(04568) 5-36-05
09000skvira@gmail.com
Написати нам
Україна, Київська область, місто Сквира вул.Богачевського, 28
Карта проїзду

№107-7-VІІ

 

викачати файл

Про затвердження штатного розпису

Сквирської міської ради, із змінами та доповненнями

 

Відповідно до ст. 26, 42, 51, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», статті 64 Господарського кодексу України, ст.3 Закону України «Про оплату праці» та ч.1 ст.95 КЗпП України, враховуючи рішення сесій Сквирської міської ради від 10 вересня 2015 року №1547-67-VІ «Про внесення змін до штатного розпису Сквирської міської ради та її виконавчого комітету, затвердженого рішенням сесії міської ради №1335-61-VІ від 12 березня 2015 року «Про затвердження штатного розпису Сквирської міської ради та її виконавчого комітету», від 22 жовтня 2015 року №1587-68-VІ «Про створення відділу державного архітектурного будівельного контролю Сквирської міської ради Київської області», від 22 грудня 2015 року №18-2-VII «Про затвердження положення про відділ державного архітектурно-будівельного контролю Сквирської міської ради Київської області», від 28 січня 2016 року №59-5-VІІ «Про створення відділу державної реєстрації Сквирської міської ради Київської області», враховуючи пропозиції постійної комісії міської ради з питань планування бюджету та фінансів, Сквирська міська рада VII скликання

 

В И Р І Ш И Л А:

1.     Вивести посаду із штатного розпису Сквирської міської ради «Перший заступник міського голови» ввести посаду до штатного розпису Сквирської міської ради «Заступник Сквирського міського голови з економічних питань».

2.     Затвердити штатний розпис Сквирської міської ради згідно додатку 1, що вводиться в дію з 31 березня 2016 року.

3.     У зв’язку із змінами посад у штатному розписі Сквирської міської ради, привести у відповідність положення про відділи Сквирської міської ради та посадові інструкції змінивши «Перший заступник міського голови» на «Заступник Сквирського міського голови з економічних питань».

4.     Внести зміни до положення про відділ державної реєстрації Сквирської міської ради Київської області, затвердженого рішення сесії міської ради від 28 січня 2016 року №59-5-VІІ «Про створення відділу державної реєстрації Сквирської міської ради Київської області», згідно додатку 2.

5.     Внести зміни до положення про відділ державного архітектурно-будівельного контролю Сквирської міської ради Київської області, затвердженого рішення сесії міської ради від 22 грудня 2015 року №18-2-VII «Про затвердження положення про відділ державного архітектурно-будівельного контролю Сквирської міської ради Київської області», згідно додатку 3.

6.     Контроль за виконанням рішення покласти на керуючого справами виконавчого комітету Іщенко М.М. та начальника відділу начальника відділу бухгалтерського обліку та кадрової роботи міської ради - головного бухгалтера Тернову М.В.

 

 

Міський голова                                                           В.А.Скочко

 

 

м. Сквира

31 березня 2016 року

№107-7-VІІ

 

ПОГОДЖЕНО:

Заступник міського голови з питань

діяльності виконавчих органів ради                                    С.І.Палієнко

 

Секретар міської ради                                                 В.О.Бондар

 

Юрист міської ради                                                     В.Є.Ткаченко

 

Начальник відділу бухгалтерського обліку

та кадрової роботи – головний бухгалтер                 М.В.Тернова

 

Виконавець

Керуюча справами виконкому                                      М.М.Іщенко

 

 

Додаток 1

До рішення сесії міської ради

№107-7-VІІ

31 березня 2016 року

 

 

Штатний розпис на 31.03.2016 рік

Сквирської  міської  ради

 

№ п/п

Назва структурного підрозділу та посад

Кількість

штатних одиниць

1

Міський голова

1

2

Заступник Сквирського міського голови з економічних питань

1

3

Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради

1

4

Секретар міської ради

1

5

Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету

1

6

Начальник відділу з питань підприємництва, містобудування та землекористування міської ради

1

7

Спеціаліст 1 категорії відділу з питань підприємництва, містобудування та землекористування міської ради

1

8

Спеціаліст відділу з питань підприємництва, містобудування та землекористування міської ради

1

9

Начальник відділу по розгляду звернень громадян міської ради

1

10

Спеціаліст 1 категорії відділу по розгляду звернень громадян міської ради

1

11

Юрист міської ради

1

12

Начальник відділу бухгалтерського обліку та кадрової роботи міської ради - головний бухгалтер

1

13

Спеціаліст 1 категорії відділу бухгалтерського обліку та кадрової роботи міської ради – заступник головного бухгалтера

1

14

Спеціаліст відділу бухгалтерського обліку та кадрової роботи міської ради

1

15

Начальник відділу державного архітектурно-будівельного контролю міської ради

1

16

Спеціаліст відділу з питань державного архітектурно-будівельного контролю міської ради

1

17

Спеціаліст відділу з питань державного архітектурно-будівельного контролю міської ради

1

18

Начальник відділу державної реєстрації Сквирської міської ради

1

19

Державний реєстратор відділу державної реєстрації Сквирської міської ради

1

20

Реєстратор відділу державної реєстрації Сквирської міської ради

1

21

Секретар керівника міської ради

1

22

Діловод-архіваріус міської ради

1

23

Водій міської ради

2

24

Прибиральник службових приміщень міської ради

0,5

 

Всього

24,5

Міський голова                                                           В.А.Скочко

Додаток №2

до рішення сесії

Сквирської міської ради

№107-7-VІІ від 31.03.2016 року

 

Зміни до положення про відділ державної реєстрації

Сквирської міської ради Київської області, затвердженого рішення сесії міської ради від 28 січня 2016 року №59-5-VІІ «Про створення відділу державної реєстрації Сквирської міської ради Київської області»

 

Керуючись Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг»Внести зміни до Положення про відділ державної реєстрації Сквирської міської ради Київської області, а саме:

Пункт 1.2. викласти в новій редакції «Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», Кодексом України про адміністративні правопорушення, Земельним кодексом України, Законом України «Про порядок виїзду з України і в’їзду в Україну громадян України», Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні», Законом України «Про Державний земельний кадастр», Законом України «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні», Законом України «Про адміністративні послуги», Законом України «Про Державний реєстр виборців», Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», Законом України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус», Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг», іншими Законами України, постановами Верховної Ради України, указами і розпорядженнями Президента України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, рішеннями Сквирської міської ради, що регулюють діяльність у сфері державної реєстрації, а також Регламентом Сквирської міської ради та цим Положенням».

Пункт 1.3. викласти в новій редакції «Головним завданням Відділу є регулювання відносини, що виникають у сфері державної реєстрації:

- юридичних осіб, їхньої символіки (у випадках, передбачених законом), фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;

- у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, і спрямовані на забезпечення визнання та захисту державою таких прав;

- здійснювати реєстрацію осіб, зняття з реєстрації місця проживання осіб на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці, на яку поширюються повноваження міської ради;

- розглядати справи про адміністративні правопорушення, відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та Кодексу про адміністративні правопорушення;

- формування та ведення реєстру територіальної громади відповідно до закону;

- ведення Єдиного державного демографічного реєстру в установленому Кабінетом Міністрів України порядку (в разі підключення до ЄДДР);

- передача інформації та/або внесення у встановленому законом порядку відомостей про реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання/перебування до Єдиного державного демографічного реєстру;

- надання відомостей з Державного земельного кадастру».

Пункт 1.4. викласти в новій редакції «Посадові особи, що працюють у Відділі, є посадовими особами місцевого самоврядування, відповідно до цього Положення мають посадові повноваження та обов’язки щодо здійснення повноважень у сфері державної реєстрації і отримують заробітну плату за рахунок міського бюджету.

Посадові особи (начальник відділу, державний реєстратор та реєстратор) Відділу призначаються та звільняються з посади міським головою.

Пункт 2.1. викласти в новій редакції «Завданнями Відділу є:

1)  забезпечення:

- проведення державної реєстрації прав;

- ведення Державного реєстру прав;

- взяття на облік безхазяйного нерухомого майна;

- прийому документів, поданих для державної реєстрації;

- державної реєстрації та проведення інших реєстраційних дій;

- ведення Єдиного державного реєстру та надання відомостей з нього;

- здійснення реєстрації осіб, зняття з реєстрації місця проживання осіб на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці, на яку поширюються повноваження міської ради;

- розгляду справ про адміністративні правопорушення, відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та Кодексу про адміністративні правопорушення;

- формування та ведення реєстру територіальної громади відповідно до закону;

- ведення Єдиного державного демографічного реєстру в установленому Кабінетом Міністрів України порядку (в разі підключення ЄДДР);

- передачі інформації та/або внесення у встановленому законом порядку відомостей про реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання/перебування до Єдиного державного демографічного реєстру;

- надання відомостей з Державного земельного кадастру.

2) здійснення інших повноважень, передбачених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», Кодексом України про адміністративні правопорушення, Земельним кодексом України, Законом України «Про порядок виїзду з України і в’їзду в Україну громадян України», Законом України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні», Законом України «Про Державний земельний кадастр»,Законом України «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні», Законом України «Про адміністративні послуги», Законом України «Про Державний реєстр виборців», Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», Законом України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус», Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг» та іншими нормативно-правовими актами».

Пункт 2.2. викласти в новій редакції «Повноваженнями Відділу є:

1) прийом документів;

2) перевірка документів на наявність підстав для зупинення розгляду документів;

3) перевірка документів на наявність підстав для відмови у державній реєстрації;

4) проводить реєстраційну дію (у тому числі з урахуванням принципу мовчазної згоди) за відсутності підстав для зупинення розгляду документів та відмови у державній реєстрації шляхом внесення запису до Єдиного державного реєстру;

5) ведення Єдиного державного реєстру;

6) встановлення відповідності заявлених прав і поданих документів вимогам законодавства, а також відсутність суперечностей між заявленими та вже зареєстрованими речовими правами на нерухоме майно та їх обтяженнями;

7) перевірка документів на наявність підстав для зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, зупинення державної реєстрації прав, відмови в державній реєстрації прав та прийняття відповідних рішень;

8)  під час проведення державної реєстрації прав, що виникли в установленому законодавством порядку до 1 січня 2013 року, запитує від органів влади, підприємств, установ та організацій, які відповідно до законодавства проводили оформлення та/або реєстрацію прав, інформацію (довідки, копії документів тощо), необхідну для такої реєстрації, у разі відсутності доступу до відповідних інформаційних систем, документів та/або у разі, якщо відповідні документи не були подані заявником;

9) під час проведення державної реєстрації прав на земельні ділянки використовує відомості Державного земельного кадастру шляхом безпосереднього доступу до нього у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України;

10) відкриває та/або закриває розділи в Державному реєстрі прав, вносить до нього записи про речові права на нерухоме майно та їх обтяження, про об’єкти та суб’єктів таких прав;

11) присвоює за допомогою Державного реєстру прав реєстраційний номер об’єкту нерухомого майна під час проведення державної реєстрації прав;

12)  виготовляє електронні копії документів та розміщує їх у реєстраційній справі в електронній формі у відповідному розділі Державного реєстру прав (у разі якщо такі копії не були виготовлені під час прийняття документів за заявами у сфері державної реєстрації прав);

13)  формує документи за результатом розгляду заяв у сфері державної реєстрації прав;

14)здійснює реєстрацію осіб, зняття з реєстрації місця проживання осіб на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці, на яку поширюються повноваження міської ради;

15) розглядає справи про адміністративні правопорушення, відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та Кодексу про адміністративні правопорушення;

16) формує та веде реєстр територіальної громади відповідно до закону (в разі наявності);

17)  веде Єдиний державний демографічний реєстр в установленому Кабінетом Міністрів України порядку (в разі підключення ЄДДР);

18) передає інформацію та/або вносить у встановленому законом порядку відомості про реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання/перебування до Єдиного державного демографічного реєстру;

19)  надає відомості з Державного земельного кадастру; 

20) здійснює інші повноваження, передбачені Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», Кодексом України про адміністративні правопорушення, Земельним кодексом України, Законом України «Про порядок виїзду з України і в’їзду в Україну громадян України», Законом України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні», Законом України «Про Державний земельний кадастр»,Законом України «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні», Законом України «Про адміністративні послуги», Законом України «Про Державний реєстр виборців», Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», Законом України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус», Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг» та іншими нормативно-правовими актами».

Пункт 4.5. викласти в новій редакції «У відділі працюють державний реєстратор, реєстратор, відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Кодексу України про адміністративні правопорушення, Земельного кодексу України, Закону України «Про порядок виїзду з України і в’їзду в Україну громадян України», Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні», Законом України «Про Державний земельний кадастр», Законом України «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні», Закону України «Про адміністративні послуги», Закону України «Про Державний реєстр виборців», Закону України  «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус», Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг» та інших нормативно-правових актів».

Пункт 4.7.4. викласти в новій редакції «Забезпечує виконання Відділом Конституції України, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Кодексу України про адміністративні правопорушення, Земельного кодексу України, Закону України «Про порядок виїзду з України і в’їзду в Україну громадян України», Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні», Закону України «Про Державний земельний кадастр», Закону України «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні», Закону України «Про адміністративні послуги», Закону України «Про Державний реєстр виборців», Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус», Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг», інших Законів України, постанов Верховної Ради України, указів і розпоряджень Президента України, постанов і розпоряджень Кабінету Міністрів України, рішень сесій та виконавчого комітету Сквирської міської ради, що регулюють діяльність у сфері державної реєстрації та Положення про відділ державної реєстрації Сквирської міської ради».

Пункт 4.7.11. викласти в новій редакції «Здійснює функції державного реєстратора прав на нерухоме майно, державного реєстратора юридичних та фізичних осіб-підприємців, реєстрацію осіб, зняття з реєстрації місця проживання осіб на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці, на яку поширюються повноваження міської ради (в разі необхідності);

розглядає справи про адміністративні правопорушення, відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та Кодексу про адміністративні правопорушення, підписує документи, що стосуються відділу державної реєстрації Сквирської міської ради, здійснює контроль за формуванням та веденням реєстру територіальної громади відповідно до закону, здійснює контроль за веденням Єдиного державного демографічного реєстру в установленому Кабінетом Міністрів України порядку (в разі підключення до ЄДДР); здійснює контроль за передачею інформації та/або внесення у встановленому законом порядку відомостей про реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання/перебування до Єдиного державного демографічного реєстру, здійснює контроль за наданням реєстраторами відомостей з Державного земельного кадастру та має право доступу до реєстрів, відповідно до функцій та завдань, які передбачені Положенням про відділ державної реєстрації Сквирської міської ради»

Пункт 5.1.6. викласти в новій редакції «Дотримання Відділом Конституції України, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Кодексу України про адміністративні правопорушення, Земельного кодексу України, Закону України «Про порядок виїзду з України і в’їзду в Україну громадян України», Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні», Закону України «Про Державний земельний кадастр», Закону України «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні», Закону України «Про адміністративні послуги», Закону України «Про Державний реєстр виборців», Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус», Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг» та інших нормативно-правових актів, що стосується відділу державної реєстрації Сквирської міської ради».

Пункт 7.1. викласти в новій редакції «Майно Відділу утворюється за рахунок майна, переданого йому Сквирською міською радою, згідно акту приймання-передачі у користування для виконання функцій, передбачених цим Положенням. Основні фонди та майно Відділу знаходяться в його користуванні і не можуть бути реалізовані без згоди власника. Кошти, отримані за виконання функцій та завдань, передбачених цим Положенням, зараховуються до міського бюджету та інших бюджетів, відповідно до законодавства».

Пункт 7.3. викласти в новій редакції «Державний реєстратор, реєстратор мають свої печатки та штампи для здійснення повноважень відповідно до законодавства, Положення про відділ державної  реєстрації Сквирської міської ради. Печатки зберігаються в сейфі в начальника Відділу та передаються державним реєстраторам відповідно до акту приймання-передачі. Печатка Відділу зберігається у начальника відділу. Інформація, що надається на бланку Відділу підписується начальником відділу. Загальна вхідна та вихідна кореспонденція, що стосується Відділу реєструється в журналі вхідної кореспонденції та журналі вихідної кореспонденції Відділу державної реєстрації Сквирської міської ради».

Пункт 7.5. викласти в новій редакції «Покладання на Відділ обов’язків не передбачених Положенням про Відділ державної реєстрації Сквирської міської ради, не допускається».

Міський голова                                                           В.А.Скочко

 

Додаток №3

до рішення сесії

Сквирської міської ради

№107-7-VІІ від 31.03.2016 року

 

 

 
 
 
 
Швидке замовлення:
+380



Вхід на сайт:

Запам'ятати мене
Відновлення паролю:
Інструкції по відновленню паролю
буде відправлена на пошту вказану
при реєстрації на сайті.
Реєстрація: