СКВИРСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
ПРОЕКТ Р І Ш Е Н Н Я
від 05 жовтня 2021 року м. Сквира № ______
Про розгляд звіту щодо виконання фінансового плану
комунального підприємства
«Сквирська центральна аптека №25» за І півріччя 2021 року
В И Р І Ш И В:
3. Комунальному підприємству «Сквирська центральна аптека №25»:
- забезпечити виконання показників, передбачених фінансовим планом;
- забезпечити дотримання вимог чинного законодавства з питань оплати праці та недопущення заборгованості з її виплати;
- вчасно вживати заходів щодо погашення кредиторської та дебіторської заборгованості;
- постійно вживати заходів щодо оптимізації витрат підприємства;
- постійно здійснювати аналіз показників фінансово-господарської діяльності та вживати дієві заходи щодо беззбиткової роботи підприємства.
4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови Людмилу Сергієнко.
Голова виконкому Валентина ЛЕВІЦЬКА
ПОГОДЖЕНО:
Заступник міського голови Людмила СЕРГІЄНКО
Заступник міського голови Віталій ЧЕРНЕНКО
Керуюча справами виконавчого комітету Наталія ЗГАРДІВСЬКА
Начальник відділу з питань Ірина КВАША
юридичного забезпечення ради
та діловодства міської ради
Начальник Фінансового управління
міської ради Ірина КРУКІВСЬКА
ВИКОНАВЕЦЬ:
Завідувач КП СМР «СЦА №25» Микола ГОНЧАРОВ
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
до звіту про виконання
фінансового плану за І півряччя 2021 року
комунального підприємства Сквирської міської ради
«Сквирська центральна аптека №25»
Найменування підприємства: комунальне підприємство Сквирської міської ради «Сквирська центральна аптека №25» (далі Підприємство).
Скорочена назва: КП СМР «СЦА №25».
Місце знаходження підприємства: 09001, Київська область, м.Сквира, вул.Соборна,38.
Засновник підприємства: Сквирська міська рада, відповідно до рішення Сквирської міської ради від 22.12.2020 року №96-3-УІІІ.
Відповідно до Статуту метою та предметом діяльності Підприємства є:
КП СМР «СЦА №25» має такі структурні підрозділи, які не є юридичними особами:
Провівши аналіз дохідної та видаткової частини КП СМР «СЦА №25» в розрізі їх показників за І півріччя 2021 року, на чистий прибуток підприємства впливали:
Так, загальна сума доходів за І півріччя 2021 року склало 4209,5 тис.грн., що на 689,4 тис.грн., менша за планові показники (або на 85,9%).
Основною складовою доходів від операційної діяльності є чистий дохід (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг), сума якогоІ півріччя 2021 року склала 4189,1 тис.грн., що становить 99,5% від загального обсягу доходів підприємства.
Незначна частка доходів від операційної діяльності припадає на інші операційні доходи, питома вага яких за за І півріччя 2021 року склала 0,5% від загальної суми доходів (20,4 тис.грн.).
Складовою доходу від іншої операційної діяльності є дохід від операційної оренди.
Загальна сума витрат підприємства за І півріччя 2021 року склало 4451,7 тис.грн., що на 546,8 тис.грн., більша планового показника (або на 89,1%).
Найбільшу частку у витратах складає собівартість реалізованої продукції (товарів, робіт, послуг), питома вага якої в загальній сумі витрат складає 79,1%. В абсолютному значені собівартість реалізованої продукції (товарів, робіт, послуг) складає 3520,8 тис.грн., що на більше на 564,2 тис.грн., більше за планові показники (або 86,2%).
