасування декларації про початок виконання будівельних робіт об’єктів будівництва які віднесені до незначного (СС1) класу наслідків в зв’язку з виявленими порушеннями вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності при проведені перевірки та 1 на скасування повідомлення про початок виконання будівельних робіт та 5 скасування дій наказів. 

Крім того, постанову Сквирського районного суду Київської області від 03.12.2018, якою задоволено позов Мікулин Л.А. до відділу ДАБК Сквирської міської ради про визнання протиправною та скасування постанови                              № А-1007/1 від 10.07.2018 по справі про адміністративне правопорушення скасовано постановою Шостого апеляційного адміністративного суду від 19.03.2019 по справі № 376/1691/18.

Вказане рішення передано для примусового виконання до Сквирського районного відділу ДВС для стягнення  накладеного штрафу в розмірі                17000 грн. 

Крім цього, відділом ДАБК розглянуто 28 звернень, в тому числі:

  • 6 – Департаменту ДАБІ у Київській області;
  • 6 – від юридичних осіб;
  • 16 – від громадян.

 

Питання організації роботи зі зверненнями громадян постійно перебуває на контролі керівництва міської ради, проводяться заходи щодо всебічного, кваліфікованого та об’єктивного розгляду звернень у визначені діючим законодавством терміни, вживаються заходи щодо недопущення надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей заявникам або безпідставне пересилання на розгляд іншим органам.

Заявникам надаються роз’яснення вимог чинного законодавства щодо права на оскарження в суді рішень, дій чи бездіяльності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, посадових і службових осіб, наданого статтею 55 Конституції України та статтею 5 Кодексу адміністративного судочинства України.

Таким чином, робота виконавчого комітету Сквирської міської ради направлена на якісне та прозоре вирішення проблем, які хвилюють жителів міста, забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування.

 

 

Перший заступник

міського голови                                              Володимир ГОРБАЛІНСЬКИЙ

 
 
 
 
 
Швидке замовлення:
+380



Вхід на сайт:

Запам'ятати мене
Відновлення паролю:
Інструкції по відновленню паролю
буде відправлена на пошту вказану
при реєстрації на сайті.
Реєстрація: