Про надання повноважень депутатам
Сквирської міської ради щодо складання
актів обстежень та характеристик
З метою забезпечення правомірності складання актів депутатами Сквирської міської ради, керуючись частиною другою статті 4 Європейської хартії місцевого самоврядування, статтею 25, 34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Сквирська міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Надати депутатам Сквирської міської ради VIII скликання повноваження щодо складання актів депутатів за зверненням мешканців населених пунктів територіальної громади з питань:
- про встановлення факту проживання;
- про встановлення факту використання майна;
- про встановлення факту тимчасового проживання;
- обстеження матеріально-побутових умов проживання;
- про встановлення факту не проживання;
- про встановлення факту утримання великої рогатої худоби в господарстві ;
- про встановлення факту утримання худоби в господарстві;
- про встановлення факту спільного проживання громадян.
2. Встановити, що в необхідних випадках депутат складає інші акти про встановлення фактів життєдіяльності громадян.
3. Підпис депутата, який склав акт, засвідчується секретарем міської ради, а в разі його відсутності – керуючою справами (секретарем) виконавчого комітету ради, скріплюється не гербовою печаткою виконавчого комітету ради та реєструється у журналі. У населених пунктах територіальної громади підпис депутата засвідчує староста, скріплює печаткою старости з подальшою реєстрацією в журналі. Не завірений печаткою Акт є не дійсним.
4. На підставі актів, складених депутатами Сквирської міської ради, виконавчі органи ради за потреби надають відповідні довідки.
5. Надати депутатам Сквирської міської ради право надавати характеристики на мешканців територіальної громади за вимогою правоохоронних органів, суду, установ та організацій. Основні вимоги щодо складання характеристик додаються (Додаток 2).
6.Контроль за виконанням цього рішення покласти на секретаря міської ради Власюк Т.Г.
Міський голова Валентина ЛЕВІЦЬКА
м.Сквира
21 січня 2021 року
№ 39 - 4 -VІІІ
Додаток
до рішення сесії
від 21 січня 2021 року
№ 39 - 4–VІІІ
АКТ
обстеження матеріально-побутових умов проживання
«____» _____________ 20___р. В місті (селі)__________________
Мною, депутатом Сквирської міськної ради_____________
_______________________________________________________________
та членів комісії _________________________________________________
_______________________________________________________________
склали цей акт про умови проживання гр. ___________________________
_______________________________________________________________
або сім’ї _______________________________________________________
які мешкають за адресою _________________________________________
_______________________________________________________________
склад сім’ї ______________________________________________________
_______________________________________________________________
_______________________________________________________________
________________________________________________________________
доходи сім’ї складають____________________________________________
_______________________________________________________________
земельна ділянка________________________________________________
(чи є якісь інші прибутки, доходи?)___________________________________
комісія встановила________________________________________________
_______________________________________________________________
_______________________________________________________________
_______________________________________________________________
_______________________________________________________________
_______________________________________________________________
_______________________________________________________________
Сусіди-свідки: |
________________________ (підпис )
|
__ (прізвище, ініціали) |
|
|
|
|
Депутат Сквирської міської ради |
(підпис)
________________________ (підпис) |
(прізвище, ініціали)
____________________ (прізвище, ініціали) |
|
|
|
|
Підпис депутата міської ради підтверджую
Секретар міської ради Т. Власюк
Секретар ради Тетяна Власюк
Додаток
до рішення сесії
від 21 січня 2021 року
№39 - 4–VІІІ
ОСНОВНІ ВИМОГИ
ЩОДО СКЛАДАННЯ ХАРАКТЕРИСТИК
1. Характеристика складається з трьох логічно пов’язаних між собою частин:
у першій зазначаються анкетні дані особи (прізвище, ім’я та по батькові, рік народження, адреса реєстрації та проживання);
у другій частині зазначається сімейний стан (дружина, чоловік, діти, батьки), наводяться відомості про місце навчання, роботи, або останнє місце роботи.
у третій частині йдеться про спосіб життя, стосунки з сусідами, участь у громадському житті.
2. Характеристика підписується депутатом міської ради. Підпис депутата підтверджується секретарем міської ради, а за його відсутності – заступником міського голови та скріплюється печаткою, або старостою міської ради та його печаткою.
3. Термін підготовки та надання характеристики становить до 30 днів, або встановленим у запиті терміном.
Депутат ради _________________
Секретар ради Тетяна Власюк