Про затвердження міської Програми розвитку житлово –
комунального господарства з організації благоустрою
міста Сквира на 2018 рік
Відповідно до вимог ст. 91 Бюджетного кодексу України, ст.26, ст.64 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи пропозиції постійної комісії міської ради з питань планування бюджету та фінансів, погодження постійних комісій міської ради, Сквирська міська рада VII скликання
В И Р І Ш И Л А :
1. Затвердити міську Програму розвитку житлово – комунального господарства з організації благоустрою міста Сквира на 2018 рік (додаток №1).
2. Обсяги фінансування Програми розвитку житлово – комунального господарства з організації благоустрою міста Сквира на 2018 рік визначаються рішенням сесії міської ради «Про бюджет міста Сквира на 2018 рік».
3. Це рішення набирає чинності з 01 січня 2018 року, підлягає публікації в засобах масової інформації та на офіційному сайті Сквирської міської ради: http://skvira-rada.gov.ua.
4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію Сквирської міської ради з питань планування бюджету та фінансів.
Міський голова В.А.Скочко
м. Сквира
26 грудня 2017 року
№540-26-VII
Додаток №1
до рішення сесії Сквирської міської ради
№540-26-VII
від 26грудня 2017 року
Програма
розвитку житлово-комунального господарства з організації благоустрою міста Сквира
на 2018 рік
ПЕРЕЛІК РОЗДІЛІВ
Вступ. Мета програми. Фінансове забезпечення.
І. Організація благоусторою населених пунктів на 2018 рік:
- розділ І. Поточний ремонт та утримання об"єктів благоустрою на території м. Сквира (вулично –дорожня мережа);
- розділ ІІ. Санітарна очистка та благоустрій міста Сквира (утримання місць загального користування);
- розділ ІІІ. Утримання місць поховань як об’єктів благоустрою та похоронно-ритуальне обслуговування в місті Сквира;
- розділ ІУ. З утримання і поточного ремонту електромереж зовнішнього освітлення в місті Сквира;
Вступ. Мета. Фінансове забезпечення
На сьогоднішній день проблеми, пов’язані з функціонуванням житлово-комунального комплексу, є однією з найбільш гострих соціально-економічних проблем України. Ситуація в житлово-комунальному господарстві продовжує ускладнюватися, технічний стан житлово-комунального господарства з кожним роком погіршується, основні фонди та обладнання потребують оновлення, відсутні позитивні зміни у становленні ринкових засад господарювання, розвитку конкуренції.
Першочергові потреби населення та стабільну життєдіяльність інфраструктури міста забезпечує одне із найважливіших та приоритетних галузей господарства комплексу міста – житлово-комунальна сфера, зокрема Комунальне підприємство «Сквирське комунальне господарство».
Враховуючи суспільно-політичну значимість стану житлово-комунального господарства у житті та побуті населення міста, важкий фінансово-економічний стан підприємства, керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», Бюджетним Кодексом України, Законами України «Про житлово-комунальні послуги», «Про благоустрій населених пунктів» пропонуємо затвердити програму.
МЕТА ПРОГРАМИ
Мета Програми полягає у реалізації комплексу заходів, спрямованих на підвищення ефективності та надійності функціонування житлово-комунального господарства та забезпечення сталого розвитку для задоволення потреб населення. Програма має за мету суттєво підвищити рівень благоустрою міста за рахунок належного утримання об’єктів міського благоустрою, проведення їх поточного та капітального ремонтів та виконання інших заходів, передбачених Програмою. З метою забезпечення прозорості у діяльності житлово-комунального господарства залучаються засоби масової інформації для висвітлення діяльності управління.
Програма включає мінімально необхідні заходи та завдання, що дозволять:
- створити незалежні умови функціонування, підвищення ролі структурних підрозділів системи житлово-комунального господарства міста;
- забезпечити надійність роботи систем життєзабезпечення, комфортності і безпеки умов проживання населення;
- зберегти дієздатність комунального підприємства міста та їх трудового потенціалу;
- збільшити обсяги виробництва послуг та інших робіт, підвищити їх конкурентоспроможність;
- покращити якість надання житлово-комунальних послуг;
- покращити благоустрій міста: технічний стан доріг міста та мостових споруд, технічних засоби організації дорожнього руху, якість зовнішнього освітлення міста,
- обслуговування кладовищ, інших об’єктів та елементів благоустрою,
- придбання та встановлення додаткових елементів благоустрою міста
- забезпечити збереження усіх видів зелених насаджень, зрізання аварійних дерев, придбання та посадка нових зелених насаджень;
- забезпечити надійність роботи систем життєзабезпечення, комфортності і безпеки умов проживання населення;
- забезпечити інформування широкого кола населення міста про найбільш важливі та актуальні питання розвитку та благоустрою міста.
Очікувані результати від реалізації програми:
- забезпечення надання населенню житлово-комунальних послуг належної якості;
- покращення технічного стану будинків та умов проживання у них;
- забезпечення умов безпечного проживання населення міста;
- забезпечення сталої та ефективної роботи підприємств галузі житлово-комунального господарства;
- покращення екологічної ситуації в місті;
- підвищення надійності та якості енергозабезпечення міста;
- забезпечення безаварійного руху громадського, спеціального, приватного автотранспорту та безпеки руху пішоходів;
- забезпечення повного освітлення території міста з застосуванням енергозберігаючих світильників;
- створення відповідних умов для відпочинку дітей, підлітків та дорослого населення, їх фізичного розвитку (утримання та ремонт дитячих та спортивних майданчиків);
- відновлення та створення нових зон культурного масового відпочинку мешканців міста, створення безпечних та комфортних умов активного відпочинку мешканців міста біля водойм;
- збереження об'єктів загального користування, природних ландшафтів, інших природних комплексів і об'єктів;
- поліпшення екологічного і санітарного стану, естетичного вигляду міста;
- вирішення питання утилізації твердих побутових відходів за рахунок придбання та встановлення контейнерів, зменшення навантаження на полігон побутових відходів, отримання вторинних ресурсів;
- запровадження постійного діалогу з метою залучення широких верств населення до обговорення та участі у вирішенні житлово-комунальних питань місцевого значення.
1. Фінансове забезпечення виконання "Програми розвитку житлово-комунального господарства в організації благоустрою м. Сквира на 2018 рік" визначається рішенням Сквирської міської ради про бюджет на відповідний бюджетний рік. У разі змін складових фактичної вартості заходів, передбачених цією Програмою, кошти виділяються в установленому законом порядку.
2. Рішенням міської ради про затвердження змін до бюджету міста можуть вноситися додаткові заходи до «Програми розвитку житлово-комунального господарства в організації благоустрою м. Сквира на 2018 рік ».
3. Джерелами фінансування заходів "Програми розвитку житлово-комунального господарства в організації благоустрою м. Сквира на 2018 рік" можуть бути:
- кошти міського бюджету;
- кошти підприємств житлово-комунального господарства відповідно до програм їх діяльності.
4. Об’єкти та вартість виконання ремонту вулиць, доріг, тротуарів, внутрішньо-квартальних, житлових, прибудинкових та інших територій міста, житлових будинків комунальної власності міста Сквира можуть визначатися згідно дефектних актів та кошторисних розрахунків, оформлених перед початком проведення робіт, рішенням виконавчого комітету Сквирської міської ради.
5. Виконавцями "Програми розвитку житлово-комунального господарства в організації благоустрою м. Сквира на 2018 рік" визнати:
- розпорядником бюджетних коштів – Сквирську міську раду ;
- одержувачем бюджетних коштів на виконання заходів Програми - комунальне підприємство «Сквирське комунальне господарство».
Комунальне підприємство «Сквирське комунальне господарство» (балансоутримувач об’єктів благоустрою) несе повну відповідальність за виконання затверджених заходів у повному обсязі.
Комунальне підприємство «Сквирське комунальне господарство» щоквартально звітує перед Сквирською міською радою про виконання Програми та використання коштів за Програмою.
Розпорядник бюджетних коштів отримує бюджетні призначення шляхом затвердження їх рішенням про міський бюджет, а також розподіляє та доводить до одержувача бюджетних коштів у встановленому порядку обсяги бюджетних асигнувань.
Розпорядник бюджетних коштів за рішенням виконавчого комітету в межах фінансового ресурсу Програми відшкодовує підприємству фактично понесені витрати по виконанню затверджених Програмою заходів за поданими КП «Сквирське комунальне господарство» розрахунками.
Розпорядник бюджетних коштів не відповідає перед одержувачем бюджетних коштів за несвоєчасне виконання грошових зобов’язань у разі затримки фінансування (відсутності фінансування) з бюджету або не перерахування коштів Державною казначейською службою.
РОЗДІЛ І.
ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ ТА УТРИМАННЯ
ОБ’ЄКТІВ БЛАГОУСТРОЮ НА ТЕРИТОРІЇ М. СКВИРА
І. ВСТУП
Програма КП «СКГ» Сквирської міської ради спрямована на охорону, нагляд, утримання і ремонт міських шляхів, вулиць, проїздів, площ, відкритих і закритих дренажів, забезпечення санітарно-гігієнічного стану цих об’єктів, а також задовільного руху по вулицям міста автотранспорту та пішоходів.
Підприємство обслуговує :
а) мости і шляхопроводи (проїжджу частину) 7 шт.
б) вулично-дорожня мережа – 112 км (0,67 млн.м2)
в) дренажна насосна станція - 1шт
г) дорожні знаки, інші ТЗРДР 328 шт.
д) зупинки громадського транспорту 2шт .
ІІ. МЕТА ПРОГРАМИ
Основна мета програми – проведення комплексу робіт, що будуть спрямовані на забезпечення виконання Законів України «Про благоустрій населених пунктів», «Про дорожній рух», Закону України «Про автомобільні дороги» та на запобігання дрібним деформаціям і пошкодженням вулично-дорожньої мережі та штучних споруд і на негайну їх ліквідацію.
ІІІ. ФІНАНСОВЕ, МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНЕ
ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
Фінансування програми КП «Сквирське комунальне господарство» Сквирської міської ради з поточного ремонту та утримання об’єктів благоустрою на території м. Сквира здійснюється за рахунок коштів міського бюджету та інших джерел не заборонених чинним законодавством України.
Заходи з поточного ремонту та утримання об’єктів благоустрою на території міста Сквира на 2018 рік передбачено у додатку 1.
Організація заходів програми покладається на КП «Сквирське комунальне господарство», яке несе повну відповідальність за виконання затверджених заходів.
ІV. УТРИМАННЯ ВУЛИЧНО-ДОРОЖНОЬЇ МЕРЕЖІ
Роботи з утримання вулично-дорожньої мережі:
V. ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ ВУЛИЧНО-ДОРОЖНЬОЇ МЕРЕЖІ
Роботи з поточного ремонту:
VІ. ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ ТА УТРИМАННЯ ТЗРДР
Метою проведення вказаних видів робіт є виконання вимог Конституції України спрямоване на забезпечення збереження життя та здоров’я громадян, безпеки, що є найважливішою цінністю, виконання вимог Закону України «Про дорожній рух» шляхом підвищення безпеки дорожнього руху, зниження аварійності на вулично-дорожній мережі міста, а також створення умов, що сприяють комфортному та безпечному руху транспортних засобів та пішоходів на вулично-дорожній мережі міста Сквира.
Поточний ремонт та утримання технічних засобів регулювання дорожнім рухом передбачає проведення комплексу робіт на покращення та приведення в належний стан дорожніх знаків, дорожньої розмітки та інших елементів з метою дотримання ДСТУ 3587 «Автомобільні дороги, вулиці та залізничні переїзди. Вимоги до експлуатаційного стану» та ряду інших нормативних документів.
Роботи з ремонту та удосконалення ТЗРДР:
Розділ ІІ
САНІТАРНА ОЧИСТКА ТА БЛАГОУСТРІЙ МІСТА СКВИРА
(утримання місць загального користування)
Санітарне очищення територій населених місць – комплекс планувальних, організаційних, санітарно-технічних та господарських заходів щодо збирання, зберігання, перевезення, оброблення (перероблення), утилізації, видалення, знешкодження і захоронення побутових відходів, включаючи небезпечні відходи у їх складі, що утворилися в населених місцях, а також прибирання об'єктів благоустрою з метою запобігання шкідливому впливу факторів середовища життєдіяльності на життя і здоров'я людини та майбутніх поколінь.
Система санітарної очистки та прибирання територій населених місць повинна передбачати раціональний збір, швидке видалення, надійне знешкодження і економічний доцільну утилізацію побутових відходів (господарсько-побутових, у тому числі харчових відходів з житлових і громадських будівель, підприємств торгівлі, громадського харчування та культурно-побутового призначення; рідких з неканалізованих будівель, вуличного сміття і кошторис і інших побутових відходів, які накопичуються на території населеного пункту) відповідно до Схеми очистки населеного пункту, затвердженої рішенням Виконкому місцевої Ради народних депутатів.
Мета програми
Метою є проведення комплексу організаційно-технічних заходів по санітарному очищенню міста Сквира, шляхом організаційного, матеріально-технічного та фінансового забезпечення організації надання послуг з:
Організація санітарної очистки міста Сквира
Санітарна очистка міста Сквира включає в себе комплекс організаційно-технічних заходів з організації планово-регулярної системи збирання, вивезення та захоронення твердих побутових відходів, а також прибирання міських територій на вулицях і площах, територіях місць загального користування: парки, сквери, дитячі майданчики.
В місті Сквира регулярне збирання і видалення побутових відходів здійснюється за унітарною системою, при якій всі види сміття скидаються без будь-якого розділення в загальні збірники – контейнери. Проводиться вивезення та захоронення сміття із загальноміських територій, в тому числі вуличного змету, негабаритних відходів, ліквідація стихійних звалищ, очистка урн, тощо.
Знешкодження побутових відходів здійснюється шляхом їх захоронення на міському звалищі ТПВ, розташованому в районі Великоєрчиківського лісу на земельній ділянці площею 10,02 га.
В ролі основного підприємства, який виконує функції санітарної очистки міста Сквира , виступає КП «Сквирське комунальне господарство».
В своїй діяльності підприємство керується Законами України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про благоустрій населених місць", "Про відходи", "Про житлово-комунальні послуги", Господарським Кодексом України, рішеннями та розпорядженнями державних, виконавчих та контролюючих органів, іншими нормативними актами, які регламентують виробничу та фінансово-економічну діяльність юридичних осіб комунальної форми власності.
Фінансове забезпечення виконання програми
Для проведення комплексу організаційно-технічних заходів, направлених на забезпечення якісної санітарної очистки м. Сквира КП «Сквирське комунальне господарство» планує залучити:
1. Власні кошти підприємства, отримані в якості оплати послуг з регулярного збирання, вивезення та знешкодження твердих побутових відходів, рідких нечистот, захоронення промислових відходів на міському звалищі відповідно до укладених договорів.
Так, у 2018 році планується отримати доход від реалізації послуг від основної діяльності на загальну суму 650,0 тис. грн., в тому числі:
2. Кошти міського бюджету:
2.1. Фінансове забезпечення заходів програми визначається рішенням Сквирської міської ради про бюджет міста на поточний рік. Перелік заходів з санітарної очистки міста Сквира на 2018 рік наведено в додатку 2.
Організація виконання заходів програми покладається на КП «Сквирське комунальне господарство» , яке визначається одержувачем коштів на зазначені цілі та несе повну відповідальність за виконання затверджених заходів.
Матеріально-технічна база підприємства
1. Для виконання функцій з регулярного збирання та вивезення твердих побутових відходів, сміття зібраного з загальноміських територій, КП «Сквирське комунальне господарство» має на балансі спеціальний автотранспорт – сміттєвози в кількості 3-х одиниць, в тому числі:
2. Для вивезення загальноміського сміття, великогабаритних відходів, ліквідації стихійних звалищ КП «Сквирське комунальне господарство» застосовує вантажний автотранспорт: ГАЗ-53 – 1 один., а також тракторні навантажувачі ЕО-2621 – 1 один. для механізованого завантаження відходів, трактор МТЗ -80, трактор МТЗ -82.
3. Для очищення надвірних туалетів (вигрібних ям) неканалізованих будинків підприємство застосовує асенізаційний автотранспорт типу ГАЗ-53 в кількості –1 одиниці.
4. Для остаточного розміщення (захоронення) твердих побутових та промислових відходів на міському звалищі застосовується важка бульдозерна техніка 1 одиниці.
Очікувані результати від виконання програми
В процесі виконання програми планується досягти наступних результатів:
- забезпечення належного санітарного стану та естетичного вигляду міста Сквира шляхом надання безперебійних, своєчасних та якісних послуг з регулярного збирання, вивезення та захоронення побутових відходів в місті Сквира, а також організації безперебійного санітарного очищення загальноміських територій;
- вирішення питання збирання твердих побутових відходів у приватній житловій забудові за рахунок придбання та встановлення контейнерів;
- покращення фінансового та матеріально-технічного становища КП «Сквирське комунальне господарство».
РОЗДІЛ ІІІ
Утримання місць поховань як об’єктів благоустрою та похоронно-ритуальне обслуговування в місті Сквира
Кожну людину рано чи пізно спіткає горе втрати близької людини, що супроводжується питанням поховання на кладовищі, організація поховань та отримання ритуальних послуг. Також одним із завдань держави є забезпечення належного поховання тіла померлого та утримання місць поховань в належному санітарному стані.
Виконання даних завдань у місті Сквира покладено на Комунальне підприємство міської ради «Сквирське комунальне господарство».
Підприємство у своїй діяльності керується Конституцією України, Господарським кодексом України, Законом України «Про поховання та похоронну справу» та іншими нормативно-правовими актами; діє на підставі Статуту підприємства.
Основними завданнями КП «Сквирського комунального господарства» є:
1. Утримання та догляд за місцями поховань; збереження пам’ятників та меморіалів, що закріплені за підприємством:
Для виконання комплексу організаційно-технічних заходів із утримання місць поховань в належному санітарному стані, надання ритуальних послуг населенню міста, підприємство має необхідне обладнання, техніку, яка складається із вантажного транспорту, автокатафалка, бензоінструменту; а також кваліфікованих працівників.
На комунальне підприємство «Сквирське комунальне господарство» покладено обов’язок по забезпеченню безперебійної роботи автомобіля та водіїв по перевезенню та похованню померлих одиноких громадян, осіб без певного місця проживання, громадян, від поховання яких відмовилися рідні, знайдених невпізнаних трупів, з місця події до моргу судмедекспертизи.
Для виконання цих функцій на підприємстві діють наступні виробничі дільниці: квіткарська, автотранспортна, а також магазин похоронно-ритуальних товарів та стіл замовлень ритуальних послуг.
Мета програми
Метою програми є проведення комплексу організаційно-технічних заходів, направлених на утримання і поточний ремонт кладовищ, перевезення та поховання померлих невідомих, безрідних громадян, надання ритуальних послуг населенню, з використанням необхідної техніки, обладнання та вмінь працівників.
Основними положеннями мети програми є:
У 2018 році комунальне підприємство планує:
- здійснити благоустрій місць поховань площею 14 га, в тому числі прибрати площу 10 га., викосити травостій, випиляти та розкряжувати сухостійні дерева на кладовищах, здійснити прибирання кладовищ самоскидами та трактором;
- здійснити поховання померлих невідомих, та безрідних громадян;
Перелік заходів з утримання місць поховань та похоронно-ритуального обслуговування на 2018 рік наведений у додатку 3.
Очікуваним результатом діяльності КП «Сквирського комунального господарства» є своєчасне та якісне надання послуг з організації поховання населенню; забезпечення благоустрою місць поховань, утримання їх в належному санітарному стані.
Фінансове забезпечення
виконання програми
Для проведення комплексу організаційно-технічних заходів, направлених на забезпечення благоустрою місць поховань, перевезення та поховання померлих невідомих, безрідних громадян, знайдених невпізнаних тіл померлих, надання ритуальних послуг населенню міста КП СКГ планує залучити:
Організація виконання заходів програми покладається на Комунальне підприємство «Сквирське комунальне господарство», яке визначається одержувачем коштів бюджету на зазначені цілі несе повну відповідальність за виконання затверджених заходів.
Матеріально-технічна база підприємства
Для прибирання місць поховань на комунальному підприємстві є кваліфіковані працівники: тракторист, водії самоскидів, працівник кладовища та робітники благоустрою території. Також на підприємстві для вивозу сміття, прибирання місць поховань, перевезення та поховання померлих невідомих громадян в наявності є наступна техніка:
№ |
Найменування техніки |
Кількість техніки (од.) |
Напрямок використання |
1. |
Самоскид ГАЗ-53, МАЗ 5551 |
2 |
вивезення сміття, листя, гілок |
2. |
Трактор Фотон з навісним обладнанням: косаркою та щіткою дорожньою |
1 |
косіння трави в літній період та розчистка снігу в зимовий період |
3. |
Автомобіль Газель |
1 |
перевезення померлих невідомих осіб з місця події до моргу судмедекспертизи |
4. |
Самоскид ГАЗ-53 |
1 |
вивезення сміття, листя, гілок |
5. |
Трактор МТЗ-82, 80 з причепом |
1 |
навантаження і вивезення сміття з кладовищ |
6. |
Мотокоса |
2 |
викошування травостою |
7. |
Бензопила |
2 |
випилювання аварійних сухостійних дерев з розкряжуванням |
8. |
Газонокосарка |
1 |
викошування травостою |
РОЗДІЛ ІV
З утримання і поточного ремонту електромереж зовнішнього освітлення в місті Сквира
Реалізація даної програми дозволить значно покращити якість як внутрішньо-квартального освітлення міста, так і значно покращити освітлення дорожнього полотна та пішохідної частини вулиць, придасть зручного та безпечного перетину перехрестя усіх учасників дорожнього руху. Програма дозволить зменшити витрати коштів на експлуатаційне обслуговування і оплату спожитої електроенергії – приведе у відповідність до норм освітлення доріг, прибудинкових територій, парків, скверів, дитячих майданчиків та пішохідних переходів. Основною проблемою на даний час є фізично зношені та технічно застарілі контролери, опори та електромережі із світильниками та лампами, які споживають велику кількість електроенергії – за рахунок втрат на зношені електромережі.
Програмою пропонується заміна існуючих зношених опор, проводів, світильників на більш сучасні та ефективні.
На даний час в місті встановлено 1350 світильників з енергозберігаючими лампами потужністю 36 Вт, з них 1350 ліхтарів освітлюють дорожнє полотно та пішохідну частину міста.
На сьогоднішній день в нашому місті незакінчене систематизоване внутрішньоміське освітлення, а понад 40 % зразків освітлювальних приладів, які встановлені – морально та фізично застарілі. Дані світильники, опори та електромережі використовуються по 25-35 років і не забезпечують нормативного освітлення та роботи за рахунок частих поривів в силу своїх застарілих технологічних характеристик, та більш високих сучасних вимог до вуличного освітлення.
Для монтажу електроліній підприємство змушене використовувати звичайні голі дроти (провід АППВ, АПВ) та кабелі АВВГ, які зазнають впливу змін погодних умов, що призводить до аварійних ситуацій в місті та збільшує експлуатаційні витрати.
В першу чергу, програма направлена на покращення умов проживання в місті та недопущення аварійних ситуацій. До комунального підприємства надходить багато скарг від мешканців на недостатність міського освітлення, та частих аварій на вулицях міста. Органи правопорядку вказують на недостатність освітлення в мікрорайонах міста, як на одну з причин ускладнення криміногенної ситуації.
Близько 10 % опор та 45% повітряних ліній давно вже відпрацювали свій ресурс. Значна частина електромереж зовнішнього освітлення, а саме опор та ліній, на сьогодні знаходиться в аварійному стані.
Частина шаф управління зовнішнім освітленням працює в двох режимах у вечірньому та нічному. Нічний режим освітлення міста працює з настанням сутінок і до світанку.
3. Мета та основні принципи програми
Головна мета програми – надання більш якісних та дешевих послуг населенню в освітленні міста з використанням інноваційних технологій в сфері зовнішнього освітлення, покращення благоустрою міста, оснащення мережі зовнішнього освітлення устаткуванням із використанням технологій енергозбереження та ресурсозбереження, що забезпечує економію коштів місцевого бюджету, модернізацію електромереж зовнішнього освітлення міста, покращення криміногенної ситуації в нічний час, зменшення травматизму населення міста в умовах поганої видимості в зв’язку з погодними умовами, ожеледицею та створення належних і безпечних умов руху транспортних засобів, пішоходів, поліпшення становища осіб з вадами зору.
Обґрунтування спрямованості результатів проекту відповідним цільовим групам
Реконструкція мереж освітлення м. Сквира покращить умови проживання його мешканців та гостей, дозволить покращити контроль за правопорядком, змінить естетичний вигляд міста, наблизить його до європейських стандартів. Впровадження програми надасть можливість в майбутньому заощаджені кошти на оплату за спожиту електроенергію та обслуговування мереж зовнішнього освітлення – направляти на вирішення інших актуальних проблемних питань міста та його мешканців.
4. Основні напрями та заходи з виконання програми
Програма передбачає такі напрямки реалізації:
- заміна існуючих світильників на світильники з енергозберігаючими натрієвими лампами;
- улаштування мереж зовнішнього освітлення дворів, прибудинкових територій, подвір’їв, парків та скверів;
- заміна аварійних залізобетонних опор по основних напрямках руху автотранспорту, та на другорядних вулицях;
- заміна звичайних лічильників на лічильники диференційного обліку;
- переведення шаф управління зовнішнім освітленням на нічний та вечірній режими (встановлення додаткового обладнання);
- підвищення ефективності та надійності системи зовнішнього освітлення міста;
- забезпечення безпечних та комфортних умов для життєдіяльності жителів міста та його гостей;
- забезпечення безпечних та комфортних умов руху автотранспорту;
- покращення естетичного вигляду міста, встановлення сучасних технологій для прикрашання міста;
- підвищення рівня ефективного використання освітлення в різні часи доби.
На основі статистичних даних був зроблений аналіз обсягу споживання електроенергії для зовнішнього освітлення міста, виявлені причини додаткових витрат і розроблені напрями енергозбереження. Заміна застарілих енергоємних світильників на енергозберігаючі та світлодіодними технологіями, дасть змогу значно зменшити встановлену потужність освітлювального обладнання зі збільшенням рівня освітленості в декілька разів.
Заміна аварійних кабелів, дроту та опор дасть можливість зменшити витрати на усунення аварійних ситуацій та втрат на електроенергію.
Перелік заходів з поточного ремонту та утримання електромереж зовнішнього освітлення в місті наведений у додатку4 .
5. Організаційне та фінансове забезпечення виконання програми
Фінансове забезпечення виконання заходів програми визначається рішенням Сквирської міської ради. У разі змін складових фактичної вартості заходів, самих заходів, передбачених програмою, кошти виділяються в передбаченому законодавством порядку. В ході реалізації заходів Програми можливі корегування, пов’язані з фактичним надходженням коштів на реалізацію розділів Програми, уточненням обсягів робіт і виходячи з реальних можливостей бюджету.
Організація виконання заходів програми покладається на комунальне підприємство «Сквирське комунальне господарство», яке визначається одержувачем бюджетних коштів на зазначені цілі та несе повну відповідальність за виконання затверджених заходів.
Джерела фінансування заходів програми:
6. Очікувані результати програми
6.1. Перспективні наслідки від повної реалізації програми:
Заміна аварійних опор, кабелів та ламп розжарювання на натрієві в системі зовнішнього освітлення м.Сквира обумовить такі позитивні екологічні наслідки:
- зменшення обсягів викидів парникових газів від споживання паливно-енергетичних ресурсів;
- зменшаться шкідливі викиди СО2;
- зменшаться шкідливі викиди СН4;
- зменшаться шкідливі викиди N2O.
Досвід, отриманий в ході впровадження програми, може бути переданий для обміну з метою покращення стану зовнішнього освітлення в інших містах України.
При впровадженні програми отримуємо:
- соціальний ефект;
- економічний ефект;
- екологічний ефект;
- мультиплікаційний ефект.
6.2. Покращення стану правопорядку за рахунок покращення мереж освітлення:
- знизиться кількість скоєння злочинів;
- знизиться ступінь важкості злочинів;
- підвищиться ефективність затримування злочинців;
- зменшиться скоєння ДТП на дорогах.
Якщо прийняти до уваги те, що більш ніж 65% населення вважає, що високий рівень злочинності на вулицях міст спричинено внаслідок відсутності та недостатньої освітленості вулиць, то реалізація даної програми підвищить їх лояльність та довіру до місцевої влади.
6.3. Покращення економічного добробуту міста за рахунок покращення зовнішнього освітлення.
6.4. Покращення естетичного стану міста за рахунок покращення мереж світлофорних і зовнішнього освітлення :
- привабливість вигляду міста;
- привабливість міста для гостей та мешканців, підвищення іміджу міста.
Міський голова В.А.Скочко
Начальник
КП «Сквирське комунальне
господарство» О.П.Скарбовійчук
Додаток 1 | ||||||
Заходи з поточного ремонту та утримання об'єктів та елементів благоустрою по КП "Сквирське комунальне господарство" на 2018 рік | ||||||
тис.грн. | ||||||
№ п/п | Заходи | Од. виміру | К-ть | Сума витрат | ||
1. Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі та окремих елементів | ||||||
1.1. | Поточний ямковий ремонт вулично-дорожньої мережі | 1500 | ||||
1.2. | Поточний ремонт та утримання технічних засобів регулювання дорожнім рухом (ТЗРДР) | 50 | ||||
Ремонт, фарбування елементів мостів та шляхопроводів (пішохідне, транспортне огородження та ін.) | шт. | 7,0 | 14 | |||
Придбання та встановлення, дорожніх знаків | шт. | 20,0 | 20 | |||
Нанесення та відновлення дорожньої розмітки (суцільна, переривчаста та ін., стоп. лінії, пішох. перех.+матеріали) | л/год | 160,0 | 16 | |||
Поточний ремонт всього: | 1550 | |||||
2. Утримання вулично-дорожньої мережі та окремих елементів | ||||||
2.1 | Зимове утримання доріг: | 600 | ||||
-приготування піщано соляної суміші | т | 800 | 150 | |||
-робота спец. машин по посипці (КДМ, Фотон, ГАЗ-53, МТЗ-80) | год | 550 | 172 | |||
-чистка снігу комбін.спец.авто (КДМ, МТЗ-80, МТЗ-82, Автогрейдер, Фотон) | год | 680 | 170 | |||
-робота дорожних робочих з чищення вул.-дор. мережі (заробітна плата з нарахуванням) | год | 1674 | 95 | |||
-навантаження та перевезення суміші, солі, гранвідсіву, прибирання снігу,сміття (екскаватор ЕО-2621, ТО-30, ГАЗ-53) | год | 35 | 9 | |||
- прибирання зупинок гром.транспорту та прилеглої території | зуп. | 2 | 4 | |||
РАЗОМ пот.ремонт і утримання | 2150 | |||||
Начальник КП "СКГ" О.П.Скарбовійчук | ||||||
Гол.економіст КП "СКГ" М.Я.Дмитренко |
Додаток 2 | |||||
Заходи з санітарної очистки міста Сквира по КП "Сквирське комунальне господарство" | |||||
тис.грн. | |||||
№ з/п | Види робіт | Найменування техніки (професії задіяного персоналу) | Од. виміру | Кількість | Міський бюджет |
1 | Захоронення сміття з євроконтейнерів, згідно тарифу | м.куб. | 300 | 20 | |
2 | Перевезення міського сміття | МТЗ-80, МТЗ-82, ФОТОН, МАЗ-555, ГАЗ-52, БАЗ ТАТА, | м/год | 1300 | 305 |
3 | Закачка води, підмітання вулиць | ЗІЛ-130 | м/год | 130 | 40 |
4 | Перевезення будматеріалів, землі, зелених насаджень, урн інших матеріалів для благоустрою міста | МТЗ-80, МТЗ-82, ФОТОН, МАЗ-555, ГАЗ-52, БАЗ ТАТА, | м/год | 350 | 80 |
5 | Згортання та погрузка міського сміття | ТО-30, ЕО-2621, | м/год | 120 | 30 |
6 | Захоронення міського сміття, згідно тарифу | м.куб. | 2000 | 65 | |
7 | Скошування трави,замітання вулиць | ФОТОН | м/год | 50 | 6 |
8 | Зрізання аварійних дерев | 83 | |||
9 | Придбання та встановлення елементів благоустрою міста (лавок паркових, урн для сміття, ліхтарів паркових, декоративних кованих конструкцій - елементів вуличної ілюмінації) | 125 | |||
10 | Погрузка розгортання землі для формування клумб | ТО-30, ЕО-2621, | м/год | 20 | 3 |
11 | Придбання та висадка зелених населень | 83 | |||
12 | Утримання підрозділу (матеріальні витрати) | 70 | |||
13 | Прибирання парків та скверів, тротуарів міста та посипка тротуарів піщано-сольовою сумішшю, прибирання сміття поблизу зупинок громадського транспорту, механізоване прибирання міста, утримання підрозділу благоустрій (заробітна плата працівників благоустрою в т.ч.відпустки + нарахування) | Працівники благоустрою(прибиральники, трактористи, електрогазозварювальник, інженер, інспектор) | л/год | 19860 | 890 |
14 | Загальновиробничі витрати | тис.грн | 338 | ||
15 | Всього витрат, тис.грн | тис.грн | 2138 | ||
16 | ПДВ 20% | % | 428 | ||
17 | РАЗОМ, тис.грн (усі види робіт) | 2566 | |||
Начальник КП "СКГ" О. П.Скарбовійчук | |||||
Гол.економіст КП "СКГ" М.Я. Дмитренко |
Додаток 3 | ||||||
Заходи з утримання місць поховань та похоронно-ритуальне обслуговування в місті Сквира КП "Сквирське комунальне господарство" на 2018 рік | ||||||
№ З/п | Вид робіт | Од. виміру | К-ть | Сума витрат (тис.грн) | Джерело фінансування, тис. грн | |
Розділ 1. Утримання місць поховань | ||||||
1 | Прибирання місць поховань працівниками КП "СКГ" -зарплата з нарахуванням 1 прац./рік |
штатна одиниця/ люд.год | 1984 | 54,5 | 54,5 | |
2 | Загальновиробничі витрати | 20,1 | 20,1 | |||
Разом: | 74,6 | 74,6 | ||||
Начальник КП "СКГ" О.П.Скарбовійчук | ||||||
Гол.економіст КП "СКГ" М.Я. Дмитренко |
Додаток № 4 | |||||||||
Заходи | |||||||||
з поточного ремонту та утримання електромереж зовнішнього освітлення в місті Сквира у 2018 році | |||||||||
тис.грн. | |||||||||
№ | Види робіт | Один. виміру | Кількість | Передбачено фінансуванням з міського бюджету | |||||
Поточний ремонт та технічне обслуговування | |||||||||
1 | Заміна світильників | 1 світ-к | 80 | 50 | |||||
2 | Заміна ламп енергозберігаючих | 1 світ-к | 150 | 17 | |||||
3 | Заміна патронів світильника | 1 світ-к | 150 | 9 | |||||
4 | Заміна залізобетонних опор | 1 шт. | 4 | 6 | |||||
5 | Очищення електромереж від гілок та накидів | 1 км тр. | 4 | 10 | |||||
6 | Ліквідація пошкоджень, визначення коротких замикань та обривів | 1 км тр. | 5 | 14 | |||||
7 | Фарбування металоконструкцій (кронштейни, траверс, шафи та інше) | 1 м2 | 23 | 2 | |||||
8 | Заміна кабельної лінії | 1 км | 5 | 65 | |||||
9 | Заміна рубильників | 1 пульт | 3 | 12 | |||||
10 | Заміна та встановлення е/лічильників | 1 пульт | 4 | 10 | |||||
11 | Перевірка роботи світильників | 1 км тр. | 50 | 6 | |||||
12 | Ліквідація пошкоджень електромереж | 1 км тр. | 5 | 12 | |||||
13 | Монтаж (демонтаж) святкової ілюмінації* | 1 шт. | 20 | 5 | |||||
14 | Профілактичний ремонт рубильника | 1 шт. | 5 | 2 | |||||
15 | Поточний ремонт святкової ілюмінації | 1 св/т | 20 | 1 | |||||
16 | Заробітна плата працівників м.світла | 194 | |||||||
17 | Утримання автотранспорту (придбання ПМП, запасні частини) | 40 | |||||||
ВСЬОГО | 455 | ||||||||
Використання електроенергії: | |||||||||
1 | Електроенергія | тис. кВт/год | 285 | 495 | |||||
ВСЬОГО ПО ПРОГРАМІ | 950 | ||||||||
Начальник КП "СКГ" О.П.Скарбовійчук | |||||||||
Гол.економіст КП "СКГ" М.Я. Дмитренко |