ПРОЕКТ РІШЕННЯ
Про внесення змін та доповнень до рішення сесії Сквирської міської ради від 06.11.2018 № 767-34-VII «Про затвердження нової редакції «Положення про порядок залучення коштів замовників будівництва об’єктів архітектури, що здаються в експлуатацію, на розвиток інфраструктури міста»
Відповідно до статті 25, пункту 5 статті 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», з метою створення умов для розвитку інфраструктури міста Сквира та приведення діючих рішень міської ради у відповідність до вимог чинного законодавства України, Сквирська міська рада VII скликання
В И Р І Ш И Л А :
Міський голова В.А. Скочко
м. Сквира
____ лютого 2020 року
№____-___-VII
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішенням сесії
Сквирської міської ради
№767-34-VII від 06.11.2018 року
(у редакції рішення №___-__-VII від __.__.2020 року)
Положення
про порядок залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури міста Сквира
1. Загальні положення.
1.2. Положення про порядок залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури міста Сквира (далі – Положення) розроблено відповідно до вимог законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про регулювання містобудівної діяльності», «Про інвестиційну діяльність», «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо стимулювання інвестиційної діяльності».
3. Мета, завдання та сфера дії Положення.
3.6. Пайова участь не сплачується у разі будівництва:
3.6.1. об’єктів будь-якого призначення на замовлення державних органів або органів місцевого самоврядування за рахунок коштів державного або місцевих бюджетів;
3.6.2. будівель навчальних закладів, закладів культури, фізичної культури і спорту, медичного і оздоровчого призначення;
3.6.3. будинків житлового фонду соціального призначення та доступного житла;
3.6.4. індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків загальною площею до 300 квадратних метрів, господарських споруд, розташованих на відповідних земельних ділянках;
3.6.5. об’єктів комплексної забудови територій, що здійснюється за результатами інвестиційних конкурсів або аукціонів;
3.6.6. об’єктів будівництва за умови спорудження на цій земельній ділянці об’єктів соціальної інфраструктури;
3.6.7. об’єктів, що споруджуються замість тих, що пошкоджені або зруйновані внаслідок надзвичайних ситуацій техногенного або природного характеру;
3.6.8. об’єктів інженерної, транспортної інфраструктури, об’єктів енергетики, зв’язку та дорожнього господарства (крім об’єктів дорожнього сервісу);
3.6.9. об’єктів у межах індустріальних парків на замовлення ініціаторів створення індустріальних парків, керуючих компаній індустріальних парків, учасників індустріальних парків;
3.8. Замовник будівництва зобов’язаний протягом 10 робочих днів після початку будівництва об’єкта звернутися до Сквирської міської ради із заявою про визначення розміру пайової участі щодо об’єкта будівництва, до якої додаються документи, які підтверджують вартість будівництва об’єкта. Орган місцевого самоврядування протягом 15 робочих днів з дня отримання зазначених документів надає замовнику будівництва розрахунок пайової участі щодо об’єкта будівництва.
3.8.1. Клопотання (звернення) замовників (інвесторів) щодо їх незалучення до пайової участі (внеску) у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури розглядаються виконавчим комітетом Сквирської міської ради протягом 15 робочих днів з моменту подання відповідного клопотання та підтверджуючих документів.
4.3. Розмір пайової участі Замовника у розвитку інфраструктури міста Сквира визначається у відповідності до вимог цього Положення і становить:
Для нежитлових будівель та споруд - 4 відсотки загальної кошторисної вартості будівництва об’єкта.
4.3.1. Розміри пайової участі, встановлені рішенням сесії Сквирської міської ради від 06.11.2018 № 767-34-VII та які є чинними на день набрання чинності Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо стимулювання інвестиційної діяльності» (17.10.2019):
Реконструкції квартир для покращення умов проживання їх мешканців загальною площею понад 60 квадратних метрів – 1 відсоток;
Будівництво нових резервуарів, силосів та складів, житлових будинків, садових, дачних будинків загальною площею понад 300 квадратних метрів – 1% вартості будівництва об’єкта, що розраховується відповідно до основних показників опосередкованої вартості спорудження житла за регіонами України, затверджених центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну житлову політику і політику у сфері будівництва, архітектури, містобудування.
