(04568) 5-36-05
09000skvira@gmail.com
Написати нам
Україна, Київська область, місто Сквира вул.Богачевського, 28
Карта проїзду

Про розгляд звіту щодо виконання фінансового плану комунального підприємства «Сквирська центральна аптека №25» за І півріччя 2021 року

 
Дата публікації 27.9.2021 11:39:31
 

СКВИРСЬКА МІСЬКА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

ПРОЕКТ Р І Ш Е Н Н Я

 

 від 05 жовтня  2021 року              м. Сквира                                   № ______

 

Про розгляд звіту щодо виконання фінансового плану

комунального підприємства

«Сквирська центральна аптека №25» за І півріччя 2021 року          

Розглянувши звіт про виконання фінансового плану комунального підприємства «Сквирська центральна аптека №25» за І півріччя 2021 року, з метою здійснення контролю за фінансово-господарською діяльністю, підвищення ефективності роботи комунальних підприємств міста, відповідно до ст. ст. 24, 78 Господарського кодексу України, рішення сесії Сквирської міської ради від 23.02.2021 №28-5-VІІІ  «Про затвердження Порядку складання, затвердження та контролю виконання фінансових планів підприємств комунальної власності Сквирської  міської ради», керуючись ст.ст.17, 27, 53, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Сквирської міської ради

 

В И Р І Ш И В:

 

  1. Інформацію про виконання фінансового плану комунального підприємства «Сквирська центральна аптека №25» за І півріччя 2021 року взяти до відома.
  2.  Затвердити звіт про виконання фінансового плану комунального підприємства «Сквирська центральна аптека №25» за І півріччя 2021 року, що (додається).

3. Комунальному підприємству «Сквирська центральна аптека №25»:

     -  забезпечити виконання показників, передбачених фінансовим планом;

-   забезпечити дотримання вимог чинного законодавства з питань оплати праці та недопущення заборгованості з її виплати;

-   вчасно вживати заходів щодо погашення кредиторської та дебіторської заборгованості;

-   постійно вживати заходів щодо оптимізації витрат підприємства;

-   постійно здійснювати аналіз показників фінансово-господарської діяльності та вживати дієві заходи щодо беззбиткової роботи підприємства.

4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови Людмилу Сергієнко.

 

Голова виконкому                                                        Валентина ЛЕВІЦЬКА

 

ПОГОДЖЕНО:

 

Заступник міського голови                                             Людмила СЕРГІЄНКО

 

Заступник міського голови                                                 Віталій ЧЕРНЕНКО

 

Керуюча справами виконавчого комітету                         Наталія ЗГАРДІВСЬКА

 

Начальник відділу з питань                                             Ірина КВАША

юридичного забезпечення ради

та діловодства міської ради

 

Начальник Фінансового управління

міської ради                                                                    Ірина КРУКІВСЬКА

 

ВИКОНАВЕЦЬ:

 

Завідувач КП СМР «СЦА №25»                                       Микола ГОНЧАРОВ

 

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

до звіту про виконання

фінансового плану за І півряччя 2021 року

комунального підприємства Сквирської міської ради

 «Сквирська центральна аптека №25»

 

  1. Інформація щодо діяльності підприємства

 

Найменування підприємства: комунальне підприємство Сквирської міської ради «Сквирська центральна аптека №25» (далі Підприємство).

  Скорочена назва: КП СМР «СЦА №25».

Місце знаходження підприємства: 09001, Київська область, м.Сквира, вул.Соборна,38.

Засновник підприємства: Сквирська міська рада, відповідно до рішення Сквирської міської ради від 22.12.2020 року №96-3-УІІІ.

Відповідно до Статуту  метою та предметом діяльності Підприємства є:

  • метою діяльності Підприємства є:
  •  забезпечення населення, установ охорони здоров’я та інших закладів, підприємств та організацій всіх видів та форм власності лікарськими засобами і виробами медичного призначення шляхом роздрібної та оптової торгівлі і підтримання стабільного фінансового стану підприємства.
  • Предметом діяльності Підприємства є:
  • визначення сьогоденної та перспективної потреби в лікарських засобах;
  • укладання договорів на постачання медикаментів та іншої медичної продукції;
  • роздрібна  та оптова торгівля лікарськими засобами та виробами медичного призначення, предметами догляду за хворими, виробами санітарії та гігієни, миючими та косметичними засобами, парфумерією, дитячим та дієтхарчуванням, природними  і штучними мінеральними водами та іншими товарами медичного призначення вітчизняного та іноземного виробництва;
  • придбання, зберігання, перевезення, знищення, реалізація (відпуск), виготовлення наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів;
  • виготовлення ( в умовах аптеки) лікарських форм;
  • організація та забезпечення належного зберігання лікарських засобів та інших товарів медичного призначення у відповідності до чинних вимог;
  • контроль якості закупівлі, зберігання, виготовлення, реалізації ліків;
  • здійснення рекламної та інформаційної діяльності, маркетингових досліджень на фармацевтичному ринку;
  • транспортно-експедиційне обслуговування структурних підрозділів підприємства;
  • здавання в найм  /в оренду/ нерухомого майна, майна виробничо-технічного призначення за згодою власника;
  • інша виробнича, комерційна та посередницька діяльність, що відповідає меті та предмету діяльності Підприємства і не заборонена чинним законодавством України.

КП СМР «СЦА №25» має такі структурні підрозділи, які не є юридичними особами:

  • аптека №73 село Великополовецьке;
  • аптека №124 село Самгородок;
  • аптека №148 село Чубинці;
  • аптека №149 село Шамраївка;
  • аптечний пункт №1 при районній поліклініці;
  • аптечні пункти при АЗПСМ, ФП.

 

  1. Аналіз дохідної  частини звіту про виконання фінансового плану.

 

Провівши аналіз дохідної та видаткової частини КП СМР «СЦА №25» в розрізі їх показників за І півріччя 2021 року, на чистий прибуток підприємства впливали:

  • фінансовий результат від операційної та фінансової діяльності, які залежать від чистого доходу від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг);
  • собівартість реалізованої продукції (товарів, робіт);
  • інші операційні доходи та операційні витрати.

Так, загальна сума доходів за І півріччя 2021 року склало 4209,5 тис.грн., що на 689,4 тис.грн., менша за планові показники (або на 85,9%).

Основною складовою доходів від операційної діяльності є чистий дохід (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг), сума якогоІ півріччя 2021 року склала 4189,1 тис.грн., що становить 99,5% від загального обсягу доходів підприємства.

Незначна частка доходів від операційної діяльності припадає на інші операційні доходи, питома вага яких за за І півріччя 2021 року склала 0,5% від загальної суми доходів (20,4 тис.грн.).

Складовою доходу від іншої операційної діяльності є дохід від операційної оренди.

 

  1.  Аналіз витратної  частини звіту про виконання фінансового плану.

 

Загальна сума витрат підприємства за І півріччя 2021 року склало 4451,7 тис.грн., що на 546,8 тис.грн., більша планового показника (або на 89,1%).

Найбільшу частку у витратах складає собівартість реалізованої продукції (товарів, робіт, послуг), питома вага якої в загальній сумі витрат складає 79,1%. В абсолютному значені собівартість реалізованої продукції (товарів, робіт, послуг) складає 3520,8 тис.грн., що на більше на 564,2 тис.грн., більше за планові показники (або 86,2%).

Ще однією складовою загальних витрат є інші операційні витрати, питома вага якої в загальній сумі витрат складає 20,9%. В абсолютному значені інші операційні витрати вище планового показника на 17,4 тис.грн. (або на 101,9%) та складають 930,9 тис. грн., в т.ч.:

- витрати на оплату праці

597,6 тис.грн.;

- відрахування на соціальні заходи

130,5 тис.грн.;

- амортизація основних засобів і нематеріальних активів загальногосподарського призначення

12,6   тис.грн.;

- витрати на операційну оренду основних засобів та роялті, що мають загальногосподарське призначення

38,3   тис.грн.;

-  витрати на зв'язок

6,0     тис.грн.;

- консультаційні та інформаційні послуги

23,4   тис.грн.;

- витрати на паливо

22,6   тис.грн.;

- витрати на електроенергію

44,1   тис.грн.;

- витрати за послуги охорони

5,3     тис.грн.;

- витрати за водопостачання і водовідведення

0,6     тис.грн.;

- витрати на канцелярське приладдя

10,0   тис.грн.;

- витрати за послуги банку

11,5   тис.грн.;   

- витрати на періодичне видання

2,9     тис.грн.;

- витрати на збір і вивіз ТПВ

1,6     тис.грн.;

- витрати на технічне обслуговування газового обладнання

- витрати на утримання будинку та прибудинкової території

- витрати на сплату податків  

- витрати на інші послуги                                                         

3,1     тис.грн.;

 

10,0   тис.грн.;

 

2,9    тис.грн.;

7,9    тис.грн.

 

 

  1. Фінансові результати звіту про виконання фінансового плану

 

За І півріччя 2021 року КП СМР «СЦА №25» отримало збиток на суму 242,2 тис.грн., що на 142,6 тис.грн., більше запланованого показника (або на 243,2%)

    Зміна фінансового результату від операційної діяльності за І півріччя 2021 року була зумовлена зменшенням суми доходу (виручки) від реалізації продукції.

    Причина зменшенням суми доходу (виручки) від реалізації продукції в тому, що в місті Сквира працює багато приватних аптек, які знаходяться в центрі міста де проходить більша кількість людей, в зв’язку із цим КП СМР «СЦА №25» не може конкурувати з мережами приватних аптек, що призводить до збитку підприємства.

    Також  КП СМР «СЦА №25» має структурні підрозділи в сільській місцевості, які на даний час збиткові.

 

Завідуючий

КП СМР «СЦА №25»                                                        Микола ГОНЧАРОВ

 

Додаток №3

до рішення сесії Сквирської

 міської ради від 23лютого 2021р.                                                                

                                                                                                                           №28 - 5 - VIII


 

 

коди

 

Рік

2021

Підприємство    Комунальне підприємство Сквирської міської ради «сквирська центральна аптека №25»

за ЄДРПОУ

01977926

Організаційно-правова форма      Комунальне підприємство

за КОПФГ

150

Територія                                            м. Сквира 

за КОАТУУ

3224010100

Орган державного управління 

за СПОДУ

 

Галузь

за ЗКГНГ

 

Вид економічної діяльності    Роздрібна торгівля фармацевтичними товарами в спеціальних магазинах

за КВЕД

47,73

Одиниці виміру: тис. гривень

 

 

Форма власності   комунальна

 

 

Чисельність працівників  13 ( за трудовим договором)

 

 

Місцезнаходження  09001. Київська обл., м. Сквира, вул. Соборна,38

 

 

Телефон  0456851234

 

 

Прізвище та ініціали керівника      Гончаров Микола Федорович

 

 

 

ЗВІТ ПРО ВИКОНАННЯ ФІНАНСОВОГО ПЛАНУ ПІДПРИЄМСТВА

за _______І півріччя 2021 року_________
(півріччя , рік)

Основні фінансові показники підприємства

 

I. Формування прибутку підприємства

Показники

Код рядка

План

Факт

Відхилення
(+,-)

Виконання
( %)

1

2

3

4

5

6

Доходи

Дохід (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)

001

4547,1

3916,1

-631,0

86,1

Податок на додану вартість

002

331,9

273,0

-58,9

82,3

Акцизний збір

003

 

 

0,0

 

Інші непрямі податки (розшифрувати)

004

 

 

0,0

 

Інші вирахування з доходу (розшифрувати)

005

 

 

0,0

 

Чистий дохід (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) (розшифрувати)

006

4879,0

4189,1

-689,9

85,8

Інші операційні доходи (розшифрувати)

007

19,9

20,4

+0,5

102,5

Дохід від участі в капіталі (розшифрувати)

008

 

 

0,0

 

Інші фінансові доходи (розшифрувати)

009

 

 

0,0

 

Інші доходи (розшифрувати)

010

 

 

0,0

 

Надзвичайні доходи (відшкодування збитків від надзвичайних ситуацій, стихійного лиха, пожеж, техногенних аварій тощо)

011

 

 

0,0

 

Усього доходів

012

4898,9

4209,5

-689,4

85,9

Витрати

 

 

 

 

1

2

3

4

5

6

Собівартість реалізованої продукції (товарів, робіт та послуг) (розшифрувати)

013

4085,0

3520,8

564,2

86,2

Адміністративні витрати, усього, у тому числі:

014

0,0

0,0

0,0

 

витрати, пов'язані з використанням службових автомобілів

014/1

 

 

0,0

 

витрати на консалтингові послуги

014/2

 

 

0,0

 

витрати на страхові послуги

014/3

 

 

0,0

 

витрати на аудиторські послуги

014/4

 

 

0,0

 

інші адміністративні витрати (розшифрувати)

014/5

 

 

0,0

 

Витрати на збут (розшифрувати)

015

 

 

0,0

 

Інші операційні витрати (розшифрувати)

016

913,5

930,9

+17,4

101,9

Фінансові витрати (розшифрувати)

017

 

 

0,0

 

Втрати від участі в капіталі (розшифрувати)

018

 

 

0,0

 

Інші витрати (розшифрувати)

019

 

 

0,0

 

Податок на прибуток від звичайної діяльності

020

 

 

0,0

 

Надзвичайні витрати (невідшкодовані збитки)

021

 

 

0,0

 

Усього витрати

022

4998,5

4451,7

-546,8

89,1

Фінансові результати діяльності

 

 

 

 

 

Валовий прибуток (збиток)

023

0,0

0,0

0,0

 

Фінансовий результат від операційної діяльності

024

-99,6

-242,2

-142,6

243,2

Фінансовий результат від звичайної діяльності до оподаткування

025

0,0

0,0

0,0

 

Частка меншості

026

 

 

0,0

 

Чистий прибуток (збиток), у тому числі:

027

-99,6

-242,2

-142,6

243,2

прибуток

027/1

 

 

0,0

 

збиток

027/2

-99,6

-242,2

-142,6

243,2

 

II. Розподіл чистого прибутку

Показники

Код рядка

План

Факт

Відхилення
(+,-)

Виконання
( %)

1

2

3

4

5

6

Відрахування частини чистого прибутку до державного бюджету:

028

0,0

0,0

0,0

 

державними унітарними підприємствами та їх об'єднаннями

028/1

 

 

0,0

 

господарськими товариствами, у статутному фонді яких більше 50 відсотків акцій (часток, паїв) належать державі

028/2

 

 

0,0

 

Відрахування до фонду на виплату дивідендів:

 

 

 

0,0

 

 

 

1

2

3

4

5

6

господарськими товариствами, у статутному фонді яких більше 50 відсотків акцій (часток, паїв) належать державі, за нормативами, установленими в поточному році за результатами фінансово-господарської діяльності за минулий рік

029

 

 

0,0

 

у тому числі на державну частку

029/1

 

 

0,0

 

Довідково: відрахування до фонду на виплату дивідендів господарськими товариствами, у статутному фонді яких більше 50 відсотків акцій (часток, паїв) належать державі, за нормативами, установленими в поточному році від чистого прибутку планового року

030

 

 

 

 

Залишок нерозподіленого прибутку (непокритого збитку) на початок звітного періоду

031

 

 

0,0

 

Розвиток виробництва

032

 

 

0,0

 

у тому числі за основними видами діяльності згідно з КВЕД

032/1

 

 

 

 

Резервний фонд

033

 

 

0,0

 

Інші фонди (розшифрувати)

034

 

 

 

 

Інші цілі (розшифрувати)

035

 

 

0,0

 

Залишок нерозподіленого прибутку (непокритого збитку) на кінець звітного періоду

036

0,0

0,0

0,0

 

III. Обов'язкові платежі підприємства до бюджету та державних цільових фондів

Сплата поточних податків та обов'язкових платежів до державного бюджету, у тому числі:

037

179,7

187,1

+7,4

104,1

податок на прибуток

037/1

 

 

0,0

 

акцизний збір

037/2

 

 

0,0

 

ПДВ, що підлягає сплаті до бюджету за підсумками звітного періоду

037/3

57,0

53,7

3,3

94,2

ПДВ, що підлягає відшкодуванню з бюджету за підсумками звітного періоду

037/4

 

 

0,0

 

рентні платежі

037/5

 

 

0,0

 

ресурсні платежі

037/6

 

 

0,0

 

інші податки, у тому числі (розшифрувати):

037/7

 

 

0,0

 

відрахування частини чистого прибутку державними підприємствами

037/7/1

 

 

0,0

 

відрахування частини чистого прибутку до фонду на виплату дивідендів господарськими товариствами

037/7/2

 

 

0,0

 

Погашення податкової заборгованості, у тому числі:

038

0,0

0,0

0,0

 

 

 

1

2

3

4

5

6

погашення реструктуризованих та відстрочених сум, що підлягають сплаті в поточному році до бюджету

038/1

 

 

0,0

 

до державних цільових фондів

038/2

 

 

0,0

 

неустойки (штрафи, пені)

038/3

 

 

0,0

 

Внески до державних цільових фондів, у тому числі:

039

0,0

0,0

0,0

 

внески до Пенсійного фонду України

039/1

120,1

130,5

+10,4

108,7

внески до фондів соціального страхування

039/2

 

 

0,0

 

Інші обов'язкові платежі, у тому числі:

040

0,0

0,0

0,0

 

місцеві податки та збори

040/1

2,6

2,9

0,3

111,5

інші платежі (розшифрувати)

040/2

 

 

0,0

 

 

 Керівник
_________
 (посада)

 
__________
(підпис)

 
__Гончаров М.Ф_____
(ініціали, прізвище)

 

Таблиця 1

Елементи операційних витрат

Показники

Код рядка

План

Факт

Відхилення
(+,-)

Виконання
( %)

Матеріальні витрати, у тому числі:

001

60,2

57,8

-2,4

96,0

витрати на сировину й основні матеріали

001/1

-

-

0,0

-

витрати на паливо та енергію

001/2

60,2

57,8

-2,4

96,0

Витрати на оплату праці

002

590,4

578,8

-11,6

98,0

Відрахування на соціальні заходи

003

130,0

130,5

+0,5

100,4

Амортизація

004

12,6

12,6

-

100,0

Інші операційні витрати

005

120,3

151,2

 

+30,9

125,7

Операційні витрати, усього

006

913,5

930,9

+17,4

101,9

 

 Керівник
_________
 (посада)

 
__________
(підпис)

 
___Гончаров М.Ф._____
(ініціали, прізвище)

 

Таблиця 2

Капітальні інвестиції

Показники

Код рядка

План

Факт

Відхилення
(+,-)

Виконання
( %)

Капітальні інвестиції, усього,
у тому числі:

001

0,0

0,0

0,0

 

капітальне будівництво

001/1

0,0

0,0

 

 

придбання (виготовлення) основних засобів

001/2

0,0

0,0

0,0

 

придбання (виготовлення) інших необоротних матеріальних активів

001/3

0,0

0,0

0,0

 

придбання (створення) нематеріальних активів

001/4

0,0

0,0

0,0

 

модернізація, модифікація (добудова, дообладнання, реконструкція) основних засобів

001/5

0,0

0,0

0,0

 

капітальний ремонт

001/6

0,0

0,0

0,0

 

 

 Керівник
_________
 (посада)

 
__________
(підпис)

 
__Гончаров М.Ф_______
(ініціали, прізвище)

 

 

Таблиця 3

Коефіцієнтний аналіз

Показники

Оптимальне значення

Факт відповідного періоду минулого року

Факт поточного періоду

Примітки

1

2

3

4

5

Коефіцієнт рентабельності активів (чистий прибуток / вартість активів)
ф. 2 р. 220 / ф. 1 р. 280

збільшення

 

 

характеризує ефективність використання активів підприємства

Коефіцієнт рентабельності діяльності (чистий прибуток / чистий дохід (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг))
ф. 2 р. 220 / ф. 2 р. 035

> 0

 

 

характеризує ефективність господарської діяльності підприємства

Коефіцієнт абсолютної ліквідності (грошові кошти / поточні зобов'язання)
ф. 1 (р. 230 + р. 240) / ф. 1 р. 620

0,2 - 0,35 та більше

 

 

характеризує частину поточних зобов'язань, яка може бути сплачена негайно

Коефіцієнт поточної ліквідності (покриття) (оборотні активи / поточні зобов'язання)
ф. 1 р. 260 / ф. 1 р. 620

> 1

 

 

показує достатність ресурсів підприємства, які можуть бути використані для погашення його поточних зобов'язань. Нормативним значенням для цього показника є > 1 - 1,5

Коефіцієнт фінансової стійкості (власний капітал / (довгострокові зобов'язання + поточні зобов'язання))
ф. 1 (р. 380 + р. 430) / ф. 1 (р. 480 + р. 620)

> 1

 

 

характеризує співвідношення власних та позикових коштів і залежність підприємства від зовнішніх фінансових джерел

Коефіцієнт фінансової незалежності (автономії) (власний капітал / пасиви)
ф. 1 (р. 380 + р. 430) / ф. 1 р. 640

> 0,5

 

 

характеризує можливість підприємства виконати зовнішні зобов'язання за рахунок власних активів, його незалежність від позикових джерел

Коефіцієнт заборгованості (залучений капітал / власний капітал)
ф. 1 (р. 480 + р. 620) / ф. 1 (р. 380 + р. 430)

0,5 - 0,7

 

 

показує фінансову незалежність підприємства від залучення (запозичення) коштів. Зменшення цього показника свідчить про зміцнення фінансового стану підприємства та зменшення його залежності від залучених коштів

 

 

1

2

3

4

5

Зменшення / приріст зобов'язань (зобов'язання на дату розрахунку / зобов'язання на відповідну дату попереднього року), %
ф. 1 (р. 480 + р. 620)

< 100 %

 

 

показує відносний приріст (зменшення) зобов'язань підприємства, його залежність від позикових коштів

Коефіцієнт зносу основних засобів (сума зносу / первісну вартість основних засобів)
ф. 1 р. 032 / ф. 1 р. 031

зменшення

 

 

характеризує інвестиційну політику підприємства

 

 Керівник
_________
 (посада)

 
__________
(підпис)

 
_________________
(ініціали, прізвище)

 

Таблиця 4

Рух грошових коштів

Показники

Код рядка

План

Факт

Відхилення
(+,-)

Виконання
( %)

1

2

3

4

5

6

Надходження грошових коштів від основної діяльності

001

0,0

0,0

0,0

 

Виручка від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)

002

 

 

0,0

 

Цільове фінансування

003

 

 

0,0

 

Отримання короткострокових кредитів

004

 

 

0,0

 

Аванси одержані

005

 

 

0,0

 

Інші надходження (розшифрувати)

006

 

 

0,0

 

Надходження грошових коштів від інвестиційної діяльності

007

0,0

0,0

0,0

 

Виручка від реалізації основних фондів

008

 

 

0,0

 

Виручка від реалізації нематеріальних активів

009

 

 

0,0

 

Надходження від продажу акцій та облігацій

010

 

 

0,0

 

Інші надходження (розшифрувати)

011

 

 

0,0

 

Надходження грошових коштів від фінансової діяльності

012

0,0

0,0

0,0

 

Отримання довгострокових кредитів

013

 

 

0,0

 

Інші надходження (розшифрувати)

014

 

 

0,0

 

Видатки грошових коштів основної діяльності

015

0,0

0,0

0,0

 

Розрахунки за продукцію (товари, роботи та послуги)

016

 

 

0,0

 

Розрахунки з оплати праці

017

 

 

0,0

 

Повернення короткострокових кредитів

018

 

 

0,0

 

Платежі в бюджет (розшифрувати)

019

 

 

0,0

 

Інші витрати (розшифрувати)

020

 

 

0,0

 

Видатки грошових коштів інвестиційної діяльності

021

0,0

0,0

0,0

 

Придбання основних засобів

022

 

 

0,0

 

Капітальне будівництво

023

 

 

0,0

 

Придбання нематеріальних активів

024

 

 

0,0

 

 

 

1

2

3

4

5

6

Придбання акцій та облігацій

025

 

 

0,0

 

Інші витрати (розшифрувати)

026

 

 

0,0

 

Видатки грошових коштів фінансової діяльності

027

0,0

0,0

0,0

 

Сплата дивідендів

028

 

 

0,0

 

Повернення довгострокових кредитів

029

 

 

0,0

 

Грошові кошти:

 

 

 

 

 

на початок періоду

030

 

 

0,0

 

на кінець періоду

031

0,0

0,0

0,0

 

Чистий грошовий потік

032

0,0

0,0

0,0

 

 

 Керівник
_________
 (посада)

 
__________
(підпис)

 
_________________
(ініціали, прізвище)

Таблиця 5

ІНФОРМАЦІЯ
до звіту про виконання фінансового плану за __І півріччя 2021 року_______________

Комунальне підприємство Сквирської міської ради «Сквирська центральна аптека №25»
(назва підприємства)

1. Дані про підприємство

Загальна інформація про підприємство (резюме).

Фонд оплати праці за планом  590,4 тис. гривень та фактично 578,8 тис. гривень.

Середньомісячна заробітна плата за планом 7569,23 гривень та фактично 7420,51 гривень.

Середньооблікова кількість усіх працівників в еквіваленті повної зайнятості 13 осіб, у тому числі з відокремленням чисельності апарату підприємства та розмежуванням категорій працівників (порівняно з фактичними даними року, що минув, запланованого рівня поточного року та даними планового року). У разі збільшення фонду оплати праці в плановому році порівняно з установленим рівнем попереднього року надати обґрунтування.

2. Перелік підприємств, які входять до зведеного (або консолідованого) фінансового плану

Підприємство

Вид діяльності

1

2

Комунальне підприємство Сквирської міської ради «Сквирська центральна аптека №25»

47.73 Роздрібна торгівля фармацевтичними товарами в спеціалізованих магазинах (основний)

 

47.74 Роздрібна торгівля медичними й ортопедичними товарами в спеціалізованич магазинах;

 

47.75 Роздрібна торгівля косметичними товарами та туалетними при належностями в спеціалізованих магазинах;

 

3. Інформація про бізнес підприємства (код рядка 006 фінансового плану)

Види діяльності (указати всі види діяльності)

Питома вага в загальному обсязі реалізації ( %)

Чистий дохід (виручка) від реалізації продукції
(товарів, робіт, послуг)

Пояснення та обґрунтування відхилення від запланованого рівня

план

факт

план

факт

відхилення
(+, -)

виконання
( %)

1

2

3

4

5

6

7

8

47.73 Роздрібна торгівля фармацевтичними товарами в спеціалізованих магазинах (основний)

93

93

4537,5

3895,9

-641,6

85,9

В зв’язку із зменшенням товарообороту

47.74 Роздрібна торгівля медичними й ортопедичними товарами в спеціалізованич магазинах;

2

2

97,5

83,8

-13,7

85,9

 

47.75 Роздрібна торгівля косметичними товарами та туалетними при належностями в спеціалізованих магазинах;

5

5

244,0

209,4

-34,6

85,9

 

Разом

100

100

4879,0

4189,1

-689,9

85,9

 

 

4. Діючі фінансові зобов'язання підприємства

Назва банку

Вид кредитного продукту та цільове призначення

Сума, валюта за договором

Процент-
на ставка

Дата видачі/
погашення (графік)

Заборгованість на останню дату

Забезпечення

1

2

3

4

5

6

7

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

Усього

-

-

-

-

-

-

 

5. Інформація щодо отримання та повернення залучених коштів

Вид зобов'язання

Заборгованість на початок звітного періоду

Отримано залучених коштів за звітний період

Повернено залучених коштів за звітний період

Заборгованість на кінець звітного періоду

план

факт

план

факт

1

2

3

4

5

6

7

Довгострокові кредити

-

-

-

-

-

-

1.

-

-

-

-

-

-

Короткострокові кредити

-

-

-

-

-

-

1.

-

-

-

-

-

-

Інші фінансові зобов'язання

-

-

-

-

-

-

1.

-

-

-

-

-

-

Усього

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

 

6. Аналіз окремих статей фінансового плану

Показники

Код рядка

План

Факт

Відхилення
(+, -)

Виконання
( %)

Пояснення та обґрунтування відхилення від запланованого рівня доходів/витрат

1

2

3

4

5

6

7

Інші відрахування з доходу
(розшифрувати)

005

 

 

0,0

 

 

Інші операційні доходи
(розшифрувати)

007

 

 

0,0

 

 

Дохід від участі в капіталі

008

 

 

0,0

 

 

Інші фінансові доходи (розшифрувати)

009

 

 

0,0

 

 

Інші доходи (розшифрувати)

010

 

 

0,0

 

 

Собівартість реалізованої продукції (товарів, робіт та послуг), усього, у тому числі:

013

4085,0

3520,8

-564,2

86,2

 

витрати на сировину і основні матеріали

013/1

 

 

0,0

 

 

витрати на паливо

013/2

 

 

0,0

 

 

 

 

1

2

3

4

5

6

7

витрати на електроенергію

013/3

 

 

0,0

 

 

витрати на оплату праці

013/4

 

 

0,0

 

 

відрахування на соціальні заходи

013/5

 

 

0,0

 

 

амортизація основних засобів і нематеріальних активів

013/6

 

 

0,0

 

 

інші витрати (розшифрувати)

013/7

 

 

0,0

 

 

Інші адміністративні витрати, усього, у тому числі:

014/5

0,0

0,0

0,0

 

 

витрати на службові відрядження

014/5/1

 

 

0,0

 

 

витрати на зв'язок

014/5/2

 

 

0,0

 

 

витрати на оплату праці

014/5/3

 

 

0,0

 

 

відрахування на соціальні заходи

014/5/4

 

 

0,0

 

 

амортизація основних засобів і нематеріальних активів загальногосподарського призначення

014/5/5

 

 

0,0

 

 

витрати на операційну оренду основних засобів та роялті, що мають загальногосподарське призначення

014/5/6

 

 

0,0

 

 

витрати на страхування майна загальногосподарського призначення

014/5/7

 

 

0,0

 

 

витрати на страхування загальногосподарського персоналу

014/5/8

 

 

0,0

 

 

організаційно-технічні послуги

014/5/9

 

 

0,0

 

 

консультаційні та інформаційні послуги

014/5/10

 

 

0,0

 

 

юридичні послуги

014/5/11

 

 

0,0

 

 

послуги з оцінки майна

014/5/12

 

 

0,0

 

 

витрати на охорону праці загальногосподарського персоналу

014/5/13

 

 

0,0

 

 

витрати на підвищення кваліфікації та перепідготовку кадрів

014/5/14

 

 

0,0

 

 

 

 

1

2

3

4

5

6

7

витрати на утримання основних фондів, інших необоротних активів загальногосподарського використання, у тому числі:

014/5/15

 

 

0,0

 

 

витрати на поліпшення основних фондів

014/5/15/1

 

 

0,0

 

 

інші адміністративні витрати
(розшифрувати)

014/5/16

 

 

0,0

 

 

Витрати на збут, усього, у тому числі:

015

0,0

0,0

0,0

 

 

витрати на рекламу

015/1

 

 

0,0

 

 

інші витрати на збут (розшифрувати)

015/2

 

 

0,0

 

 

Інші операційні витрати, усього, у тому числі:

016

913,5

930,9

+17,4

101,9

 

витрати на благодійну допомогу

016/1

 

 

0,0

 

 

відрахування до резерву сумнівних боргів

016/2

 

 

0,0

 

 

відрахування до недержавних пенсійних фондів

016/3

 

 

0,0

 

 

інші операційні витрати
(розшифрувати)

016/4

913,5

930,9

+17,4

101,9

 

Фінансові витрати (розшифрувати)

017

 

 

0,0

 

 

Втрати від участі в капіталі
(розшифрувати)

018

 

 

0,0

 

 

Інші витрати (розшифрувати)

019

 

 

0,0

 

 

Надзвичайні витрати (невідшкодовані збитки)

021

 

 

0,0

 

 

Інші фонди (розшифрувати)

034

 

 

0,0

 

 

Інші цілі розподілу чистого прибутку (розшифрувати)

035

 

 

0,0

 

 

Інші податки (розшифрувати)

037/7

 

 

0,0

 

 

Інші платежі (розшифрувати)

040/2

 

 

0,0

 

 

 

 

7. Витрати на утримання транспорту (у складі адміністративних витрат)

N з/п

Марка

Рік прид-
бання

Ціль викори-
стання

Вит-
рати,
усього

У тому числі за їх видами

матері-
альні витрати

опла-
та праці

відраху-
вання на соціальні заходи

аморти-
зація

інші вит-
рати

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

1

ГАЗ 52-01

1981

Службового користування

0,00

0,00

0,00

0,00

0,00

0,00

2

ІЖ 27-156

1996

Службового користування

8,9

8,9

0,00

0,00

0,00

0,00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Усього

 

 

8,9

8,9

0,0

0,0

0,0

0,0

 

8. Інформація про проекти, під які планується залучити кредитні кошти

_________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________

 

9. Джерела капітальних інвестицій

N з/п

Назва об'єк-
та

Залучення кредитних коштів

Амортизація

Інші джерела (розшифрувати)

Усього

план

факт

відхи-
лення (+, -)

вико-
нання (%)

план

факт

відхи-
лення (+, -)

вико-
нання (%)

план

факт

відхи-
лення (+, -)

вико-
нання (%)

план

факт

відхи-
лення (+, -)

вико-
нання (%)

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

1

Будівлі та споруди

 

 

 

 

9,4

9,4

0,0

100,0

 

 

 

 

9,4

9,4

0,0

100,0

2

Машини та обладнання

 

 

0,0

 

3,0

3,0

0,0

100,0

 

 

0,0

 

3,0

3,0

0,0

100,0

4

Інші нематеріальні активи

 

 

0,0

 

0,2

0,2

0,0

100,0

 

 

0,0

 

0,2

0,2

0,0

100,0

 

 

 

 

0,0

 

 

 

0,0

 

 

 

0,0

 

 

 

0,0

 

 

 

 

 

0,0

 

 

 

0,0

 

 

 

0,0

 

 

 

0,0

 

 

 

 

 

0,0

 

 

 

0,0

 

 

 

0,0

 

 

 

0,0

 

Усього

0,0

0,0

0,0

 

12,6

12,6

0,0

100,0

0,0

0,0

0,0

 

0,0

12,6

12,6

100,0

Відсоток

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10. Інша додаткова інформація щодо підприємства

 

Додаткова інформація повинна включати результати аналізу фінансово-господарської діяльності підприємства за звітний період, показники господарської діяльності та розвитку підприємства в звітному періоді, цінову політику підприємства та розрахунок складу собівартості.

 

 

 

Керівник

 

 

 

завідуючий КП СМР «СЦА №25»
(посада)

_________________
(підпис)

___М.Ф. Гончаров____
(ініціали, прізвище)

 

 

 

 

             

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
Швидке замовлення:
+380



Вхід на сайт:

Запам'ятати мене
Відновлення паролю:
Інструкції по відновленню паролю
буде відправлена на пошту вказану
при реєстрації на сайті.
Реєстрація: