(04568) 5-36-05
09000skvira@gmail.com
Написати нам
Україна, Київська область, місто Сквира вул.Богачевського, 28
Карта проїзду

13 Про розгляд звіту щодо виконання фінансового плану комунальної установи Сквирської міської ради «Центр надання соціальних послуг» за І півріччя 2021 року

 
Дата публікації 21.9.2021 15:49:51
 

СКВИРСЬКА МІСЬКА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

ПРОЕКТ Р І Ш Е Н Н Я

 

від 23 вересня 2021 року          м. Сквира        № __/__

 

Про розгляд звіту щодо виконання фінансового плану

комунальної установи Сквирської міської ради

«Центр надання соціальних послуг» за І півріччя 2021 року

 

Розглянувши звіт про виконання фінансового плану комунальної установи Сквирської міської ради «Центр надання соціальних послуг» за І півріччя 2021 року, з метою здійснення контролю за фінансово-господарською діяльністю підприємства, підвищення ефективності його діяльності, відповідно до рішення  Сквирської міської ради від 23.02.2021 № 28-5-VIII «Про затвердження Порядку складання, затвердження та контролю виконання фінансових планів підприємств комунальної власності Сквирської міської ради», керуючись статтями 17, 27, 29, 30, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,виконавчий комітет Сквирської міської ради

 

В И Р І Ш И В:

 

1.Інформацію про виконання фінансового плану комунальної установи Сквирської міської ради «Центр надання соціальних послуг» за І півріччя 2021 року взяти до відома.

         2.Затвердити звіт про виконання фінансового плану комунальної установи Сквирської міської ради «Центр надання соціальних послуг» за І півріччя 2021 року (додається).

 3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови Людмилу Сергієнко.

 

 

Голова виконкому                                                    Валентина ЛЕВІЦЬКА

 

 

Погоджено :

 

Заступник міського голови                                                   В.Бачинська

 

Заступник міського голови                                                   Л.Сергієнко

 

Керуюча справами (секретар)

виконавчого комітету міської ради                                      Н.Згардівська

 

Начальник фінансового управління                           І.Круківська

 

Начальник відділу з питань

юридичного забезпечення ради

та діловодства міської ради                                                  І.Кваша

 

 

Виконавець :

 

Директор КУ Центр надання

Соціальних послуг                                                   С.Радчук

Пояснювальна  записка

до звіту про виконання  фінансового плану підприємства  

за І півріччя  2021 року

Комунальної установи Сквирської міської ради

«Центр надання соціальних послуг»

 

Комунальна установа Сквирської міської ради «Центр надання соціальних послуг» є комплексним закладом соціального захисту населення, структурні підрозділи якого провадять соціальну роботу на надають соціальні послуги особам/сім’ям, які належать до вразливих груп населення та перебувають у складних життєвих обставинах, непрацездатним громадянам за місцем проживання або цілодобового перебування.

Центр утримується за рахунок коштів, які відповідно до Бюджетного кодексу України виділяються з місцевих бюджетів на соціальний захист населення  та соціальне забезпечення, інших надходжень, у тому числі від діяльності його структурних підрозділів, від надання платних соціальних послуг, а також благодійних коштів громадян, підприємств, установ та організацій.

 

І. Формування та наповнення  дохідної  частини

фінансового плану за І півріччя  2021 рік

 

    Планова сума доходу від реалізації основних послуг сформована з урахуванням очікуваних у 2021 році обсягів надходжень від надання платних соціальних  послуг, інших джерел власних надходжень, доходу від отриманого  фінансування з міського бюджету і складає 4857,4 тис. грн., з них :

  • від надання платних соціальних послуг – 70, 5 тис. грн.( у тому числі уточнення вільного залишку я який склався на 01.01.2021 року – 31,0 тис. грн.);
  • від інших надходжень ( кошти Пенсійного фонду ) – 221,9 тис. грн. ( у тому числі уточнення вільного залишку, який склався станом на 01.01.2021 року- 80,8 тис. грн.);
  • від запланованих надходжень з міського бюджету – 4560,1тис. грн.

Фактично надійшло 4701,6 тис. грн., що складає96,8 % від планових показників.

 

 

ІІ. Формування  та виконання видаткової  частини

фінансового плану  за І півріччя 2021 рік

 

            Під час складання видаткової частини  на 2021 рік  в першочерговому порядку врахована потреба в коштах на оплату праці працівникам відповідно до підвищення розміру мінімальної заробітної плати з 1 січня – 6000 грн., з 1 грудня – 6500 грн., та посадового окладу працівника І тарифного розряду Єдиної тарифної сітки: з 1 січня 2670 гривень, з 1 грудня  2893 гривні.

Крім цього, при розрахункувидатків на енергоносії застосовувавсякоригуючий коефіцієнтна ціну, що діяла станом на 01.10.2020 року – 1,1 %).

Перелік фактичноговиконання за видами витрат :

За рахунок коштів міського бюджету використано коштів  на суму 4440,2 тис. грн.:

  • Заробітна плата  - 3134,1 тис. грн.
  • Нарахування на заробітну плату  - 683,1 тис. грн.
  • Придбання паливно- мастильних матеріалів – 4,5 тис. грн.;
  • Придбання тенів до електрокотла  і матеріалів – 14,4 тис. грн.;
  • Придбання штампів і печаток – 1,7 тис. грн.;
  • Придбання світильників і електролампочок – 1,5 тис. грн.;
  • Послуги за користування мережею інтернет та телекомунікаційні послуги – 1,4 тис. грн.;
  • Обслуговування програми «Чиж- бухгалтерія»  - 3,1 тис. грн.;
  • Техобслуговування пожежної сигналізації та цілодобове спостереження пожежн. установок – 2,5 тис. грн.;
  • Проведення бактеріологічного дослідження – 1,4 тис. грн.;
  • Відкачування стічних вод – 4,6 тис. грн.;
  • Придбання масок, антисептиків, одноразових рукавиць – 3,2 тис. грн.;
  • Придбання опромінювачів бактерицидних, ламп бактерицидних – 10,7 тис. грн.;
  • Придбання хлібобулочних виробів – 34,4 тис. грн.;
  • Заправка картриджа – 0,7 тис. грн.
  • Проведенні розрахунки за фактично спожиту електроенергію на суму 387,7 тис.грн.

 

     На виконання припису за результатами проведення перевірки щодо дотримання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки були здійснені наступні видатки:

  • Придбання вогнегасників у кількості 30 шт. для відділення стаціонарного догляду для постійного або тимчасового проживання – 27,8 тис. грн;
  • Придбання знаку ПВ – 0,2 тис.грн.;
  • Здійснено ремонт електророзподільного обладнання – 11,0 тис. грн.;
  • Встановлення металевого люка – 5,2 тис.грн.;
  • Проведено вогнезахисну обробку гори ща  стацвідділення – 49,0 тис. грн.;
  • Виготовлено проектно-кошторисну документацію та здійснено монтаж системи керування евакуювання  стацвіділення – 58,0 тис. грн.;

За рахунок коштів спеціального фонду використано 181,8 тис. грн.:

  • Придбання бланків для відділення на дому – 7,3 тис. грн.;
  • Придбання канцтоварів – 2,4 тис. грн.;
  • Придбання паливно-мастильних матеріалів та запчастин – 24,1 тис. грн.;
  • Придбання антисептичних засобів – 1,5 тис. грн.;
  • Придбання матеріалів для поточного ремонту стацвідділення – 20,7 тис. грн.;
  • Придбання миючих засобів і господарчого інвентаря для стацвідділення – 7,5 тис. грн.;
  • Придбання води артезіанської – 0,3 тис. грн.;
  • Послуги із страхування авто – 0,6 тис. грн.;
  • Послуги з проведення медичного огляду працівників – 3,0 тис. грн.;
  • Послуги з відновлення картриджів – 1,0 тис. грн.;
  • Придбання термометрів на стацвідділення – 0,8 тис. грн.;
  • Придбання продуктів харчування – 112,6 тис. грн.

Всього витрати складають 4622,0 тис. грн.

 

ІІІ.  Показники з праці

 

        Загальна чисельність працівників на плановий 2021 рік передбачена у кількості 84  штатні одиниці, фактично зайнято 72,75 шт. од.:

Керівники – 4 штатні одиниці;

Медичні працівники (середній персонал) – 1,5 шт. одиниці.

Молодший медичний персонал – 9,0 шт. одиниці.

Фахівці із соціальної роботи – 4 шт. одиниці.

Інший персонал –54,25 шт. одиниць.

IV. Отримані фінансові результати

 

Доходи – 4701,6 тис. грн.

Видатки – 4622,0 тис. грн.

 

V. Виконання фінансового плану

+  79,6 тис. грн.

 

Директор                                                               Світлана РАДЧУК

 

 
 
 
 
 
Швидке замовлення:
+380



Вхід на сайт:

Запам'ятати мене
Відновлення паролю:
Інструкції по відновленню паролю
буде відправлена на пошту вказану
при реєстрації на сайті.
Реєстрація: