(04568) 5-36-05
09000skvira@gmail.com
Написати нам
Україна, Київська область, місто Сквира вул.Богачевського, 28
Карта проїзду

5 Про внесення змін до Статуту, штатного розпису та графіку роботи Комунального закладу Сквирської міської ради «Сквирський інклюзивно-ресурсний центр»

 
Дата публікації 16.10.2021 11:42:13
 

 

СКВИРСЬКА МІСЬКА РАДА

П Р О Є К Т  Р І Ш Е Н Н Я

 

від                                                    м. Сквира                             № ______

 

Про внесення змін до Статуту, штатного розпису та графіку

роботи Комунального закладу Сквирської міської ради

«Сквирський інклюзивно-ресурсний центр»

 

Відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про освіту», Постанови Кабінету Міністрів України № 545 від 12.07.2017 року «Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр», зі змінами від 21 липня 2021 року №765 та відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 30 серпня 2002 року №1298 « Про оплату праці  працівників установ , закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери» з метою приведення у відповідність до норм чинного законодавства установчих документів Комунального закладу Сквирської міської ради «Сквирський інклюзивно-ресурсний центр», упорядкування посад та оплати праці  фахівців інклюзивно-ресурсного центру,  враховуючи  зміни у тижневому навантаженні фахівців інклюзивно-ресурсного центру  Сквирська міська рада VІІІ скликання

 

В И Р І Ш И Л А:

1.Внести зміни до статуту Комунального закладу Сквирської міської ради «Сквирський інклюзивно-ресурсний центр», виклавши його у новій редакції.

2.Замінити у штатному розписі позиції посад , а саме:

–замінити позицію «директор» на «керівник»

- замінити позиції: вчитель-логопед, вчитель-дефектолог, учитель-реабілітолог на позицію «фахівець (консультант» інклюзивно-ресурсного центру;

3. Затвердити графік роботи Комунального закладу Сквирської міської ради «Сквирський інклюзивно-ресурсний центр» враховуючи зміни у тижневому навантаженні, а також, графік роботи директора Сквирського ІРЦ.

4.Доручити директору Комунального закладу Сквирської міської ради «Сквирський інклюзивно-ресурсний центр» Анні Марковій забезпечити в установленому порядку державну реєстрацію нової редакції статуту.

5.Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію Сквирської міської ради з питань соціального захисту, освіти, охорони здоров'я, культури та релігії (К. Бондарчук) та на постійну комісію Сквирської міської ради з питань комунального майна, житлово-комунального господарства, благоустрою та охорони навколишнього середовища (М. Сиворакша).

 

   Міський голова                                         Валентина ЛЕВІЦЬКА

 

ПОГОДЖЕНО:

Секретар міської ради                                                                   Т. Власюк

 

Заступник міського голови                                                           Л. Сергієнко

 

Керуюча справами виконавчого комітету                                    Н. Згардівська

 

Виконавець

    Головний спеціаліст відділу з питань

    юридичного забезпечення ради та діловодства                           Л. Бойко

 

    Рекомендовано до винесення на

   розгляд та затвердження сесією

   Голова постійної комісії з питань

   соціального захисту, освіти,

   охорони здоров’я, культури та релігії                               К. Бондарчук

 

   Голова постійної комісії з питань

   комунального майна, житлово-комунального

   господарства, благоустрою та охорони

   навколишнього середовища

 

Додаток 1

до рішення сесії Сквирської міської ради

від 27.10.2021 р. № 04-14-VIII

                                                                                         

 

 

СТАТУТ

КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

СКВИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

«СКВИРСЬКИЙ ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР»

 

 

м.Сквира

2021

І. Загальна частина

1. Цей Статут визначає порядок утворення та припинення, основні засади діяльності, а також правовий статус інклюзивно-ресурсного центру та розроблений на підставі типового Положення про інклюзивно-ресурсний центр, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 липня 2017 р. № 545, із змінами  від 21 липня 2021 року №765

1.1. Повна назва Центру – Комунальний заклад Сквирської міської ради «Сквирський інклюзивно-ресурсний центр» (далі - Центр).

Скорочена назва Центру–Сквирський ІРЦ.

1.2. Місцезнаходження та адреса центру – вул. Соборна,32, м. Сквира, Білоцерківський район, Київська область, Україна, поштовий індекс 09001.

Абзац 1.3. викласти у такій редакції

1.3 Інклюзивно-ресурсний центр є установою, що утворюється з метою забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами на здобуття дошкільної та загальної середньої освіти, в тому числі у закладах професійної (професійно-технічної), фахової передвищої освіти та інших закладах освіти, які забезпечують здобуття освіти, шляхом проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку особи  (далі-комплексна оцінка) та забезпечення їх системного кваліфікованого супроводу.

 МОН є головним органом у системі центральних органів виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізацію державної політики щодо діяльності центру. Науково-методичну та аналітичну підтримку діяльності Центру забезпечує  ресурсний центр з підтримки інклюзивної освіти та або визначена МОН установа, що належить до сфери його управління.

2. У своїй діяльності Центр керується Конституцією України, Конвенцією про права осіб з інвалідністю, Законами України “Про освіту”, “Про повну загальну середню освіту”, “Про дошкільну освіту”,» Про професійну(професійно-технічну)освіту», «Про фахову передвищу освіту», «Про вищу освіту»  іншими актами законодавства та Положенням про інклюзивно-ресурсний центр.

Центр провадить діяльність з урахуванням таких принципів, як повага та сприйняття індивідуальних особливостей дітей, дотримання найкращих інтересів дитини, недопущення дискримінації та порушення прав дитини, конфіденційність, доступність освітніх послуг з раннього віку, міжвідомча співпраця.

3. Засновником Центру є Сквирська міська рада (далі – Засновник).

Центр є комунальною власністю Сквирської територіальної громади.

Центр є юридичною особою, що утворюється як бюджетна установа.

Центр може мати рахунки в органах Казначейства.

Центр має самостійний баланс, бланк із своїм найменуванням.

Центр може обслуговуватися централізованою бухгалтерією відділу освіти Сквирської міської ради????

Інклюзивно-ресурсний центр може мати у своїй структурі філію(філії). Інклюзивно-ресурсний центр може організовувати свою діяльність з використанням мобільного інклюзивно-ресурсного центру. Декілька засновників можуть прийняти рішення про утворення інклюзивно-ресурсного центру та укласти договір про спільну діяльність або засновницький договір у порядку, визначеним законодавством.

 Центр може надавати платні послуги відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 27.08.2010 р № 796 «Про затвердження переліку платних послуг, які можуть надати заклади освіти, іншими установами та закладами системи освіти, що належать до державної і комунальної форми власності»

Послуги передбачені за визначеним переліком, надаються на безоплатній основі особам з інвалідністю, особам з числа дітей –сиріт, позбавлених батьківського піклування.

Засновник розробляє та затверджує установчі документи центру відповідно до вимог законодавства та Положення про інклюзивно-ресурсний центр, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 12 липня 2017 р. № 545. зі змінами  від 22 серпня 2018 року №617 та із змінами  від 21 липня 2021 року №765

Пункт 4 викласти в такій редакції

4. Центр утворюється з розрахунку до 7 тис. дітей, які проживають на території  Сквирської територіальної громади.

Центр додатково залучає відповідних фахівців з урахуванням виявлених дітей відповідної нозології, які потребують психолого-педагогічного супроводу та надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг.

Пункт 5 викласти в такій редакції

5. У своїй діяльності Центр підпорядковується засновнику. Органи управління освітою Київської міської держадміністрації ( далі-органи управління освітою) здійснюють координацію діяльності інклюзивно-ресурсного центру, контроль за дотриманням ним актів законодавства та цього Статуту.

 2 абзац п. 6 викласти у такій редакції

6. Центр має приміщення, пристосовані для дітей з особливими освітніми потребами відповідно до вимог законодавства, у тому числі державних санітарних норм і правил та державних будівельних норм.

Загальна площа інклюзивно-ресурсного центру становить не менше 50 кв.метрів. Приміщеннях облаштовуються кімнатою для прийому громадян, ресурсною кімнатою та кабінетами фахівців(консультантів) відповідно до штатного розпису, затвердженого засновником, а також залом для занять з лікувальної фізкультури.

П.7 викласти у такій редакції

 7. Центр надає послуги дітям з особливими освітніми потребами, які проживають (навчаються) у Сквирській територіальній громаді, за умови подання відповідних документів.

У разі відсутності інклюзивно-ресурсного центру у відповідній територіальній громаді, за місцем проживання(навчання) особи батьки (один із батьків) або законні представники мають право звернутися до найближчого інклюзивно-ресурсного центру.

У разі обслуговування дітей з особливими освітніми потребами з інших адміністративно-територіальних одиниць або територіальних громад Центр не пізніше 15 числа наступного місяця з дня звернення за допомогою чи супроводженням інформує про них Засновника та відповідний орган управління освітою.

