ПОРЯДОК ДЕННИЙ
П ятдесятої позачергової сесії Сквирської міської ради VIІ скликання
29 січня 2020р.
ВНЕСЕНЕ №А-1-50 Про внесення змін до рішення сесії міської ради від 17 грудня 2019 року №1141-48-VІІ «Про затвердження штатного розпису Сквирської міської ради на 2020 рік»
ДОПОВІДАЄ: Тернова М. В. - Начальник відділу бухгалтерського обліку та кадрової роботи міської ради - головний бухгалтер.
ДОПОВІДАЄ: Бондар В. О. – секретар Сквирської міської ради.
1 Проєкт РІШЕННЯ
Про внесення змін до рішення сесії Сквирської іської ради №1186-49-VІI від 19 грудня 2019 року „Про місцевий бюджет міста Сквира на 2020 рік 10320301000 (код бюджету)”
Керуючись ч.5 ст.23 та п.7 ст. 78 Бюджетного кодексу України, відповідно до п.23 ст.26 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, враховуючи пропозиції постійної комісії міської ради з питань планування бюджету та фінансів, Сквирська міська рада VII скликання
В И Р І Ш И Л А :
2. Внести зміни до рішення сесії міської ради від 19 грудня 2019 року №1186-49-VІІ від 19 грудня 2019 року „Про місцевий бюджет міста Сквира на 2020 рік 10320301000 (код бюджету) ” та в додатки №3, №7, які є невід’ємною частиною цього рішення, виклавши їх у новій редакції.
3. Пропозиції до цього рішення є невід’ємною його частиною.
4. Рішення підлягає публікації в районні газеті «Вісник Сквирщини» та/або на офіційному сайті Сквирської міської ради http://skvira-rada.gov.ua.
5. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну депутатську комісію з питань планування бюджету та фінансів міської ради.
Міський голова В.А.Скочко
ПРОПОЗИЦІЇ
до проекту рішення позачергової сесії Сквирської міської ради № -50–VІІ
від 29 січня 2020 року «Про внесення змін до рішення сесії Сквирської міської ради №1086-49-VII від 19 грудня 2019 року «Про місцевий бюджет міста Сквира на 2019 рік 10320301000 (код бюджету)»
Керуючись частиною 5 статті 23 Бюджетного кодексу України, відповідно до п.23 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,враховуючи рішення постійної комісії міської ради з питань планування бюджету та фінансів, затвердити зміни до бюджетних призначень бюджету міста Сквира на 2020 рік, а саме:
1. Відповідно до висновку відділу фінансів Сквирської РДА №20 від 27.01.2020 року за результатами річного звіту про виконання бюджету міста Сквира за 2019 рік по загальному фонду визначити обсяг вільного залишку бюджетних коштів міського бюджету в сумі 555605,75 гривень, який склався станом на 01.01.2020 року та здійснити розподіл видатків наступним чином:
1.1 Враховуючи клопотання начальника КП «Сквирське комунальне господарство» вх..№54 та №55 від 27.01.2019 року щодо надання фінансової підтримки комунальному підприємству для оплати заборгованості заробітної плати працюючим та звільненим працівникам підприємства та оплати за спожиту електроенергію перед енергопостачальною компанією:
- збільшити фінансовий ресурс міської цільової «Програми фінансової підтримки підприємств комунальної власності Сквирської міської ради на 2020 рік» за КПКВК 0116090 «Інша діяльність у сфері житлово-комунального господарства» КЕКВ 2610 «Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)» на суму 555605,75 гривень - одержувачу бюджетних коштів КП «Сквирське комунальне господарство» для фінансування захищених статей видатків та часткове погашення заборгованостей підприємства.
Міський голова В.А.Скочко
2 Проєкт РІШЕННЯ
Про внесення змін до Програми фінансової підтримки підприємств
комунальної власностіСквирської міської ради на 2020 рікп
роект)Відповідно до вимог Бюджетного кодексу України, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», рішення сесії міської ради від 06.11.2018 року №757-34–VІІ « Про затвердження Порядку розроблення, затвердження та виконання міських цільових програм у м. Сквира»,враховуючи рішення сесії Сквирської міської ради № від , пропозиції міського голови, постійної депутатської комісії з питань планування бюджету та фінансів, Сквирська міська рада
ВИРІШИЛА:
2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну депутатську комісію з питань планування бюджету та фінансів Сквирської міської ради.
Міський голова В.А.Скочко
Секретар міської радиВ.О.Бондар
Додаток 1 до проекту рішення сесії Сквирської міської ради від .01.2020 року № -50-VII ПРОГРАМА фінансової підтримки підприємств комунальної власності Сквирської міської ради на 2020 рік Зміст
1. ПАСПОРТ Програми фінансової підтримки підприємств комунальної власності Сквирської міської ради на 2020 рік
|
|
||
1. |
Ініціатор розроблення Програми |
Сквирська міська рада |
|
|
Дата, номер і назва розпорядчого документа органу виконавчої влади про розроблення Програми |
Рішення сесії Сквирської міської ради №757-34–VІІ від 06.11.2018 року |
|
2. |
Розробники програми |
Сквирська міська рада, комунальні підприємства Сквирської міської ради |
|
3. |
Відповідальні виконавці |
Структурні підрозділи Сквирської міської ради, одержувачі бюджетних коштів - комунальні підприємства Сквирської міської ради |
|
4. |
Учасники Програми |
КП «Сквирське комунальне господарство», КП «Сквир-водоканал», КП «Сквираблагоустрій» |
|
5. |
Терміни реалізації програми |
2020 рік |
|
6. |
Кошти, задіяні на виконання Програми |
Міський бюджет |
|
7. |
Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації програми, всього:
|
1618,395 тис.гривень
|
|
2.Загальні положення
Програма фінансової підтримки підприємств комунальної власності Сквирської міської ради 2020рік (далі - Програма) розроблена на виконання ст.91 Бюджетного кодексу України, відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про житлово-комунальні послуги», «Про природні монополії», «Про питну воду та питне водопостачання».
У сучасних економічних умовах для забезпечення виконання власних статутних завдань комунальні підприємства нерідко потребують залучення додаткового фінансування, яке сприятиме стабілізації їх фінансово-господарського діяльності, покращенню стану розрахунків, більш ефективному використанню майна комунальної власності, оновленню виробничих потужностей, технічної бази, проведення капітального та поточного ремонту об’єктів спільної власності, забезпеченню повного і своєчасного внесення платежів до бюджету.
Комунальні підприємства: КП «Сквирське комунальне господарство», КП «Сквир-водоканал» та КП «Сквираблагоустрій» є стратегічно важливими підприємствами для Сквирської міської ради, які забезпечують місто централізованим водопостачанням та водовідведенням, наданням послуг з вивезення твердих побутових відходів та інших послуг в галузі житлово – комунального господарства. На даний час фінансовий стан комунальних підприємств є критичним через податкове навантаження та невелику кількість абонентів. Ці фактори зумовлюють встановлення економічно-обґрунтованих тарифів та водночас роблять їх непідйомними для споживачів. Такий стан справ призводить до порушень трудового законодавства, в частині своєчасної виплати заробітної плати, неякісного надання послуг комунальними підприємствами, унеможливлює придбання необхідної техніки, якісних матеріалів та ускладнює роботу комунальних підприємств в цілому. Діючі тарифи на послуги зазначених підприємств не повністю забезпечують відшкодування витрат на їх надання, скорочуються обсяги наданих послуг в натуральних показниках, що надаються комунальними підприємствами, зростають тарифи на енергоносії, витрати на оплату праці, придбання необхідних матеріалів, сплату податків, тощо, що призводить до збиткової діяльності та неспроможності своєчасно та в повному розмірі розраховуватись за зобов’язаннями. Несвоєчасна оплата за нарахованими податковими зобов’язаннями (єдиний соціальний внесок, податок на доходи фізичних осіб, тощо), зобов’язаннями зі сплати за спожиті енергоносії, інших складових витрат підприємств призводить до нарахування їм значних штрафних санкцій та пені і, відповідно, до збільшення збитків підприємств.
Вищенаведені чинники призвели до зменшення у Підприємств власних обігових коштів для забезпечення належного водопостачання, водовідведення, надання послуг з вивезення твердих побутових відходів, забезпечення благоустрою міста (на погашення заборгованості із виплат заробітної плати, платежів до бюджету, придбання матеріалів для виконання робіт по утриманню та оновленню інженерних мереж, по підготовці до роботи в осінньо-зимовий період, придбання необхідних технічних засобів, оновлення матеріальної бази підприємств за рахунок капітальних вкладень та інші).
3. Мета та завдання Програми
Метою Програми є сприяння та забезпечення стабільної діяльності комунальних підприємств, збереження комунального майна шляхом надання фінансової підтримки комунальним підприємствам, поповнення статутного капіталу відповідно до їх функціональних призначень щодо надання мешканцям об’єднаної територіальної громади послуг в галузі житлово-комунального господарства та спрямована на виконання наступних завдань:
1. Покращення якості надання послуг:
2. Зміцнення матеріально-технічної бази підприємств;
3. Забезпечення проведення капітального та поточного ремонту об’єктів спільної власності територіальної громади Сквирської міської ради.
4. Проведення інвестиційної діяльності, направленої на переоснащення, відновлення та реконструкції виробничих потужностей підприємств.
5. Виконання зобов’язань по виплаті заробітної плати з нарахуваннями працівникам.
6. Погашення заборгованості по податках та інших обов’язкових платежах.
7. Проведення вчасних розрахунків за спожиті енергоносії, що відносяться до виробничої собівартості підприємства, та є невідємною частиною виробничого циклу.
8. Подолання наслідків стихії, надзвичайних ситуацій та аварій.
9. Придбання спеціальної техніки, засобів, устаткування та спецодягу.
4. Заходи з реалізації Програми
Реалізація Програми здійснюється шляхом запровадження наступних заходів, спрямованих на розв'язання проблеми та досягнення мети:
1. Надання підприємствами фінансово-економічних розрахунків (обґрунтування) необхідності виділення коштів на надання фінансової підтримки чи поповнення статутного капіталу з обов’язковим розрахунком економічного ефекту від впровадження заходів, проектів.
2. Розгляд структурними підрозділами міської ради направлених матеріалів, прийняття рішення про необхідність фінансування та підготовка проекту рішення міської ради щодо виділення коштів за рахунок коштів міського бюджету.
3. Прийняття відповідного рішення Сквирської міською радою.
4. Забезпечення виконання рішення міської ради та використання підприємствами виділених коштів у повному обсязі за цільовим призначенням.
5. Безпосередній контроль за виконанням завдань програми здійснює відповідний виконавець та постійна комісія з питань планування бюджету та фінансів.
5. Фінансова забезпеченість Програми
Фінансова підтримка комунальних підприємств здійснюється шляхом:
3. Головним розпорядником коштів на виконання заходів Програми є Сквирська міська рада.
4. Обсяги фінансування Програми зазначені у додатку 2 до Програми.
6. Очікувані результати
Виконання Програми дасть можливість:
1. Забезпечити раціональне використання і збереження комунального майна, розвиток матеріальної бази підприємств.
2. Здійснювати найбільш ефективне і якісне виконання статутної діяльності підприємств.
3. Забезпечити безперебійну роботу комунальних підприємств.
4. Уникнення порушень трудового, податкового та іншого законодавства.
5. Покращити якість надання послуг.
7. Система контролю
Міський голова В.А.Скочко
Додаток 2
до Програми фінансової підтримки
комунальних підприємств
Сквирської міської ради
на 2020 рік
Орієнтовні обсяги фінансування Програми
«Фінансової підтримки комунальних підприємств Сквирської міської ради на 2020 рік
№п/п |
Комунальні підприємства |
Обсяги фінансування тис.грн. |
|
1. |
КП»Сквирське комунальне господарство» |
763,195 |
|
2. |
КП «Сквир-водоканал» |
855,2 |
|
3. |
КП «Сквираблагоустрій» |
0 |
|
|
Всього |
1618,395 |
ВНЕСЕНЕ №А-1-50
Про внесення змін до рішення сесії міської ради від 17 грудня 2019 року №1141-48-VІІ «Про затвердження штатного розпису Сквирської міської ради на 2020 рік»
Керуючись п.5 ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законами України «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про оплату праці», «Про Державний бюджет України на 2020 рік», у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 9 грудня 2015 року №1013 «Про упорядкування структури заробітної плати, особливості проведення індексації та внесення змін до деяких нормативно-правових актів», Постанови Кабінету Міністрів України від 9 березня 2006 року № 268 «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів» (зі змінами та доповненнями), від 21 липня 2005 року № 614 «Деякі питання віднесення областей та міст до груп за оплатою праці» (зі змінами та доповненнями), Постанови Кабінету Міністрів України від 20 травня 2009 р. № 482 «Про деякі питання оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів, що фінансуються з бюджету», Наказу Міністерства праці та соціальної політики України від 2 жовтня 1996 року №77 «Про умови оплати праці робітників, зайнятих обслуговуванням органів виконавчої влади та їх виконавчих органів, місцевого самоврядування та їх виконавчих органів, органів прокуратури, судів та інших органів» (зі змінами та доповненнями), враховуючи лист в.о.голови Сквирської РДА Славінської О.В., вх.№62 від 28.01.2020, пропозицію голови комісії з питань планування бюджету та фінансів Лозинського В.Л., пропозиції комісії з питань планування бюджету та фінансів, Сквирська міська рада VII скликання
В И Р І Ш И Л А:
Міський голова Валерій СКОЧКО
Додаток №1
до рішення сесії
Сквирської міської ради
№___-50-VІІ від 29 січня 2020 року
Штатний розпис на 30.01.2020 рік
Сквирської міської ради
№ п/п |
Назва структурного підрозділу та посад |
Кількість штатних одиниць |
Посадовий оклад (грн.) |
Фонд заробітної плати на місяць (грн.) |
1 |
Міський голова |
1 |
10000 |
10000 |
2 |
Перший заступник Сквирського міського голови |
1 |
9500 |
9500 |
3 |
Заступник міського голови з економічних питань |
1 |
9000 |
9000 |
4 |
Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради |
1 |
9000 |
9000 |
5 |
Секретар міської ради |
1 |
9000 |
9000 |
6 |
Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету |
1 |
9000 |
9000 |
Відділ з питань підприємництва, містобудування та землекористування міської ради |
||||
7 |
Начальник відділу з питань підприємництва, містобудування та землекористування міської ради |
1 |
6400 |
6400 |
8 |
Головний спеціаліст відділу з питань підприємництва, містобудування та землекористування міської ради |
1 |
4700 |
4700 |
9 |
Спеціаліст1 категорії відділу з питань підприємництва, містобудування та землекористування міської ради |
1 |
4300 |
4300 |
Загальний відділ міської ради |
||||
10 |
Начальник загального відділу міської ради - державний реєстратор |
1 |
6400 |
6400 |
11 |
Державний реєстратор загального відділу міської ради |
1 |
4710 |
4710 |
12 |
Державний реєстратор (Головний спеціаліст) загального відділу міської ради |
1 |
4700 |
4700 |
13 |
Головний спеціаліст з питань контролю загального відділу міської ради |
1 |
4700 |
4700 |
14 |
Головний спеціаліст із соціальних питань загального відділу міської ради |
1 |
4700 |
4700 |
15 |
Провідний спеціаліст з питань звернень загального відділу міської ради |
1 |
4400 |
4400 |
16 |
Реєстратор (Провідний спеціаліст) загального відділу міської ради |
1 |
4400 |
4400 |
17 |
Реєстратор (Спеціаліст 1 категорії) загального відділу міської ради |
1 |
4300 |
4300 |
Юридичний відділ міської ради |
||||
18 |
Начальник юридичного відділу – юрист міської ради |
1 |
6400 |
6400 |
19 |
Юрист(Головний спеціаліст) юридичного відділу міської ради |
1 |
4700 |
4700 |
20 |
Провідний спеціаліст юридичного відділу міської ради |
1 |
4400 |
4400 |
Відділ бухгалтерського обліку та кадрової роботи міської ради |
||||
21 |
Начальник відділу бухгалтерського обліку та кадрової роботи міської ради - головний бухгалтер |
1 |
6400 |
6400 |
22 |
Головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку та кадрової роботи міської ради – заступник головного бухгалтера |
1 |
4700 |
4700 |
23 |
Провідний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку та кадрової роботи міської ради |
1 |
4400 |
4400 |
Відділ державного архітектурно-будівельного контролю міської ради |
||||
24 |
Начальник відділу з питань державного архітектурно-будівельного контролю міської ради |
1 |
6400 |
6400 |
25 |
Головний спеціаліст відділу з питань державного архітектурно-будівельного контролю міської ради |
1 |
4700 |
4700 |
26 |
Спеціаліст 1 категорії відділу з питань державного архітектурно-будівельного контролю міської ради |
1 |
4300 |
4300 |
|
||||
27 |
Підбирач довідкового та інформаційного матеріалу (діловод) |
1 |
3350 |
3350 |
28 |
Секретар керівника міської ради |
1 |
3300 |
3300 |
29 |
Водій міської ради |
2 |
2590 |
5180 |
30 |
Прибиральник службових приміщень міської ради |
1 |
2572 |
2572 |
|
Всього |
31 |
|
170012 |
Міський голова Валерій СКОЧКО
3 Проєкт РІШЕННЯ
Про добровільне об’єднання територіальних громад з адміністративним центром у місті Сквира
Відповідно до статей 2, 4, 6, 7, 8 Закону України «Про добровільне об’єднання територіальних громад, враховуючи наданні головами сільських рад рішення про надання згоди на добровільне об’єднання територіальних громад з адміністративним центром у місті Сквира, міська рада
В И Р І Ш И Л А :
Міський голова В.А.Скочко
Проект подання
_____________________
обласна рада
ПОДАННЯ
Відповідно до Закону України «Про добровільне об’єднання територіальних громад», враховуючи рішення ______________, __________, _________ територіальних громад про добровільне об’єднання в __________ територіальну громаду з центром в місті (селищі, селі) __________, просимо прийняти рішення обласної ради про утворення об’єднаної територіальної громади.
Додатки:
__________ міський (селищний, сільський) голова _______________ ПІБ