СКВИРСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
ПРОЄКТ Р І Ш Е Н Н Я
від ___ червня 2021 року м. Сквира № ______
Про затвердження бюджетного регламенту
проходження бюджетного процесу
бюджетом Сквирської міської
територіальної громади
З метою регламентації взаємовідносин між різними учасниками бюджетного процесу, упорядкування процесів формування та використання фінансових ресурсів для забезпечення завдань і функцій, що здійснюються Сквирською міською радою протягом бюджетного періоду, чіткої координації учасників бюджетного процесу, відповідно до статті 7 Бюджетного кодексу України та пункту 2 Прикінцевих Положень Закону України від 13.04.2020 № 553, керуючись статтею 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», наказу Міністерства фінансів України від 31 травня 2019 року № 228 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо підготовки та затвердження Бюджетного регламенту проходження бюджетного процесу на місцевому рівні» виконавчий комітет Сквирської міської ради
В И Р І Ш И В:
1. Затвердити бюджетний регламент проходження бюджетного процесу бюджетом Сквирської міської територіальної громади, що додається.
2. Оприлюднити це рішення на офіційному сайті міської ради.
3. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію Сквирської міської ради з питань планування бюджету та фінансів, соціально-економічного розвитку.
Голова виконкому Валентина ЛЕВІЦЬКА
ПОГОДЖЕНО:
Заступник міського голови Людмила СЕРГІЄНКО
Керуюча справами виконавчого комітету Наталія ЗГАРДІВСЬКА
Начальник відділу з питань Ірина КВАША
юридичного забезпечення ради
та діловодства міської ради
ВИКОНАВЕЦЬ:
Начальник Фінансового управління
міської ради Ірина КРУКІВСЬКА
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення виконавчого комітету
Сквирської міської ради
від __ червня 2021 року №___
БЮДЖЕТНИЙ РЕГЛАМЕНТ
проходження бюджетного процессу бюджетом
сквирської міської територіальної громади
РОЗДІЛ І
ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Бюджетний регламент проходження бюджетного процесу бюджетом Сквирської міської територіальної громади (далі – Бюджетний регламент) визначає: основні організаційні засади проходження бюджетного процесу під час складання, розгляду, затвердження, виконання бюджету (включаючи внесення змін до рішення про бюджет територіальної громади) та звітування про його виконання; забезпечення координації та узгодженості дій між усіма учасниками бюджетного процесу; забезпечення прозорості та публічності бюджетного процесу.
1.2. Метою Бюджетного регламенту є впорядкування процедур на кожній стадії бюджетного процесу, визначення термінів їх виконання та відповідальних учасників за виконання відповідних заходів.
1.3.Бюджетний регламент розроблено з урахуванням норм Бюджетного кодексу України, законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про доступ до публічної інформації», «Про відкритість використання публічних коштів» на виконання наказу МФУ від 31.05.2019 року №228.
1.4. Бюджетний регламент складається з наступних розділів:
порядок складання, розгляду та схвалення прогнозу бюджету Сквирської міської територіальної громади;
порядок складання, розгляду та схвалення проєкту бюджету Сквирської міської територіальної громади;
затвердження рішення про бюджет Сквирської міської територіальної громади;
організація виконання бюджету Сквирської міської територіальної громади;;
внесення змін до рішення про бюджет Сквирської міської територіальної громади;
підготовка та розгляд звіту про виконання бюджету Сквирської міської територіальної громади;
забезпечення доступності інформації про бюджет Сквирської міської територіальної громади.
РОЗДІЛ ІІ
ПОРЯДОК СКЛАДАННЯ, РОЗГЛЯДУ ТА СХВАЛЕННЯ ПРОГНОЗУ БЮДЖЕТУ СКВИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ
2.1. Прогноз бюджету складається з дотриманням норм статей 75,75-1 Бюджетного кодексу України та визначає показники бюджету на середньостроковий період і є основою для складання проєкту бюджету.
2.2. Прогноз бюджету формується поетапно з урахуванням прогнозних показників бюджету на середньостроковий період за доходами, фінансуванням, видатками та кредитуванням відповідно до плану заходів щодо складання прогнозу бюджету.
2.3. Показники прогнозу бюджету визначаються з урахуванням положень та показників, визначених на відповідні бюджетні періоди Бюджетною декларацією та прогнозом бюджету Сквирської міської територіальної громади, схваленим у попередньому бюджетному періоді. При цьому, показники прогнозу бюджету можуть відрізнятися від показників, визначених на відповідні бюджетні періоди прогнозом бюджету Сквирської міської територіальної громади, схваленим у попередньому бюджетному періоді, у разі:
1) відхилення оцінки основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України та основних прогнозних показників економічного і соціального розвитку відповідної території від прогнозу, врахованого при складанні прогнозу бюджету Сквирської міської територіальної громади, схваленого у попередньому бюджетному періоді;
2) відхилення бюджетних показників, визначених рішенням про бюджет Сквирської міської територіальної громади, від аналогічних показників, визначених у прогнозі бюджету Сквирської міської територіальної громади, схваленому у попередньому бюджетному періоді;
3) прийняття нових законодавчих та інших нормативно-правових актів, рішень міської ради, що впливають на показники бюджету Сквирської міської територіальної громади у середньостроковому періоді.
2.4. Фінансове управління Сквирської міської ради (далі фінансове управління) на підставі основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України та основних прогнозних показників економічного і соціального розвитку громади на середньостроковий період та аналізу виконання бюджету Сквирської міської територіальної громади у попередніх та поточному бюджетних періодах прогнозує обсяги доходів бюджету, визначає обсяги фінансування бюджету (при наявності такого) та орієнтовні граничні показники видатків бюджету на середньостроковий період.
2.5. Фінансове управління розробляє та у визначені ним терміни доводить до головних розпорядників бюджетних коштів інструкції з підготовки пропозицій до прогнозу бюджету та орієнтовні граничні показники видатків бюджету на середньостроковий період; здійснює аналіз поданих головними розпорядниками бюджетних коштів пропозицій до прогнозу бюджету на відповідність доведеним орієнтовним граничним показникам видатків бюджету і вимогам доведених інструкцій. На основі такого аналізу начальник фінансового управління приймає рішення про включення пропозицій головних розпорядників бюджетних коштів до прогнозу бюджету.
2.6. Фінансове управління до 15 серпня року, що передує плановому, подає виконавчому комітету міської ради прогноз бюджету.
2.7. Виконавчий комітет міської ради не пізніше 1 вересня року, що передує плановому, розглядає та схвалює прогноз бюджету і у п’ятиденний строк подає його разом із фінансово-економічним обґрунтуванням до міської ради для розгляду у порядку визначеному міською радою.
2.8. Прогноз бюджету Сквирської міської територіальної громади містить:
1) основні прогнозні показники економічного і соціального розвитку громади, враховані під час розроблення прогнозу бюджету;
2) загальні показники доходів (з розподілом на загальний та спеціальний фонди);
3) показники за основними видами доходів (з розподілом на загальний та спеціальний фонди);
4) граничні показники видатків(з розподілом на загальний та спеціальний фонди);
5) інші показники і положення, необхідні для складання проекту рішення про бюджет Сквирської міської територіальної громади.
2.9. План заходів щодо складання прогнозу бюджету Сквирської міської територіальної громади складається щороку відповідно до додатку 1 наказу Міністерства фінансів України від 31.05.2019 №228 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо підготовки та затвердження бюджетного регламенту проходження бюджетного процесу на місцевому рівні».
РОЗДІЛ ІІІ
ПОРЯДОК СКЛАДАННЯ, РОЗГЛЯДУ ТА СХВАЛЕННЯ ПРОЄКТУ БЮДЖЕТУ СКВИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ
3.1. Після отриманих від МФУ особливостей складання розрахунків до проєктів місцевих бюджетів, фінансове управління розпочинає роботу із складання проєкту бюджету Сквирської міської територіальної громади.
3.2. Проєкт бюджету складається з дотриманням норм статті 76 Бюджетного кодексу України.
3.3. Проєкт бюджету на плановий бюджетний період ґрунтується на показниках, визначених у прогнозі бюджету, схваленому у році, що передує плановому та формується відповідно до плану заходів щодо складання проєкту бюджету.
3.4. Основними вимогами до проєкту бюджету є:
1) застосування принципу обґрунтування видатків (тобто головні розпорядники бюджетних коштів мають обґрунтовувати необхідність виділення коштів);
2) першочерговому забезпеченню підлягають видатки: оплата праці працівників бюджетних установ та нарахування на заробітну плату, оплата комунальних послуг та енергоносіїв.
3.5. Фінансове управління розробляє та у визначені ним терміни доводить до головних розпорядників бюджетних коштів інструкції з підготовки бюджетних запитів.
3.6. Головні розпорядники бюджетних коштів організовують розроблення бюджетних запитів для подання їх фінансовому управлінню у терміни та порядку, встановлені фінансовим управлінням. Головні розпорядники бюджетних коштів забезпечують своєчасність, достовірність та зміст поданих фінансовому відділу бюджетних запитів, які мають містити всю інформацію, необхідну для аналізу показників проєкту бюджету, згідно з вимогами фінансового управління.
3.7. Фінансову управління на будь якому етапі складання і розгляду проєкту здійснює аналіз бюджетних запитів на відповідність доведеним орієнтовним граничним показникам видатків бюджету, вимогам доведених інструкцій, відповідності меті, пріоритетності, дієвості та ефективності використання бюджетних коштів. На основі результатів аналізу керівник фінансового управління приймає рішення про включення бюджетних запитів до проєкту рішення про бюджет Сквирської міської територіальної громади.
3.8. Після отримання від МФУ розрахунків прогнозних обсягів міжбюджетних трансфертів, методики їх визначення, організаційно-методологічних вимог та інших показників щодо складання проєктів місцевих бюджетів, а також пропозицій щодо форми проєкту рішення про бюджет, фінансове управління складає проєкт бюджету та готує проєкт рішення про бюджет Сквирської міської територіальної громади на наступний рік відповідно до типових форм, доведених Міністерством фінансів України.
3.9. Проєкт рішення про бюджет Сквирської міської територіальної громади перед його розглядом на сесії міської ради схвалюється виконавчим комітетом міської ради та подається до міської ради.
3.10. Разом з проєктом рішення про бюджет Сквирської міської територіальної громади подаються:
1) пояснювальна записка до проєкту рішення, яка повинна містити:
а) інформацію про соціально-економічний стан громади і прогноз її розвитку на наступний бюджетний період, покладені в основу проєкту бюджету;
б) оцінку доходів бюджету;
в) пояснення до основних положень проєкту рішення про бюджет, включаючи аналіз пропонованих обсягів видатків і кредитування за бюджетною класифікацією;
г) обґрунтування особливостей міжбюджетних взаємовідносин;
2) інформацію про хід виконання бюджету у попередньому та поточному бюджетному періоді.
3.11. Проєктом рішення про бюджет Сквирської міської територіальної громади визначаються:
1) загальні суми доходів, видатків та кредитування бюджету (з розподілом на загальний та спеціальний фонди);
2) граничний обсяг річного дефіциту (профіциту) бюджету в наступному бюджетному періоді
3) доходи бюджету за бюджетною класифікацією (у додатку до рішення);
4) фінансування бюджету за бюджетною класифікацією (у додатку до рішення);
5) бюджетні призначення головним розпорядникам бюджетних коштів за бюджетною класифікацією з обов'язковим виділенням видатків споживання (з них видатків на оплату праці, оплату комунальних послуг і енергоносіїв) та видатків розвитку (у додатку до рішення);
6) бюджетні призначення міжбюджетних трансфертів (у додатках до рішення);
7) розмір оборотного залишку коштів бюджету;
8) перелік захищених видатків бюджету ;
9) додаткові положення, що регламентують процес виконання бюджету.
3.12. Для забезпечення дотримання принципу публічності та прозорості, інформування та залучення громадськості до питань складання, розгляду, затвердження, проєкт рішення про бюджет Сквирської міської територіальної громади розміщується на сайті міської ради з дотриманням вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації».
3.13. План заходів щодо складання проєкту бюджету складається щороку відповідно до додатку 2 наказу Міністерства фінансів України від 31.05.2019 №228 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо підготовки та затвердження бюджетного регламенту проходження бюджетного процесу на місцевому рівні».
РОЗДІЛ ІV
ЗАТВЕРДЖЕННЯ РІШЕННЯ ПРО БЮДЖЕТ СКВИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ
4.1. Проєкт рішення про бюджет Сквирської міської територіальної громади розглядається комісією з питань бюджету та фінансів міської ради. Всі пропозиції комісії про зміни та доповнення до проєкту бюджету подаються до фінансового управління для попереднього опрацювання. Всі зміни та доповнення, повинні бути: збалансовані та обґрунтовані (тобто пропозиції на збільшення видатків обов’язково подаються із зазначенням джерел їх забезпечення – вказуються статті видатків, які пропонується зменшити, конкретні надходження, які пропонується збільшити, наводиться відповідне обґрунтування розрахунків; пропозиції на зменшення надходжень які пропонується зменшити та ін.); орієнтовані на першочергове забезпечення потреби в коштах на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно до встановлених законодавством України умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати; на проведення розрахунків за електричну та теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ та послуги зв’язку, які споживаються бюджетними установами
4.2. По проєкту бюджету доповідає на сесії міської ради начальник фінансового управління.
4.3. Бюджет Сквирської міської територіальної громади затверджується рішенням сесії міської ради до 25 грудня року, що передує плановому.
4.4. Якщо до 1 грудня року, що передує плановому, Верховною Радою України не прийнято закон про Державний бюджет України, міська рада при затвердженні бюджету Сквирської міської територіальної громади враховує обсяги міжбюджетних трансфертів визначені у проєкті закону про Державний бюджет України на плановий бюджетний період, поданому Кабінетом Міністрів України до Верховної Ради України.
4.5. У двотижневий строк з дня офіційного опублікування закону про Державний бюджет України міська рада приводить обсяги міжбюджетних трансфертів у відповідність із законом про Державний бюджет України.
4.6. Міська рада, при затвердженні бюджету Сквирської міської територіальної громади, враховує у першочерговому порядку потребу в коштах на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно до встановлених законодавством України умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати; на проведення розрахунків за електричну та теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ та послуги зв’язку, які споживаються бюджетними установами.
РОЗДІЛ V
ОРГАНІЗАЦІЯ ВИКОНАННЯ БЮДЖЕТУ СКВИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ
5.1. Загальну організацію і управління виконанням бюджету Сквирської міської територіальної громади, а також координацію діяльності учасників бюджетного процесу з питань виконання бюджету здійснює фінансове управління.
5.2. При виконанні бюджету застосовується казначейське обслуговування, яке здійснюється управлінням Державної казначейської служби України відповідно до статті 43 Бюджетного кодексу України.
5.3. Фінансове управління у процесі виконання бюджету за доходами здійснює прогнозування та аналіз доходів бюджету.
5.4. Казначейство веде бухгалтерський облік усіх надходжень.
5.5. Органи, що контролюють справляння надходжень бюджету, забезпечують своєчасне та в повному обсязі надходження до бюджету податків і зборів та інших доходів відповідно до законодавства.
5.6. Виконання бюджету за видатками та кредитуванням здійснюється за процедурою, визначеною статтями 46 - 51 Бюджетного кодексу України, постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2002 року № 228 «Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ» та іншими нормативно-правовими документами.
5.7. План заходів щодо організації виконання бюджету складається щороку відповідно до додатку 3 наказу Міністерства фінансів України від 31.05.2019 №228 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо підготовки та затвердження бюджетного регламенту проходження бюджетного процесу на місцевому рівні».
5.8. Фінансове управління, у терміни доведені Департаментом фінансів Київської ОДА, готує та подає до Департаменту фінансів пояснювальну записку та інші матеріали до бюджету а також річний план по мережі, штатах і контингенту.
5.9. Фінансове управління подає управлінню Державної казначейської служби рішення про бюджет Сквирської міської територіальної громади.
5.10. Після затвердження бюджету фінансове управління в двохтижневий термін доводить до головних розпорядників лімітні довідки, що є підставою для складання проектів кошторисів.
5.11. Фінансове управління складає розпис бюджету, який включає: річний розпис доходів загального і спеціального фондів бюджету, річний та помісячний розпис фінансування загального і спеціального фондів за типом боргового зобов’язання, річний та помісячний розпис асигнувань загального та спеціального фондів, річний розпис витрат спеціального фонду з розподілом за видами надходжень, помісячний розпис спеціального фонду (за винятком власних надходжень бюджетних установ та відповідних видатків). Бюджет Сквирської міської територіальної громади виконується за розписом, затвердженим начальником фінансового відділу. Протягом бюджетного періоду начальник фінансового управління забезпечує збалансованість розпису бюджету за відповідними періодами року (повноваження на здійснення витрат бюджету у відповідному місяці мають відповідати обсягу надходжень бюджету на відповідний місяць), в тому числі шляхом використання інструментів фінансування бюджету (фінансування за рахунок коштів єдиного казначейського рахунку, зміни обсягів бюджетних коштів тощо).
Розпис бюджету Сквирської міської територіальної громади фінансове управління подає управлінню Державної казначейської служби та протягом трьох днів доводить до головних розпорядників бюджетних коштів витяги із затвердженого розпису бюджету, які є підставою для затвердження в установленому порядку кошторисів, планів асигнувань загального фонду, планів спеціального фонду (за винятком власних надходжень бюджетних установ) та планів використання бюджетних коштів одержувачами бюджетних коштів.
5.12. Якщо бюджет Сквирської міської територіальної громади не затверджено до 25 грудня (включно), фінансове управління на паперових та електронних носіях до 30 грудня відповідного бюджетного періоду направляє тимчасовий розпис бюджету управлінню Державної казначейської служби України та витяги із тимчасового розпису головним розпорядникам бюджетних коштів. Щомісячні бюджетні асигнування бюджету Сквирської міської територіальної громади сумарно не можуть перевищувати 1/12 обсягу бюджетних призначень, встановлених рішенням про бюджет на попередній бюджетний період. До прийняття рішення про бюджет на поточний бюджетний період забороняється здійснювати капітальні видатки бюджету (крім випадків, пов’язаних із виділенням коштів з резервного фонду бюджету та проведенням видатків за рахунок трансфертів з державного бюджету місцевим бюджетам).
5.13. Відповідно до помісячного розпису асигнувань загального фонду бюджету та помісячного розпису спеціального фонду бюджету (за винятком власних надходжень бюджетних установ), фінансове управління, за погодженням міського голови, проводить розподіл коштів загального та спеціального фондів (за винятком власних надходжень бюджетних установ) з урахуванням зареєстрованих фінансових зобов'язань у розрізі головних розпорядників. Розпорядження про виділення коштів загального фонду бюджету (додаток17 до Порядку казначейського обслуговування), фінансове управління подає на паперових та електронних носіях управлінню Державної казначейської служби України.
5.14. Головні розпорядники надають пропозиції на фінансування, під зареєстровані фінансові зобов'язання та вказують рахунки відкриті в управлінні Державної казначейської служби України під конкретні видатки .
5.15. Відповідно до розпоряджень, наданих фінансовим управлінням, управління Державної казначейської служби України здійснює перерахування коштів на особові та реєстраційні рахунки головних розпорядників.
5.16. Головні розпорядники після зарахування кошів на особові рахунки здійснюють розподіл цих коштів на реєстраційні рахунки розпорядників нижчого рівня та одержувачів коштів.
РОЗДІЛ VІ
ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО РІШЕННЯ ПРО БЮДЖЕТ СКВИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ
6.1. Зміни до рішення про бюджет Сквирської міської територіальної громади можуть вноситись у разі:
- необхідності приведення обсягів міжбюджетних трансфертів у відповідність із законом про Державний бюджет України (у випадку його несвоєчасного прийняття);
- перевиконання чи недовиконання дохідної частини загального фонду бюджету.
Факт перевиконання дохідної частини загального фонду бюджету визнається за підсумками першого півріччя та наступних звітних періодів з початку поточного бюджетного періоду на підставі офіційного висновку фінансового управління за умови перевищення доходів загального фонду бюджету (без урахування міжбюджетних трансфертів), врахованих у розписі на відповідний період, не менше ніж на 5 відсотків.
Факт недоотримання доходів загального фонду бюджету визнається на підставі офіційного висновку фінансового управління за підсумками квартального звіту в разі недоотримання доходів загального фонду бюджету, врахованих у розписі на відповідний період, більше ніж на 15 відсотків;
- розподілу залишку коштів загального та спеціального фондів (крім власних надходжень бюджетних установ) бюджету (на підставі офіційного висновку фінансового відділу про обсяг залишку коштів загального та спеціального фондів бюджету);
-передачі бюджетного призначення від одного головного розпорядника бюджетних коштів до іншого головного розпорядника бюджетних коштів на виконання повноважень, функцій, завдань або надання послуг;
- перерозподілу бюджетних призначень між головними розпорядниками бюджетних коштів (за наявності відповідного обґрунтування);
- внесення змін до показників Закону України про Державний бюджет України, зокрема, в частині взаємовідносин з місцевими бюджетами;
- внесення змін до Податкового кодексу України та до Бюджетного кодексу України;
- в інших випадках, передбачених Бюджетним кодексом України.
6.2. Пропозиції про внесення змін подаються та розглядаються у порядку встановленому для складання проєкту бюджету.
6.3. Проєкти таких рішень готує фінансове управління на підставі виправдовуючих документів (зміни до ЗУ «Про Державний бюджет», до рішення обласної ради в частині міжбюджетних трансфертів та за поданням головних розпорядників бюджетних коштів про необхідність виділення додаткових асигнувань).
6.4. Пропозиції про внесення змін подаються та розглядаються у порядку, встановленому для складання проєкту бюджету.
6.5. Міська рада в рішенні про бюджет на відповідний рік надає право фінансовому управлінню вносити наступні зміни відповідно:
1) у межах загального обсягу бюджетних призначень головного розпорядника бюджетних коштів здійснювати перерозподіл видатків бюджету і надання кредитів з бюджету за бюджетними програмами, включаючи резервний фонд бюджету, додаткові дотації та субвенції, а також за бюджетною програмою збільшення видатків розвитку за рахунок зменшення інших видатків (окремо за загальним та спеціальним фондами бюджету) за погодженим з постійною комісією міської ради з питань бюджету та фінансів відповідно до пункту 8 статті 23 Бюджетного кодексу України;
2) у межах загального обсягу бюджетних призначень за бюджетною програмою окремо за загальним та спеціальним фондами бюджету за обґрунтованим поданням головного розпорядника бюджетних коштів здійснювати перерозподіл бюджетних асигнувань, затверджених у розписі бюджету та кошторисах, в розрізі економічної класифікації видатків бюджету, а також в розрізі класифікації кредитування бюджету, щодо надання кредитів з бюджету відповідно до пункту 7 статті 23 Бюджетного кодексу України.
РОЗДІЛ VІІ
ПІДГОТОВКА ТА РОЗГЛЯД ЗВІТУ ПРО ВИКОНАННЯ БЮДЖЕТУ СКВИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ.
7.1. Звітність про виконання бюджету визначається у статті 80 Бюджетного кодексу України та відповідно до вимог, встановлених щодо звітності про виконання Державного бюджету України у статтях 58-61 Бюджетного кодексу України.
7.2. Орган Казначейства складає та подає фінансовому управлінню звітність про виконання бюджету за встановленими формами.
7.3. Фінансове управління у двох тижневий термін після отримання звіту надає інформацію про виконання бюджету до виконавчого комітету міської ради.
7.4. Квартальний та річний звіти про виконання бюджету подаються до міської ради виконавчим комітетом в двомісячний строк після завершення відповідного бюджетного періоду.
7.5. Фінансове управління, у терміни доведені Департаментом фінансів Київської ОДА, готує та подає до Департаменту фінансів пояснювальну записку та інші матеріали до річного звіту про виконання бюджету, а також річний звіт по мережі, штатах і контингенту.
7.6. Усі учасники бюджетного процесу, за зверненням фінансового управління, надають необхідну інформацію до пояснювальної записки та здають звіт по мережі, штатах і контингенту.
7.7. План заходів щодо організації роботи з підготовки річної звітності про виконання бюджету складається щороку відповідно до додатку 4 наказу Міністерства фінансів України від 31.05.2019 №228 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо підготовки та затвердження бюджетного регламенту проходження бюджетного процесу на місцевому рівні».
РОЗДІЛ VІІІ
ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОСТУПНОСТІ ІНФОРМАЦІЇ ПРО
БЮДЖЕТ СКВИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ ТЕРИТОРІЛЬНОЇ ГРОМАДИ.
8.1. Інформація про бюджет, в тому числі рішення про бюджет та квартальні звіти про їх виконання підлягають публікації на офіційному сайті міської ради.
8.2. Рішення про бюджет має бути оприлюднене не пізніше ніж через десять днів з дня його прийняття.
8.3. Публічне представлення інформації про виконання бюджету здійснюється до 20 березня року, що настає за звітним. Інформація про час і місце публічного представлення такої інформації публікується разом з інформацією про виконання бюджету.
8.4. Інформація про виконання бюджету має містити показники бюджету за загальним та спеціальним фондами про доходи (деталізовано за видами доходів) та про видатки і кредитування (деталізовано за бюджетними програмами), фінансування.
8.5. Головні розпорядники бюджетних коштів до 15 березня року, що настає за звітнім здійснюють публічне представлення та публікацію інформації про виконання бюджетних програм.
Оприлюднюють шляхом розміщення на своїх офіційних сайтах, або в інший спосіб відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації», паспорти бюджетних програм на поточний бюджетний період (включаючи зміни до паспортів бюджетних програм) у триденний строк з дня затвердження таких документів та звіти про виконання паспортів бюджетних програм за звітний бюджетний період у триденний строк після подання таких звітів до фінансового управління.
Начальник фінансового управління
міської ради Ірина КРУКІВСЬКА