Від 02.02.2021 року №18/06
Деякі питання діяльності Центру
надання адміністративних послуг
Керуючись Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні» та «Про адміністративні послуги» відповідно до рішення Сквирської міської ради від 22 грудня 2020 № 26-3-VIII «Про утворення Центру надання адміністративних послуг Сквирської міської ради», виконавчий комітет Сквирської міської ради
В И Р І Ш И В:
1. Затвердити:
- Положення про Сектор ведення Реєстру територіальної громади відділу адміністративних послуг Сквирської міської ради (Додаток 1);
- Графік роботи працівників Відділу адміністративних послуг Сквирської міської ради (Додаток 2).
2. Визначити Перелік адміністративних послуг, які надаються у Центрі надання адміністративних послуг Сквирської міської ради (Додаток 3).
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету Сквирської міської ради
Голова виконкому Валентина ЛЕВІЦЬКА
Додаток 1
до рішення виконавчого комітету
Сквирської міської ради
від 02.02.2021 року №18/06
ПОЛОЖЕННЯ
про Сектор ведення Реєстру територіальної громади
відділу адміністративних послуг
Сквирської міської ради
І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Сектор ведення Реєстру територіальної громади відділу адміністративних послуг Сквирської міської ради (далі – «Сектор») є структурним підрозділом відділу адміністративних послуг Сквирської міської ради (далі – «Відділ»).
Посадові інструкції працівників Сектору у встановленому порядку затверджуються міським головою.
1.2. Сектор підпорядкований начальнику Відділу.
1.3. Сектор у своїй діяльності керується Конституцією та Законами України «Про місцеве самоврядування», «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні», «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус», актами Президента України та Кабінету Міністрів України, рішеннями Сквирської міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, Положенням про Центр надання адміністративних послуг Сквирської міської ради, Положенням про відділу адміністративних послуг Сквирської міської ради, цим Положенням.
1.4. Зміни і доповнення до Положення вносяться у порядку, встановленому для його прийняття.
1.6. Права, обов’язки і відповідальність працівників Сектору визначені Законами України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні», «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус», «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг», постановами ЦВК та КМУ, іншими нормативними актами, посадовими інструкціями.
ІІ. МЕТА ТА ЗАВДАННЯ СЕКТОРУ
Метою та основними завданнями Сектору є:
2.1. Формування та ведення Реєстру територіальних громад (далі – «Реєстр»).
2.2. Реалізація державної політики у сфері реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб, зняття з реєстрації місця проживання у межах Сквирської територіальної громади.
2.3. Передача інформації та/або внесення у встановленому законом порядку відомостей про реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання/перебування до Єдиного державного демографічного реєстру.
2.4. Систематичне надання відомостей для періодичного поновлення бази даних Державного реєстру виборців згідно чинного законодавства.
2.5. Забезпечення виконання вимог законодавства щодо роботи з базою даних Реєстру територіальної громади та Єдиного державного демографічного реєстру.
2.6. Надання адміністративних послуг згідно чинного законодавства України.
2.7. Проведення прийому громадян - мешканців району та інших осіб з питань уточнення їх персональних даних, які вносяться до Реєстру.
2.8. Сектор взаємодіє у процесі виконання покладених на нього завдань із територіальними органами центральних органів виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, іншими органами реєстрації та ведення Реєстрів територіальних громад, а також закладами, установами та організаціями усіх форм власності, об'єднаннями громадян і окремими громадянами.
ІІІ. ФУНКЦІЇ СЕКТОРУ ВІДПОВІДНО ДО ЗАВДАНЬ ТА
ПОВНОВАЖЕНЬ
3.1. Забезпечення формування та ведення Реєстру територіальної громади Сквирської територіальної громади.
3.2. Здійснення реєстрації місця проживання/перебування та зняття з реєстрації місця проживання осіб у межах Сквирської територіальної громади, надання інших адміністративних послуг згідно чинного законодавства. Ведення картотеки з питань реєстрації фізичних осіб.
3.3. Передача інформації та/або внесення у встановленому законом порядку відомостей про реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання/перебування до Єдиного державного демографічного реєстру.
3.4. Систематичне надання відомостей для періодичного поновлення бази даних Державного реєстру виборців згідно чинного законодавства.
3.5. Здійснення обміну відомостями між реєстрами різних територіальних громад для реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання особи у разі її вибуття з однієї адміністративно-територіальної одиниці та прибуття до іншої адміністративно-територіальної одиниці в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
3.6. Опрацювання засобами Реєстру запитів фізичних осіб, органів державної влади, підприємств, установ і організацій, підготовка відповідей.
3.7. Здійснення перевірки персональних даних особи (у разі необхідності) шляхом звернення із запитом до відповідних органів, контроль їх виконання.
3.9. Внесення змін до документів, що посвідчують особу (паспорт громадянина України, тимчасове посвідчення громадянина України, посвідка на постійне проживання, посвідка на тимчасове проживання, посвідчення біженця, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист) про найменування нових та перейменування вулиць, провулків, тупиків, проїздів, присвоєння номерів новим будинкам і зміну нумерації існуючих будинків Сквирської територіальної громади шляхом проставляння в них відповідного штампа реєстрації місця проживання на підставі рішень міської ради чи розпоряджень міського голови в разі звернення особи чи її законного представника.
3.10. Періодичне поновлення інформаційного стенду Сектору ведення Реєстру територіальної громади.
3.11. Надання в установленому порядку статистичної інформації про кількісні характеристики територіальної громади на підставі відомостей Реєстру.
3.12. Систематичний перегляд інформації, оприлюдненої на офіційному сайті ДМС, внутрішній електронній пошті, надання відповідей на листи та запити органів ведення Реєстрів територіальних громад інших адміністративно-територіальних одиниць.
3.13. Надання методичної та практичної допомоги іншим працівникам Центру надання адміністративних послуг Сквирської міської ради з метою чіткого дотримання вимог чинного законодавства щодо реалізації права свободи пересування та вільного вибору місця проживання в Україні.
3.14. Забезпечення виконання вимог законодавства щодо терміну розгляду звернень фізичних та юридичних осіб.
3.15. Забезпечення конфіденційності даних, що стали відомі під час виконання службових обов’язків, та іншої інформації, яка згідно із законодавством не підлягає розголошенню.
3.16. Для визначення пріоритетних напрямків, першочергових завдань та покращення якості роботи з базою даних Реєстру складає річний, квартальні та місячні плани роботи Сектору.
3.17. Забезпечення ведення та зберігання паперових та електронних документів, формування справ згідно вимог законодавства, Інструкції з діловодства та номенклатури справ.
3.18. Забезпечення збереження архіву з питань діяльності Реєстру та передачі справ в архів для довгострокового та постійного збереження.
3.19. Забезпечення захисту бази даних Реєстру, суворе дотримання правил доступу до Реєстру з метою недопущення зловживання доступом до Реєстру, порушення цілісності Реєстру, порядку використання інформації з нього, незаконного копіювання бази даних Реєстру чи її частини.
3.20. Забезпечення безумовного виконання Закону України «Про захист персональних даних».
3.21. Забезпечення безумовного виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації».
3.22. Забезпечення доступу до публічної інформації, розпорядником якої є Сектор.
3.23. Здійснення інших функцій, пов’язаних з виконанням покладених на Сектор завдань та доручень начальника Відділу.
3.25. Висвітлення інформації про роботу Сектору та зміни у законодавстві, що стосуються повноважень Сектору, на сайті Сквирської міської ради.
ІV. ПРАВА СЕКТОРУ
Сектор ведення Реєстру територіальної громади відділу адміністративних послуг Сквирської міської ради має право:
4.1. Представляти Сквирську міську раду у встановленому порядку з питань, що відносяться до компетенції Сектору, в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, закладах, установах та організаціях незалежно від форми власності при вирішенні питань, що входять до компетенції Сектору.
4.2. Шляхом направлення чітко визначених чинним законодавством запитів, листів одержувати у встановленому законодавством порядку від фізичних осіб, виконавчих органів міської ради, закладів, установ та організацій інформацію, необхідну для ведення Реєстру, виконання покладених на Сектор завдань.
4.3. Одержувати у встановленому порядку від посадових осіб Відділу довідки, розрахунки, інші матеріали, необхідні для виконання покладених на Сектор завдань.
4.4. Брати участь у апаратних і робочих нарадах та семінарах відповідно до компетенції Сектору.
4.5. Скликати у встановленому порядку наради з питань, що належать до компетенції Сектору. У разі потреби проводити семінари, навчання з керівниками органів, закладів, установ міста/району, з питань, визначених Законами України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні», «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» та іншими нормативними актами.
4.6. Вносити пропозиції у межах своєї компетенції щодо покращення роботи Сектору, розробки та впровадження необхідних інструктивних документів.
4.7. Сприяти об’єктивному висвітленню інформації з питань компетенції Сектору.
4.8. Здійснювати роботу Сектору відповідно до встановлених чиним законодавством України та іншими нормативно-правовими актами прав і повноважень.
4.9. Сектору ведення Реєстру територіальної громади заборонено збирати, вносити до Реєстру та зберігати в базі даних Реєстру відомості (персональні дані фізичних осіб), не передбачені Законом України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус».
V. КЕРІВНИЦТВО СЕКТОРОМ
5.1. Сектор очолює завідувач Сектору, який призначається на посаду та звільняється з посади міським головою відповідно до Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та чинного законодавства.
У разі відсутності завідувача Сектору його обов’язки покладаються на провідного спеціаліста Сектору.
5.2. Завідувач Сектору Реєстру територіальної громади відділу адміністративних послуг Сквирської міської ради:
5.2.1. Забезпечує виконання Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні», «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг», «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус», постанови Кабінету Міністрів України від 2 березня 2016 року №207 «Про затвердження Правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру», постанов ЦВК в межах своїх повноважень на відповідній території.
5.2.2. Здійснює керівництво діяльністю Сектору і несе персональну відповідальність за роботу Сектору,
5.2.3. Вирішує усі питання діяльності Сектору у межах компетенції, наданої цим Положенням.
5.2.4. Забезпечує зберігання інформації з обмеженим доступом, конфіденційність даних, що стали відомі під час виконання службових обов’язків та іншої інформації, яка згідно із законодавством не підлягає розголошенню.
5.2.5. Здійснює контроль за виконанням працівниками Сектору вимог, інструкцій, розпоряджень, наказів стосовно ведення бази даних Реєстру та реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування осіб.
5.2.6. Забезпечує контроль за виконанням працівниками Сектору дотримання правил доступу до бази даних Реєстру, порядку використання інформації з нього, копіювання бази даних Реєстру чи її частини.
5.2.7. Систематично здійснює перегляд внутрішньої електронної пошти та інформації, оприлюдненої на офіційному сайті ДМС.
5.2.8. Вносить у встановленому порядку пропозиції щодо фінансового забезпечення роботи з ведення Реєстру.
5.2.9. Підписує документи, визначені Законом України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні», постановою Кабінету Міністрів України від 2 березня 2016 року №207 «Про затвердження Правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру», постановою ЦВК від 9 березня 2016 року № 69 «Про внесення змін до постанови ЦВК від 13 січня 2011 року №6».
5.2.10. Вносить у встановленому порядку пропозиції стосовно притягнення до відповідальності осіб, винних у порушенні Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні», постановою Кабінету Міністрів України від 2 березня 2016 року №207 «Про затвердження Правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру», постановою ЦВК від 9 березня 2016 року № 69 «Про внесення змін до постанови ЦВК від 13 січня 2011 року №6».
5.2.11. Надає начальнику Відділу інформаційні довідки про діяльність Сектору.
5.2.12. Завідувач Сектору уповноважений подавати відомості про виборців Сквирської територіальної громади, на підставі яких здійснюється періодичне поновлення персональних даних Державного реєстру виборців.
5.2.13 Забезпечує підвищення кваліфікаційного рівня працівників Сектору, розробляє посадові інструкції.
5.2.14. Забезпечує трудову дисципліну, дотримання працівниками Сектору вимог санітарно-гігієнічних та протипожежних норм і правил, правил охорони праці та техніки безпеки.
5.3.15. Виконує інші повноваження, передбачені чинним законодавством.
Завідувач та працівники Сектору несуть відповідальність:
Керуюча справами (секретар)
виконавчого комітету Наталія ЗГАРДІВСЬКА
Додаток 2
до рішення виконавчого комітету
Сквирської міської ради
від 02.02.2021 року №18/06
Графік роботи
працівників відділу адміністративних послуг
Сквирської міської ради
Посада* |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П'ятниця |
Субота |
Неділя |
01 Державний реєстратор |
08:30-17:15 |
08:30-17:15 |
08:30-17:15 |
08:30-17:15 |
08:30-16:00 |
вихідний
|
вихідний
|
обідня перерва |
13:30-14:00 |
13:30-14:00 |
13:30-14:00 |
13:30-14:00 |
13:30-14:00 |
||
02 Державний реєстратор |
08:30-17:15 |
08:30-17:15 |
11:15-20:00 |
08:30-17:15 |
08:30-16:00 |
вихідний
|
вихідний
|
обідня перерва |
13:00-13:30 |
13:00-13:30 |
15:00-15:30 |
13:00-13:30 |
13:00-13:30 |
||
03 Державний реєстратор |
вихідний
|
08:30-17:15 |
08:30-17:15 |
08:30-17:15 |
08:30-17:15 |
08:30-16:00 |
вихідний
|
обідня перерва |
13:30-14:00 |
13:30-14:00 |
13:30-14:00 |
13:30-14:00 |
13:30-14:00 |
||
04 Державний реєстратор |
08:30-17:15 |
08:30-17:15 |
08:30-17:15 |
08:30-17:15 |
08:30-16:00 |
вихідний
|
вихідний
|
обідня перерва |
13:00-13:30 |
13:00-13:30 |
13:00-13:30 |
13:00-13:30 |
13:00-13:30 |
||
05 Адміністратор |
08:30-17:15 |
08:30-17:15 |
08:30-17:15 |
08:30-17:15 |
08:30-16:00 |
вихідний
|
вихідний
|
обідня перерва |
13:00-13:30 |
13:00-13:30 |
13:00-13:30 |
13:00-13:30 |
13:00-13:30 |
||
06 Адміністратор |
08:30-17:15 |
08:30-17:15 |
08:30-17:15 |
08:30-17:15 |
08:30-16:00 |
вихідний
|
вихідний
|
обідня перерва |
13:00-13:30 |
13:00-13:30 |
13:00-13:30 |
13:00-13:30 |
13:00-13:30 |
||
07 Адміністратор |
08:30-17:15 |
08:30-17:15 |
11:15-20:00 |
08:30-17:15 |
08:30-16:00 |
вихідний
|
вихідний
|
обідня перерва |
13:30-14:00 |
13:30-14:00 |
15:00-15:30 |
13:30-14:00 |
13:30-14:00 |
||
08 Адміністратор |
вихідний
|
08:30-17:15 |
08:30-17:15 |
08:30-17:15 |
08:30-17:15 |
08:30-16:00 |
вихідний
|
обідня перерва |
13:00-13:30 |
13:00-13:30 |
13:00-13:30 |
13:00-13:30 |
13:00-13:30 |
||
09 Адміністратор |
08:30-17:15 |
08:30-17:15 |
08:30-17:15 |
08:30-17:15 |
08:30-16:00 |
вихідний
|
вихідний
|
обідня перерва |
13:30-14:00 |
13:30-14:00 |
13:30-14:00 |
13:30-14:00 |
13:30-14:00 |
||
10 Начальник відділу |
08:30-17:15 |
08:30-17:15 |
08:30-17:15 |
08:30-17:15 |
08:30-16:00 |
вихідний
|
вихідний
|
обідня перерва |
13:30-14:00 |
13:30-14:00 |
13:30-14:00 |
13:30-14:00 |
13:30-14:00 |
||
11 Сектор ведення Реєстру територіальної громади |
08:30-17:15 |
08:30-17:15 |
08:30-17:15 |
08:30-17:15 |
08:30-16:00 |
вихідний
|
вихідний
|
обідня перерва |
13:00-13:30 |
13:00-13:30 |
13:00-13:30 |
13:00-13:30 |
13:00-13:30 |
||
12 Сектор ведення Реєстру територіальної громади |
вихідний
|
08:30-17:15 |
08:30-17:15 |
08:30-17:15 |
08:30-17:15 |
08:30-16:00 |
вихідний
|
обідня перерва |
13:30-14:00 |
13:30-14:00 |
13:30-14:00 |
13:30-14:00 |
13:30-14:00 |
||
13 Сектор ведення Реєстру територіальної громади |
08:30-17:15 |
08:30-17:15 |
11:15-20:00 |
08:30-17:15 |
08:30-16:00 |
вихідний
|
вихідний
|
обідня перерва |
13:30-14:00 |
13:30-14:00 |
15:00-15:30 |
13:30-14:00 |
13:30-14:00 |
* - для чергування графіку роботи працівників на наступний тиждень: Державний реєстратор 04 має графік роботи Державного реєстратора 01, Державний реєстратор 01 має графік роботи Державного реєстратора 02, Державний реєстратор 02 має графік роботи Державний реєстратора 03, а Державний реєстратор 03 має графік роботи Державного реєстратора 04. На четвертий тиждень проводиться заміна. Робота п’ятого тижня буде проводитись за графіком першого тижня. Відповідне чергування графіку здійснюється серед Адміністраторів та працівників Сектору ведення Реєстру територіальної громади.
Керуюча справами (секретар)
виконавчого комітету Наталія ЗГАРДІВСЬКА
Додаток 3
до рішення виконавчого комітету
Сквирської міської ради
від 02.02.2021 року №18/06
ПЕРЕЛІК
адміністративних послуг, які надаються у
Центрі надання адміністративних послуг
Сквирської міської ради
№ з/п |
Ідентифікатор послуги |
Назва адміністративної послуги |
1 |
|
Комплексна послуга «єМалятко» |
2 |
|
Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно |
3 |
|
Видача витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань |
4 |
|
Видача виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань у паперовій формі для проставлення апостиля |
5 |
|
Видача документів, що містяться в реєстраційній справі відповідної юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, фізичної особи – підприємця |
6 |
|
Державна реєстрація фізичної особи підприємцем |
7 |
|
Державна реєстрація включення відомостей про фізичну особу – підприємця, зареєстровану до 01 липня 2004 року, відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань |
8 |
|
Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу – підприємця, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань |
9 |
|
Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця за її рішенням |
10 |
|
Державна реєстрація створення юридичної особи (крім громадського формування) |
11 |
|
Державна реєстрація включення відомостей про юридичну особу, зареєстровану до 01 липня 2004 року, відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (крім громадського формування) |
12 |
|
Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи (крім громадського формування) |
13 |
|
Державна реєстрація переходу юридичної особи з модельного статуту на діяльність на підставі власного установчого документа (крім громадського формування) |
14 |
|
Державна реєстрація переходу юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту (крім громадського формування) |
15 |
|
Державна реєстрація рішення про виділ юридичної особи (крім громадського формування) |
16 |
|
Державна реєстрація рішення про припинення юридичної особи (крім громадського формування) |
17 |
|
Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення юридичної особи (крім громадського формування) |
18 |
|
Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) юридичної особи (крім громадського формування) |
19 |
|
Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її ліквідації (крім громадського формування) |
20 |
|
Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її реорганізації (крім громадського формування) |
21 |
|
Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу юридичної особи (крім громадського формування) |
22 |
|
Державна реєстрація внесення змін до відомостей про відокремлений підрозділ юридичної особи (крім громадського формування) |
23 |
|
Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу юридичної особи (крім громадського формування) |
24 |
|
Виправлення помилок, допущених у відомостях Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. |
25 |
|
Підтвердження відомостей про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи |
26 |
|
Видача висновку про погодження документації із землеустрою та про наявні обмеження на використання земельної ділянки |
27 |
|
Видача будівельного паспорта забудови земельної ділянки |
28 |
|
Внесення змін до будівельного паспорта забудови земельної ділянки |
29 |
|
Надання містобудівних умов та обмежень для проектування об’єктів будівництва |
30 |
|
Видача дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки |
31 |
|
Надання дозволу на розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки |
32 |
|
Затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки, що посвідчує право власності на земельну ділянку |
33 |
|
Затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки та передача в оренду земельної ділянки |
34 |
|
Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру |
35 |
|
Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку |
36 |
|
Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць |
37 |
|
Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про обмеження у використані земель |
38 |
|
Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі викопіювання з картографічної основи Державного земельного кадастру, кадастрової карти (плану) |
39 |
|
Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території) |
40 |
|
Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі копій документів, що створюються під час ведення Державного земельного кадастру |
41 |
|
Видача довідки про наявність та розмір земельної частки (паю) |
42 |
|
Видача довідки про наявність у Державному земельному кадастрі відомостей про одержання у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільового призначення (використання) |
43 |
|
Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, допущеної органом, що здійснює його ведення, з видачею витягу |
44 |
|
Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку |
45 |
|
Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць, з видачею витягу |
46 |
|
Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту, з видачею витягу |
47 |
|
Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про обмеження у використанні земель, встановлені законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами з видачею витягу |
48 |
|
Державна реєстрація обмежень у використанні земель з видачею витягу |
49 |
|
Видача висновку про погодження документації із землеустрою |
50 |
|
Видача відомостей з документації із землеустрою, що включена до Державного фонду документації із землеустрою |
51 |
|
Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки. |
52 |
|
Проведення обов’язкової державної експертизи землевпорядної документації |
53 |
|
Установлення статусу та видача посвідчення батькам багатодітної сім’ї |
54 |
|
Установлення статусу та видача посвідчення дитини з багатодітної сім’ї |
55 |
|
Державна реєстрація створення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки |
56 |
|
Державна реєстрація включення відомостей про творчу спілку, територіальний осередок творчої спілки, зареєстровані до 01 липня 2004 року, відомості про які не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань |
57 |
|
Державна реєстрація змін до відомостей про творчу спілку, територіальний осередок творчої спілки, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів |
58 |
|
Державна реєстрація рішення про припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки |
59 |
|
Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) творчої спілки, територіального осередку творчої спілки |
60 |
|
Державна реєстрація припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки в результаті ліквідації |
61 |
|
Державна реєстрація припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки в результаті реорганізації |
62 |
|
Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки |
63 |
|
Державна реєстрація створення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок |
64 |
|
Державна реєстрація включення відомостей про професійну спілку, об’єднання професійних спілок, організацію професійних спілок, зареєстровані до 01 липня 2004 року, відомості про які не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань |
65 |
|
Державна реєстрація змін до відомостей про професійну спілку, організацію професійних спілок, об’єднання професійних спілок, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів |
66 |
|
Державна реєстрація рішення про припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок |
67 |
|
Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок |
68 |
|
Державна реєстрація припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок в результаті ліквідації |
69 |
|
Державна реєстрація припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок в результаті реорганізації |
70 |
|
Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок |
71 |
|
Державна реєстрація створення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців |
72 |
|
Державна реєстрація включення відомостей про організацію роботодавців, об’єднання організацій роботодавців, зареєстровані до 01 липня 2004 року, відомості про які не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань |
73 |
|
Державна реєстрація змін до відомостей про організацію роботодавців, об’єднання організацій роботодавців, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів |
74 |
|
Державна реєстрація рішення про припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців |
75 |
|
Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців |
76 |
|
Державна реєстрація припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців в результаті ліквідації |
77 |
|
Державна реєстрація припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців в результаті реорганізації |
78 |
|
Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців |
79 |
|
Державна реєстрація створення громадського об’єднання |
80 |
|
Державна реєстрація включення відомостей про громадське об'єднання, зареєстроване до 01 липня 2004 року, відомості про яке не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань |
81 |
|
Державна реєстрація змін до відомостей про громадське об’єднання, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів |
82 |
|
Державна реєстрація рішення про виділ громадського об’єднання |
83 |
|
Державна реєстрація рішення про припинення громадського об’єднання |
84 |
|
Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення громадського об’єднання |
85 |
|
Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) громадського об’єднання |
86 |
|
Державна реєстрація припинення громадського об’єднання в результаті його ліквідації |
87 |
|
Державна реєстрація припинення громадського об’єднання в результаті його реорганізації |
88 |
|
Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу громадського об’єднання |
89 |
|
Державна реєстрація внесення змін до відомостей про відокремлений підрозділ громадського об’єднання |
90 |
|
Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу громадського об’єднання |
91 |
|
Державна реєстрація створення структурного утворення політичної партії |
92 |
|
Державна реєстрація включення відомостей про структурне утворення політичної партії, зареєстроване до 01 липня 2004 року, відомості про яке не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань |
93 |
|
Державна реєстрація змін до відомостей про структурне утворення політичної партії, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань |
94 |
|
Державна реєстрація рішення про припинення структурного утворення політичної партії |
95 |
|
Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) структурного утворення політичної партії |
96 |
|
Державна реєстрація припинення структурного утворення політичної партії в результаті його ліквідації |
97 |
|
Державна реєстрація припинення структурного утворення політичної партії в результаті його реорганізації |
98 |
|
Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення структурного утворення політичної партії. |
99 |
|
Державна реєстрація громадського об’єднання, що не має статусу юридичної особи |
100 |
|
Державна реєстрація змін до відомостей про громадське об’єднання, що не має статусу юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань |
101 |
|
Державна реєстрація припинення громадського об’єднання, що не має статусу юридичної особи |
102 |
|
Державна реєстрація структурного утворення політичної партії, що не має статусу юридичної особи |
103 |
|
Державна реєстрація змін до відомостей про структурне утворення політичної партії, що не має статусу юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань |
104 |
|
Державна реєстрація припинення структурного утворення політичної партії, що не має статусу юридичної особи |
105 |
|
Державна реєстрація підтвердження всеукраїнського статусу громадського об’єднання |
106 |
|
Державна реєстрація відмови від всеукраїнського статусу громадського об’єднання |
107 |
|
Державна реєстрація постійно діючого третейського суду |
108 |
|
Державна реєстрація змін до відомостей про постійно діючий третейський суд, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань |
109 |
|
Державна реєстрація припинення постійно діючого третейського суду |
110 |
|
Державна реєстрація статуту територіальної громади |
111 |
|
Державна реєстрація змін до статуту територіальної громади |
112 |
|
Скасування державної реєстрації статуту територіальної громади |
113 |
|
Видача дубліката свідоцтва про державну реєстрацію статуту територіальної громади |
114 |
|
Декларація про готовність до експлуатації об’єкта, будівництво якого здійснено на підставі будівельного паспорта |
115 |
|
Декларація про готовність до експлуатації об’єкта, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів з незначними наслідками (СС1) |
116 |
|
Декларація про готовність до експлуатації самочинно збудованого об’єкта, на яке визнано право власності за рішенням суду |
117 |
|
Декларація про готовність об’єкта до експлуатації |
118 |
|
Внесення змін до декларації про готовність до експлуатації об’єкта, будівництво якого здійснено на підставі будівельного паспорта |
119 |
|
Внесення змін до декларації про готовність до експлуатації об’єкта, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів з незначними наслідками (СС1) |
120 |
|
Внесення змін до декларації про готовність до експлуатації самочинно збудованого об’єкта, на яке визнано право власності за рішенням суду |
121 |
|
Видача дозволу на спеціальне водокористування |
122 |
|
Анулювання дозволу на спеціальне водокористування |
123 |
|
Видача експлуатаційного дозволу |
124 |
|
Видача експлуатаційного дозволу для провадження діяльності на потужностях (об’єктах) з виробництва, змішування та приготування кормових добавок, преміксів і кормів |
125 |
|
Видача експлуатаційного дозволу для провадження діяльності на потужностях (об’єктах) з переробки неїстівних продуктів тваринного походження |
126 |
|
Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки |
127 |
|
Реєстрація місця проживання |
128 |
|
Зняття з реєстрації місця проживання |
129 |
|
Видача довідки про реєстрацію місця проживання |
130 |
|
Видача довідки про зняття з реєстрації місця проживання |
131 |
|
Призначення грошової компенсації замість санаторно-курортної путівки особам з інвалідністю внаслідок війни. |
132 |
|
Взяття на облік для забезпечення осіб з інвалідністю автомобілем |
133 |
|
Забезпечення санаторно-курортним лікуванням учасників бойових дій та інвалідів війни з числа учасників антитерористичної операції. |
134 |
|
Забезпечення санаторно-курортним лікуванням ветеранів війни та осіб, на яких поширюється дія Законів України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» та «Про жертви нацистських переслідувань». |
135 |
|
Забезпечення санаторно-курортним лікуванням осіб з інвалідністю |
136 |
|
Призначення грошової компенсації замість санаторно-курортної путівки особам з інвалідністю від загального захворювання та з дитинства |
137 |
|
Забезпечення професійною реабілітацією учасників АТО |
138 |
|
Забезпечення психологічною реабілітацією учасників АТО |
139 |
|
Призначення грошової компенсації замість санаторно-курортної путівки громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи |
140 |
|
Забезпечення санаторно-курортним лікуванням (путівками) осіб, які постраждали під час проведення антитерористичної операції та яким установлено статус учасника бойових дій чи особи з інвалідністю внаслідок війни |
141 |
|
Забезпечення санаторно-курортним лікуванням осіб з інвалідністю та осіб з інвалідністю внаслідок війни. |
142 |
|
Призначення грошової компенсації особам з інвалідністю замість санаторно-курортної путівки |
143 |
|
Видача направлення (путівки) особам з інвалідністю та/або дітям з інвалідністю до реабілітаційних установ сфери управління Мінсоцполітики та/або структурних підрозділів з питань соціального захисту населення обласних, Київської та Севастопольської міських, районних, районних мм. Києві та Севастополі держадміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі їх утворення) рад |
144 |
|
Надання тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме |
145 |
|
Надання допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях |
146 |
|
Надання допомоги у зв'язку з вагітністю та пологами |
147 |
00144 |
Надання допомоги при народженні дитини |
148 |
|
Надання допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування |
149 |
|
Надання допомоги на дітей одиноким матерям |
150 |
|
Надання допомоги при усиновленні дитини |
151 |
|
Надання допомоги на дітей, хворих на тяжкі перинатальні ураження нервової системи, тяжкі вроджені вади розвитку, рідкісні орфанні захворювання, онкологічні, онкогематологічні захворювання, дитячий церебральний параліч, тяжкі психічні розлади, цукровий діабет I типу (інсулінозалежний), гострі або хронічні захворювання нирок IV ступеня, на дитину, яка отримала тяжку травму, потребує трансплантації органа, потребує паліативної допомоги, яким не встановлено інвалідність |
152 |
|
Надання щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг |
153 |
|
Надання державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю і державної соціальної допомоги на догляд |
154 |
|
Надання державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю |
155 |
|
Надання надбавки на догляд за особами з інвалідністю з дитинства та дітьми з інвалідністю |
156 |
|
Надання тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату |
157 |
|
Надання компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі |
158 |
|
Надання державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям |
159 |
|
Надання одноразової винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання України "Мати-героїня". |
160 |
|
Надання одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка». |
161 |
|
Надання щомісячної грошової допомоги особі, яка проживає разом з особою з інвалідністю I чи II групи внаслідок психічного розладу, яка за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за нею |
162 |
|
Надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива |
163 |
01241 |
Надання допомоги на поховання особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю |
164 |
|
Надання державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях за принципом “гроші ходять за дитиною”, оплати послуг із здійснення патронату над дитиною та виплати соціальної допомоги на утримання дитини в сім’ї патронатного вихователя, підтримки малих групових будинків |
165 |
|
Надання грошової компенсації замість санаторно-курортної путівки громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи |
166 |
|
Надання одноразової компенсації сім’ям, які втратили годувальника із числа осіб, віднесених до учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, та смерть яких пов’язана з Чорнобильською катастрофою |
167 |
|
Надання одноразової компенсації дружинам (чоловікам), якщо та (той) не одружилися вдруге, померлих громадян, смерть яких пов’язана з Чорнобильською катастрофою, участю у ліквідації наслідків інших ядерних аварій, у ядерних випробуваннях, військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, у складанні ядерних зарядів та здійсненні на них регламентних робіт |
168 |
|
Забезпечення санаторно-курортним лікуванням осіб, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи |
169 |
|
Надання одноразової компенсації батькам померлого учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, смерть якого пов’язана з Чорнобильською катастрофою |
170 |
|
Взяття на облік осіб, які мають право на пільги |
171 |
|
Надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива та скрапленого газу |
172 |
|
Відшкодування вартості послуги з догляду за дитиною до трьох років “муніципальна няня” |
Керуюча справами (секретар)
виконавчого комітету Наталія ЗГАРДІВСЬКА