Пункти 4.4 – 4.15 відповідно вважати пунктами 4.5 – 4.16.
4.8. Розрахунок величини пайової участі (внеску) у розвитку інфраструктури міста, підлягає округленню до цілої гривні та в той же день з доданими до звернення документами передається юридичному відділу Сквирської міської ради для підготовки проекту Договору про пайову участь.
4.10. Не пізніше ніж через десять днів з дня реєстрації Сквирською міською радою заяви про визначення розміру пайової участі щодо об’єкта будівництва, юридичний відділ Сквирської міської ради готує проект Договору разом з Розрахунком величини пайової участі замовника (інвестора) у розвитку інфраструктури міста, який готує відділ бухгалтерського обліку та кадрової роботи Сквирської міської ради і направляє цей проект замовнику (інвестору) для підписання.
4.10.1. Розрахунок візується юридичним відділом та відділом бухгалтерського обліку та кадрової роботи.
4.12. Замовник (інвестор) протягом двох робочих днів з дня отримання проекту Договору та Розрахунок величини пайової участі замовника (інвестора) у розвитку інфраструктури міста повертає виконавчому комітету Сквирської міської ради підписаний проект Договору та Розрахунок.
4.13. Від виконавчого комітету Сквирської міської ради Договір про пайову участь підписує міський голова або в разі його відсутності - заступник міського голови згідно з розподілом обов’язків, а функція реєстрації договорів покладається на відділ державного архітектурно-будівельного контролю Сквирської міської ради.
6. Здійснення контролю за сплатою пайової участі замовників (інвесторів) у розвитку інфраструктури міста.
6.1. Контроль за виконанням умов Договору пайової участі замовників (інвесторів) у розвитку інфраструктури міста (в т.ч. сплати пайової участі та надходження коштів) здійснюється відділом бухгалтерського обліку та кадрової роботи Сквирської міської ради.
7. Використання коштів, отриманих як пайова участь замовників (інвесторів) у розвитку інфраструктури міста.
7.1. Кошти, отримані як пайова участь, можуть використовуватися виключно для створення і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Сквира.
Секретар міської ради В.О.Бондар
ФОРМА РОЗРАХУНКУ
величини пайової участі замовника (інвестора) у розвитку інфраструктури міста
Відповідно до Положення про порядок залучення коштів замовників будівництва об’єктів архітектури, що здаються в експлуатацію, на розвиток інфраструктури міста Сквира, затвердженого рішенням сесії Сквирської міської ради від 06.11.2018 № 767-34-VII (із змінами та доповненнями), складено розрахунок величини пайової участі по об’єкту містобудування: ________________.
ПУ = ( ЗКВБ - Вз - Вбм) х __( ___ ) % - Вім,
де :
ПУ – розмір пайової участі;
ЗКВБ – загальна кошторисна вартість будівництва;
Вз – витрати, пов’язані з придбанням та виділенням земельної ділянки;
Вбм – витрати, пов’язані зі звільненням будівельного майданчика від будівель, споруд та інженерних мереж, що включають також вартість придбання знесеного майна;
Вім – витрати на влаштування позамайданчикових інженерних мереж і споруд та
транспортних комунікацій;
___( __ ) % – величина пайової участі від загальної вартості будівництва, визначена згідно з Порядком.
* Розрахунок величини пайової участі округлений до цілої гривні.
Начальник відділу бухгалтерського обліку
та кадрової роботи – головний бухгалтер _______________ М. Тернова
Начальник юридичного відділу
Сквирської міської ради _______________ О. Сікорська
Міський голова _______________ В. Скочко
„____” _________________ 20____ р.
Погоджено:
Замовник
„____” _________________ 20____ р. _______________ (П.І.Б.)
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
до проекту рішення Сквирської міської ради
про внесення змін та доповнень до рішення сесії Сквирської міської ради від 06.11.2018 № 767-34-VII «Про затвердження нової редакції «Положення про порядок залучення коштів замовників будівництва об’єктів архітектури, що здаються в експлуатацію, на розвиток інфраструктури міста Сквира»
1. Обґрунтування необхідності прийняття рішення.
