Проект РІШЕННЯ
Про звіт міського голови про діяльність
Сквирської міської ради за 2017 рік
Заслухавши звіт Сквирського міського голови, відповідно до ст. ст. 26, 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи зауваження та пропозиції постійних комісій, Сквирська міська рада VII скликання
В И Р І Ш И Л А :
1. Взяти до відома звіт за 2017 рік. (додається).
3. Контроль за виконанням рішення залишаю за собою.
Міський голова В.А.Скочко
м. Сквира
30 січня 2018 року
№__-27-VІI
Додаток
до рішення сесії
№..-27-VII від 30 січня 2018
Звіт
Сквирського міського голови Скочка Валерія Анатолійовича
про діяльність Сквирської міської ради за 2017 рік
У 2017 році відбулося 29 засідань виконавчого комітету, прийнято 313 рішень.
Комісії:
Проведено 7 земельних комісій. Всього прийнято 188 земельних рішень
Проведено 15 бюджетних комісій. Всього прийнято 45 бюджетних рішень
Проведено 3 регламентні комісії: прийнято 17 рішень
Проведено 3 комунальних комісій: прийнято 13 рішень
ВСЬОГО рішень – 250.
Звіт про виконану роботу
загальним відділом Сквирської міської ради
Київської області за 2017 рік
Загальним відділом протягом 2017 року була проведена робота щодо звернень громадян, контролю та державної реєстрації.
Протягом поточного року було прийнято 2938 заяв з питань державної реєстрації права власності та іншого речового права, з них:
916 заяв про реєстрацію права власності на земельні ділянки , житлові будинки та квартири;
1549 заяв про реєстрацію іншого речового права;
288 заяв про внесення змін до Державного реєстру речових прав;
167 запитів про надання інформації з ДРРП.
18 заяв про реєстрацію обтяжень.
Проведено консультацію з питань реєстрації права власності на земельні ділянки, житлові будинки, квартири, іншого речового права, обтяжень 647 громадянам.
Також було надано відповідь на 246 запитів від нотаріусів, суду та управління соціального забезпечення Сквирської райдержадміністрації.
З питань реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування громадян було прийнято 3629 заяв, з них: знято з реєстрації 578 осіб, зареєстровано 599 осіб. В зв’язку з перейменуванням вулиць звернулось 1456 осіб. За заявами громадян видано 930 довідок про місце реєстрації та складено 66 протоколів про адміністративні правопорушення, в зв’язку з порушенням терміну реєстрації місця проживання (30 днів).
Також відділом було видано 5224 довідки громадянам. Отримано, зареєстровано та передано до виконання 1411 листів, розглянуто 1445 звернень громадян.
В зв’язку з виконанням було відправлено поштовим зв’язком 2463 відповіді на листи та звернення громадян. Протягом року проводиться робота щодо контролю термінів виконання звернень громадян, формуються архівні справи та надається звітна інформація щодо звернень громадян до Сквирської райдержадміністрації, Сквирської районної ради та Київської обласної державної адміністрації.
Відділ державного архітектурно-будівельного контролю Сквирської міської ради Київсьткої області є виконавчим органом Сквирської міської ради Київської області.
У своїй діяльності відділ держархбудконтролю підзвітний та підконтрольний міській раді та міському голові.
Основними завданнями відділу, відповідно до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» є виконання дозвільних та реєстраційних функцій, щодо об’єктів будівництва віднесених до незначного (СС1) класу наслідків (відповідальності), а також здійснення державного архітектурно-будівельного контролю за дотриманням законодавства у сфері містобудівної діяльності, проектної документації, будівельних норм, державних стандартів та правил на території міста Сквира щодо об’єктів будівництва віднесених до незначного (СС1) класу наслідків (відповідальності)..
За період роботи з 01.09.2017 по 01.01.2018 року до відділу надійшло 19 дозвільних документів, - зареєстровано 17, з них:
- Повідомлень про початок виконання будівельних робіт – 11;
- Декларацій про готовність об’єкта до експлуатації – 6;
Відділом було скасовано 1 повідомлення про початок виконання будівельних робіт за порушення містобудівного законодавства, та 1 повідомлення повернуте, так як об’єкт будівництва не належить до незначного (СС1) класу наслідків (відповідальності).
Відділом повернута 1 декларація про готовність об’єкта до експлуатації в зв’язку з виявленими недостовірними даними.
Порушення термінів реєстрації документів не зафіксовано.
За даний період було винесено 6 наказів та проведено шість позапланових перевірок. За результатами перевірок складено 4 акти. На 3 об’єктах були виявлені порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності. Із них винесено 3 постанови по справі про адміністративне правопорушення, на 3 осіб накладено штраф на загальну суму 12750 гр. Сума сплачених в добровільному порядку штрафів складає 8500 грн. Одна справа щодо оскарження постанови знаходиться на розгляді в суді.
По одній справі замовник будівництва не з’явився на перевірку.
Крім цього, відділом розглянуто 14 звернень із них:
- 6 Департаменту ДАБІ у Київській області;
- 7 від громадян;
- 1 депутатський запит.
Відділ приймає участь у роботі комісії по спірним питанням міської ради, а також працівниками відділу надаються консультації в центрі надання адміністративних послуг Сквирської РДА щочетверга.
Відповідно до Наказу Держархбудінспекції України №1033 від 27.06.2017 року, відділом подавалися звіти до ДАБІ України (Форма 1-4, 9 таблиць.)
про роботу відділу з питань підприємництва, містобудування та землекористування за 2017 рік
У своїй роботі відділ з питань підприємництва, містобудування та землекористування (далі Відділ) керується Положенням про відділ, яке затверджене рішенням міської ради, Земельним кодексом України, Податковим кодексом України, Законами України «Про звернення громадян», «Про землеустрій», «Про оренду землі» «Про місцеве самоврядування в Україні», "Про регулювання містобудівної діяльності" та іншими нормативними актами.
Протягом 2017 року Відділом проводилася робота та надавались консультації з питань прийняття та розгляду заяв фізичних, юридичних осіб, підготовки проектів рішень міської ради з питань безоплатної передачі земельних ділянок у власність громадянам для будівництва та обслуговування житлових будинків, господарських будівель та споруд, передачі земельних ділянок в оренду, постійне користування, продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення під об’єктами нерухомого майна, що є власністю покупців, продажу земельних ділянок на земельних торгах, підготовки детальних планів території до розгляду на містобудівній раді та громадських слуханнях, проведення громадських слухань, з інших питань, що стосуються дотримання земельного та природоохоронного законодавства на території міської ради, використання і охорони земель, природних ресурсів, які подаються на розгляд міській раді.
Відділом надавалися такі послуги:
Станом на 01.01.2018 року до бюджету міста надійшло коштів від плати за оренду землі з юридичних осіб та фізичних осіб в сумі 3 695 732 грн. Надходження земельного податку з юридичних осіб в сумі 698 209 грн. та з фізичних осіб в сумі 105047 грн.
Підготовлено до продажу 2 земельні ділянки загальною площею 0,045 га.
За продаж земельних ділянок до бюджету міста станом на 01.01.2018 року надійшло коштів у сумі 23 227,70 грн.
З початку року Відділом опрацьовано та надано відповіді на 373 звернення від юридичних осіб та громадян, з них:
- надано відповідей –371;
- на розгляді – 2;
- розглянуто скарг з виїздом на місцевість – 38;
- підготовлено проектів рішень сесії – 192;
- підготовлено проектів рішень виконкому – 22;
Прийнято рішення про розроблення детального плану території» - 6; та - «Про затвердження детального плану території» - 2.
Крім того, розглянуто (в тому числі з виїздом на місцевість) 547 звернень про надання земельних ділянок для ведення городництва.
Відділом вівся облік земель сільськогосподарського призначення бувших КСП «Сквирський», КСП «Україна» та КСП «Щорса», землі запасу Сквирської міської ради.
Станом на 01.01.2018 року дані землі використовуються:
- ПП «Агро - Олімп» заключено 214 договорів;
- ТДВ «Шамраївський цукровий завод» 76 договорів;
- ТОВ «Сквираагрохім» - 4 договора;
- ПП «Росава - Агро» - 204 договора;
- СТОВ «Обрій» - 227 договорів;
- ТОВ «Агрокапітал»- 17 договорів – учасники АТО.
Одноосібно використовують земельні ділянки 81 громадян міста.
Вартість одного гектару ріллі по міській раді становила 40 411,89 грн.
Передано безоплатно в приватну власність земельних ділянок учасникам АТО та членам їх сімей під забудову в межах м. Сквира в кількості 25 ділянок по вул. Героїв Сквирщини. (масив «КУЛИКІВКА») в м. Сквира. Зареєстровано у Сквирській міській раді 140 заяв від учасників АТО.
Працівниками відділу прийнято участь у засіданнях постійної комісії міської ради з питань будівництва та землекористування, комісії по спірним питанням, у складі робочої групи по розгляду звернень, комісії по визначенню суб’єктів оціночної діяльності для оцінки земельних ділянок несільськогосподарського призначення, на яких розташовані об’єкти нерухомого майна; комісії щодо відбору виконавців робіт із землеустрою, оцінки земель та визначення виконавця земельних торгів на конкурентних засадах; адміністративній комісії при виконавчому комітеті Сквирської міської ради; комісії з соціальних та житлових питань при виконавчому комітеті Сквирської міської ради; комісії по розгляду питань щодо відключення споживачів від мережі централізованого опалення м. Сквира при виконавчому комітеті Сквирської міської ради; комісії по вибору земельних ділянок при Сквирській райдержадміністрації; комітеті із визначення виконавця перевезень пасажирів на автобусних маршрутах загального користування в м. Сквира, комісії по питанню присвоєння та зміни поштових адрес об’єктам нерухомого майна у м. Сквира, конкурсній комісії на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування.
На підставі рішення виконавчого комітету Сквирської міської ради «Про надання повноважень посадовій особі - начальнику відділу з питань підприємництва, містобудування та землекористування міської ради вносити зміни та доповнення до свідоцтва про право власності на житло» внесено зміни до 7 свідоцтв на право власності на житло.
Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації», Указу Президента України від 05.05.2011 року «Про забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації», розпорядження міського голови з даного напрямку роботи, своєчасно надано відповіді на інформаційні запити – 3 заяви.
Визначено спеціальні місця для роботи відвідувачів із документами, що містять публічну інформацію, зразки документів та інструкції розміщені на інформаційному стенді поруч із кабінетом відділу з питань підприємництва містобудування та землекористування.
Однак, ще багато питань щодо забезпечення дотримання земельного та природоохоронного законодавства на території міської ради, здійснення контролю за використанням і охороною земель, природних ресурсів залишаються невирішеними через брак коштів у міському бюджеті та відсутністю фінансування делегованих державою повноважень з цих питань. Гострою необхідністю є виготовлення генерального плану міста та документації по встановленню меж міста.
Пріоритетними питаннями роботи відділу в поточному році залишаються:
Звіт, стосовно виконаної роботи, юридичного відділу Сквирської міської ради в період 03.01.-31.12.2017 року
ЗВІТ відділу бухгалтерського обліку та кадрової роботи міської ради
Дохідна частина зведеного бюджету міста Сквира за 2017 рік виконана в сумі 24 336 064 грн., при планових показниках на звітний період з урахуванням уточнень 23 569 968 грн., що становить 103,25% виконання. Порівняно із 2016 роком надходження до міського бюджету зросли на 7 272 537 грн., темп росту надходжень становить 142,6 відсотка.
Дохідна частина загального фонду бюджету міста Сквира за 2017 рік виконана в сумі 23 070 826 грн., при уточнених планових показниках на звітний період 22 273 900 грн., що становить 103,6 % виконання.
Із загальної суми надходжень загального фонду бюджету міста 20 993 424 грн. або 91,0% складають податкові надходження, 1 572 201 грн. – неподаткові надходження.
Основними джерелами наповнення дохідної частини загального фонду бюджету міста є «Єдиний податок», питома вага якого в загальній сумі надходжень податків і зборів становить 39,6%, сума надходжень за 2017 рік складає 9 136 786 грн., плановий показник виконано на 102,0 % та акцизний податок з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів, акцизний податок з виробленого в Україна та ввезеного на митну територію України пального, частина якого зараховується до бюджетів місцевого самоврядування. Питома вага акцизного податку в сумі надходжень загального фонду міського бюджету становить 29,4 %, загальна сума надходжень за 2017 рік складає 6 792 657 грн., плановий показник виконано на 103,8 відсотка.
Найбільшими платниками акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів були такі платники:
ТОВ «АТБ–МАРКЕТ» - 835 787 655 грн., ТОВ «ФІТО-ПРОМ ЕВОЛЮШЕН» - 287 523 грн., ТЗОВ «ОККО-РІТЕЙЛ» - 266 199 гривень.
Наступним по значенню бюджетоутворюючим податком є «Податок на майно», який включає плату за землю, транспортний податок, податок на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки, загальна сума надходжень податку на майно за 2017 рік складає 4 949 663 грн., що становить 21,5 % надходжень загального фонду, відсоток виконання планового показника склав 104,9 відсотка . Надходження плати за землю склали у січні – грудні 2017 року - 4 498 948 грн., податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки – 359 521 грн., транспортний податок – 91 194 гривень
Найбільшими платниками по платі за землю у 2017 році були:
Надходження за надані адміністративні послуги склали за 2017 рік -
1 225 665 гривень.
Крім того, до загального фонду міського бюджету надійшло 500 000 грн. «Субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій».
До спеціального фонду бюджету міста Сквира у 2017 році надійшло 1 265 238 грн., що становить 97,6 % до планового показника.
Джерелом наповнення дохідної частини спеціального фонду бюджету міста Сквира у 2017 році були кошти пайової участі у розвитку інфраструктури міста, які надійшли в сумі 137 173 грн., Кошти від продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення, що перебувають у державній або комунальній власності» надійшли в сумі 23 228 грн. та екологічний податок надходження якого становлять 71 484 гривень.
За рішенням сесії міської ради до спеціального фонду міського бюджету зараховано 1 000 000 грн. субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій.
Видаткова частина загального фонду бюджету міста Сквира за 2017 рік виконана в обсязі 14 635 996 грн., що становить 98,2 % до бюджетних призначень звітного періоду.
На утримання органу місцевого самоврядування використано 3 679 843 грн., що становить 99,1 % до бюджетних призначень звітного періоду.
На оплату праці з нарахуваннями працівників органу місцевого самоврядування спрямовано 3 139 629 грн., видатки на оплату спожитих установою енергоносіїв становлять 132 536 грн., використання товарів і послуг – 407 678 гривень.
На фінансову підтримку Комунального підприємства «Сквирське комунальне господарство» за 2017 рік спрямовано 1000000 гривень.
На благоустрій міста із загального фонду міського бюджету використано 4 509 629 грн., в тому числі профінансовано видатки для КП «Сквирське комунальне господарство» за Програмою розвитку житлово – комунального господарства та благоустрою м.Сквира на 2017 рік .
На утримання та розвиток інфраструктури доріг (зимове утримання вулично –дорожньої мережі та поточний ремонт доріг міста) за 2017 рік використано 2 100 997 гривень.
На відшкодування різниці між розміром ціни (тарифу) на житлово –комунальні послуги, що затверджувались або погоджувались органом місцевого самоврядування та розміром економічно – обгрунтованих витрат на їх виробництво протягом січня - грудня 2017 року спрямовано 2 047 763 гривень.
На виконання заходів передбачених місцевими цільовими програмами на 2017 рік спрямовано 9 791 152 грн. в тому числі:
Трансферти районному бюджету профінансовано в сумі 135 000 грн. (на оздоровлення дітей учасників АТО – 100 000 грн., придбання меблів для ФАПу – 5000 грн. придбання ліків для ЦРЛ – 30 000 грн.).
Видаткова частина спеціального фонду міського бюджету у січні – грудні 2017 року виконана на 75,5 % до планових призначень, при уточнених призначеннях звітного періоду 11 709 105 грн., касові видатки склали 8 837 254 гривень.
Кошти у 2017 році спрямовано на:
Також надана субвенція з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного та культурного розвитку регіонів у сумі 48000 грн., по Програмі запобігання злочинності в м.Сквира
Міський голова В.А.Скочко