(04568) 5-36-05
09000skvira@gmail.com
Написати нам
Україна, Київська область, місто Сквира вул.Богачевського, 28
Карта проїзду

№ 5/29 Про затвердження фінансового плану комунальної установи Сквирської міської ради «Центр надання соціальних послуг» на 2022 рік

 
Дата публікації 24.12.2021 14:19:7
 

СКВИРСЬКА МІСЬКА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

від 21 грудня 2021 року              м. Сквира                                   № 5/29

 

Про затвердження фінансового плану

комунальної установи Сквирської міської ради

«Центр надання соціальних послуг» на 2022 рік

 

З метою здійснення контролю за фінансово-господарською діяльністю, підвищення ефективності роботи комунальних підприємств міста, відповідно до ст. ст. 24, 78 Господарського кодексу України, рішення сесії Сквирської міської ради від 23.02.2021 №28-5-VІІІ «Про затвердження Порядку складання, затвердження та контролю виконання фінансових планів підприємств комунальної власності Сквирської міської ради», керуючись ст.ст.17, 27, 53, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Сквирської міської ради

 

В И Р І Ш И В:

 

1. Затвердити фінансовий план Комунальної установи Сквирської міської ради «Центр надання соціальних послуг» на 2022 рік (додається).

2. Комунальній установі Сквирської міської ради «Центр надання соціальних послуг»:

забезпечити виконання показників, передбачених фінансовим планом;

забезпечити дотримання вимог чинного законодавства з питань оплати праці та недопущення заборгованості з її виплати;

вчасно вживати заходів щодо погашення кредиторської та дебіторської заборгованості;

постійно вживати заходів щодо оптимізації витрат установи;

постійно здійснювати аналіз показників фінансово-господарської діяльності та вживати дієві заходи щодо беззбиткової роботи установи.

3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на начальника фінансового управління міської ради та заступників міського голови відповідно до розподілу функціональних обов’язків.

 

 

Голова виконкому                                                       Валентина ЛЕВІЦЬКА

 

Пояснювальна записка

до фінансового плану на 2022 рік

Комунальної установи Сквирської міської ради

«Центр надання соціальних послуг»

 

Комунальна установа Сквирської міської ради «Центр надання соціальних послуг» є комплексним закладом соціального захисту населення, структурні підрозділи якого провадять соціальну роботу на надають соціальні послуги особам/сім’ям, які належать до вразливих груп населення та перебувають у складних життєвих обставинах, непрацездатним громадянам за місцем проживання або цілодобового перебування.

Центр утримується за рахунок коштів, які відповідно до Бюджетного кодексу України виділяються з місцевих бюджетів на соціальний захист населення  та соціальне забезпечення, інших надходжень, у тому числі від діяльності його структурних підрозділів, від надання платних соціальних послуг, а також благодійних коштів громадян, підприємств, установ та організацій.

 

І. Формування дохідної  частини

фінансового плану на 2022 рік

 

    Планова сума доходу від реалізації основних послуг сформована з урахуванням очікуваних у 2022 році обсягів надходжень від надання платних соціальних  послуг, інших джерел власних надходжень, доходу від отриманого  фінансування з міського бюджету, а саме:

Доходи :

  • Код рядка 001 «Дохід (виручка) від реалізації (товарів, робіт, послуг)» -  115,0 тис. грн.( платні соціальні послуги).
  • Код рядка 007 «Інші операційні доходи» зазначена потреба коштів з місцевого бюджету–  9602,0 тис. грн..;

Всього доходів:  9717,0 тис. грн.

 

ІІ. Формування видаткової  частини

фінансового плану на 2022 рік

 

            Під час складання видаткової частини проекту на 2022 рік  в першочерговому порядку врахована потреба в коштах на оплату праці працівникам відповідно до підвищення розміру мінімальної заробітної плати з 1 січня  - жовтень  6500 грн., з 1 листопада – 6700 грн., та посадового окладу працівника І тарифного розряду Єдиної тарифної сітки: з 1 січня 2670 гривень.

Крім цього, при розрахункувидатків на енергоносії застосовувавсякоригуючий коефіцієнтна ціну, що діяла станом на 01.10.2020 року – 1,1 %).

Перелік за видами витрат :

  • Заробітна плата  - 7020,0 тис. грн.
  • Нарахування на заробітну плату  - 1544,0 грн.
  • Придбання господарчих товарів, матеріалів -  2,0 тис. грн.
  • Придбання бланків, приладдя, канцтоварів – 117,0 тис. грн.
  • Придбання памперсів для підопічних відділення стаціонарного догляду для постійного або тимчасового проживання с. Горобіївка – 10,0 тис. грн.
  • Придбання комплектуючих до комп’ютерної техніки – 2,0 тис. грн.
  • Придбання паливно-мастильних матеріалів  - 37,5 тис. грн.
  • Придбання запчастин до службового транспорту – 5,0 тис. грн.
  • Придбання засобів індивідуального захисту – 5,0 тис. грн.
  • Придбання питної води – 1,5 тис. грн.
  • Придбання вакцини, медикаментів  на відділення стаціонарного догляду – 25,0 тис. грн.
  • Витрати на продукти харчування – 60,0 тис. грн.
  • Оплата за проведення  бакдослідження – 7,5 тис. грн.
  • Страховка автомобіля – 0,7 грн.
  • Оплата послуг з поточного ремонту – 4,6 тис. грн.
  • Оплата за супроводження бухгалтерської програми «ЧИЖ- бухгалтерія», техобслуговування пожежної сигналізації та оповіщення евакуювання  - 39,0 тис. грн.
  • Оплата послуг з вивезення сміття – 15,0 грн.
  • Перезарядка вогнегасників , картриджів – 3,0 тис. грн.
  • Оплата телекомунікаційних послуг і інтернету – 6,7 тис. грн.
  • Проведення щорічного медичного огляду соціальних робітників і працівників відділення стаціонарного догляду – 3,5 тис. грн.
  • Видатки на відрядження  - 2,0 грн.
  • Витрати на оплату енергоносіїв – 566,0 тис. грн., у тому числі:

Теплова енергія – 63,0 тис. грн.

Водопостачання і водовідведення – 4,0 тис. грн.

  •    Електроенергія –735,0 тис. грн
  • Сплата за проведення навчання з електробезпеки  - 3,0 тис. грн.
  • Сплата пені, штрафів за несвоєчасну оплату телекомунікаційних послуг – 1,0 тис. грн.

Всього витрати:9717,0 тис. грн.

 

ІІІ.  Показники з праці

 

        Загальна чисельність працівників на плановий 2022 рік передбачена у проєкті  в кількості 84  штатні одиниці, з них:

Керівники – 4 штатні одиниці;

Лікарі – 0,5 штатних одиниць;

Медичні працівники (середній персонал) – 1,5 шт. одиниці.

Молодший медичний персонал – 9,0 шт. одиниці.

Фахівці із соціальної роботи – 5 шт. одиниці.

Інший персонал – 64 шт. одиниць.

 

 

Директор                                                               Світлана РАДЧУК

 

 
 
 
 
 
Швидке замовлення:
+380



Вхід на сайт:

Запам'ятати мене
Відновлення паролю:
Інструкції по відновленню паролю
буде відправлена на пошту вказану
при реєстрації на сайті.
Реєстрація: