З метою виконання органом місцевого самоврядування функцій у сфері надання адміністративних послуг, впорядкування та поліпшення якості надання адміністративних послуг, створення сприятливих умов для реалізації фізичним та юридичним особам їх конституційних прав, свобод і законних інтересів, забезпечення зручних та доступних умов отримання послуг суб’єктами звернень на території Сквирської територіальної громади, відповідно до пункту 56 Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 р. № 588 «Про затвердження примірного регламенту центру надання адміністративних послуг» (зі змінами), керуючись частиною шостою статті 13 Закону України «Про адміністративні послуги», статтею 25, 54-1, ч.1 статті 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» Сквирська міська рада VIII скликання
В И Р І Ш И Л А:
1.Надати старостам Сквирської міської ради повноваження на здійснення окремих функцій адміністратора Центру надання адміністративних послуг Сквирської міської ради, пов’язані з: отриманням заяви та вхідного пакету документів, видачею результатів надання адміністративних послуг.
2.Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету Сквирської міської ради.
Міський голова Валентина ЛЕВІЦЬКА
м.Сквира
23 лютого 2021 року
№ -5 -VІІІ
Погоджено :
Секретар міської ради Т. Власюк
Заступник міського голови Л.Сергієнко
Керуюча справами виконавчого комітету Н. Згардівська
Начальник відділу юридичного забезпечення
ради та діловодства І. Кваша
Виконавець
Начальник відділу адміністративних послуг С.Рибак
Рекомендовано до винесення на
розгляд та затвердження сесією
Голова постійної комісії з питань регламенту,
депутатської етики, законності та правопорядку В. Гриша