СКВИРСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
П Р О Є К Т Р І Ш Е Н Н Я
від __ ________ 2021 року м. Сквира №
Про затвердження Порядку проведення
конкурсу на надання послуг з вивезення
твердих побутових відходів в межах
Сквирської міської територіальної громади
Керуючись законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», «Про житлово-комунальні послуги», «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у сфері поводження з відходами», статею 351 Закону України «Про відходи», відповідно до Порядку проведення конкурсу на надання послуг з вивезення побутових відходів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16.11.2011 р. № 1173, Порядку проведення конкурсу з надання житлово-комунальних послуг, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 р. № 631, з метою впорядкування та належної організації діяльності у сфері поводження з твердими побутовими відходами на території Сквирської міської територіальної громади, виконавчий комітет Сквирської міської ради
В И Р І Ш И В:
1. Провести конкурс з визначення виконавця послуг з вивезення твердих побутових відходів в межах Сквирської міської територіальної громади у порядку встановленому постановою Кабінету Міністрів України від 16.11.2011 р. № 1173 «Питання надання послуг з вивезення побутових відходів».
2. Для проведення конкурсу утворити конкурсну комісію в складі згідно з додатком 1.
3. Визнати таким, що втратило чинність, рішення виконавчого комітету від 04.04.2019 № 1095/107 «Про проведення конкурсу на визначення виконавця послуги з вивезення твердих побутових відходів в м.Сквира».
4. Затвердити конкурсну документацію з проведення конкурсу на надання послуг з вивезення твердих побутових відходів в межах Сквирської міської територіальної громади, додаток 2.
5. Опублікувати оголошення про проведення конкурсу на надання послуг з вивезення твердих побутових відходів в межах Сквирської міської територіальної громади в районній газеті «Вісник Сквирщини» та на офіційному веб-сайті Сквирської міської ради.
6. Це рішення підлягає офіційному оприлюдненню не пізніше п’яти робочих днів після його прийняття та підписання і набирає чинності з дня офіційного оприлюднення.
7. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови Віталія ЧЕРНЕНКА.
Голова виконкому |
Валентина ЛЕВІЦЬКА |
ПОГОДЖЕНО:
Керуюча справами виконавчого комітету Сквирської міської ради «____»_____________2021 р.
Заступник Сквирського міського голови «____»_____________2021 р.
Начальник відділу економічно-інвестиційної діяльності та агропромислового розвитку «____»_____________2021 р.
Головний спеціаліст відділу з питань юридичного забезпечення ради та діловодства Сквирської міської ради «____»_____________2021 р. |
________________
_______________
_______________
______________
|
Наталія ЗГАРДІВСЬКА
Віталій ЧЕРНЕНКО
Оксана СУСЛОВА
Лариса БОЙКО
|
Виконавець:
Начальник відділу капітального
будівництва, комунальної власності та
житлово-комунального господарства Ольга СТЕПАНЕНКО
Додаток 1
до рішення виконавчого комітету
Сквирської міської ради
від ______________ № ________
Склад конкурсної комісії
з проведення конкурсу на надання послуг з вивезення твердих побутових відходів в межах Сквирської міської територіальної громади
Голова комісії : |
|
Черненко Віталій Валерійович |
заступник міського голови |
Секретар комісії: |
|
Бойко Лариса Борисівна |
головний спеціаліст відділу з питань юридичного забезпечення ради та діловодства |
Члени комісії: |
|
Степаненко Ольга Василівна |
начальник відділу капітального будівництва, комунальної власності та житлово-комунального господарства |
Суслова Оксана Володимирівна |
начальник відділу економічно-інвестиційної діяльності та агропромислового розвитку |
Сиворакша Микола Васильович |
депутат Сквирської міської ради VIII скликання |
Довгаль Микола Петрович |
начальник Сквирського районного управління ГУ Держпродспоживслужби в Київській області |
Начальник відділу капітального
будівництва, комунальної власності та
житлово-комунального господарства Ольга СТЕПАНЕНКО
Додаток 2
до рішення виконавчого комітету
Сквирської міської ради
від ______________ № ________
КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦІЯ
з проведення конкурсу на надання послуг з вивезення твердих побутових відходів в межах Сквирської міської територіальної громади
м. Сквира – 2021
КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦІЯ
з проведення конкурсу на надання послуг з вивезення твердих побутових відходів в межах Сквирської міської територіальної громади
Сквирська міська рада, 09001, Київська область, м. Сквира, вул.Богачевського, 28.
2. Підстава для проведення конкурсу:
Рішення виконавчого комітету Сквирської міської ради ______________________«Про затвердження Порядку проведення конкурсу на надання послуг з вивезення твердих побутових відходів в межах Сквирської міської територіальної громади».
3. Місце і час проведення конкурсу, прізвище та посада, номер телефону особи, в якої можна ознайомитися з умовами надання послуг з вивезення твердих побутових відходів:
3.1. Місце: 09001, Київська область, м.Сквира, вул. Богачевського, 28.
3.2. Дата: ____________________
3.3. Час:______________
3.4. Черненко Віталій Валерійович - заступник міського голови, каб. № 20
3.5. Степаненко Ольга Василівна - начальник відділу капітального будівництва,комунальної власності та житлово-комунального господарства, каб.№ 19
4.1. Наявність в учасника конкурсу спеціально обладнаних транспортних засобів для збирання та перевезення твердих побутових відходів у кількості не менше 4 одиниць, що створюються у житловій забудові та на підприємствах, в установах, організаціях в межах Сквирської міської територіальної громади. Наявність матеріально-технічної бази, технічний стан якої дозволяє забезпечити зберігання та охорону спеціально обладнаних транспортних засобів для вивезення твердих побутових відходів, здійснювати щоденний контроль за технічним станом транспортних засобів власними силами, виконання регламентних робіт з технічного обслуговування та ремонту спеціально обладнаних транспортних засобів, підтримання належного санітарного стану спеціально обладнаних транспортних засобів.
4.2. Вартість надання послуги з вивезення твердих побутових відходів.
4.3. Досвід роботи з надання послуг з вивезення твердих побутових відходів – не менше двох років.
4.4. Наявність та кількість працівників відповідної кваліфікації.
4.5. Наявність ліцензій та дозволів на надання послуги, якщо це передбачено чинним законодавством України.
4.6 наявність контейнерів для збору твердих побутових відходів в тому числі для роздільного збору сміття.
5. Обсяг послуг з вивезення побутових відходів та вимоги щодо якості надання послуг.
Обсяг послуг із збору та перевезення твердих побутових відходів для всіх категорій споживачів в межах Сквирської міської територіальної громади: складає – 40,0 тис. м³ на рік.
– розміри та межі певної території населеного пункту – в межах Сквирської міської територіальної громади (згідно з оптимальними маршрутами руху транспортних засобів для збору та перевезення твердих побутових відходів);
- середня відстань до об’єктів поводження з відходами та їх місцезнаходження становить по м. Сквира - 8 км, до сільських населених пунктів громади - 30 км.
Конкурс проводиться на визначення виконавця послуги із збору та перевезення твердих побутових відходів, як окремої комунальної послуги, право на яку виборюється на конкурсних засадах, що передбачає зокрема:
– організацію надання підприємствам, установам, організаціям, мешканцям Сквирської територіальної громади послуг з вивезення твердих побутових відходів відповідно до стандартів, нормативів передбачених Законами України «Про житлово- комунальні послуги», «Про відходи», Постановою Кабінету Міністрів України від 10.12.2008 р. №1070 «Про затвердження правил надання послуг з вивезення побутових відходів».
– виписка з Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб-підприємців – за наявності;
– балансового звіту суб’єкта господарювання за останній звітній період;
– документа, що містить інформацію про технічний потенціал суб’єкта господарювання (кількість спеціально обладнаних транспортних засобів, які перебувають на балансі суб’єкта господарювання, наявність власної ремонтної бази та контейнерного парку тощо);
– документа, що містить відомості про обсяги надання послуг з вивезення твердих побутових відходів за останній рік;
– технічних паспортів на спеціально обладнані транспортні засоби та довідки про проходження ними технічного огляду;
– довідки-характеристики спеціально обладнаних транспортних засобів: тип, вантажопідйомність, наявність пристроїв автоматизованого геоінформаційного контролю та супроводу перевезення твердих побутових відходів, реєстраційний номер, найменування організації, якій належать спеціально обладнані транспортні засоби, номер телефону керівника такої організації;
– довідки про забезпечення створення умов для миття спеціально обладнаних транспортних засобів, їх паркування та технічного обслуговування;
– довідки про проходження водіями медичного огляду;
– документа, що містить відомості про досвід роботи з надання послуг з вивезення твердих побутових відходів;
– документа, що містить інформацію про кількість відходів, залучених учасником до повторного використання; кількість відходів, які використовуються як вторинна сировина; кількість відходів, які відправляються на захоронення, тощо;
- відомості або зобов'язання щодо встановлення на кожному транспортному засобі із збору та перевезення твердих побутових відходів GPS обладнання, та забезпечення його постійного підключення і працездатності з доступом до GPS-даних для моніторингу роботи транспортних засобів в он-лайн режимі.
- відомості про наявність у підприємства (учасника конкурсу) технічних можливостей для приймання та захоронення твердих побутових відходів в кількості не меншій ніж 40,0 тис. м³ на рік;
– інших документів, які подаються за бажанням учасника конкурсу і містять відомості про його здатність надавати послуги з вивезення твердих побутових відходів (впровадження роздільного збирання, інформація про наявність диспетчерської служби тощо) належного рівня якості.
Площа Сквирської міської територіальної громади, Білоцерківського району, Київської області - 87353,7 га., до складу громади входить 1 – місто та 44 сільських населених пунктів.
8. Характеристика об'єктів утворення побутових відходів за джерелами їх утворення:
- багатоквартирні житлові будинки, кількість мешканців таких будинків:
2-х та 1-но поверхові – 45шт., кількість мешканців – 1145 осіб;
4-рьох та 5-ти поверхові – 15 шт., кількість мешканців – 1591 особа;
- наявність, кількість, місцезнаходження, об'єм і належність контейнерів (контейнерних майданчиків) для зберігання та збирання твердих побутових відходів: територія Сквирської міської територіальної громади;
- одноквартирні житлові будинки, кількість мешканців таких будинків: - близько 27000 осіб;
- підприємства, установи та організації, заклади освіти та культури, бюджетні установи: понад 550 одиниць;
9.Характеристика, включаючи потужність, та місцезнаходження об’єктіві поводження з твердими побутовими відходами:
Наявність у підприємства (учасника конкурсу) технічних можливостей для приймання та захоронення твердих побутових відходів в кількості не меншій ніж 40,0 тис. м3 на рік.
10.Вимоги до конкурсних пропозицій:
- конкурсна пропозиція подається особисто або надсилається поштою конкурсній комісії у конверті, на якому зазначаються повне найменування і місцезнаходження організатора та учасника конкурсу, перелік послуг, на надання яких подається пропозиція.
- конкурсна пропозиція друкується та підписується учасником або особою уповноваженою на право підпису від імені учасника, повноваження цієї особи зазначаються у письмовому дорученні, що входить до складу конкурсної пропозиції. На всіх сторінках пропозиції мають міститися відбитки печатки (за її наявності) учасника та підпис уповноваженої особи. Всі сторінки пропозиції, на яких зроблені будь-які окремі записи або правки, позначаються ініціалами особи, що підписує пропозицію. Відповідальність за помилки друку у документах, надісланих до організатора конкурсу та підписаних відповідним чином, несе учасник.
- конкурсна пропозиція повинна бути прошита, мати нумерацію сторінок та реєстр наданих документів.
- всі документи, що мають відношення до конкурсної пропозиції, складаються українською мовою.
11.Критерії оцінки конкурсних пропозицій:
- перелік критеріїв та методику оцінки зазначено у Додатку 2 до конкурсної документаці.
12.Проведення організатором конкурсу зборів його учасників з метою надання роз’яснень щодо змісту конкурсної документації та внесення змін до неї:
– учасник конкурсу має право не пізніше ніж за сім календарних днів до закінчення строку подання конкурсних пропозицій письмово звернутися за роз’ясненням щодо змісту конкурсної документації до організатора конкурсу;
– організатор конкурсу протягом трьох робочих днів з моменту отримання звернення про роз’яснення до закінчення строку подання конкурсних пропозицій надає письмове роз’яснення.
У разі надходження двох і більше звернень про надання роз’яснення щодо змісту конкурсної документації організатор конкурсу проводить збори його учасників з метою надання відповідних роз’яснень. Про місце, час та дату проведення зборів організатор конкурсу повідомляє учасників протягом трьох робочих днів.
– організатором конкурсу ведеться протокол зазначених зборів;
– організатор конкурсу має право не пізніше ніж за сім календарних днів до закінчення строку подання конкурсних пропозицій внести зміни до конкурсної документації, про що протягом трьох робочих днів у письмовому вигляді повідомляє усіх учасників конкурсу, яким надіслано конкурсну документацію.
У разі несвоєчасного внесення змін до конкурсної документації або надання роз’яснень щодо її змісту організатор конкурсу продовжує строк подання конкурсних пропозицій не менш як на сім календарних днів, про що повідомляються учасники.
13. Способи, місце та кінцевий строк подання конкурсних пропозицій:
– Спосіб подання конкурсних пропозицій – особисто або поштою.
– Місце подання конкурсних пропозицій – 09001, Київська область, м.Сквира, вул.Богачевського, 28.
– Кінцевий строк подання конкурсних пропозицій –__________________
– Конверти з конкурсними пропозиціями, що надійшли після закінчення строку їх подання, не розкриваються і повертаються учасникам конкурсу.
– Організатор конкурсу має право прийняти до закінчення строку подання конкурсних пропозицій рішення щодо його продовження. Про своє рішення, а також зміну місця, дня та часу розкриття конвертів організатор конкурсу повинен повідомити всіх учасників конкурсу, які подали документи на участь у конкурсі.
– Учасник конкурсу має право відкликати власну конкурсну пропозицію або внести до неї зміни до закінчення строку подання пропозицій.
14.Місце, дата та час розкриття конвертів з конкурсними пропозиціями:
– Розкриття конвертів з конкурсними пропозиціями відбудеться___________
за адресою: 09001, Київська область, м.Сквира вул.Богачевського, 28.
– Розкриття конверта з конкурсною пропозицією може проводитися за відсутності учасника конкурсу або уповноваженої ним особи у разі його згоди.
– Під час розкриття конвертів з конкурсними пропозиціями конкурсна комісія перевіряє наявність та правильність оформлення документів, подання яких передбачено конкурсною документацією, а також оголошує інформацію про найменування та місцезнаходження кожного учасника конкурсу, критерії оцінки конкурсних пропозицій.
– Під час розгляду конкурсних пропозицій конкурсна комісія має право звернутися до учасників конкурсу за роз’ясненням щодо їх змісту, провести консультації з окремими учасниками.
Начальник відділу капітального
будівництва, комунальної власності та
житлово-комунального господарства Ольга СТЕПАНЕНКО
Додаток 1
до конкурсної документації
Голові конкурсної комісії
__________________________
(повна назва підприємства)
_________________________
(юридична адреса)
Заява
__________________________________________________________________
(повна назва претендента на участь у конкурсі)
згоден взяти участь в конкурсі з визначення виконавця послуг з вивезення твердих побутових відходів в межах Сквирської міської територіальної громади на умовах, визначених організатором конкурсу.
До заяви додаються такі документи:
____ ___________ 20__ р. ___________________
(підпис)
Додаток 2
до конкурсної документації
Довідка про транспортні засоби, якими будуть надаватися послуги з вивезення твердих побутових відходів
в межах Сквирської міської територіальної громади
№ з/п |
модель та марка машин та механізмів |
рік випуску |
пробіг, км |
стан (в робочому стані, потребує ремонту, інше) |
знос, % |
власне чи орендоване |
об’єм кузову |
коефіцієнт ущільнен ня твердих побутових відходів |
вид палива (бензин/ дизель/газ) та норма витрат палива, л/100км |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
______________ М.П. ________________________
(підпис заявника) (прізвище, ім’я, по батькові)
*Рекомендована форма заповнюється учасником та надається у складі конкурсної пропозиції
Додаток 3
до конкурсної документації
Критерії відповідності конкурсних пропозицій кваліфікаційним вимогам
№ п/ п |
Кваліфікаційні вимоги |
Критерії відповідності |
Критерії оцінювання (максимальна кількість балів) |
1 |
Наявність в учасника достатньої кількості спеціально обладнаних транспортних засобів (власних чи орендованих) для збирання та перевезення твердих побутових відходів, що утворюються у житловій забудові та на підприємствах, в установах та організаціях, розміщених у межах Сквирської міської ради |
перевага надається учасникові, який має спеціально обладнані транспортні засоби різних типів для збирання та перевезення твердих побутових відходів для підтвердження факту наявності достатньої кількості спеціально обладнаних транспортних засобів учасник подає відповідні розрахунки з урахуванням інформації про обсяги надання послуг з вивезення твердих побутових відходів, наведеної у конкурсній документації |
- відсутність спецтранспорту – 0 балів - наявність орендованого спецтранспорту - 2 бали - наявність власного спецтранспорту –25 балів |
2 |
можливість здійснювати щоденний контроль за технічним станом транспортних засобів власними силами, виконання регламентних робіт з технічного обслуговування та ремонту спеціально обладнаних транспортних засобів |
наявність власного або орендованого контрольно-технічного пункту |
- відсутність бази для обслуговування транспорту – 0 балів - наявність орендованої бази для обслуговування транспорту – 2 бали - наявність власної бази для обслуговування транспорту – 5 балів |
3 |
можливість забезпечити зберігання та охорону спеціально обладнаних транспортних засобів для перевезення твердих побутових відходів на підставі та у порядку, встановленому законодавством |
зберігання спеціально обладнаних транспортних засобів забезпечують штатні працівники або інше підприємство за договором на власній або орендованій території виконавця послуг |
- відсутність штатних працівників або договору з іншим підприємством – 0 балів - наявність штатних працівників або договору з іншим підприємством – 2 бали |
4 |
підтримання належного санітарного стану спеціально обладнаних транспортних засобів для збирання та перевезення твердих побутових відходів |
наявність власного або орендованого обладнання для миття контейнерів та спеціально обладнаних транспортних засобів; |
- відсутність обладнання для миття – 0 балів - наявність орендованого обладнання– 2 бали - наявність власного обладнання– 5 балів |
5 |
можливість проводити в установленому законодавством порядку щоденний медичний огляд водіїв у належним чином обладнаному медичному пункті |
використання власного медичного пункту або отримання таких послуг на договірній основі; |
- відсутній медичний огляд водіїв – 0 балів - отримання послуг на договірній основі – 2 бали; - використання власного медичного пункту – 5 балів |
6 |
наявність системи контролю руху спеціально обладнаних транспортних засобів під час збирання та перевезення твердих побутових відходів |
перевага надається учасникові, що використовує супутникову систему навігації; |
- відсутність системи контролю руху – 0 балів
- наявність системи контролю руху - 5 балів |
7 |
Вартість надання послуги з вивезення твердих побутових відходів |
окремо порівнюється вартість надання послуг з вивезення твердих побутових відходів, перевага надається учасникові, що пропонує найменшу вартість надання послуг |
- найбільша пропозиція – 0 балів - інші пропозиції – 2 бали - найменша пропозиція – 5 балів |
8 |
досвід роботи з надання послуг з вивезення твердих побутових відходів відповідно до вимог стандартів, нормативів, норм та правил |
перевага надається учасникові, що має досвід роботи з надання послуг з вивезення твердих побутових відходів відповідно до вимог стандартів, нормативів, норм та правил понад три роки. |
найменший досвід – 0 балів - інші пропозиції – 2 бали - найбільша досвід – 5 балів |
9 |
наявність у працівників відповідної кваліфікації (з урахуванням пропозицій щодо залучення співвиконавців) |
перевага надається учасникові, який не має порушень правил безпеки дорожнього руху водіями спеціально обладнаних транспортних засобів під час надання послуг з вивезення твердих побутових відходів |
- відсутність порушень правил безпеки дорожнього руху – 5 балів
- наявність порушень правил безпеки дорожнього руху – 0 балів |
10 |
наявність контейнерів для збору твердих побутових відходів в тому числі для роздільного збору сміття |
перевага надається учасникові, що пропонує найбільшу кількість контейнерів |
- найменша пропозиція – 0 балів - інші пропозиції – 2 бали - найбільша пропозиція – 5 балів |
11 |
відомості або зобов'язання щодо встановлення на кожному транспортному засобі із збору та перевезення твердих побутових відходів GPS обладнання, та забезпечення його постійного підключення і працездатності з доступом до GPS-даних для моніторингу роботи транспортних засобів в он-лайн режимі. |
перевага надається учасникові, що має встановлене на кожному транспортному засобі із збору та перевезення твердих побутових відходів GPS обладнання |
- відсутність GPS обладнання – 0 балів - інші пропозиції -2 балів - наявність GPS обладнання – 5 балів |
12 |
відомості про наявність у підприємства (учасника конкурсу) технічних можливостей для приймання та захоронення твердих побутових відходів в кількості не меншій ніж 40,0 тис. м³ на рік; |
перевага надається учасникові, з наявністю можливостей |
- відсутність можливостей – 0 балів - наявність можливостей – 2 балів |
Голова конкурсної комісії,
заступник міського голови Віталій ЧЕРНЕНКО
Додаток 4
до конкурсної документації
Перелік розміщених у межах Сквирської міської територіальної громади об’єктів утворення твердих побутових відходів
Назва об’єкта утворення побутових відходів |
Показник |
Багатоквартирні житлові будинки (загальна кількість) |
157 |
в.т.ч - будинки з чотирма і більше поверхами - будинки з двома поверхами - одноповерхові |
15
34 108 |
Багатоквартирні житлові будинки (загальна кількість) в сільських населених пунктах |
11 |
Кількість будинків, де створені ОСББ |
2 |
Кількість будинків, де створені ЖБК |
- |
Кількість будинків приватного сектору в м.Сквира |
понад 4000 |
Кількість будинків приватного сектору в сільських населених пунктах |
1202 |
Кількість гуртожитків |
1 |
Кількість мешканців таких будинків |
Понад 30000 |
Місцезнаходження будинків |
Розташовані на території Сквирської міської ради |
Наявність, кількість, місцезнаходження, об’єм контейнерів (контейнерних майданчиків) для зберігання та збирання різних видів побутових відходів |
Контейнери для збору твердих побутових відходів: 0,75 м³-14 контейнерів. 1,1м³- 146 контейнерів.
Контейнери для збору пластикової тари: 1,1 м³ - 14 контейнерів Контейнери для збору скла: 1,1 м³ - 14 контейнерів |
Характеристика під’їзних шляхів |
343,2 км, в тому числі 69,8 км – автодороги загальнодержавного значення та 273,4 км – дороги місцевого значення. Протяжність комунальних доріг становить 478,4 км, в тому числі місто – 112,1 км, села – 366,3 км. |
Підприємства, установи та організації: |
|
Промислові підприємства |
15 |
заклади охорони здоров’я |
10 |
медичні кабінети |
3 |
підприємства побутового обслуговування населення |
25 |
Заклади соціальної сфери |
4 |
Адміністративні установи і організації |
7 |
Заклади освіти та культури: |
|
Загальноосвітні школи |
22 |
Вищі та середні навчальні заклади |
1 |
Дошкільні дитячі заклади |
8 |
Музичні та спортивні школи, центри дитячої творчості |
3 |
заклади культури |
74 |
Заклади торгівлі: |
|
продовольчих магазинів |
146 |
непродовольчих магазинів |
134 |
кіосків |
33 |
закладів ресторанного господарства |
31 |
продовольчий ринок |
1 |
Голова конкурсної комісії,
заступник міського голови Віталій ЧЕРНЕНКО