Ще однією складовою загальних витрат є інші операційні витрати, питома вага якої в загальній сумі витрат складає 20,9%. В абсолютному значені інші операційні витрати вище планового показника на 17,4 тис.грн. (або на 101,9%) та складають 930,9 тис. грн., в т.ч.:
- витрати на оплату праці |
597,6 тис.грн.; |
- відрахування на соціальні заходи |
130,5 тис.грн.; |
- амортизація основних засобів і нематеріальних активів загальногосподарського призначення |
12,6 тис.грн.; |
- витрати на операційну оренду основних засобів та роялті, що мають загальногосподарське призначення |
38,3 тис.грн.; |
- витрати на зв'язок |
6,0 тис.грн.; |
- консультаційні та інформаційні послуги |
23,4 тис.грн.; |
- витрати на паливо |
22,6 тис.грн.; |
- витрати на електроенергію |
44,1 тис.грн.; |
- витрати за послуги охорони |
5,3 тис.грн.; |
- витрати за водопостачання і водовідведення |
0,6 тис.грн.; |
- витрати на канцелярське приладдя |
10,0 тис.грн.; |
- витрати за послуги банку |
11,5 тис.грн.; |
- витрати на періодичне видання |
2,9 тис.грн.; |
- витрати на збір і вивіз ТПВ |
1,6 тис.грн.; |
- витрати на технічне обслуговування газового обладнання - витрати на утримання будинку та прибудинкової території - витрати на сплату податків - витрати на інші послуги |
3,1 тис.грн.;
10,0 тис.грн.;
2,9 тис.грн.; 7,9 тис.грн. |
За І півріччя 2021 року КП СМР «СЦА №25» отримало збиток на суму 242,2 тис.грн., що на 142,6 тис.грн., більше запланованого показника (або на 243,2%)
Зміна фінансового результату від операційної діяльності за І півріччя 2021 року була зумовлена зменшенням суми доходу (виручки) від реалізації продукції.
Причина зменшенням суми доходу (виручки) від реалізації продукції в тому, що в місті Сквира працює багато приватних аптек, які знаходяться в центрі міста де проходить більша кількість людей, в зв’язку із цим КП СМР «СЦА №25» не може конкурувати з мережами приватних аптек, що призводить до збитку підприємства.
Також КП СМР «СЦА №25» має структурні підрозділи в сільській місцевості, які на даний час збиткові.
Завідуючий
КП СМР «СЦА №25» Микола ГОНЧАРОВ
Додаток №3 до рішення сесії Сквирської міської ради від 23лютого 2021р. |
№28 - 5 - VIII
|
|
коди |
|
Рік |
2021 |
Підприємство Комунальне підприємство Сквирської міської ради «сквирська центральна аптека №25» |
за ЄДРПОУ |
01977926 |
Організаційно-правова форма Комунальне підприємство |
за КОПФГ |
150 |
Територія м. Сквира |
за КОАТУУ |
3224010100 |
Орган державного управління |
за СПОДУ |
|
Галузь |
за ЗКГНГ |
|
Вид економічної діяльності Роздрібна торгівля фармацевтичними товарами в спеціальних магазинах |
за КВЕД |
47,73 |
Одиниці виміру: тис. гривень |
|
|
Форма власності комунальна |
|
|
Чисельність працівників 13 ( за трудовим договором) |
|
|
Місцезнаходження 09001. Київська обл., м. Сквира, вул. Соборна,38 |
|
|
Телефон 0456851234 |
|
|
Прізвище та ініціали керівника Гончаров Микола Федорович |
|
|
ЗВІТ ПРО ВИКОНАННЯ ФІНАНСОВОГО ПЛАНУ ПІДПРИЄМСТВА
за _______І півріччя 2021 року_________
(півріччя , рік)
Основні фінансові показники підприємства
I. Формування прибутку підприємства
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
Собівартість реалізованої продукції (товарів, робіт та послуг) (розшифрувати) |
|||||
|
|||||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|||||
Фінансовий результат від звичайної діяльності до оподаткування |
|
||||
|
|
|
|||
-242,2 |
-142,6 |
243,2 |
|||
|
|
|
|||
-242,2 |
-142,6 |
243,2 |
Відрахування частини чистого прибутку до державного бюджету: |
|
||||
|
|
|
|||
господарськими товариствами, у статутному фонді яких більше 50 відсотків акцій (часток, паїв) належать державі |
|
|
|
||
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
погашення реструктуризованих та відстрочених сум, що підлягають сплаті в поточному році до бюджету |
|
|
|
||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|||||
|
|
|
|||
|
|||||
|
|
|
|
|||||
|
|||||
0,0 |
|
|
|||
0,0 |
|
||||
придбання (виготовлення) інших необоротних матеріальних активів |
0,0 |
|
|||
0,0 |
|
||||
модернізація, модифікація (добудова, дообладнання, реконструкція) основних засобів |
0,0 |
|
|||
0,0 |
|
Таблиця 4
|
|||||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|||||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|||||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|||||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|||||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
Придбання акцій та облігацій |
|
|
|
||
|
|
|
|||
|
|||||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|||||
|
ІНФОРМАЦІЯ
до звіту про виконання фінансового плану за __І півріччя 2021 року_______________
Комунальне підприємство Сквирської міської ради «Сквирська центральна аптека №25»
(назва підприємства)
Загальна інформація про підприємство (резюме).
Фонд оплати праці за планом 590,4 тис. гривень та фактично 578,8 тис. гривень.
Середньомісячна заробітна плата за планом 7569,23 гривень та фактично 7420,51 гривень.
Середньооблікова кількість усіх працівників в еквіваленті повної зайнятості 13 осіб, у тому числі з відокремленням чисельності апарату підприємства та розмежуванням категорій працівників (порівняно з фактичними даними року, що минув, запланованого рівня поточного року та даними планового року). У разі збільшення фонду оплати праці в плановому році порівняно з установленим рівнем попереднього року надати обґрунтування.
2. Перелік підприємств, які входять до зведеного (або консолідованого) фінансового плану
3. Інформація про бізнес підприємства (код рядка 006 фінансового плану)
4. Діючі фінансові зобов'язання підприємства
- |
- |
- |
||||
- |
- |
- |
- |
- |
- |
|
- |
- |
- |
- |
- |
- |
|
- |
- |
- |
5. Інформація щодо отримання та повернення залучених коштів
- |
- |
- |
- |
- |
||
- |
- |
- |
- |
- |
||
- |
- |
- |
- |
- |
||
- |
- |
- |
- |
- |
||
- |
- |
- |
- |
- |
||
6. Аналіз окремих статей фінансового плану
Пояснення та обґрунтування відхилення від запланованого рівня доходів/витрат |
||||||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
Собівартість реалізованої продукції (товарів, робіт та послуг), усього, у тому числі: |
|
|||||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
витрати на утримання основних фондів, інших необоротних активів загальногосподарського використання, у тому числі: |
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|||||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
||||||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
930,9 |
+17,4 |
101,9 |
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
7. Витрати на утримання транспорту (у складі адміністративних витрат)
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|||||||
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8. Інформація про проекти, під які планується залучити кредитні кошти
_________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
9. Джерела капітальних інвестицій
|
|
|
|
|
|
|
|
9,4 |
0,0 |
100,0 |
|||||||
|
|
|
|
|
|
3,0 |
0,0 |
100,0 |
|||||||||
|
|
|
|
|
|
0,2 |
0,0 |
100,0 |
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0,0 |
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0,0 |
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0,0 |
|
|||
|
|
12,6 |
100,0 |
||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10. Інша додаткова інформація щодо підприємства
Додаткова інформація повинна включати результати аналізу фінансово-господарської діяльності підприємства за звітний період, показники господарської діяльності та розвитку підприємства в звітному періоді, цінову політику підприємства та розрахунок складу собівартості.
|
Керівник |
|
|
|||
|
завідуючий КП СМР «СЦА №25» |
_________________ |
___М.Ф. Гончаров____ |
|||
|
|
|
|
|||