Діюче рішення Сквирської міської ради від 06.11.2018 № 767-34-VII «Про затвердження нової редакції «Положення про порядок залучення коштів замовників будівництва об’єктів архітектури, що здаються в експлуатацію, на розвиток інфраструктури міста Сквира» визначає і регулює повноваження Сквирської міської ради та її виконавчих органів щодо вирішення питання про порядок залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури міста Сквира.
Представленим проектом рішення Сквирської міської ради пропонується внести зміни та доповнення в окремі пункти рішення та безпосередньо у Положення в частині їх приведення у відповідність до чинного законодавства.
2. Мета і завдання.
Основною метою прийняття зазначеного рішення є приведення у відповідність до чинного законодавства Положення про порядок залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури міста Сквира (далі – Положення) шляхом виключення із його редакції законодавства та положень, які втратили свою чинність та відповідно включення до нього нових положень, згідно діючих актів.
Крім основної мети, внесені зміни зобов’язують замовника будівництва протягом 10 робочих днів після початку будівництва об’єкта звернутись до органу місцевого самоврядування із заявою про визначення розміру пайової участі щодо об’єкта, а орган місцевого самоврядування протягом 15 робочих днів з дня отримання документів надавати замовнику розрахунок пайової участі.
Договори про пайову участь, укладені до 1 січня 2020 року, залишаються дійсними та діятимуть до повного їх виконання, а замовник і орган місцевого самоврядування відтепер не укладатимуть договір про пайову участь, як це передбачалось раніше.
Вказані норми були відсутні як у редакції Положення, що діє, так і у законодавстві, що надавало змогу замовнику будівництва ухилятися від подання відповідних документів для укладання Договору та сплати пайової участі аж до завершення будівництва або до введення в експлуатацію об’єкту.
Прийняття проекту дозволить зменшити фінансове навантаження на суб`єктів господарювання, що здійснюють свою діяльність на території міста та інвестують у розвиток власного бізнесу, а також поліпшити інвестиційну привабливість міста Сквира шляхом зростання обсягів будівництва на його території.
3. Нормативно-правова база.
Законом України № 132-IX від 20.09.2019 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо стимулювання інвестиційної діяльності» (далі – Закон № 132-IX від 20.09.2019), який в цілому набрав чинності 17.10.2019, а його окремі пункти набрали чинності з 01.01.2020, прийнято ряд змін, зокрема, виключено статтю 40 із Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».
4. Фінансово-економічне обґрунтування.
Прийняття та реалізація проекту рішення не потребує додаткових витрат з місцевого бюджету.
Закон № 132-IX від 20.09.2019 передбачає, серед іншого, зниження граничних розмірів пайової участі з 1 січня 2020 року з подальшим (з 1 січня 2021 року) скасуванням інституту пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту.
Так, 2020 рік є перехідним періодом, а пайова участь буде сплачуватись виключно грошовими коштами за новими ставками (якщо менший розмір не встановлено рішенням органу місцевого самоврядування, чинним на день набрання чинності Законом № 132-IX від 20.09.2019):
для нежитлових будівель та споруд - 4 відсотки загальної кошторисної вартості будівництва об’єкта;
для житлових будинків - 2 відсотки вартості будівництва об’єкта, що розраховується відповідно до основних показників опосередкованої вартості спорудження житла за регіонами України, затверджених центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну житлову політику і політику у сфері будівництва, архітектури, містобудування;
для всіх промислових об’єктів – 0.
Відтак, зменшення розміру та в подальшому скасування пайової участі створює суттєві економічні переваги для забудовників, адже Законом № 132-IX від 20.09.2019 розширено перелік винятків, коли пайова участь не підлягає сплаті, зокрема, доповнено промисловими об’єктами та будівлями лісництва та рибного господарства.
Перший заступник
міського голови Володимир ГОРБАЛІНСЬКИЙ
Порівняльна таблиця до проекту рішення Сквирської міської ради
про внесення змін та доповнень до рішення сесії Сквирської міської ради від 06.11.2018 № 767-34-VII
«Про затвердження нової редакції «Положення про порядок залучення коштів замовників будівництва об’єктів архітектури, що здаються в експлуатацію, на розвиток інфраструктури міста Сквира»
Редакція рішення, що діє: |
Редакція рішення після внесення змін та доповнень: |
Пункт 1.2 1.2. Положення про порядок залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури міста Сквира (далі – Положення) розроблено відповідно до вимог законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про регулювання містобудівної діяльності», «Про інвестиційну діяльність». |
1.2. Положення про порядок залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури міста Сквира (далі – Положення) розроблено відповідно до вимог законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про регулювання містобудівної діяльності», «Про інвестиційну діяльність», «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо стимулювання інвестиційної діяльності». |
Пункт 3.6 3.6. До пайової участі у розвитку інфраструктури міста не залучаються замовники (інвестори) у разі: 3.6.1. будівництва об’єктів будь-якого призначення на замовлення державних органів або органів місцевого самоврядування за рахунок коштів державного або місцевих бюджетів; 3.6.2. реставрації пам’яток культурної спадщини; 3.6.3. будівництва будівель навчальних закладів, релігійно-культових об’єктів, закладів культури, фізичної культури і спорту, медичного і оздоровчого призначення; 3.6.4. будівництва будинків або квартир житлового фонду соціального призначення та доступного житла; 3.6.5. будівництва індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків загальною площею до 300 квадратних метрів, господарських споруд, розташованих на відповідних земельних ділянках; 3.6.6. реконструкції квартир загальною площею до 60 квадратних метрів для покращення умов проживання їх мешканців; 3.6.7. комплексної забудови територій, що здійснюється за результатами інвестиційних конкурсів або аукціонів; 3.6.8. комплексної реконструкції кварталів (мікрорайонів) застарілого житлового фонду відповідно до статті 12 Закону України «Про комплексну реконструкцію кварталів (мікрорайонів) застарілого житлового фонду» в частині загальної площі спорудженого житла; 3.6.9. будівництва об’єктів благоустрою та соціальної інфраструктури, які відповідно до пункту 5.2 Положення передаються до комунальної власності територіальної громади міста; 3.6.10. будівництва об’єктів, що споруджуються замість тих, що пошкоджені або зруйновані внаслідок надзвичайних ситуацій техногенного або природного характеру; 3.6.11. будівництва об’єктів інженерної, транспортної інфраструктури, об’єктів енергетики, зв’язку та дорожнього господарства (крім об’єктів дорожнього сервісу); 3.6.12. будівництва об’єктів у межах індустріальних парків на замовлення ініціаторів створення індустріальних парків, керуючих компаній індустріальних парків, учасників індустріальних парків. |
3.6. Пайова участь не сплачується у разі будівництва: 3.6.1. об’єктів будь-якого призначення на замовлення державних органів або органів місцевого самоврядування за рахунок коштів державного або місцевих бюджетів; 3.6.2. будівель навчальних закладів, закладів культури, фізичної культури і спорту, медичного і оздоровчого призначення; 3.6.3. будинків житлового фонду соціального призначення та доступного житла; 3.6.4. індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків загальною площею до 300 квадратних метрів, господарських споруд, розташованих на відповідних земельних ділянках; 3.6.5. об’єктів комплексної забудови територій, що здійснюється за результатами інвестиційних конкурсів або аукціонів; 3.6.6. об’єктів будівництва за умови спорудження на цій земельній ділянці об’єктів соціальної інфраструктури; 3.6.7. об’єктів, що споруджуються замість тих, що пошкоджені або зруйновані внаслідок надзвичайних ситуацій техногенного або природного характеру; 3.6.8. об’єктів інженерної, транспортної інфраструктури, об’єктів енергетики, зв’язку та дорожнього господарства (крім об’єктів дорожнього сервісу); 3.6.9. об’єктів у межах індустріальних парків на замовлення ініціаторів створення індустріальних парків, керуючих компаній індустріальних парків, учасників індустріальних парків; 3.6.10. об’єктів, які згідно з державним класифікатором будівель та споруд належать до будівель сільськогосподарського призначення, лісництва та рибного господарства; 3.6.11. об’єктів, які згідно з державним класифікатором будівель та споруд належать до будівель промислових; 3.6.12. об’єктів, які згідно з державним класифікатором будівель та споруд належать до силосів для зерна та складських майданчиків (для зберігання сільськогосподарської продукції).
Примітка: Перелік об’єктів приведено у відповідність до вимог Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо стимулювання інвестиційної діяльності» № 132-IX від 20.09.2019, доповнено об’єктами лісництва та рибного господарства. |
Пункт 3.8 3.8. Клопотання (звернення) замовників (інвесторів) щодо їх незалучення до пайової участі (внеску) у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури розглядаються виконавчим комітетом Сквирської міської ради протягом 15 робочих днів з моменту подання відповідного клопотання та підтверджуючих документів. |
3.8. Замовник будівництва зобов’язаний протягом 10 робочих днів після початку будівництва об’єкта звернутися до Сквирської міської ради із заявою про визначення розміру пайової участі щодо об’єкта будівництва, до якої додаються документи, які підтверджують вартість будівництва об’єкта. Орган місцевого самоврядування протягом 15 робочих днів з дня отримання зазначених документів надає замовнику будівництва розрахунок пайової участі щодо об’єкта будівництва. 3.8.1. Клопотання (звернення) замовників (інвесторів) щодо їх незалучення до пайової участі (внеску) у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури розглядаються виконавчим комітетом Сквирської міської ради протягом 15 робочих днів з моменту подання відповідного клопотання та підтверджуючих документів. |
Пункт 4.3 4.3. Розмір пайової участі Замовника у розвитку інфраструктури території Сквирської міської ради визначається у відповідності до пунктів 4.2 і 4.3 цього Положення і становить у разі: Реконструкції квартир для покращення умов проживання їх мешканців загальною площею понад 60 кв. метрів – 1%. Реконструкція, капітальний ремонт без зміни функціонального використання та збільшення площі об’єкту – 2%. Реконструкція, капітальний ремонт із зміною функціонального використання та/або збільшення площі об’єкту – 3%. Реконструкція об’єкту житлового фонду під нежитловий – 5,5%. Будівництво нових об’єктів а саме: будівлі промислові (1251), будівлі сільськогосподарського призначення, лісництва та рибного господарства (1271), споруди підприємств електроенергетики (2301), будівлі транспорту та засобів зв’язку (124), гаражі (1242), автозаправки, СТО, інші об’єкти дорожнього сервісу – 10%. Будівництво нових об’єктів, а саме ресторани та бари (1211.5), будівлі торгівельні (1230) – 4,5%. Будівництво нових об’єктів, а саме: будівлі готельні (1211), інші будівлі для тимчасового проживання (1212), будівлі офісні (1220), будівлі для публічних виступів (1261) – 7,5%. Будівництво нових резервуарів, силосів та складів (1252), житлових будинків, садових, дачних будинків загальною площею понад 300 кв.м. – 1%. Будівництво інших будівель та споруди – 10%. |
4.3. Розмір пайової участі Замовника у розвитку інфраструктури міста Сквира визначається у відповідності до вимог цього Положення і становить: для нежитлових будівель та споруд - 4 відсотки загальної кошторисної вартості будівництва об’єкта. для житлових будинків - 2 відсотки вартості будівництва об’єкта, що розраховується відповідно до основних показників опосередкованої вартості спорудження житла за регіонами України, затверджених центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну житлову політику і політику у сфері будівництва, архітектури, містобудування . 4.3.1. Розміри пайової участі, встановлені рішенням сесії Сквирської міської ради від 06.11.2018 № 767-34-VII та які є чинними на день набрання чинності Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо стимулювання інвестиційної діяльності» (17.10.2019): Реконструкції квартир для покращення умов проживання їх мешканців загальною площею понад 60 квадратних метрів – 1 відсоток; Будівництво нових резервуарів, силосів та складів, житлових будинків, садових, дачних будинків загальною площею понад 300 квадратних метрів – 1% вартості будівництва об’єкта, що розраховується відповідно до основних показників опосередкованої вартості спорудження житла за регіонами України, затверджених центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну житлову політику і політику у сфері будівництва, архітектури, містобудування. Примітка: Перелік об’єктів приведено у відповідність до вимог Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо стимулювання інвестиційної діяльності» № 132-IX від 20.09.2019. |
Пункт 4.3 4.3. У разі зміни замовника (інвестора) – далі за текстом без змін. |
4.4. У разі зміни замовника (інвестора) – далі за текстом без змін. Пункти 4.4 – 4.15 відповідно вважати пунктами 4.5 – 4.16. Примітка: приведено у відповідність нумерацію пунктів. |
Пункт 4.8 (попередня нумерація 4.7) 4.8. Розрахунок величини пайової участі (внеску) у розвитку інфраструктури міста, підлягає округленню до цілої гривні та в той же день з доданими до звернення документами передається відділу державного архітектурно-будівельного контролю Сквирської міської ради для підготовки проекту Договору про пайову участь. |
4.8. Розрахунок величини пайової участі (внеску) у розвитку інфраструктури міста, підлягає округленню до цілої гривні та в той же день з доданими до звернення документами передається юридичному відділу Сквирської міської ради. |
Пункт 4.10 (попередня нумерація 4.9) 4.10. Не пізніше ніж через десять днів з дня реєстрації Сквирською міською радою звернення замовника (інвестора) про укладання Договору про пайову участь відділ державного архітектурно-будівельного контролю Сквирської міської ради готує проект Договору разом з Розрахунком величини пайової участі замовника (інвестора) у розвитку інфраструктури міста, здійснює його візування в юридичному відділі Сквирської міської ради та відділі бухгалтерського обліку та кадрової роботи Сквирської міської ради і направляє цей проект замовнику (інвестору) для підписання. |
4.10. Не пізніше ніж через десять днів з дня реєстрації Сквирською міською радою заяви про визначення розміру пайової участі щодо об’єкта будівництва, відділ бухгалтерського обліку та кадрової роботи Сквирської міської ради здійснює підготовку Розрахунку величини пайової участі замовника (інвестора) у розвитку інфраструктури міста, візує його у юридичному відділі Сквирської міської ради і направляє замовнику (інвестору) для погодження та підписання.
|
Пункт 4.12 (попередня нумерація 4.11) 4.12. Замовник (інвестор) протягом двох робочих днів з дня отримання проекту Договору повертає відділу державного архітектурно-будівельного контролю Сквирської міської ради підписаний проект Договору про пайову участь. |
4.12. Замовник (інвестор) протягом двох робочих днів з дня отримання Розрахунку величини пайової участі замовника (інвестора) у розвитку інфраструктури міста повертає виконавчому комітету Сквирської міської ради погоджений (підписаний) Розрахунок або повідомляє письмово про причини з яких не підписав його із обґрунтованим посиланням на чинне законодавство та/або нормативно-правові акти. |
Пункт 4.13 (попередня нумерація 4.12) 4.13. Від виконавчого комітету Сквирської міської ради Договір про пайову участь підписує міський голова або в разі його відсутності - заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради згідно з розподілом повноважень, а функція реєстрації договорів покладається на відділ державного архітектурно-будівельного контролю Сквирської міської ради. |
4.13. Від виконавчого комітету Сквирської міської ради Розрахунок величини пайової участі замовника (інвестора) у розвитку інфраструктури міста Сквира підписує міський голова або в разі його відсутності - заступник міського голови згідно з розподілом обов’язків. |
Пункт 6.1 6.1. Контроль за виконанням умов Договору пайової участі замовників (інвесторів) у розвитку інфраструктури міста здійснюється відділом державного архітектурно-будівельного контролю Сквирської міської ради , а контроль за сплатою пайової участі здійснюється відділом бухгалтерського обліку та кадрової роботи Сквирської міської ради під час прийняття в експлуатацію закінчених об’єктів будівництва шляхом перевірки наявності укладених Договорів про пайову участь, довідок про її сплату та/або рішень виконавчого комітету Сквирської міської ради про зменшення величини пайової участі у розвитку інфраструктури міста замовників (інвесторів) у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста. |
6.1. Контроль за сплатою пайової участі замовників (інвесторів) у розвитку інфраструктури міста Сквира здійснюється відділом бухгалтерського обліку та кадрової роботи Сквирської міської ради. 6.1.1. Під час прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, сплата пайової участі замовником (інвестором) у розвитку інфраструктури міста Сквира відділом державного архітектурно-будівельного контролю Сквирської міської ради перевіряється наявність довідки про сплату такого внеску та відповідності сплаченої суми рішенню про його встановлення. |
Пункт 7.1 7.1. Кошти, отримані як пайова участь замовників (інвесторів) у розвитку інфраструктури міста, використовуються виключно для створення і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Сквира. |
7.1. Кошти, отримані як пайова участь, можуть використовуватися виключно для створення і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Сквира. |
Перший заступник міського голови Володимир ГОРБАЛІНСЬКИЙ