Про затвердження складу тендерного
комітету та Положення про тендерний
комітет Сквирської міської ради
З метою організації та проведення процедур закупівлі товарів, робіт і послуг для власних потреб за рахунок коштів міського бюджету м. Сквира, відповідно до статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі», наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 30.03.2016 № 557 «Про затвердження Примірного положення про тендерний комітет або уповноважену особу» та рішення Сквирської міської ради від 15.09.2016 № «Про затвердження Положення про здійснення допорогових закупівель товарів, робіт і послуг виконавчим органом та комунальним підприємством Сквирської міської ради », керуючись частиною першою статті 52 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Сквирська міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Створити тендерний комітет Сквирської міської ради та затвердити його персональний склад ( додаток 1).
2. Затвердити Положення про тендерний комітет Сквирської міської ради ( додаток 2).
3. Рішення виконавчого комітету Сквирської міської ради від 22.12.2015 №19-2-VII «Про створення комітету з конкурсних торгів та затвердження Положення про комітет з конкурсних торгів Сквирської міської ради» вважати такими, що втратили чинність з 01 серпня 2016 року.
4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну депутатську комісію з питань планування бюджету та фінансів.
Міський голова В.А.Скочко
м. Сквира
15 вересня 2016 року
№206-11-VII
ПОГОДЖЕНО:
Заступник міського голови з питань
діяльності виконавчих органів ради С.І.Палієнко
Начальник відділу бухгалтерського обліку
та кадрової роботи – головний бухгалтер М.В.Тернова
Виконавець
Заступник міського голови
з економічних питань Л.В.Сергієнко
Додаток №1
Затверджено рішенням сесії
міської ради №206-11-VII
від 15 вересня 2016 року
Склад
тендерного комітету Сквирської міської ради
заступник міського голови з питань
діяльності виконавчих органів ради – голова тендерного комітету
Заступник міського голови
з економічних питань - заступник голови тендерного комітету
Начальник відділу бухгалтерського
обліку та кадрової роботи –
головний бухгалтер - член тендерного комітету
керуюча справами виконавчого
комітету міської ради - член тендерного комітету
Юрист міської ради - член тендерного комітету
спеціаліст відділу бухгалтерського
обліку та кадрової роботи - Секретар тендерного комітету
Секретар міської ради В.О.Бондар
Додаток №2
Затверджено рішенням сесії
міської ради №206-11-VII
від 15 вересня 2016 року
ПОЛОЖЕННЯ
про тендерний комітет Сквирської міської ради
I. Загальні положення
1.1. Це Положення розроблено відповідно до статей 8 і 11 Закону “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) і визначає правовий статус, загальні організаційні та процедурні засади діяльності тендерного комітету а також його права, обов’язки та відповідальність.
1.2. Тендерний комітет (далі – комітет) – службові (посадові) та інші особи Сквирської міської ради , виконкому міської ради (далі – замовника), призначені відповідальними за організацію та проведення процедур закупівлі згідно із Законом.
1.3. Метою створення комітету є організація та проведення процедур закупівель на засадах колегіальності та неупередженості.
1.4. Комітет у своїй діяльності керується Законом, іншими нормативно-правовими актами з питань публічних закупівель та цим Положенням.
ІІ. Засади діяльності тендерного комітету
2.1. Замовник для організації та проведення процедур закупівель може утворити один або декілька комітетів у залежності від особливостей своєї діяльності.
Склад комітету, зміни до складу та положення про нього затверджуються рішенням сесії міської ради . До складу комітету входять не менше п’яти осіб.
2.2. До складу комітету не можуть входити посадові особи та представники учасників, члени їхніх сімей, а також народні депутати України, депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим та депутати міської, районної у місті, районної, обласної ради.
Членство в комітеті не повинно створювати конфлікт між інтересами замовника та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі, наявність якого може вплинути на об’єктивність і неупередженість прийняття рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі.
2.3. Керівництво роботою комітету здійснює його голова, який призначається замовником, та може мати право на підписання договорів про закупівлю у разі надання таких повноважень замовником, оформлених відповідно до законодавства.
2.4. Голова комітету , заступник голови, секретар з числа членів комітету призначаються рішенням сесії .
У разі відсутності голови комітету його обов'язки виконує заступник голови комітету .
За відсутності секретаря комітету його обов’язки виконує інший член комітету, визначений його головою.
2.5. Формою роботи комітету є засідання, яке є правомочним за присутності на ньому не менше двох третин членів комітету.
Засідання комітету скликаються головою комітету та проводяться у разі потреби.
Перелік питань, що підлягають розгляду на засіданні комітету, та порядок денний доводяться до відома членів комітету до початку засідання.
2.6. Рішення з питань, що розглядаються на засіданнях комітету, приймаються простою більшістю голосів. У разі рівного розподілу голосів голос голови комітету є вирішальним.
Рішення комітету оформлюється протоколом, який підписується всіма членами комітету, присутніми на засіданні. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на його засіданні, з кожного питання.
У разі відмови члена комітету підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови.
2.7. Комітет відповідає за організацію та проведення процедур закупівель.
У процесі роботи він забезпечує реалізацію таких функцій:
планування закупівель, складання та затвердження річного плану закупівель;
здійснення вибору процедури закупівлі та її проведення;
забезпечення рівних умов для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця;
забезпечення складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених Законом;
забезпечення оприлюднення інформації та звіту щодо публічних закупівель відповідно до Закону;
надання роз'яснення особам, що виявили намір взяти участь у процедурі закупівель, щодо змісту тендерної документації у разі отримання відповідних запитів;
здійснення інших дій, передбачених Законом.
2.8. Голова, секретар та інші члени комітету можуть пройти навчання з питань організації та здійснення закупівель.
2.9. Члени комітету мають право:
брати участь у плануванні видатків і визначенні потреби у товарах, роботах та послугах, що будуть закуповуватися;
аналізувати та/або отримувати інформацію щодо виконання договорів, укладених відповідно до Закону;
виносити питання на розгляд комітету;
прийняти рішення з оформленням відповідного протоколу комітету щодо необхідності виправлення технічних (механічних, формальних) помилок, допущених при внесенні інформації про закупівлю, яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу;
одержувати від структурних підрозділів замовника інформацію, необхідну для проведення процедур закупівель;
уносити свою окрему думку до протоколів засідань комітету;
ініціювати створення робочих груп з числа службових (посадових) та інших осіб структурних підрозділів замовника з метою складання технічних вимог до предмета закупівлі, підготовки проектів договорів тощо;
здійснювати інші дії, передбачені Законом.
2.10. Члени комітету зобов'язані:
брати участь у всіх його засіданнях особисто;
організовувати та проводити процедури закупівель;
забезпечувати рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця;
дотримуватися норм законодавства у сфері публічних закупівель та цього Положення;
здійснювати інші дії, передбачені Законом.
організовує роботу комітету;
приймає рішення щодо проведення засідань комітету;
визначає дату і місце проведення засідань комітету;
пропонує порядок денний засідань комітету;
уносить на розгляд керівника замовника пропозиції щодо змін у складі комітету;
здійснює інші повноваження відповідно до законодавства.
2.12. Секретар комітету забезпечує:
ведення та оформлення протоколів засідань комітету;
оперативне інформування членів комітету стосовно організаційних питань його діяльності;
за дорученням голови комітету виконання іншої організаційної роботи;
зберігання документів щодо здійснення публічних закупівель;
дотримання вимог законодавства з питань діловодства під час роботи з документами;
розміщення інформації про публічні закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу через авторизовані електронні майданчики;
виконання інших повноважень відповідно до законодавства.
2.13. Голова комітету несе персональну відповідальність за виконання покладених на комітет функцій.
2.14. За порушення вимог, установлених Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до Закону, члени комітету несуть відповідальність згідно із законами України.
2.15. Голова та секретар комітету несуть відповідальність за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель для загального доступу.
Секретар міської ради Бондар В.О.