СКВИРСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
від 23 вересня 2021 року м. Сквира № 13/22
Про розгляд звіту щодо виконання фінансового плану
комунальної установи Сквирської міської ради
«Центр надання соціальних послуг» за І півріччя 2021 року
Розглянувши звіт про виконання фінансового плану комунальної установи Сквирської міської ради «Центр надання соціальних послуг» за І півріччя 2021 року, з метою здійснення контролю за фінансово-господарською діяльністю підприємства, підвищення ефективності його діяльності, відповідно до рішення Сквирської міської ради від 23.02.2021 № 28-5-VIII «Про затвердження Порядку складання, затвердження та контролю виконання фінансових планів підприємств комунальної власності Сквирської міської ради», керуючись статтями 17, 27, 29, 30, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,виконавчий комітет Сквирської міської ради
В И Р І Ш И В:
1. Інформацію про виконання фінансового плану комунальної установи Сквирської міської ради «Центр надання соціальних послуг» за І півріччя 2021 року взяти до відома.
2. Затвердити звіт про виконання фінансового плану комунальної установи Сквирської міської ради «Центр надання соціальних послуг» за І півріччя 2021 року (додається).
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови Людмилу Сергієнко.
Голова виконкому Валентина ЛЕВІЦЬКА
Пояснювальна записка
до звіту про виконання фінансового плану підприємства
за І півріччя 2021 року
Комунальної установи Сквирської міської ради
«Центр надання соціальних послуг»
Комунальна установа Сквирської міської ради «Центр надання соціальних послуг» є комплексним закладом соціального захисту населення, структурні підрозділи якого провадять соціальну роботу на надають соціальні послуги особам/сім’ям, які належать до вразливих груп населення та перебувають у складних життєвих обставинах, непрацездатним громадянам за місцем проживання або цілодобового перебування.
Центр утримується за рахунок коштів, які відповідно до Бюджетного кодексу України виділяються з місцевих бюджетів на соціальний захист населення та соціальне забезпечення, інших надходжень, у тому числі від діяльності його структурних підрозділів, від надання платних соціальних послуг, а також благодійних коштів громадян, підприємств, установ та організацій.
І. Формування та наповнення дохідної частини
фінансового плану за І півріччя 2021 рік
Планова сума доходу від реалізації основних послуг сформована з урахуванням очікуваних у 2021 році обсягів надходжень від надання платних соціальних послуг, інших джерел власних надходжень, доходу від отриманого фінансування з міського бюджету і складає 4857,4 тис. грн., з них :
Фактично надійшло 4701,6 тис. грн., що складає96,8 % від планових показників.
ІІ. Формування та виконання видаткової частини
фінансового плану за І півріччя 2021 рік
Під час складання видаткової частини на 2021 рік в першочерговому порядку врахована потреба в коштах на оплату праці працівникам відповідно до підвищення розміру мінімальної заробітної плати з 1 січня – 6000 грн., з 1 грудня – 6500 грн., та посадового окладу працівника І тарифного розряду Єдиної тарифної сітки: з 1 січня 2670 гривень, з 1 грудня 2893 гривні.
Крім цього, при розрахункувидатків на енергоносії застосовувавсякоригуючий коефіцієнтна ціну, що діяла станом на 01.10.2020 року – 1,1 %).
Перелік фактичноговиконання за видами витрат :
За рахунок коштів міського бюджету використано коштів на суму 4440,2 тис. грн.:
На виконання припису за результатами проведення перевірки щодо дотримання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки були здійснені наступні видатки:
За рахунок коштів спеціального фонду використано 181,8 тис. грн.:
Всього витрати складають 4622,0 тис. грн.
ІІІ. Показники з праці
Загальна чисельність працівників на плановий 2021 рік передбачена у кількості 84 штатні одиниці, фактично зайнято 72,75 шт. од.:
Керівники – 4 штатні одиниці;
Медичні працівники (середній персонал) – 1,5 шт. одиниці.
Молодший медичний персонал – 9,0 шт. одиниці.
Фахівці із соціальної роботи – 4 шт. одиниці.
Інший персонал –54,25 шт. одиниць.
IV. Отримані фінансові результати
Доходи – 4701,6 тис. грн.
Видатки – 4622,0 тис. грн.
V. Виконання фінансового плану
+ 79,6 тис. грн.
Директор Світлана РАДЧУК