ІІ. Завдання Центру

П.8 викласти у такій редакції

8. Основними завданнями Центру є:

1)проведення комплексної оцінки  , у тому числі повторної, та здійснення системного кваліфікованого супроводу осіб у разі встановлення у них особливих омсвітніх потреб;

2)надання рекомендацій закладам освіти щодо розроблення індивідуальної програми  розвитку особи;

3)консультування батьків, інших законних представників особи з особливими освітніми потребами щодо особливостей її розвитку;

4)забезпечення участі педагогічних представників інклюзивно- ресурсного центрув:

-діяльності команди психолого-педагогічного супроводу особи з особливими освітніми потребами;

-семінарах, тренінгах, майстер-класах для підвищення кваліфікації педагогічних працівників, обміну досвідом тощо;

5)залучення (за необхідності)педагогічних представників інклюзивно-ресурсного центру під час засідань психолого-педагогічного консиліуму у спеціальних закладах загальної середньої освіти;

6)надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових та інших послуг дітям з особливими освітніми потребами:

-дітям раннього дошкільного віку,які не відвідують заклади дошкільної освіти;

-дітям,які здобувають освіту у формі педагогічногопатронажу;

7)визначення потреби в асистенті учня таабо супроводі дитини з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі(групі);

8) визначення рівня підтримки особи з особливими освітніми потребами в закладі освіти;

9)надання консультативної, психологічної допомоги, батькам ,іншим законним мпредставникам осіб з особливими освітніми потребами у формуванні позитивної мотивації щодо розвитку таких дітей та підвищення обізнаності щодо організації їх навчання і виховання;

10) інформування громади щодо діяльності інклюзивно-ресурсного центру та взаємодія з місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, закладами освіти, закладами охоорони здоровя, закладами( установами) соціального захисту населення, службами у справах дітей, громадськми організаціями тощо;

11) облік осіб, які звернулися до інклюзивно-ресурсного центру, шляхом формування їх електронного переліку

12)підготовка звітної та аналітичної інформації про результати діяльності інклюзивно-ресурсного центру.

 

ІІІ. Організація проведення комплексної оцінки

П.9 викласти в такій редакції

9.Проведення комплексної оцінки, у тому числі повторної, здійснюється:

-за письмовим ( або онлайн, використовуючи АС «ІРЦ») зверненням (заявою) до інклюзивно-ресурсного центру батьків(одного з батьків) або інших законних представників особи з особливими освітніми потребами, особи з особливими освітніми потребами, яка досягла 14 років( за погодженням із батьками, іншими законними представниками), органів опіки і піклування( у разі не призначення законного представника у встановленому порядку), повнолітньої особи( далі-ЗАЯВНИК)

            Всі письмові звернення ( заяви) до інклюзивно-ресурсного центру щодо проведення комплексної оцінки невідкладно фіксуються в АС «ІРЦ». У разі звернення до інклюзивно-ресурсного центру щодо проведення комплексної оцінки тієї самої дитини, воно фіксується як повторне.

            Перед проведенням комплексної оцінки керівник(директор) інклюзивно-ресурсного центру або уповноважений ним працівник проводить первинний прийом Заявників, визначають час, місце та дату проведення комплексної оцінки та встановлюють наявність таких документів що посвідчують особу ЗАЯВНИКІВ

-свідоцтво про народження дитини

- інших документів , що посвідчують особу, якій проводитиметься комплексна оцінка.

            У випадку проведення комплексної оцінки особи з інвалідністю до звернення (заяви) додається індивідуальна програма реабілітації.

10 Інклюзивно-ресурсний центр проводить комплексну оцінку не пізніше ніж протягом місяця з моменту подання заяви(звернення).

11. У разі коли дитині з особливими освітніми потребами вже надавалася психолого-педагогічна допомога, до Центру подаються:

- попередні рекомендації щодо проведення комплексної оцінки;

- висновок відповідних фахівців щодо результатів надання психолого-педагогічної допомоги із зазначенням динаміки розвитку дитини згідно з індивідуальною програмою розвитку.

П.12 доповнити словами « у тому числі повторну» та доповнити пункт такими абзацами

12. Центри можуть проводити комплексну оцінку, у тому числі повторну, за місцем навчання та/або проживання (перебування) дитини. Графік проведення комплексної оцінки, у тому числі повторної обов’язково погоджується з керівником відповідного навчального закладу, закладу охорони здоров’я та батьками (одним з батьків) або законними представниками дитини за два тижні до початку її проведення.

Для осіб, які мають освітні труднощі тяжкого та найтяжчого ступеню прояву; відповідно до індивідуальної програми реабілітації особи з інвалідністю потребують індивідуального догляду та супроводу; перебувають на довготривалому лікуванні таабо реабілітації в закладах охорони здоров’я комплексна оцінка проводиться за місцем проживання( перебування).

Для здобувачів освіти комплексна оцінка проводиться з обов’язковим спостереженням та додатковим збором інформації фахівцями інклюзивно-ресурсного центру про особливості навчання в закладі освіти, консультацій з педагогічними працівниками закладу освіти щодо розроблення її індивідуальної освітньої траєкторії, індивідуальної програми розвитку, необхідності адаптаціїмодифікації  освітньої програми(навчальних предметів), особливостей організації освітнього середовища, рекомендацій з надання психолого-педагогічних, корекційно-розвивальних послуг тощо. Для цього фахівці ІРЦ за заявою заявника виїзджають на місце навчання особи з особливими освітніми потребами.

 У разі необхідності додаткової медичної діагностики від інших вузькопрофільних спеціалістів за погодженням із заявником строк проведення комплексної оцінки може бути продовжено, але не більше як до 30 календарних днів з моменту подання ними письмової заяви

13. Під час проведення комплексної оцінки фахівці Центру повинні створити атмосферу довіри та доброзичливості, враховувати фізичний та емоційний стан дитини, індивідуальні особливості її розвитку, вік, місце проживання, мову спілкування тощо.

14. Участь батьків (одного з батьків) або законних представників дитини у проведенні комплексної оцінки є обов’язковою.

15. Комплексна оцінка проводиться фахівцями Центру індивідуально за такими напрямами:

- оцінка фізичного розвитку дитини;

- оцінка мовленнєвого розвитку дитини;

- оцінка когнітивної сфери дитини;

- оцінка емоційно-вольової сфери дитини;

- оцінка навчальної діяльності дитини.

П.18 доповнити таким абзацем

16. Метою проведення оцінки фізичного розвитку дитини є визначення рівня її загального розвитку, відповідності віковим нормам, розвитку дрібної моторики, способу пересування тощо. За результатами оцінки вчитель–реабілітолог заповнює карту спостереження дитини.

За потреби під час комплексної оцінки може використовуватися інформація про стан здоров’я особи та результати медичної діагностики вузькопрофільних спеціалістів, яку надають заявники( за бажанням).

17. Оцінка мовленнєвого розвитку дитини проводиться з метою визначення рівня розвитку та використання вербальної/невербальної мови, наявності мовленнєвого порушення та його структури. Результати оцінки вчитель-логопед зазначає у висновку про комплексну оцінку.

18. Оцінка когнітивної сфери дитини проводиться з метою визначення рівня сформованості таких пізнавальних процесів, як сприйняття, пам’ять, мислення, уява, увага. Результати оцінки практичний психолог зазначає у висновку про комплексну оцінку.

19. Оцінка емоційно-вольової сфери дитини проводиться з метою виявлення її здатності до вольового зусилля, схильностей до проявів девіантної поведінки та її причин. Результати оцінки практичний психолог зазначає у висновку про комплексну оцінку.

20. Метою проведення оцінки освітньої діяльності дитини є визначення рівня сформованості знань, вмінь, навичок відповідно до освітньої програми або основних критеріїв формування вмінь та навичок дітей дошкільного віку. Таку оцінку проводить вчитель-дефектолог та її результати зазначає у висновку про комплексну оцінку.

21. У разі потреби фахівці Центру можуть проводити комплексну оцінку за іншими напрямами, зокрема визначення рівня соціальної адаптації, взаємовідносин з однолітками, дорослими.

22. Результати комплексної оцінки оформлюються в електронному вигляді, зберігаються в центрі та надаються батькам (одному з батьків) або законним представникам дитини за письмовим зверненням.

Інформація про результати комплексної оцінки є конфіденційною. Обробка та захист персональних даних дітей в центрі здійснюється відповідно до вимог “Про захист персональних даних”.

23. Узагальнення результатів комплексної оцінки здійснюється на засіданні фахівців Центру, які її проводили, в якому мають право брати участь батьки (один з батьків) або законні представники дитини з особливими освітніми потребами.

Пункт 24 доповнити абзацами такого змісту

24. За результатами засідання складається висновок про комплексну оцінку, в якому зазначаються загальні дані про дитину з особливими освітніми потребами, її сім’ю (батьків (одного з батьків) або законних представників, братів, сестер), умови виховання в сім’ї, стан здоров’я дитини, найменування навчального закладу (дошкільного, загальноосвітнього), напрями проведення комплексної оцінки, загальні висновки, рекомендації, прізвище, ім’я, по батькові фахівців Центру, які проводили оцінку.

Визначаються наявність чи відсутність у особи особливих освітніх потреб та у разі їх наявності зазначається категорія(категорії)( тип(типи)) її особливих освітніх потреб( труднощів).

Визначаються напрями, рівень та обсяг психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг, які надаються особам з особливими освітніми потребамит в закладах освіти( для особи з інвалідністю –з урахуванням індивідуальної програми реабілітації)

Надаються рекомендації щодо складення, виконання, коригування індивідуальної програми розвитку в частині надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг, змісту, форм та методів навчання відповідно до потенціальних можливостей особи, створення належних умов для навчання залежно від порушення розвитку осіб з особливими освітніми потребами( доступність приміщень, особливості облаштування робочого місця, використання технічних засобів)

П.25 викласти в такій редакції

25. За результатами засідання складається висновок про комплексну оцінку.

26 Комплексна оцінка з підготовкою відповідного висновку проводиться протягом 10 робочих днів.

27. Висновок про комплексну оцінку надається батькам (одному з батьків) або законним представникам  дитини з особливими освітніми потребами, за заявою яких (якого) її проведено, у двох примірниках, один з яких подається батькам ( законним представникам) дитини до закладу освіти.

П.28 доповнити таким абзацами

29 Висновок про комплексну оцінку реєструється у відповідному журналі та зберігається в електронному вигляді в центрі ( сканована копія такого висновку).

Висновок  про комплексну оцінку зберігається в АС «ІРЦ».

Висновок про комплексну оцінку повинен містити категорію(категорії) (тип(типи) її особливих освітніх потреб(труднощів).

30. У разі встановлення фахівцями Центру наявності у дитини особливих освітніх потреб висновок про комплексну оцінку є підставою для складення для неї індивідуальної програми розвитку та надання їй психолого-педагогічної допомоги.

31. Комплексна оцінка може проводитися перед зарахуванням дитини з особливими освітніми потребами до закладів дошкільної освіти або  закладів загальної середньої освіти. З метою створення у такому закладі умов для навчання дитини її батьки (один з батьків) або законні представники звертаються до Центру за шість місяців до початку навчального року.

Перед проведенням комплексної оцінки батьки (один з батьків) або законні представники дитини можуть звернутися до навчального закладу, який вони обрали, для зарахування дитини.

32. Повторна комплексна оцінка фахівцями центру проводиться у разі:

Переходу дитини з особливими освітніми потребами з дошкільного закладу освіти в заклад загальної середньої освіти; переведення дитини із спеціального закладу дошкільної освіти, спеціального закладу загальної середньої освіти, закладу загальної середньої освіти до інклюзивної(спеціальної) групи закладу дошкільної освіти або інклюзивного(спеціального) класу закладу загальної середньої освіти

покращення або погіршення стану здоров’я дитини з особливими освітніми потребами, труднощів у засвоєнні навчальної програми.

Надання рекомендації команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої та дошкільної освіти, психолого-педагогічної комісії спеціального закладу загальної середньої освіти щодо наявності успіхів або труднощів у засвоєнні дитиною освітньої програми.

В інших випадках фахівці Центру забезпечують психолого-педагогічне супроводження такої дитини

33. У разі коли батьки (один з батьків) або законні представники дитини з особливими освітніми потребами не погоджуються з висновком про комплексну оцінку, вони можуть звернутися  відповідного до структурного підрозділу з питань діяльності інклюзивно-ресурсних центрів для проведення повторної комплексної оцінки республіканським, обласним,  психолого-педагогічним консиліумом (далі - консиліум).

Протягом 10 робочих днів з дати звернення батьків (одного з батьків) або законних представників структурний підрозділ з питань діяльності Центру зобов’язаний організувати проведення повторної комплексної оцінки дитини з особливими освітніми потребами за місцем її проживання (перебування)/навчання чи в іншому місці за попереднім погодженням з батьками (одним з батьків) або законними представниками.

34. Повторна комплексна оцінка може проводитися за всіма або окремими напрямами залежно від освітніх потреб дитини з особливими освітніми потребами та наявної інформації про її розвиток.

35. За результатами повторної комплексної оцінки складається висновок про повторну комплексну оцінку, що є основою для розроблення індивідуальної програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами та надання їй психолого-педагогічної допомоги.

Розділ 4 викласти у такій редакції

ІV.  Організація психолого-педагогічного супроводу та надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг дитині з особливими освітніми потребами»

36 Організацію системного кваліфікованого супроводу, надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг здійснюють фахівці інклюзивно-ресурсного центру, які:

надають допомогу в організації освітнього процесу для осіб з особливими освітніми потребами, передбаченій її індивідуальною програмою розвитку;

беруть участь у команді психолого-педагогічного супроводу особи в закладі освіти, участь у розробленні її індивідуальної програми розвитку;

надають у разі потреби іншу методичну допомогу педагогічним працівникам закладу освіти та/або допомагають у залученні додаткових спеціалістів, які можуть надати практичну консультативну допомогу у складних випадках, тощо;

консультують батьків (інших законних представників особи) щодо роботи з особою з особливими освітніми потребами вдома;

виконують інші обов’язки відповідно до завдань інклюзивно-ресурсного центру та посадових обов’язків.

37. Системний кваліфікований супровід, надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг спрямовані на:

запобігання виникненню освітніх труднощів, їх мінімізацію в осіб з особливими освітніми потребами під час освітнього процесу;

соціалізацію осіб з особливими освітніми потребами, розвиток їх самостійності та відповідних компетенцій;

сприяння розвитку потенціалу в осіб з особливими освітніми потребами з подальшим визначенням їх професійної орієнтації;

формування компенсаційних способів діяльності як важливої умови підготовки дітей з особливими освітніми потребами до навчання в закладах дошкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) освіти та інших закладах освіти, які забезпечують здобуття загальної середньої освіти;

забезпечення розвитку навичок саморегуляції та саморозвитку дітей з урахуванням наявних знань, умінь і навичок комунікативної діяльності, становлення особистості.

38. Тривалість робочого тижня педагогічних працівників інклюзивно-ресурсного центру становить 36 годин на тиждень та включає час, необхідний для виконання ними завдань інклюзивно-ресурсного центру, визначених цим Положенням, та посадових обов’язків, передбачених трудовим договором та/або посадовою інструкцією, зокрема:

проведення комплексної оцінки;

здійснення системного кваліфікованого супроводу;

надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг;

провадження інших видів діяльності, що забезпечують виконання завдань інклюзивно-ресурсного центру, визначених цим Положенням.”;

V. Кадрове забезпечення Центру

П 39 викласти у такій редакції

39. Керівництво діяльністю інклюзивно-ресурсного центру здійснює керівник (директор), який призначається на посаду строком на шість років на конкурсній основі та звільняється з посади засновником інклюзивно-ресурсного центру або уповноваженим ним органом (посадовою особою). На посаду керівника (директора) інклюзивно-ресурсного центру призначається особа, яка має вищу освіту не нижче освітнього ступеня магістра (спеціаліста) за спеціальністю “Спеціальна освіта” (“Корекційна освіта”, “Дефектологія”) або “Психологія” (“Практична психологія”) та стаж педагогічної та/або науково-педагогічної роботи не менш як п’ять років та яка пройшла конкурсний відбір і визнана переможцем конкурсу відповідно до порядку, затвердженого засновником інклюзивно-ресурсного центру.”;

Рішення про проведення конкурсу приймається засновником інклюзивно-ресурсного центру:

одночасно з прийняттям рішення про утворення нового інклюзивно-ресурсного центру;

не менш як за два місяці до завершення строкового трудового договору, укладеного з керівником інклюзивно-ресурсного центру;

не пізніше ніж протягом десяти робочих днів з дня дострокового припинення договору, укладеного з керівником (директором) відповідного інклюзивно-ресурсного центру, чи визнання попереднього конкурсу таким, що не відбувся.

Конкурс на посади керівника інклюзивно-ресурсного центру проводиться відповідно до положення про конкурс, затвердженого засновником або уповноваженим ним органом (посадовою особою)

у п.40 .першому абзаці слова «директор» замінити  словами «Керівник(директор)»

40. Керівник Центру:

1) планує та організовує роботу центру, видає відповідно до компетенції накази, контролює їх виконання, затверджує посадові інструкції фахівців Центру;

Підпункт 2 викласти у такій редакції

2)  призначає на посаду працівників інклюзивно-ресурсного центру, звільняє їх із займаної посади відповідно до законодавства, затверджує посадові інструкції працівників інклюзивно-ресурсного центру, заохочує працівників інклюзивно-ресурсного центру і накладає на них дисциплінарні стягнення;”;

3) створює належні умови для продуктивної праці фахівців центру, підвищення їх фахового і кваліфікаційного рівня, впровадження сучасних методик проведення психолого-педагогічної оцінки, новітніх технологій надання психолого-педагогічної допомоги дітям з особливими освітніми потребами;

4) розпоряджається за погодженням із Засновником в установленому порядку майном Центру та його коштами, затверджує кошторис, укладає цивільно-правові угоди, забезпечує ефективність використання фінансових та матеріальних ресурсів Центру;

5) забезпечує охорону праці, дотримання законності у діяльності Центру;

6) представляє Центр у відносинах з державними органами, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями;

7) подає засновнику річний звіт про діяльність Центру.

Доповнити пункт підпунктами 8-11 такого змісту:

“8) видає відповідно до компетенції накази, контролює їх виконання;

9) діє від імені інклюзивної-ресурсного центру без довіреності;

10) залучає юридичних та фізичних осіб до виконання завдань інклюзивно-ресурсного центру шляхом укладення з ними цивільно-трудових договорів відповідно до своєї компетенції;

11) може вносити засновнику інклюзивно-ресурсного центру пропозиції щодо підвищення ефективності діяльності інклюзивно-ресурсного центру.”;

П.41-44 викласти у такій редакції

41.Діяльність інклюзивно-ресурсних центрів забезпечують педагогічні працівники - керівник (директор), завідувач філії (за наявності філії), фахівці (консультанти) інклюзивно-ресурсного центру (практичні психологи, вчителі-реабілітологи, вчителі-логопеди, інші вчителі-дефектологи).

У разі коли кількість дітей, які проживають на території територіальної громади (району) або у місті (районі міста), перевищує відповідно 7 та 12 тис., інклюзивно-ресурсний центр додатково залучає необхідних фахівців. До штатного розпису інклюзивно-ресурсного центру додаткові посади фахівців (консультантів) інклюзивно-ресурсного центру вводяться за рішенням його засновника із розрахунку 0,5 ставки на кожну додаткову тисячу дитячого населення, яке проживає на території відповідної територіальної громади та яке інклюзивно-ресурсний центр обслуговує.

Штатний розпис інклюзивно-ресурсного центру передбачає посади інших працівників (адміністратор інклюзивно-ресурсного центру, головний бухгалтер, бухгалтер, медсестра, юрист, водій тощо), які забезпечують господарсько-обслуговуючу та іншу діяльність інклюзивно-ресурсного центру.

Штатний розпис інклюзивно-ресурсного центру затверджує його засновник відповідно до законодавства. До штатного розпису інклюзивно-ресурсного центру додаткові посади вводяться за рахунок спеціального фонду.

42.На посади педагогічних працівників інклюзивно-ресурсного центру призначаються особи, які є громадянами України, вільно володіють державною мовою, мають вищу педагогічну (психологічну) освіту ступеня магістра (спеціаліста) за спеціальностями “Спеціальна освіта” (“Корекційна освіта”, “Дефектологія”) або “Психологія (“Практична психологія”), стаж педагогічної та/або науково-педагогічної роботи не менш як два роки у порядку, встановленому трудовим законодавством.

43. Призначення на посади педагогічних працівників інклюзивно-ресурсного центру здійснюється керівником (директором) інклюзивно-ресурсного центру.

 44. Обов’язки керівника (директора) та інших працівників інклюзивно-ресурсного центру визначаються відповідно до законодавства та посадових інструкцій, затверджених керівником (директором) інклюзивно-ресурсного центру.”;

45. Обов’язки фахівців Центру визначаються відповідно до законодавства та посадових інструкцій.

46. На педагогічних працівників Центру поширюються умови оплати праці , умови надання щорічних відпусток та інші пільги , встановлені законодавством для педагогічних працівників спеціальних закладів загальної середньої освіти

П.47 вилучити

48. Посада прибиральника приміщень центру вводиться з розрахунку 0,5 штатної одиниці на кожні 200 кв. метрів площі, що прибирається.

Пункт 49 вилучити

50. Штатний розпис Центру, режим його роботи затверджується Засновником.

VІ. Управління діяльністю центру

51. Сквирська міська рада:

1) утворює, реорганізовує та ліквідовує Центр, затверджує та змінює його склад, графік роботи, організовує та забезпечує рівний доступ кандидатів (конкурс) на зайняття посади директора Центру;

2) заслуховує звіт директора про діяльність Центру;

3) забезпечує створення матеріально-технічних умов, необхідних для функціонування Центру та організації інклюзивного навчання.

VІІ.  Ведення ділової документації центру

52. Для організації та обліку роботи фахівці Центру ведуть документацію в паперовому та електронному вигляді, зокрема:

- річний план роботи Центру;

- річний план роботи фахівців Центру;

- щотижневі графіки роботи Центру та фахівців Центру;

- звіти фахівців Центру про результати надання психолого-педагогічної допомоги дітям з особливими освітніми потребами;

- журнал обліку заяв;

- журнал обліку висновків про комплексну оцінку;

- журнал обліку консультацій;

- особові справи дітей, які пройшли комплексну оцінку.

VІІІ. Матеріально-технічна база та

фінансово-господарська діяльність

53. Матеріально-технічна база Центру включає споруди, приміщення, землю, комунікації, обладнання, транспортні засоби, інші матеріальні цінності, вартість яких відображена у балансі.

54. Майно, закріплене за Центром, належить йому на праві оперативного управління та  використовується відповідно до рішення Засновника. Відчуження майна в будь якій формі , передача його в оренду, лізинг, списання проводиться згідно рішення Засновника.

П.55 викласти у такій редакції

55.Джерелами фінансування інклюзивно-ресурсного центру є кошти засновника, благодійні пожертви юридичних та фізичних осіб, інші джерела не заборонені законодавством, у тому числі кошти , одержані за надання додаткових освітніх та інших платних послуг, гранти, дарунки, інші надходження, одержані від фізичних та юридичних осіб.

 Надходження отримані інклюзивно-ресурсним центром за надання платних послуг та за рахунок інших додаткових джерел фінансування, в установленому законодавством порядку використовуються для забезпечення діяльності інклюзивно-ресурсного центру, передбаченої його установчими документами.

Інклюзивно-ресурсний центр самостійно розпоряджається надходження ми від надання платних послуг та інших додаткових джерел фінансвування, передбачених його установчими документами.

56. Фінансово-господарська діяльність Центру провадиться відповідно до бюджетного законодавства, законодавства про освіту та інших нормативно-правових актів.

57. Джерелами фінансування Центра є кошти засновника, благодійні внески юридичних та фізичних осіб, інші джерела, не заборонені законодавством.

ІХ. Припинення діяльності Центру

            58. Діяльність Центру припиняється в результаті його реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації. Рішення про реорганізацію або ліквідацію Центру приймається Засновником. Припинення діяльності Центру здійснюється комісією з припинення (комісією з реорганізації, ліквідаційною комісією), утвореною в установленому законодавством порядку.

59. Під час реорганізації Центру його права та обов’язки переходять до правонаступника, що визначається Засновником.

60. Центр, що є юридичною особою, вважається реорганізованим (ліквідованим) з дня внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відповідного запису в установленому порядку.

X. ПОВНОВАЖЕННЯ ТРУДОВОГО КОЛЕКТИВУ

 

61. Трудовий колектив Центру складається з усіх працівників Центру, які  беруть участь у його діяльності на основі трудового договору (контракту, угоди) або інших форм, що регулюють трудові відносини працівника із Центром.

62. Трудові та соціальні відносини трудового колективу з адміністрацією Центру регулюються колективним договором.

63.Право укладання колективного договору від імені засновника надається керівнику(директору) Центру, а від імені трудового колективу - уповноваженому ним органу.

Сторони колективного договору звітують на загальних зборах колективу не менш ніж один раз на рік.

64.Питання щодо поліпшення умов праці, життя і здоровя, гарантії обовязкового медичного страхування працівників Центру та їх сімей, а також інші питання соціального розвитку вирішуються трудовим колективом відповідно до законодавства, цього Статуту та колективного договору.

 

                                                          

Секретар міської ради                                                     Тетяна ВЛАСЮК

 

 

Додаток 2

до рішення сесії Сквирської міської ради

від 27.10.2021 р. № 04-14-VIII

 

 

Погоджено

сесією Сквирської міської ради

від 27.10.2021 р №04-14-VIII

міський голова                В.Левіцька

 

Штатний розпис

Комунального закладу Сквирської міської ради

«Сквирський інклюзивно-ресурсний центр»

 

 

№пп

Посада

Кількість ставок

1

Керівник 

1

2

Фахівець( консультант)

9,5

3

Медична сестра

0,5

4

Прибиральниця приміщень

0,5

 

 

 

 

Усього

11,5

 

Керівник інклюзивно-ресурсного центру                                    А.МАРКОВА

 

 

Додаток 3

до рішення сесії Сквирської міської ради

від 27.10.2021 р. № 04-14-VIII

 

 

 

Графік роботи  

Комунального закладу Сквирської міської ради

 «Сквирський  інклюзивно-ресурсний центр»

 

Понеділок -                                                    9.00-17.00

Вівторок -                                                       9.00-17.00

Середа -                                                           9.00-17.00

Четвер -                                                           9.00-17.00

П’ятниця -                                                       9.00-17.00

 

Обідня перерва -                                         12.00-12.45

 

Субота,неділя –вихідний

 

 

 
 
 
 
 
Швидке замовлення:
+380



Вхід на сайт:

Запам'ятати мене
Відновлення паролю:
Інструкції по відновленню паролю
буде відправлена на пошту вказану
при реєстрації на сайті.
Реєстрація: